Goede tip, bedankt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:25 schreef FremantleDockers het volgende:
Ok, even dubbel spammen, dit kaartspel is echt TE cool!
[afbeelding]
Zie mijn post in deze thread.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:59 schreef FremantleDockers het volgende:
Jezus, 15 discs. Da's bijna langer dan die oorlog zelf.
Damn.. en alweer een mail terug. Ze gaan het probleem oplossen.. technische gedoe of zoquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:19 schreef Dizer het volgende:
Nou.. mail is verstuurd naar cd-wow over mijn bestelling. Ik ben benieuwd...
hier ook. weet nog niet wat ik ga bestellenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:04 schreef pascalheister het volgende:
zo de 5 pond kortingsbon van cdwow is ook binnen, straks eens wat bestellen
ik ook niet, criterions zijn bij dvdpacific zelfs nog goedkoperquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hier ook. weet nog niet wat ik ga bestellen
Kan je deze wel aanraden:quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ook niet, criterions zijn bij dvdpacific zelfs nog goedkoper
Woooooeeeeiquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Heey Dizer, als oorlogs fan is dit misschien wel wat voor je.
Volgens mij wel hoor. DVDcompare geeft hem gewoon aan en niet als first pressing (in tegenstelling tot de R4). Axelmusic levert sowieso nog de digipack van de regio 1 (gemailt met hun)en gezien cdwow ook aangeeft dat er collectible booklet en cards bij zitten ga ik er vanuit dat het de digipack is. Ik heb de mijne iig in bestelling.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:31 schreef pascalheister het volgende:
weet je dat zeker van dat digipack?
Durf ik niet te zeggen het lijkt er wel op. Maar mailen is wel verstandig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:44 schreef AversusZ het volgende:
weet iemand of dit ook echt de digipack versie is van Saving Private Ryan? Of is het de gewone keepcase versie?
Ik ben nog steeds op zoek ernaar. Erg fraaie digipack van een topfilm naar mijn mening![]()
Maar eens proberen dan. Het is me namelijk al een aantal keer overkomen dat ik eigenlijk een digipack verwachte maar een in plaats daarvan een gewone keepcase ontving.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef Shogo het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. DVDcompare geeft hem gewoon aan en niet als first pressing (in tegenstelling tot de R4). Axelmusic levert sowieso nog de digipack van de regio 1 (gemailt met hun)en gezien cdwow ook aangeeft dat er collectible booklet en cards bij zitten ga ik er vanuit dat het de digipack is. Ik heb de mijne iig in bestelling.
[..]
Durf ik niet te zeggen het lijkt er wel op. Maar mailen is wel verstandig.
Oi, heb ik iets gemist ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:04 schreef pascalheister het volgende:
zo de 5 pond kortingsbon van cdwow is ook binnen, straks eens wat bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |