Yep 2 exemplaren, eentje voor mij...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:34 schreef Dizer het volgende:
Damn wat ben je duur...En wat doet de aller gezelligste Boxset in de verkoop? Had je er twee?
SALO of THE KILLER? SALO had ik en heb ik verkocht THE KILLER had ik de white ring version en wilde ook de silver ring version hebben. Nu ik hem heb bed8 ik me dat het eigenlijk flauwekul isquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:44 schreef pascalheister het volgende:
je had hem toch al kq?

Dude... de verkoopprijsquote:

Maar dude... 310 euro aan een dvd...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:48 schreef kinky_queen het volgende:
¤310,- of zoiets
Maar zou dus vanmiddag een nieuwe halen...
![]()

Ik ben ziekquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:55 schreef pascalheister het volgende:
maar wat moet je met zo'n box als er al zo'n geweldige military pack is

Gaaaf! Ik heb ook de boeken die echt met Band Of Brothers te maken hebbenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach ik heb ook een tinbox en military pack

Gewoon een account aanmaken en je bestelling invoeren. Dan krijg je ook je verzendkosten te zien. Die zijn bij Amazon.co.uk in ieder geval niet schrikbarend hoog.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:08 schreef Dizer het volgende:
Wat zijn de verzendkosten bij Amazon.co.uk? Ik kan het nergens terughalen
Ja.quote:Bij Play staat dat het gratis is, ook naar Nederland?

vet! Ik zit nog steeds te wachten tot dat ze Oz hier een keertje uitbrengen. Wist alleen niet dat er zo'n box was.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:39 schreef Dizer het volgende:
Thx...
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=9116416475&ssPageName=MERC_VI_ReBay_Pr4_PcY_BID_Stores_IT mooie aanbieding maar een of andere manier vertrouw ik het niet

zon box zit ik ook al weken achteraan, maar ebay vertrouw ik nou niet echt als het gaat om buitendlandse verkopersquote:Op zondag 19 maart 2006 15:39 schreef Dizer het volgende:
Thx...
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=9116416475&ssPageName=MERC_VI_ReBay_Pr4_PcY_BID_Stores_IT mooie aanbieding maar een of andere manier vertrouw ik het niet

Exactley! En daarom koop ik het niet. Amazon heeft de boxen in de aanbieding. Iets van 16 pond per seizoen of zoquote:

Dat is idd gewoon dikke vette aziatische import troepquote:Op zondag 19 maart 2006 15:39 schreef Dizer het volgende:
Thx...

Maar wel weer met Charlize Theronquote:Op zondag 19 maart 2006 21:42 schreef Dizer het volgende:
The Brazilian JobAlleen zonder Edward Norton

Runerose heeft emquote:Op zondag 19 maart 2006 20:39 schreef pascalheister het volgende:
weet iemand de E.T. giftset nog ergens te vinden voor een leuke prijs?

Seizoen 1?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben vandaag maar eens aan 24 begonnen. Tot nu toe al erg spannend

mja dvdsoon hequote:Op zondag 19 maart 2006 22:05 schreef kinky_queen het volgende:
ow en hier ook verkrijgbaar...
verbaasd mij toch altijd hoe gelimiteerd die dingen zijn, cker 'limited to one per houshold'
![]()

Tja, sommige mensenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
Grappig.. wil een hoop overnemen van iemand op DVD.nl (waarde van 116 euro) dus ik geef een bod van 100 euro... wil ie geen cent korting geven en niet eens een tegenbod... Damn..

Yup begin wel netjes vooraan. Laat die verslaving maar komenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Season 1? Bereid je dan maar voor op een verslaving

Zeikert eh, aemirquote:Op zondag 19 maart 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
Grappig.. wil een hoop overnemen van iemand op DVD.nl (waarde van 116 euro) dus ik geef een bod van 100 euro... wil ie geen cent korting geven en niet eens een tegenbod... Damn..

Najah, zeikerd.. zal wel. Alleen jammer dat ie niet eens een tegenbod geeftquote:

Whehe.. een van jouw vrienden of klonen?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:43 schreef kinky_queen het volgende:
Daar heb ik onderhand een neusje voor

Garpjequote:

jep bij mij ook een keer. Vroeg `m hoeveel de Alien Quadrilogy kostte bij `m, hij gaf me een bedrag en dat vond ik te hoog. Netjes laten weten via PM, en hij blijft maar doorzeuren dat ie `m anders ook wel kan afleveren bij me thuis. Hij woont in Brabant, ik in het zuiden van Limburg. Damn, hoe desperate moet je zijn om iets te verkopenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
Ik vond het trouwens al zo vreemd dat ie gast zoveel "leuke" dvd's had en zo weinig heeft verkocht... kennelijk gebeurt dit vaker in de PM's bij hem

Ik PM hem dat ik dus als tegenbod op de 118 euro een bod van 100 doe en dat ik eventueel in Amsterdam wil afspreken. Kreeg ik als eerst een PM terug.. is goed voor 118 euro kom ik even langs naar Amsterdamquote:Op zondag 19 maart 2006 22:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jep bij mij ook een keer. Vroeg `m hoeveel de Alien Quadrilogy kostte bij `m, hij gaf me een bedrag en dat vond ik te hoog. Netjes laten weten via PM, en hij blijft maar doorzeuren dat ie `m anders ook wel kan afleveren bij me thuis. Hij woont in Brabant, ik in het zuiden van Limburg. Damn, hoe desperate moet je zijn om iets te verkopen

quote:Op zondag 19 maart 2006 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik PM hem dat ik dus als tegenbod op de 118 euro een bod van 100 doe en dat ik eventueel in Amsterdam wil afspreken. Kreeg ik als eerst een PM terug.. is goed voor 118 euro kom ik even langs naar Amsterdam

Tjah.. ik weet het niet... zijn ze erg verschillend? Als je de ander echt mooier vindt, dan gewoon verkopen en de mooiere kopenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat zouden jullie doen? ik heb die koreaanse versie van Howl`s moving castle al (mooie uitgave) maar zit erg te twijfelen of ik de R4 LE ook zou kopen bij axelmusic. Advice, anyone??
Lees t morgen wel, ga nog ff voetbal kijken en dan pitten. Morgen weer van 06.00uur tot 14.00uur werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |