Nope want als ik op registreren druk zie je : registreer je nu en krijg een gratis umd case..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:36 schreef JK het volgende:
Waarschijnlijk je PSP registreren op die website en dan een titel kiezen?
Zo ging het ook met de spiderman 2 umd.
Wel mooi ; 'Zie je die autoreis naar de alpen of die busreis niet meer zitten? Koop dan een PSP'
Voor je NL uit bent is je PSP accu al leeg...
Die schijnt wat tegen te vallen, veel wapens als de holy handgrenade en de homing pigeon zijn er uitgehaaldquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:35 schreef this-is-life het volgende:
Wachten op Worms open warfare en die kopen
Dat is mooi klote holy grenade is een van de vetste wapensquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die schijnt wat tegen te vallen, veel wapens als de holy handgrenade en de homing pigeon zijn er uitgehaald
Ik las het over de DS versie, en ik betwijfel dat die echt gaan verschillen. Ik baal er ook stevig van, met mijn vaste LAN groep wilde we al desnoods geld bij elkaar leggen voor minstens 1 exemplaarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:35 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Dat is mooi klote holy grenade is een van de vetste wapens
ja, maar je gaat me niet vertellen dat iets essentieels als Holy grenade wel in de PSP versie komt maar niet in de DS. Dat zijn van die simpele dingetjes.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
De DS en PSP versie kunnen best enorm verschillen. Kijk maar naar Burnout Legends.
Dus als je een Psp base pack koopt kan je zo een spel erbij pakken of is het alleen met een value pack?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:58 schreef Mauzerus het volgende:
ja, zo heb ik het ook gedaan. de spellen die je er gratis bij kan krijgen hebben een rode sticker.
Leukquote:Op maandag 27 maart 2006 17:48 schreef X-fi het volgende:
Sinds 1 september van 2005 ben ik een trotse bezitter van een PSP! Wat een lekker ding is dat toch. Ik bezit nu Burnout Legends, F1 Grand Prix en Ridge Racer. En natuurlijk heb ik ook UMD filmsEn wel I, Robot en SpiderMan 2, die ik gratis erbij kreeg bij aanmelding op de site YourPSP.com
Wanneer heb jij die dan gepreordered?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:03 schreef Ipho het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik kan ook niet wachten tot ik me psp binnen heb![]()
Dank, het geeft geen problemen toch met de MP3's die op mijn opslagkaartje zit van 1GB?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
2.6 is de nieuwste, die kun je halen van www.yourpsp.com
Oké. En waar staat hij op de site? Bij downloads zie ik hem niet, of ben ik een beetjequote:Op maandag 27 maart 2006 22:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat kun je zonder problemen gaan installeren. De download is een EBOOT.PBP bestand, dit plaats je in \PSP\GAME\UPDATE
Dan kies je in het menu voor Systeemsoftware bijwerken.
Topquote:Op maandag 27 maart 2006 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Jawel, klikken op PSP downloads en dan rechtsonder: download hier de nieuwste PSP-systeemsoftwarre
vind 'm best pittig ..ben nu in level 2 waar je binnen 4 minuten naar buiten moet, en een aantal etages af moet zakken..ben nog steeds niet echt gewend aan de controls..maar prachtig spel. En met de koptelefoon op is het geluid zeer vet.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:08 schreef number50 het volgende:
Syphon Filter is idd visueel heel mooi en speelt ook nog eens super....
/ Ik ben zeker impressed
Ik heb er een gewonnen op Fok! En ik heb hem vandaag gekregenquote:
Downgraden is onmogelijk met firmware 2.60.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:56 schreef mandark2000 het volgende:
Ik heb mijn psp geupdate naar firmware versie 2.60
Maar nu ben ik er achter gekomen dat je geen films meer af kan spelen die ik er zelf heb op gezet.
Dus mijn vraag is hoe kan ik de firmware downgraden naar bijvoorbeeld 1.50
2.6 heeft juist meer afspeelmogelijkheden qua films dan 1.5quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:56 schreef mandark2000 het volgende:
Ik heb mijn psp geupdate naar firmware versie 2.60
Maar nu ben ik er achter gekomen dat je geen films meer af kan spelen die ik er zelf heb op gezet.
Dus mijn vraag is hoe kan ik de firmware downgraden naar bijvoorbeeld 1.50
heb je het bestand er wel in staan dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:38 schreef X-fi het volgende:
Ik krijg mijn PSP niet geupdate naar 2.60. Ik heb de map PSP/GAME/UPDATE aangemaakt, maar zie niets: PSP is in het NL's ingesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |