was je er wel er vroeg bij met dvd`s bestellenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:25 schreef Dizer het volgende:
Uuhm bij mijn bestelling van cd-wow staat nu alleen nog maar het volgende:
Bestelldatum: 1 Jan 1970
Stand: Zur Lieferung bereitstehend
Menge: 1en ik zie dus geen gegevens meer over Leon - Der Profi
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
was je er wel er vroeg bij met dvd`s bestellen
Maaruh.. wat kan dat betekenen? Is ie verstuurd of is ie gecancled?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
was je er wel er vroeg bij met dvd`s bestellen
ik zou t niet weten. m`n Duits zuigtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maaruh.. wat kan dat betekenen? Is ie verstuurd of is ie gecancled?
Als ik het goed heb word je bestelling nog klaar gemaakt. Het ordernummer is als het goed is blauw gekleurt toch?quote:
Trustequote:
quote:
quote:
Voor de sneak gisteravond hadden we een trailer van Memoirs... Het enige dat er echt uitsprong was de dansscene, welke ook hier door Runerose wordt genoemd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:12 schreef Timo20 het volgende:
Welke film zou ik vanavond gaan kijken? Memoirs Of A Geisha of Hostel??
ja die trailer heb ik al vaker gezien, ziet er wel goed uit. Maar van Hostel hoor ik zoveel negatieve verhalenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:17 schreef Durbin het volgende:
[..]
Voor de sneak gisteravond hadden we een trailer van Memoirs... Het enige dat er echt uitsprong was de dansscene, welke ook hier door Runerose wordt genoemd.
Ik zou het wel weten.
je moet geen saw verwachten mocht je fan zijn van het horror genre (en dat ben je geloof ik nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja die trailer heb ik al vaker gezien, ziet er wel goed uit. Maar van Hostel hoor ik zoveel negatieve verhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |