ben nog steeds ergens op de helft, ben wel super druk met tales of eternia, wat een super game! ben nu net lvl 30 en aardig op weg in celestia!quote:
laatste handheld die ik had was een gameboy advance met golden sun 1&2 was bij ToE wel verbaast toen ze opeens verstaanbare text sprakenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
ToE wil ik ook misschien gaan halen. 't is al van FFVII geleden dat ik een toffe RPG gespeeld heb.
Dat heb ikquote:
zeker zo'n played it - trade it game dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:30 schreef GameMaster het volgende:
Kzag Laats Virtua Tennis voor 15 euro bij frs![]()
Zeer verslavend spel geweest op de Pc , Zeker een aanrader voor de tennis fans
www.tothegame.com is een goede site voor gamereleases.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:11 schreef BaggerUser het volgende:
welke site heeft trouwens de meest betrouwbare en meest uitgebreide releaselijst?
valt mee, www.dimplus.nl vind ik beterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
www.tothegame.com is een goede site voor gamereleases.
Op tothegame staan alle aangekondigde releases op een rijtje, wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:04 schreef Drumpie het volgende:
[..]
valt mee, www.dimplus.nl vind ik beter
Je kan gewoon zelf je volgorde bepalen op tothegame...quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:23 schreef Drumpie het volgende:
Die staan op alfabetische volgorde, bij mijn site op datum is veel fijner![]()
is dat leuke game?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:36 schreef JanaX het volgende:
[..]
ben nog steeds ergens op de helft, ben wel super druk met tales of eternia, wat een super game! ben nu net lvl 30 en aardig op weg in celestia!
ok bedanktquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:42 schreef JanaX het volgende:
als je zoekt naar een goeie rpg is dit idd een goeie ! alleen combat is realtime, dus niet turn based, je kan wel orders geven waardoor het spel even pauzeert maar verder is het compleet real time.
volges mij voor 2.0 en hoger. zit iig 2.5 op de umdquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ok bedankt
dit was toch wel een game voor de 1.5 versie?
wil never nooit gaan updaten, wil me homebrew niet kwijt
ik ook, homebrew is leuk maar zie er het nut niet van in.. als ik dat wil draai ik wel een emu op mn pc of ik pak mn advancedquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:26 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb 2.6 al, homebrew is wel leuk maarja..
als het voor 2.0 is, dan kan het nogquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:07 schreef JanaX het volgende:
[..]
volges mij voor 2.0 en hoger. zit iig 2.5 op de umd
dat homebrew mogelijk is tot 2.50 toch? (icm gta)quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
wat bedoel je?
Heb net op andere forum gezien, dat ie gewoon voor 1.5 werkt
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:45 schreef JanaX het volgende:
[..]
dat homebrew mogelijk is tot 2.50 toch? (icm gta)
gta werkt ook op 1.5 hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:45 schreef JanaX het volgende:
[..]
dat homebrew mogelijk is tot 2.50 toch? (icm gta)
ow icm is dus inclusief metquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:08 schreef Drumpie het volgende:
jah maar homebrew kan tot 2.50 iclusief met Gta, je las het verkeerd
waarom dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:18 schreef Drumpie het volgende:
Lol, als ik jou was zou ik firmwire 2.60 downloade
Forbiddenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Nieuwe reclamecampagne lijkt inderdaad de emailfunctie te bevestigen:
http://pspupdates.qj.net/Photo_2D0021_0301.jpg
via PSPUpdates China idd... zie ook iets vaags over een 3.0 XMB update.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:36 schreef __Saviour__ het volgende:
hmm, weer zo'n stomme referrer check.
De foto is te zien in een bericht op http://pspupdates.qj.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |