quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef H.Flick het volgende:
Jij mag Tifa hebben, dan neem ik Aeris wel. En dan krijgt Strolie Yuffie.
Iedereen blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Dan liever Yunaquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef H.Flick het volgende:
Jij mag Tifa hebben, dan neem ik Aeris wel. En dan krijgt Strolie Yuffie.
Iedereen blij.
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:21 schreef Darkzell het volgende:
Is er trouwens al eens PS2 topic geweest waarin het niet op z'n minst in één bericht over FF ging
(tevens een tvp)
Neequote:Op donderdag 9 maart 2006 01:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze post is in de zendtijd van het Tales of Legendia hypefront.
Koop de game.
[afbeelding]
PlayStation en FF zijn een gelukkig huwelijk. Een topic zonder FF-post verdient een nekschot.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:21 schreef Darkzell het volgende:
Is er trouwens al eens PS2 topic geweest waarin het niet op z'n minst in één bericht over FF ging
(tevens een tvp)
Denk na Gijsquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koop de game.
[afbeelding]
Nee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koop de game.
[afbeelding]
quote:
quote:
quote:
Je mist de hypeskills van Sjo, als hij het had gezegd had iedereen hem nu al in de pre-order staan.quote:
I knowquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je mist de hypeskills van Sjo, als hij het had gezegd had iedereen hem nu al in de pre-order staan.
Ach, het heeft iig wat naamsbekendheid gekregen (Chibi Robo!!!) en dan doe ik het al beter dan Nintendo zelfquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:33 schreef H.Flick het volgende:
Tales of goed hypen is ook echt iets voor experts. Net als dat Robot-spelletje van je.
Gijs...Tales of Symphonia heeft er bijna voor gezorgd dat ik games had opgegeven.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach, het heeft iig wat naamsbekendheid gekregen (Chibi Robo!!!) en dan doe ik het al beter dan Nintendo zelf
Jouw gamessmaak is me te bizar deze dagen, dus wat jij zegt doet me nietsquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...Tales of Symphonia heeft er bijna voor gezorgd dat ik games had opgegeven.
Hoezo?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jouw gamessmaak is me te bizar deze dagen, dus wat jij zegt doet me niets![]()
Hier heb je opzich wel een punt. Ik vertrouwde Strolie blindelings, maar sinds hij DQVIII niet trok twijfel ik weer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jouw gamessmaak is me te bizar deze dagen, dus wat jij zegt doet me niets![]()
Precies, andere hobby's, werk, verplichtingen. Zelf over een game als God of War of Psychonauts doe ik een paar weken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:54 schreef H.Flick het volgende:
Ik begrijp opzich wel wat je bedoelt. Vroeger had ik zeeën van tijd en trok ik eigenlijk elke game wel. Nu moet ik echt zowat mijn agenda trekken als ik wil gamen.
Ik in ieder geval wel. Als een game meerdere moeilijkheidsgraden aanbiedt, dan wil ik de hoogste toch wel op z'n minst geprobeerd hebben. En steeds vaker wil ik een game die ik voor het eerst speel al gelijk op hard proberen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:58 schreef Strolie75 het volgende:
Merk jij trouwens wel dat je steeds meer behoefte hebt aan een uitdaging? Zo kies ik tegenwoordig meestal wel voor een hogere moeilijkheidsgraad.
gaat nergens overquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:14 schreef Strolie75 het volgende:
http://ic1.deviantart.com/fs9/f/2006/053/4/f/metalgeartest.swf![]()
![]()
copy/pasten trouwens, anders doet hij het niet
Slaat werkelijk nergens op inderdaad.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:14 schreef Strolie75 het volgende:
http://ic1.deviantart.com/fs9/f/2006/053/4/f/metalgeartest.swf![]()
![]()
copy/pasten trouwens, anders doet hij het niet
Wordt een prima game hoor Gijs.. ik wil hem ook doenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga deel 4 denk ik uitproberen, een aantal previews gelezen en klinkt erg goed.
Ja hehequote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga die game gewoon halen als ie hier uit is
Ik ben bang dat het hetzelfde wordt als met 1... Respawnende vijanden, een rare camera en die Gummiship waren klote...quote:
Ik ga liever online, ik speel soms de hele single player niet van games en focus ik me puur op het online gebeuren, veel leuker/spannenderquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef peristilius het volgende:
Ik ga vaker inderdaad wel gelijk voor hard, al is dat meestal ook nog niet echt uitdagend.
erm nee? waar zit je vast?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:17 schreef Sjotime het volgende:
Heeft iedereen moeite met die soms raaaare puzzles in die Onimusha games
Nog steeds niet gelezen dat dat niet zo is Gijsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het hetzelfde wordt als met 1... Respawnende vijanden, een rare camera en die Gummiship waren klote...
Nergens maar kan me herinneren dat Onimusha 1 ook zo'n irri gameplay puzzle had.... halen anders sterf je. Ook die schuifpuzzels trek ik niet meerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ga liever online, ik speel soms de hele single player niet van games en focus ik me puur op het online gebeuren, veel leuker/spannender
Gaat trouwens niet op voor de PS2, enige wat online gespeled wordt is socom
[..]
erm nee? waar zit je vast?
Jawel, maar ik blijf sceptisch.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nog steeds niet gelezen dat dat niet zo is Gijs
Eerste keer verneuk je em, 2de keer haal je em zo.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nergens maar kan me herinneren dat Onimusha 1 ook zo'n irri gameplay puzzle had.... halen anders sterf je. Ook die schuifpuzzels trek ik niet meerDan maar geen grotere krachtbalk
Ik zie online met mijn ps2 niet zitten.... tevens zegt het filmpje niet zoveel !quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Persona 3 trailer:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=9644&pl=game&type=wmv
Aparte sfeer, I like it!
Damn, nu moet ik hem ook hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:53 schreef Sjotime het volgende:MGS !!
http://ps2.ign.com/articles/694/694781p4.html
Is het een MMO dan? Want dan laat ik het ook meteen weer gaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:14 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik zie online met mijn ps2 niet zitten.... tevens zegt het filmpje niet zoveel !
Ja ik ook..... schijnt toch wel een drastisch verschil te hebben. Ook textures zijn aangepast. Wanneer komt die uit?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Damn, nu moet ik hem ook hebben.
Dikke letters MMO en first time online for D&D met vette letters in de trailer lijkt me genoeg info vind je niet?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het een MMO dan? Want dan laat ik het ook meteen weer gaan
Ja ik ook eerlijk gezegd.... Reviews liegen er niet omquote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Damn, wat een review van IGN...heb helemaal zin om MGS3 weer te spelen
Ik hoef niks meer te zien van TR...ik haal hem toch 100% opzeker.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:00 schreef Sjotime het volgende:
Deze 6 nieuwe Lara clips ook
http://www.gamespot.com/ps2/action/tombraidervii/media.html
Dan heb jij geen smaakquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm, na de komst van de xbox..
is me ps2 echt stof gaan happen, staat nu gewoon op de grond in de huiskamer..
ik wil em eeeeeeeeeeeeerg graag hebbenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:02 schreef Sjotime het volgende:
Trouwens niet normaal hoor die reviews van MGS,... check de rest eens:
http://www.gamerankings.c(...)Metal%20Gear%20Solid
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:41 schreef Slappy het volgende:
Is die online mode wel te doen met die camera stand uit Mgs 3??
Lijkt me beetje debiel om stilstaand te schieten.
Dat doen de ontwikkelaars omdat het spel dan mooier lijkt en daarom beter verkoopt bij de mainstream.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:31 schreef SocialDisorder het volgende:
Croft heeft trouwens ook enorm veel last van de plastic shimmer of doom, zoals veel X360 games.
ik heb het spel gewoon origineel, alleen het boekje is verziekt omdat mijn kat eroverheen gekotst heeft, dus dat heb ik weggemikt.quote:MMaRsu - zaterdag 11 maart 2006 @ 20:39
Nintendo Fanboy
Het grote "ik zoek een spel" topic deeltje 7
En het spel legaal kopen.
Slotje
Ik ben bang dat het lastig zal worden om aan een nieuw boekje te komen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:27 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand of ik dat boekje bij kan bestellen ergens? of kan ik eventueel van iemand een kopie krijgen (evt. tegen betaling). een origineel boekje heeft natuurlijk de voorkeur.
Krijgen we dat plastic shimmer verhaal weerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:31 schreef SocialDisorder het volgende:
hadden ze me toch bijna gefopt toen ze zeiden dat ze minder de nadruk op de voorgevel van mevr Croft wilden leggen.
Croft heeft trouwens ook enorm veel last van de plastic shimmer of doom, zoals veel X360 games.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:43 schreef Mr.G het volgende:
Toch heb ik zo mijn bedenkingen bij shooters op een console, werkt dat wel lekker?
Die moet ik eigenlijk ook nog halen!quote:Op zondag 12 maart 2006 16:20 schreef peristilius het volgende:
SotC
quote:Op maandag 13 maart 2006 08:47 schreef Sjotime het volgende:
Valkyrie Profile Silmeria
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij zag hij bij de Etos nieuwe in de aanbieding ! Hij kon ze niet laten liggen en installeerde ze weer terug ! Gijs weet ik veelquote:Op maandag 13 maart 2006 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, hoe zit dat met die kettingen in zn armen? Die waren er toch uit na deel 1?
Best een cool verhaal dan....... hopelijk is deel 2 net iets groter dan deel 1quote:Op maandag 13 maart 2006 13:38 schreef SocialDisorder het volgende:
GoW zal na deel 1 spelen. De andere goden zijn niet helemaal blij met jouw actie tegenover Ares, vooral omdat je hulp kreeg van de Goden van Olympus. Volgens de regels mogen Goden zich namelijk niet direct mengen in de levens van sterfelijken.
Om te bewijzen dat je de titel God waardig bent, moet je een reeks nieuwe uitdagingen doorlopen. En owh ja, de Athena-Swords mag je gewoon houden (de über-zwaarden die je aan het einde van deeltje 1 kreeg, en bijna niet kon gebruiken).
Dat is wat er van begrepen heb.
-edit-
Deel 1 is al een prequel op zichzelf, je krijgt de geschiedenis van Kratos te zien, hoe hij geworden is wij hij is, voordat hij zichzelf in de afgrond mikte.
Speel 'm uit en je hebt het antwoord op je vraag!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:45 schreef H.Flick het volgende:
Als je GoW uitspeelt unlock je allerlei extra's. En 1 van die extra's is een filmpje dat hint naar een bepaalde sequel toch? Over z'n broer ofzo?
van wat ik begrepen heb moet GoW minimaal zo groot als deel 1 worden, alleen met nog iets zwaardere tegenstanders. Vandaar denk ik ook dat je de Athena-Swords mag houden. Alleen je God-powers zijn afgenomen (omdat je je opnieuw moet bewijzen als sterfelijke).quote:Op maandag 13 maart 2006 20:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Best een cool verhaal dan....... hopelijk is deel 2 net iets groter dan deel 1
Owh reken daar maar op. Er zijn 3 schrijvers die het verhaal voor deze game schrijven, en er is genoeg materiaal voor 4 delen, voorlopig. 1 schrijver is expert in mythologiën, 1 verdiende vroeger z'n brood als schrijver van series, en #3 deed Hollywood-films.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zullen wel zien, ik weet alleen niet of ik deel 2 nog wel zo groots ga vinden als het eerste deel. Het verhaal moet wel heel cool worden
Uiteraard staat Lara daar om bekend... logisch toch? Feit is echter dat als je wat leest over de nieuwe Tombraider er achter komt dat dit wel eens de beste Lara zou kunnen zijn. Dat zegt wel wat aangezien deel 1 en 2 briljant waren. Maar dat is mijn mening. De makers van 1 werken aan dit spel en beweren briljant leveldesign en het oude Tombraider gevoel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:50 schreef SocialDisorder het volgende:
yup, de marketeers hebben de sterke punten van Tomb Raider weer gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |