ben nog steeds ergens op de helft, ben wel super druk met tales of eternia, wat een super game! ben nu net lvl 30 en aardig op weg in celestia!quote:
laatste handheld die ik had was een gameboy advance met golden sun 1&2 was bij ToE wel verbaast toen ze opeens verstaanbare text sprakenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
ToE wil ik ook misschien gaan halen. 't is al van FFVII geleden dat ik een toffe RPG gespeeld heb.
Dat heb ikquote:
zeker zo'n played it - trade it game dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:30 schreef GameMaster het volgende:
Kzag Laats Virtua Tennis voor 15 euro bij frs![]()
Zeer verslavend spel geweest op de Pc , Zeker een aanrader voor de tennis fans
www.tothegame.com is een goede site voor gamereleases.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:11 schreef BaggerUser het volgende:
welke site heeft trouwens de meest betrouwbare en meest uitgebreide releaselijst?
valt mee, www.dimplus.nl vind ik beterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
www.tothegame.com is een goede site voor gamereleases.
Op tothegame staan alle aangekondigde releases op een rijtje, wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:04 schreef Drumpie het volgende:
[..]
valt mee, www.dimplus.nl vind ik beter
Je kan gewoon zelf je volgorde bepalen op tothegame...quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:23 schreef Drumpie het volgende:
Die staan op alfabetische volgorde, bij mijn site op datum is veel fijner![]()
is dat leuke game?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:36 schreef JanaX het volgende:
[..]
ben nog steeds ergens op de helft, ben wel super druk met tales of eternia, wat een super game! ben nu net lvl 30 en aardig op weg in celestia!
ok bedanktquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:42 schreef JanaX het volgende:
als je zoekt naar een goeie rpg is dit idd een goeie ! alleen combat is realtime, dus niet turn based, je kan wel orders geven waardoor het spel even pauzeert maar verder is het compleet real time.
volges mij voor 2.0 en hoger. zit iig 2.5 op de umdquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ok bedankt
dit was toch wel een game voor de 1.5 versie?
wil never nooit gaan updaten, wil me homebrew niet kwijt
ik ook, homebrew is leuk maar zie er het nut niet van in.. als ik dat wil draai ik wel een emu op mn pc of ik pak mn advancedquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb 2.6 al, homebrew is wel leuk maarja..
als het voor 2.0 is, dan kan het nogquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:07 schreef JanaX het volgende:
[..]
volges mij voor 2.0 en hoger. zit iig 2.5 op de umd
dat homebrew mogelijk is tot 2.50 toch? (icm gta)quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
wat bedoel je?
Heb net op andere forum gezien, dat ie gewoon voor 1.5 werkt
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:45 schreef JanaX het volgende:
[..]
dat homebrew mogelijk is tot 2.50 toch? (icm gta)
gta werkt ook op 1.5 hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:45 schreef JanaX het volgende:
[..]
dat homebrew mogelijk is tot 2.50 toch? (icm gta)
ow icm is dus inclusief metquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:08 schreef Drumpie het volgende:
jah maar homebrew kan tot 2.50 iclusief met Gta, je las het verkeerd
waarom dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:18 schreef Drumpie het volgende:
Lol, als ik jou was zou ik firmwire 2.60 downloade
Forbiddenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Nieuwe reclamecampagne lijkt inderdaad de emailfunctie te bevestigen:
http://pspupdates.qj.net/Photo_2D0021_0301.jpg
via PSPUpdates China idd... zie ook iets vaags over een 3.0 XMB update.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:36 schreef __Saviour__ het volgende:
hmm, weer zo'n stomme referrer check.
De foto is te zien in een bericht op http://pspupdates.qj.net/
door dat plastic eruit te halen zeker? heb je ergens mallen om te printen of iets in die richting?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo'n case heb ik ook. Erg fijn dingetje, zeer stevig. En je kunt er je eigen skin in steken.
sounds yummyquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Die 3.0 XMB is dus de nieuwe de firmware.
XMB staat voor Cross Media Bar is het menusysteem van sony, met horziontaal de catagorieën, waaronder dan verticaal de subopties verschijnen
Zijn geruchten óóit serieus?!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSP2? Zijn er serieuze geruchten dan? Heb die gemist denk ik...
Yummy?quote:
my bad, dacht even dat het zou veranderen ^^quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zijn geruchten óóit serieus?!
[..]
Yummy?XMB is gewoon de userinterface van de PSP al sinds firmware 1.0. aan de interface zèlf gaat niks veranderen met firmware 3.0.
Gelukkig niet! XMB is prima zoals het is!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:34 schreef JanaX het volgende:
my bad, dacht even dat het zou veranderen ^^
quote:Caseareo Giovanni Luigi Valentino Elvinino is a priest on a mission. Set up by an Elder in the Church in New York, Father Caseareo has been framed for drinking all of the sacremental wine. Now to clear his name, Caseareo must follow a trail of bread (literally) that will lead to the real perpetrator and take him from the New World to Grand Theft Auto: Vatican City.
[...]
Interactivity in the game has increased tremendously since the previous installements of the series. In older editions, life could be regained by patronizing hookers. However, in GTA:Vatican City, hookers have been replaced by Altar boys, who run away and have to be captured prior to use.
ja, een laptop heb ik ook, maar die ga ik niet meenemen op wintersportquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
als ie bij vol is op 100%
staat er dan ik nog 8 uur kan gamen
als je laptop hebt, neem je die ook mee
ik laad hem vaak op met usb ladertje, gamen en fokken
misschien neem ik wel een laptop meequote:Op donderdag 2 maart 2006 11:46 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
ja, een laptop heb ik ook, maar die ga ik niet meenemen op wintersport
Gebruik me vrije uurtjes wel met me vriendin![]()
![]()
Maar 8uur is wel genoeg iig![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:54 schreef progje het volgende:
[..]
misschien neem ik wel een laptop mee![]()
gok maar op 5 uur als je de gewone batterij hebtquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
als ie bij vol is op 100%
staat er dan ik nog 8 uur kan gamen
als je laptop hebt, neem je die ook mee
ik laad hem vaak op met usb ladertje, gamen en fokken
weet niet wat je met die gewone batterij hebt gedaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:49 schreef brtausi het volgende:
[..]
gok maar op 5 uur als je de gewone batterij hebt
ik heb die van 3600, die gaat 10 uur mee![]()
Ligt er ook een beetje aan wat voor spel je aan het spelen bent, of je een film kijkt of alleen maar muziek luistert. Maar met een spel als Lumines bijv. haal ik de 8 uur volgens mij ook wel, terwijl na het bekijken van een UMD-movie de batterij al een flink stuk leeg is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
weet niet wat je met die gewone batterij hebt gedaan
maar ik kan zeker 8 uur..
laad hem ook pas op, als ie echt leeg is
kga zon ding volgende week ook maar s halen, is toch wel handig. en zon oplader is ook wel handig dnek ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:50 schreef brtausi het volgende:
rond de 40 a 50 eurie maar ik had hem van iemand van tweakers die hem over had voor 30 euro, hij gooide het gewoon bij mij in de bus en zei.
als je het je bevalt moet je het geld maar overmaken, bevalt het je niet moet je het ff terugrengen/sturen naar dit adres ***************************.
Dat viel me wel heel erg mee en ik ben er dan ook heeel erg blij me![]()
mja iddquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat voor spel je aan het spelen bent, of je een film kijkt of alleen maar muziek luistert. Maar met een spel als Lumines bijv. haal ik de 8 uur volgens mij ook wel, terwijl na het bekijken van een UMD-movie de batterij al een flink stuk leeg is.
ik heb wel zon kabel waarmee ik dus ook de mem card kan bereiken... maar hoe laad je hem op via usb?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mja idd![]()
ook is zo'n oplader via usb wel fijn
Je hebt neem ik aan wel de juiste sleutel ingevoerd in je psp om te verifieren met je Modem/router?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:28 schreef Bobti het volgende:
ik heb sinds kort een draadloze internetverbinding (speedtouch modem) maar als ik met mijn psp op het net wil krijg is de volgende foutmelding:
verbindingsfout.
time-out tijdens uitwisseling van sleutelinformatie
kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen om wel te internetten
bob
usb in me pcquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:33 schreef JanaX het volgende:
[..]
ik heb wel zon kabel waarmee ik dus ook de mem card kan bereiken... maar hoe laad je hem op via usb?
ja heb de juiste sleutel ingevoerdquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:42 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Je hebt neem ik aan wel de juiste sleutel ingevoerd in je psp om te verifieren met je Modem/router?
jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:46 schreef JanaX het volgende:
er zit een geel kabeltje aan je usb kabel? das wel handig!
waar probeer je het mee??quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:55 schreef Bobti het volgende:
[..]
Moet ik deze sleutel ook nergens invullend op mijn pc???
Nee en nee.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:02 schreef Drumpie het volgende:
Kan je met de PSP ook online tegen anderen spelen via USB, en trouwens Bobti je kan ook met je USB op internet komen!!
zelfde probleem gehad, was ook binnen week terugquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:32 schreef gamecube_master het volgende:
Wat een service van Sony!
Ik hoorde zaterdag wat geratel in m'n PSP met umd's lezen dus ik deed meteen een herstel naar fabrieksinstellingen, wat niet werkte. Ik belde Sony diezelfde dag nog op om te vragen of ik hem op kon sturen. Erg vriendelijk daar behandeld en ik heb hem die maandag op de post gedaan aan het eind van de middag. Op de tracktrace website had ik gezien dat hij dinsdag aan de eind van de middag daar was aangekomen. Nu is het vrijdag en heb ik al een nieuwe PSP! Dus de PSP heeft niet langer dan anderhalve dag bij Sony gelegen.
En het mooie is dat ik een PSP heb gekregen met firmware 2.5, waar homebrew dus wat makkelijker op gaat als m'n oude 2.6
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:10 schreef gamecube_master het volgende:
hmm, wel weer een paar luie pixels
Vanacht maar is die pixel fixer draaien
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's zeer netjes van Sony.
Deze zijn wel irritant, het is zeg maar een lijntje van 3 pixels met elk een verschillende kleur midden op het schermquote:Op zaterdag 4 maart 2006 05:17 schreef knater het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik heb vanaf het begin al 3 luie pixels, ze storen me niet echt, maar het is wel jammer.
Nee, de DS is kut!!!! PSP RuleZ teh ShiT!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:35 schreef Oksel het volgende:
Wat een dramading joh, die PSP.
Nuttige opmerking, omdat?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:35 schreef Oksel het volgende:
wat is er drama aan, ik zit minimaal elke dag nog 1 uur achter m'n PSP vanaf de launchquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:35 schreef Oksel het volgende:
Heeft dat leger van Mario's jou dat wijsgemaakt?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:35 schreef Oksel het volgende:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heeft dat leger van Mario's jou dat wijsgemaakt?
[afbeelding]
Worms komt 24 maart, maar die bewaar ik wel voor een keer dat er even geen games uitkomen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Kwam Worms ook niet ergens tegen die datum uit?
zit nu op 21 uur en ben daar ook ergings in de buurd, heb net die hideout gevonden ^^quote:Op maandag 6 maart 2006 15:36 schreef gamecube_master het volgende:
Tales of Eternia
Toen ik in Balir's castle was dacht ik dat ik tegen het eind zat, maar ik moet gewoon nog een heel stuk
Ik zit nu op 22 uur en heb hem gelukkig nog steeds niet uitgespeeld, het mag van mij nog wel even duren
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:29 schreef AversusZ het volgende:
Topservice bij Sony. Vorige week PSP op de post gedaan en vandaag al kwam een compleet valuepack binnen. Had wel een flikkerende pixel maar na het spelen van een spelletje was deze verdwenen.
Dus Sony![]()
\quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:24 schreef 2Mini het volgende:
Iemand die mij kan zeggen hoe ik muziek op mijn psp kan zetten
Ik voel me zo noob
Muziek op PSP
of gewoon je stick eerst fatsoenlijk formateren, dan is die map er al!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:38 schreef Drumpie het volgende:
[..]
\
Ik help je wel even, Sluit je PSP aan op de usb-sluiting, en zet de usb op usb-modus, ga dan naar de map psp/ maak map MUSIC aan wel met hoofletters, en daar zet je muziek in!
maar ik denk laat ik die jongen nou maar gewoon helpenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:39 schreef this-is-life het volgende:
precies
of je leest de gebruiksaanwijzing :S
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef __Saviour__ het volgende:
De gebruiksaanwijzing is eigenlijk aardig incompleet.
er staat niet eens in hoe je filmpjes erop kunt zetten
Bovendien raakt met elke nieuwe firmware upgrade de gebruiksaanwijzing steeds meer achterhaaldquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef __Saviour__ het volgende:
De gebruiksaanwijzing is eigenlijk aardig incompleet.
er staat niet eens in hoe je filmpjes erop kunt zetten
Dus waarschijnlijk PS3 naar 2007 en PSP lite eind van het jaar.quote:That being said, here’s a bit of info that I chanced into the other day, from a rather well-placed source named Proteus. He CONFIRMED a few details that were already rumored around the Net.
Seems Sony’s current internal plans call for a release of a refitted PSP around Christmas this year. The device will, indeed, be streamlined (thinner), lighter, boast 4 gigs of memory and a camera. Proteus indicated Sony is having a hell of a time with PlayStation 3 on several fronts (between PS3’s Cell processor and its built-in Blu-ray DVD, cost effectiveness has pretty much gone out the window). Seems the ever-phantasmic PS3 may well be delayed until next year, with Sony’s reworked PSP being positioned as a lead-in to its release (in the same way Nintendo’s release of the oh-so-sexy DS Lite heralds the coming of Revolution).
Je kan op yourpsp.com altijd de nieuwste versie van de handleiding downloaden als er een nieuwe firmware uit is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bovendien raakt met elke nieuwe firmware upgrade de gebruiksaanwijzing steeds meer achterhaald
Ik denk dat het bakerpraatjes zijn van die psp2 en dat het gewoon een gerucht isquote:Op zondag 12 maart 2006 10:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dus waarschijnlijk PS3 naar 2007 en PSP lite eind van het jaar.
Daxter ziet er wel goed uit ja, maar ik zie niet van die grote levels die zich buiten afspelen en dat vond ik net zo leuk aan de eerste Jak & Daxter.quote:Op zondag 12 maart 2006 10:35 schreef Securom het volgende:
Daxter een 9.0 op IGN. Schijnt een erg goede platformer te zijn.
Syphon Filter: Dark Mirror een 9.3 op IGN
IGN vind dat het de eerste echte 'killer-app' voor de PSP is.
Supergoede single- en multiplayer.
Wordt vette shit!!
Ik trek de praatjes van deze "Proteus" ook in twijfel.quote:Op zondag 12 maart 2006 11:57 schreef this-is-life het volgende:
Ik denk dat het bakerpraatjes zijn van die psp2 en dat het gewoon een gerucht is
Tis inderdaad pas de 5e game van die franchisequote:Op zondag 12 maart 2006 22:34 schreef JK het volgende:
Wanneer komt Daxter uit in Nederland ? Videootjes op IGN en de review zien er goed uit en dit is ook een van de redenen dat ik een PSP heb gekocht... want het aanbod is echt mager en Daxter ziet er dan geweldig uit en is eindelijk eens een origineel spel.
Klopt, maar het is niet GTA3 in een ander jasje, Starwars Battlefront 2 die ook op een ps2 te krijgen is, Fifa06, Colin Mc Rae, Burnout etc. dat is allemaal op de PS2 te krijgen... Daxter is er niet op de PS2.... ik vond Jak & Daxter 1 alleen leuk.. 2 werd mij te geweldadig met wapens enz (hoewel ik geweld absoluut niet schuw), het werd teveel Ratchet & Clank waar ik geen ruk aan vind. Dit Daxter lijkt nog redelijk op het oude J&D1.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis inderdaad pas de 5e game van die franchiseLijkt Mario wel
laatste keer dat ik iets van sony heb gekochtquote:Op zondag 12 maart 2006 10:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dus waarschijnlijk PS3 naar 2007 en PSP lite eind van het jaar.
al komt ie volgend jaar, vind nog kut,quote:Op maandag 13 maart 2006 13:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat gaat eind dit jaar nog niet komen hoor. Pure geruchten zijn het.
Ik wacht wel tot 19 april, tenzij Nedgame 'm misschien eerder heeft voor een schappelijke prijs.quote:Op maandag 13 maart 2006 09:13 schreef this-is-life het volgende:
19 april word hij in europa gelaunched en 14 maart morgen dus komt hij uit in de vs dus je kunt hem altijd op lik-sang bestellen als je hem heel graag wilt
doe je het via de winkel = laaannggggquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:16 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Ik heb/had dooi pixels!Heb em teruggebracht naar de winkel. Heb gebelt met de klantenservice van Sony, die zei dat het ongeveer 10 tot 15 werkdagen (dus 3 weken) zou duren voordat ik een nieuwe psp heb. Maar in de winkel zeiden ze dat ik over ongeveer een weekje wel een nieuwe zou krijgen. Heeft iemand enig id wanneer ik hem nu kan verwachten? Heb hem vrijdag teruggebracht, dus hoop echt dat ik a.s. vrijdag gebelt word dat ik mn nieuwe psp op kan halen...
Waarom duurt het via de winkel zoveel langer dan? Ik snap natuurlijk dat het een extra tussenstap is, maar in principe doen ze toch hetzelfde als wat ik doe als ik hem op zou sturen? of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:27 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
doe je het via de winkel = laaanngggg
doe je het rechtstreeks naar Sony duurt het veel korter. Ik heb zelf naar Sony gebeld en hem zelf op de post gedaan. Ik heb hem maandag aan het eind van de middag verstuurd en vrijdag ochtend een nieuwe gekregen
zodra het budget titels worden. Ga gewoon importeren, scheelt al snel 10-20 euro.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:39 schreef renz0r het volgende:
Ze mogen eerst maar is de eerste games goedkoper maken. De launchgames zijn nog steeds rond de 50 euro en dat wil ik niet betalen. Ik wil gewoon net als met ps2 games 20 euro betalen.
Wanneer worden ze is afgeprijsd?
same here, gaat echt binnen 5 werk dagen ofzoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:27 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
doe je het via de winkel = laaanngggg
doe je het rechtstreeks naar Sony duurt het veel korter. Ik heb zelf naar Sony gebeld en hem zelf op de post gedaan. Ik heb hem maandag aan het eind van de middag verstuurd en vrijdag ochtend een nieuwe gekregen
Maar dan kan het via de winkel toch niet zoveel langer duren!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:46 schreef JanaX het volgende:
[..]
same here, gaat echt binnen 5 werk dagen ofzo
yep, compleet met nieuwe mem stick, bescherm hgoes, oordopjes etcquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:03 schreef this-is-life het volgende:
krijg je dan een helemaal nieuwe ?
mijne is al een keer vervangen omdat de drive stuk was, was 1tje zonder slapende of dode pixels, kreeg m week later terug met 1`slapende pixel.. moest toen wachten, nou das nu wel voorbij.. kan m dus volgende week weer opsturen, ben ik m weer een week kwijtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:55 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Argh ik wil em terug!
Sonyquote:Kamera, GPS und PSone-Downloads: Sony stellt neue PSP-Modelle und -Funktionen vor / Preissenkung
15.03.06 - Sony gibt bekannt, dass man ein neues PSP-Basis-Modell anbieten wird: Der schwarze Handheld wird am 22.03.06 in Europa für Euro 199 ausgeliefert, in den USA Ende März 2006 für USD 199.
Die Produktbezeichnung lautet 'PSP-1000 Color Black'. Im Lieferumfang befindet sich ein Netzteil und ein Akku.
In Japan soll derweil ein PSP in der Farbe 'Ceramic White' erscheinen: Das Basis-Modell (PSP-1000 CW) kostet Yen 20.790.
Über Firmware-Updates will Sony neue Funktionen anbieten, darunter einen 'Macromedia Flash Player' und erweiterte RSS Channel Funktionen (Wiedergabe und Speichern von Internet-Radio-Inhalten und Filmen).
Als PSP-Zubehör soll eine neue Kamera (PSP-300) und ein GPS Empfänger (PSP-290) im Herbst 2006 angeboten werden. Mit der Kamera ist das Verfolgen von Bewegungen wie bei EyeToy möglich. Mit Hilfe dieser neuen Peripherie sollen auch Spiele erscheinen, die eine Video Chat Funktion unterstützen.
Ferner wird es einen neuen 'Download Service' geben, mit dem man PSone-Klassiker herunterladen kann.
Niet echt een verrassing inderdaad.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef __Saviour__ het volgende:
zie daar, de camerageruchten. Geen PSP2 dus, maar gewoon een addon
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Zullen dan wel wat aanpassingen moeten doen aan de spellen. Maar gaaf is het wel!
FFVII, Metal Gear Solid op de PSP![]()
Grappig ding!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:20 schreef gamecube_master het volgende:
Sony brengt ook een MP4 recorder uit waarmee je je memorystick in het apparaat kan doen en je films/series kan opnemen en kijken.
Plaatje 1
Plaatje 2
Het apparaat gaat niet meer dan 180 euro kosten.
Go Sony
FFVII is 3 of 4 cd's... Kost wat aan mem sticks....quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Zullen dan wel wat aanpassingen moeten doen aan de spellen. Maar gaaf is het wel!
FFVII, Metal Gear Solid op de PSP![]()
Zie...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat recorder apparaatje is ook wel handig, wat voor aansluitingen zitten erop?
quote:
Owja, behoorlijk groot ja. 3 CD's dacht ik. Maar dat zal wel te wisselen zijn, het spel lijkt me dan verdeeld in meerdere bestanden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFVII is 3 of 4 cd's... Kost wat aan mem sticks....
Mjah, gewoon een spel per keer downen en spelen. Moet te doen zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Owja, behoorlijk groot ja. 3 CD's dacht ik. Maar dat zal wel te wisselen zijn, het spel lijkt me dan verdeeld in meerdere bestanden.
Maar ik heb hier toch een 1 en een 2 Gig stick, lijkt me genoeg in ieder geval.
Ohw, ik moet wat verder kijken dan mn neus lang isquote:
Een doel heeft 'ie al: Entertainment. En steeds meer opties zijn alleen maar mooi meegenomen, toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:01 schreef BMH het volgende:
GPS voor je PSP. Hebben ze wel eens een PSP in het zonlicht gehouden? Je kunt em dan alleen gebruiken als je in een tunnel rijd.
Al die functies... Het raakt kant nog wal.. Sony heeft geen idee wat ze aan het doen is. Ze moeten de PSP een specifiek doel geven, anders laten of de developersof de consument het ding links liggen .
Eigenlijk triest dat de PSP pas gaat lopen als er games op uitkomen die Sony groot gemaakt hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:20 schreef nlboy het volgende:
[..]
en ik had de hoop op nieuwe vette games opgegeven.
Nu maar mijn broertje heel erg lief aan kijken of ik 'm ook af en toe mag lenen.![]()
De PSP verkoopt toch al hartstikke goed, de games vallen idd tegen. Street Fighter is wel leuk, maar tis geen topper, Shin Budokai koop ik wel, maar is eveneens geen topper. Virtua Tennis is nog steeds de beste PSP game imo.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:20 schreef Bbfreak het volgende:
[..]
Eigenlijk triest dat de PSP pas gaat lopen als er games op uitkomen die Sony groot gemaakt hebben.
Dat zegt wel genoeg over het OVERWELDIGEgames aanbod op de PSP. Way2Go SONY!
Volgens mij verkoopt hij niet hartstikke goed maar redelijk. Ik vraag me alleen af wat de grootste markt voor de PSP is. Games kan het bijna niet zijn. Homebrew + audio + video is de meest gebruikte combinatie volgens mij.quote:De PSP verkoopt toch al hartstikke goed, de games vallen idd tegen.
* Bbfreak is het er totaal mee eensquote:Virtua Tennis is nog steeds de beste PSP game imo.
Dan moet je Gripshift toch eens proberen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:29 schreef Bbfreak het volgende:
[..]
* Bbfreak is het er totaal mee eens![]()
Juist, ik had hem opgestuurd maar dat ging via de winkelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:50 schreef User_Name het volgende:
Ik dacht hier gelezen te hebben dat iemand zijn psp vorige week vrijdag had opgestuurd naar sony en zich afvroeg hoe lang dat nu ongeveer ging duren. Mijn psp is ook vorige week vrijdag opgestuurd en zojuist binnengekomen![]()
Heb nog geen mankementen kunnen ontdekken (behalve dan dat de zwarte verf op de achterkant niet overal hetzelfde is, maarja daarover ga ik niet zitten mierenneuken)
Via de winkel duurt het altijd langer, moet via een andere weg. Dat gaat niet rechtstreeks naar Sony is mij laten vertellen bij de Dixons. Daarom heb ik hem ook zelf opgestuurd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:12 schreef Ik_ben_lief het volgende:
[..]
Juist, ik had hem opgestuurd maar dat ging via de winkelBij jou ook? Heb hem vorige week vrijdag weggebracht, maar hij is er nog niet...
Ik gebruikte PSP Movie Creator daarvoor... alleen ben ik te lui om dvd's te kijken op de PSP.. zelfs Black Hawk Down die ik al een half jaar heb liggen, heb ik nog maar de eerste 5 minuten van gezien.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Met welk programma kan ik simpel DVD's omzetten naar mpeg4? Bij voorkeur mpeg-avc.
Voor divx en xvid gebruik ik pspvideo9, maar die kan geen dvd's aan. Ik zoek dus eigenlijk iets dat van DVD divx maakt. Vroeger had ik daar EasyDivx voor, maar dat programma is al antiek en werkt voor gene meter meer.
Veelzijdigheid schrikt de consument wel af. Daarom kochten mensen vroeger ook geen stofzuiger met ingebouwde wasmachinequote:Op donderdag 16 maart 2006 00:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Een doel heeft 'ie al: Entertainment. En steeds meer opties zijn alleen maar mooi meegenomen, toch?Developers hoeven zich alleen maar druk te maken om de games die ze maken en het lijkt me nou niet dat de veelzijdigheid van het apparaat consumenten afschrikt.
dozen kijken ze niet naar, gaat om het serie nummer op je psp zelfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:54 schreef User_Name het volgende:
Heb even een stomme vraag. Aangezien ik nu dus 2 psp dozen heb en niet meer weet wat nu de nieuwe doos iswil ik effe weten hoe het ook alweer zat met die nummers. Bij de ene staat een C en bij de andere staat een G op de doos.
als het goed is gaat dat via een depo van TNT en niet via sony zelfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:18 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Via de winkel duurt het altijd langer, moet via een andere weg. Dat gaat niet rechtstreeks naar Sony is mij laten vertellen bij de Dixons. Daarom heb ik hem ook zelf opgestuurd.
pwndquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:02 schreef Deviant1nl het volgende:
ik heb ToE binnen
maar mijn psp ligt in almere, en daar ben ik pas morgenavond
quote:Op zondag 19 maart 2006 13:57 schreef gamecube_master het volgende:
Tales of Eternia uitgespeeld
Binnenkort maar is weer een nieuw spel halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moh
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:16 schreef madjacksss het volgende:
[..]Wie was dat ook alweer? Hij zal wel niet heel erg veel hebben voorgesteld denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de eindbaas ook in één keer verslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
40 uur, met een paar side-questsquote:Op maandag 20 maart 2006 16:18 schreef Deviant1nl het volgende:
Hoe lang hebben jullie erover gedaan om hem uit te spelen?
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer? Hij zal wel niet heel erg veel hebben voorgesteld denk ik![]()
Ik heb de eindbaas ook in één keer verslagen.hmmm.. dan ben ik gewoon slecht, ik zit al 10 levels hogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moh
en de prijs. klinkt duurquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Heeft iemand de Trust GM-54000 case voor de PSP?
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's een harde case, speakers en externe batterij (voor 5 uur extra gameplay)
Het lijkt me wellicht wat, maar ik ben eerst ook wel benieuwd naar de kwaliteit
30 euro is wel netjes inderdaad, al zou ik het er niet voor neerleggen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zag het voor 30 liggen bij de Media Markt, dat is te doen. Mits het een beetje toffe kwaliteit is natuurlijk
Ligt het uberhaupt nog wel enigzins lekker in de hand nu ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Heeft iemand de Trust GM-5400 case voor de PSP?
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's een harde case, speakers en externe batterij (voor 5 uur extra gameplay)
Het lijkt me wellicht wat, maar ik ben eerst ook wel benieuwd naar de kwaliteit
ik had dezelfde plannen, maar ben toch blij dat ik het niet heb gedaan. daxter is tofquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
ga me psp binnekort eens verkopen, doe er niks meer mee.
eigenlijk ook nooit niks mee gedaan
heb nog een 1.5 orgineel, japans
Trust spul is troep. Je moet Trust producten echt niet kopen voor de kwaliteit.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zag het voor 30 liggen bij de Media Markt, dat is te doen. Mits het een beetje toffe kwaliteit is natuurlijk
meld dan ff welke spellen je hebt en weg gaan, heb ik mss nog intressequote:Op woensdag 22 maart 2006 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
ga me psp binnekort eens verkopen, doe er niks meer mee.
eigenlijk ook nooit niks mee gedaan
heb nog een 1.5 orgineel, japans
volges mij niet hoor. die verpakkingen + game komen alleen in frankrijk uit als ik het goed las,quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:04 schreef xminator het volgende:
Hey ik ben van plan om een psp te kopen...
Nou heb ik gezien op your psp dat je kunt kiezen om 1 van de 8 gratis spelletjes te krijgen bij je psp.
Dus als je een valuepack koopt met 1 game er al in bijv: Valuepack met WRC kan je dan nog game kiezen uit die 8? dus 2 verschillende
(Value pack zo een speciale met zo een box eromheen met game +psp)
Metal Slug Collectionquote:Metal Slug loaded onto PSP
SNK Playmore to shoehorn six installments of 2D arcade shooter series onto one UMD this fall.
In meetings with GameSpot, SNK Playmore this morning confirmed that it will celebrate the 10th anniversary of its Metal Slug series of 2D shooters with a PSP compilation set for release this fall.
The Metal Slug Collection will include six full games on one UMD: the original Metal Slug, Metal Slug 2, Metal Slug X, Metal Slug 3, Metal Slug 4, and Metal Slug 5. SNK Playmore is promising perfect translations of the arcade classics, as well as wireless support for two-player action.
Originally released on the NeoGeo home-and-arcade platform, the run-and-gun action franchise has found its way onto the Sega Saturn, PlayStation, PlayStation 2, and Xbox. It's no stranger to gaming on the go, either, having received makeovers for mobile phones, the Game Boy Advance, and the NeoGeo Pocket Color.
Kewl!quote:
Naja, dat kon je natuurlijk wel verwachten. Maar als je upgrade en je wil erg graag homebrew dan moet je altijd zo laag mogelijk upgraden. Mij zou het in ieder geval niks uitmaken, ik ben homebrew een beetje zat geworden. Ik heb veel plezier aan m'n 2.6 PSPquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:44 schreef number50 het volgende:
Wat een etters bij Sony.... Heb net Syphon Filter binnen en die werkt dus niet op 2.0....... of ik ff wil upgraden naar 2.6
FF kijken of ie het op 2.5 doet... dan kan ik tenminste nog iets.![]()
w00t, lekker oneindige hoeveelheden vijanden afmaken met oneindige hoeveelheden continue'squote:
heb je MPH gameloader al geprobeert ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:49 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Naja, dat kon je natuurlijk wel verwachten. Maar als je upgrade en je wil erg graag homebrew dan moet je altijd zo laag mogelijk upgraden. Mij zou het in ieder geval niks uitmaken, ik ben homebrew een beetje zat geworden. Ik heb veel plezier aan m'n 2.6 PSP
probeer eerst de MPH gameloader !!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:44 schreef number50 het volgende:
Wat een etters bij Sony.... Heb net Syphon Filter binnen en die werkt dus niet op 2.0....... of ik ff wil upgraden naar 2.6
FF kijken of ie het op 2.5 doet... dan kan ik tenminste nog iets.![]()
Nope want als ik op registreren druk zie je : registreer je nu en krijg een gratis umd case..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:36 schreef JK het volgende:
Waarschijnlijk je PSP registreren op die website en dan een titel kiezen?
Zo ging het ook met de spiderman 2 umd.
Wel mooi ; 'Zie je die autoreis naar de alpen of die busreis niet meer zitten? Koop dan een PSP'
Voor je NL uit bent is je PSP accu al leeg...
Die schijnt wat tegen te vallen, veel wapens als de holy handgrenade en de homing pigeon zijn er uitgehaaldquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:35 schreef this-is-life het volgende:
Wachten op Worms open warfare en die kopen
Dat is mooi klote holy grenade is een van de vetste wapensquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die schijnt wat tegen te vallen, veel wapens als de holy handgrenade en de homing pigeon zijn er uitgehaald
Ik las het over de DS versie, en ik betwijfel dat die echt gaan verschillen. Ik baal er ook stevig van, met mijn vaste LAN groep wilde we al desnoods geld bij elkaar leggen voor minstens 1 exemplaarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:35 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Dat is mooi klote holy grenade is een van de vetste wapens
ja, maar je gaat me niet vertellen dat iets essentieels als Holy grenade wel in de PSP versie komt maar niet in de DS. Dat zijn van die simpele dingetjes.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
De DS en PSP versie kunnen best enorm verschillen. Kijk maar naar Burnout Legends.
Dus als je een Psp base pack koopt kan je zo een spel erbij pakken of is het alleen met een value pack?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:58 schreef Mauzerus het volgende:
ja, zo heb ik het ook gedaan. de spellen die je er gratis bij kan krijgen hebben een rode sticker.
Leukquote:Op maandag 27 maart 2006 17:48 schreef X-fi het volgende:
Sinds 1 september van 2005 ben ik een trotse bezitter van een PSP! Wat een lekker ding is dat toch. Ik bezit nu Burnout Legends, F1 Grand Prix en Ridge Racer. En natuurlijk heb ik ook UMD filmsEn wel I, Robot en SpiderMan 2, die ik gratis erbij kreeg bij aanmelding op de site YourPSP.com
Wanneer heb jij die dan gepreordered?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:03 schreef Ipho het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik kan ook niet wachten tot ik me psp binnen heb![]()
Dank, het geeft geen problemen toch met de MP3's die op mijn opslagkaartje zit van 1GB?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
2.6 is de nieuwste, die kun je halen van www.yourpsp.com
Oké. En waar staat hij op de site? Bij downloads zie ik hem niet, of ben ik een beetjequote:Op maandag 27 maart 2006 22:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat kun je zonder problemen gaan installeren. De download is een EBOOT.PBP bestand, dit plaats je in \PSP\GAME\UPDATE
Dan kies je in het menu voor Systeemsoftware bijwerken.
Topquote:Op maandag 27 maart 2006 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Jawel, klikken op PSP downloads en dan rechtsonder: download hier de nieuwste PSP-systeemsoftwarre
vind 'm best pittig ..ben nu in level 2 waar je binnen 4 minuten naar buiten moet, en een aantal etages af moet zakken..ben nog steeds niet echt gewend aan de controls..maar prachtig spel. En met de koptelefoon op is het geluid zeer vet.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:08 schreef number50 het volgende:
Syphon Filter is idd visueel heel mooi en speelt ook nog eens super....
/ Ik ben zeker impressed
Ik heb er een gewonnen op Fok! En ik heb hem vandaag gekregenquote:
Downgraden is onmogelijk met firmware 2.60.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:56 schreef mandark2000 het volgende:
Ik heb mijn psp geupdate naar firmware versie 2.60
Maar nu ben ik er achter gekomen dat je geen films meer af kan spelen die ik er zelf heb op gezet.
Dus mijn vraag is hoe kan ik de firmware downgraden naar bijvoorbeeld 1.50
2.6 heeft juist meer afspeelmogelijkheden qua films dan 1.5quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:56 schreef mandark2000 het volgende:
Ik heb mijn psp geupdate naar firmware versie 2.60
Maar nu ben ik er achter gekomen dat je geen films meer af kan spelen die ik er zelf heb op gezet.
Dus mijn vraag is hoe kan ik de firmware downgraden naar bijvoorbeeld 1.50
heb je het bestand er wel in staan dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:38 schreef X-fi het volgende:
Ik krijg mijn PSP niet geupdate naar 2.60. Ik heb de map PSP/GAME/UPDATE aangemaakt, maar zie niets: PSP is in het NL's ingesteld
Aha, dit wist ik nog niet, maar batterijen zijn volquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Om te updaten móet dit:
- Het bestand EBOOT.PBP moet je kopieeren naar \PSP\GAME\UPDATE
- Batterij moet opgeladen zijn
- Adapter moet aangesloten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |