Geef niet hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kwam zo op mij over, en omdat het gister zo was en jij het roerend met Dribbel eens was spring ik op de achter poten, was het niet zo bedoeld dan is het gewoon een misverstand
Irritant?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, maar het is irritant, klaar.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:42 schreef DjDev het volgende:
[..]
Irritant?
Jij bent irritant..wist je dat?
Jij bent degene die MIJ aanvalt
Achja, wat jij wil. Jullie behandelden mij niet met respect, jij loopt mee op het stoerdoen van Dribbel_. Dan moet je niet verwachten dat ik jou wel respecteer. Maar goed. Het leek meer een misverstand. Excuses van mij kant kan je verwachten als ik die ook van jouw kant krijg.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:42 schreef DjDev het volgende:
[..]
Irritant?
Jij bent irritant..wist je dat?
Jij bent degene die MIJ aanvalt
Ik vind het irritantquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Hij zegt alleen dat het irritant is.
Als ik dat niet op het forum zie weet ik van niets.
Ligt er aan wat vooraf ging. Simpel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik vind het irritant
Het moet niet besproken
Ik ben mod je luistert naar mij..nee geen gemaar anders hoer je maar op.
Klaar
Zo vind ik Messenga.
Dat heb ik meerdere malen tegen Messenga gezegd maar hij ging gewoon door in PUB SCquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ligt er aan wat vooraf ging. Simpel.
Is het gewoon hele tijd bashen en weet ik veel is mijn geduld snel op.
Verder kan je het anders zien, het kan sarcastisch zijn, serieus menen of een noodgreep.
maar zolang men zich niet enorm snel irriteren aan mensen, leven en laten leven en als iets je dwars zit niet in een slowchat topic gaan stoken maar in een FB topic gaan beginnen of gaan mailen is het allemaal een stuk makkelijker.
Ok. Een fout van zijn kant, maar bij deze ben ik uitgepraat, en zeg ik het eventjes tegen hem, en zoals hij zelf zei, excuses van zijn kant, en als we er over ophouden - no hard feelings - en ik hoop dat jij Messenga ook gewoon for now kan dogen, en wil je wat kwijt pm je hem op welke manier dan ook maar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dat heb ik meerdere malen tegen Messenga gezegd maar hij ging gewoon door in PUB SC
Gelezen, en conclusies getrokken, 1 gevolg weet je al.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef DjDev het volgende:
Trouwens..hierzo begon alles:
PUB SC # 720 op de helft van de week
Okquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok. Een fout van zijn kant, maar bij deze ben ik uitgepraat, en zeg ik het eventjes tegen hem, en zoals hij zelf zei, excuses van zijn kant, en als we er over ophouden - no hard feelings - en ik hoop dat jij Messenga ook gewoon for now kan dogen, en wil je wat kwijt pm je hem op welke manier dan ook maar.
Ok?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ja hoi René!
Het nieuwe PUB SC Logo #2. Poll.
Ik wil graag jouw mening horen want die van Messenga slaat kant noch wal.
Heet je René ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
We hebben dit overlegd, wij kiezen voor een poll. Klaar. Niks geks aan toch?
Gaan we aanvallen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Want? elke vote wordt op IP gechecked. je kan dus moeilijk 2 keer stemmen. Als je proxy's daarvoor gaat gebruiken ben je gewoon triest. en achja, je kan er niks aan doen als mensen zeggen van : "stem eens daar op mij". Dat houd je altijd.
Ik vraag doodnormaal iets hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:06 schreef DjDev het volgende:
[..]
Gaan we aanvallen?
Ik hoop dat je dit leest Renesite.
Je kunt weer zien dat Messenga degene is die start
En je zegt ook doodnormaal dat het doodnormaal is dat zoiets niet eerlijk moet verlopen.quote:
Dat dat gebeurt kunnen wij niet helpen. Wij kiezen voor een optie, met alle "gevolgen" van dien. Zo kun je over elke manier van keuze maken wel een minpunt noemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En je zegt ook doodnormaal dat het doodnormaal is dat zoiets niet eerlijk moet verlopen.
Leuk, zo'n eerlijke mod.
Oh ja? Noem eens een minpunt over mijn keuze?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat dat gebeurt kunnen wij niet helpen. Wij kiezen voor een optie, met alle "gevolgen" van dien. Zo kun je over elke manier van keuze maken wel een minpunt noemen.
Als het logo je niet bevalt trommel je maar mensen op op te stemmenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vraag doodnormaal iets hoor.
Ik bedoel op de manier van : "hoe gaan we de users laten kiezen welk logo we erin doen".quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja? Noem eens een minpunt over mijn keuze?
Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef DjDev het volgende:
[..]
Als het logo je niet bevalt trommel je maar mensen op op te stemmen
Je zou het ook gewoon zo kunnen doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik bedoel op de manier van : "hoe gaan we de users laten kiezen welk logo we erin doen".
Nee echtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik bedoel op de manier van : "hoe gaan we de users laten kiezen welk logo we erin doen".
Dan moet je verder je klep erover houden en niet zeuren dat er gestemd word op een logo die jij niet leuk vindquote:
Dat kon inderdaad ook, maar hebben wij niet gedaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef DjDev het volgende:
[..]
Je zou het ook gewoon zo kunnen doen
Best Logo Ever: KWARTFINALE
Precies.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef DjDev het volgende:
[..]
Je zou het ook gewoon zo kunnen doen
Best Logo Ever: KWARTFINALE
Omdat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat kon inderdaad ook, maar hebben wij niet gedaan.
Dat doet elke user die zijn of haar logo er heeft staan neem ik aan. Zou jij ook doen, toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee echt?
Ik bedoel dus: Noem eens een nadeel van het stemmen in het topic zelf onder je eigen nick.
Waar heb je het nu overquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat doet elke user die zijn of haar logo er heeft staan neem ik aan. Zou jij ook doen, toch?
Luie...laat ook maar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij geen zin hebben om te tellen.
Nou zeg, wat heb je er toch veel voor overquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij geen zin hebben om te tellen.
Precies wat jij zegt.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Precies wat jij zegt.
Stel..
Jouw logo staat er tussen, je denkt : "jaa, ik wil mijn logo eigenlijk wel het liefst als SC logo."
Dan kies je toch je eigen logo, en niet het van een ander?
Dude...er zijn meer users @ PUB dan mensen die een logo maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Precies wat jij zegt.
Stel..
Jouw logo staat er tussen, je denkt : "jaa, ik wil mijn logo eigenlijk wel het liefst als SC logo."
Dan kies je toch je eigen logo, en niet het van een ander?
Wij kiezen voor een andere manier. Klaar. Wat is je probleemquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou zeg, wat heb je er toch veel voor over.
Mijn probleem is, is dat het niet eerlijk is. Hoe vaak moet ik dat nu nog herhalen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij kiezen voor een andere manier. Klaar. Wat is je probleemdat jij het anders zou hebben gedaan is mijn probleem niet.
Dan nog, ze kunnen nu toch ook op hun eigen logo stemmen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dude...er zijn meer users @ PUB dan mensen die een logo maken.
Overigens kan je ook gewoon een regel invoeren dat mensen die een logo hebben gemaakt niet op hun eigen logo mogen stemmen
Het probleem is dat je iets niet doet wat je wel moet doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij kiezen voor een andere manier. Klaar. Wat is je probleemdat jij het anders zou hebben gedaan is mijn probleem niet.
Niet. Je standpunt is duidelijk. klaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn probleem is, is dat het niet eerlijk is. Hoe vaak moet ik dat nu nog herhalen?
"wij" .quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Niet. Je standpunt is duidelijk. klaar.
Wij kiezen anders dan jij voor ogen had. Daar kunnen wij niks aan doen.
Je bent dus te lui om je een beetje in te zetten voor je forumquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij geen zin hebben om te tellen. En voor een andere manier hebben gekozen.
Nee, totaal niet. Wij kiezen voor een andere manier. Klaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je bent dus te lui om je een beetje in te zetten voor je forum![]()
O ja?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Wij kiezen voor een andere manier. Klaar.
Overigens moet je eens ophouden met dat "klaar"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij geen zin hebben om te tellen. En voor een andere manier hebben gekozen.
Als je nou gewoon iedereen zijn stem uit laat brengen, en dan misschien wel een heel kwartierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Wij kiezen voor een andere manier. Klaar.
Oja? Ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:22 schreef DjDev het volgende:
[..]
O ja?
[..]
Overigens moet je eens ophouden met dat "klaar"
klaarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oja? Ja.
Wat jij wil. Voor mij is de discussie ook over. Ik heb mn standpunt gemaakt.
Welk standpuntquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oja? Ja.
Wat jij wil. Voor mij is de discussie ook over. Ik heb mn standpunt gemaakt.
Dat is toch meer een opmerking en geen standpuntquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:25 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat standpunt dat ze dat gekozen hebben, je weet toch![]()
kloptquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is toch meer een opmerking en geen standpunt?
Redelijk. Maar ik ben ook al anderhalve week niet op school geweest en heb dus haast niet gecomputerdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
klopt![]()
maar probeer jij dat maar eens in zijn bolle kop te hameren.
hoe gaat het met je RSI btw ?
Je weet niet wat je moet zeggen, omdat je je zelf vast lult met de meest waardeloze beargumentaties, en dan krijg je zó'n reactiequote:
Nee, maar 'hoe gaat het met je RSI?" heeft niks met FB te maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:29 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je weet niet wat je moet zeggen, omdat je je zelf vast lult met de meest waardeloze beargumentaties, en dan krijg je zó'n reactiebéétje jammer.
![]()
van wie op je donder krijgenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Redelijk. Maar ik ben ook al anderhalve week niet op school geweest en heb dus haast niet gecomputerd. Nu nog een week vakantie en dan moet ik er weer tegenaan.
Toch maar eens op mijn houding letten.
Anyway, eer het een slowchattopic wordt en ik op mijn donder krijg, ik ga er vandoor.
!
Dat heeft dan ook weer niks hiermee te maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, maar 'hoe gaat het met je RSI?" heeft niks met FB te maken.
Overigens zijn mijn beargumentaties goed hoor. Jullie willen er gewoon niet aan geloven. Da's wat anders.
Anyway, ik ga mn bed opzoeken, morgen vroeg op, ff joggen met m'n vriendin, goed voor je. Zouden jullie ook moeten doen, raad ik je aan.
Argument?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, maar 'hoe gaat het met je RSI?" heeft niks met FB te maken.
Overigens zijn mijn beargumentaties goed hoor. Jullie willen er gewoon niet aan geloven. Da's wat anders.
Anyway, ik ga mn bed opzoeken, morgen vroeg op, ff joggen met m'n vriendin, goed voor je. Zouden jullie ook moeten doen, raad ik je aan.
Die mogelijkheid hebben wij niet als mods.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:06 schreef 14.gif het volgende:
Het is toch ook mogelijk om topics samen te voegen, of niet?
Op Vakantie!
Wat gaan jullie doen met vakantie's ?
Die 2 bijvoorbeeld?![]()
Psssst!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die mogelijkheid hebben wij niet als mods.
Kutsmoesjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:03 schreef RemcoW85 het volgende:
1) ijsmeis, je kunt wel heel leuk wachten op een reactie van Renesite die misschien wat sportiever is, maar die twee zijn samen mod van dit forum. Dus zullen ze elkaar nooit tegenspreken en wel dezelfde mening hebben. Dat schiet zowiezo niet op.
2) Als dit hun manier is, eerlijk of niet, dan kunnen wij er niet veel aan veranderen. We kunnen de mods hoogstens een tip geven, en hoe hun daarmee omgaan is hun zaak.
3) Ik ben ook niet blij met het gedrag van Messenga, mede omdat hij me een forumnote heeft gegeven wat je niet doet tegen je medecrewers zonder overleg (tenzij je echt heel lomp bent, dan is er geen overleg nodig) en al helemaal niet als je zelf net 1 dag mod bent. Dit wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben dat er gelijk een paar man op hem moeten duiken om m de grond in trappen. Dat kan één iemand wel alleen af. Vind het, ondanks zijn reacties hier in FB, behoorlijk lullig om m af te branden verder, ook al is dat misschien wel terecht.
4) Als je als ex-mod zijnde echt diep op de man wil spelen, had je in de crew moeten blijven en geen kutsmoesjes moeten verzinnen. Als je denkt dat jouw tip hetgeen is waar de huidige mods perse naar moeten luisteren dan had je geen stap terug moeten doen, dan had je jouw manier zelf kunnen toepassen. Tips zijn welkom, klachten ook. Win je de discussie niet omdat de mods voet bij stuk houden heb je simpelweg pech gehad, doe je niets tegen. Verander de huidige opzet maar als er ooit nieuwe mods verkozen worden en je als winnaar uit de sollicitatieronde komt.
En nee, ik probeer geen zieltjes te winnen (waarom zou ik?), ik geef alleen mijn mening op dit gezanik.
quote:
Ohh, jij liegerdbeest...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die mogelijkheid hebben wij niet als mods.
Jezus christus, heb jij niets te doen de hele dag, behalve jezelf druk maken over de mogelijkheid dat mensen via proxies gaan stemmen voor een logo dat maar weinigen interesseert?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kutsmoesjes? Heb ik soms iets gemist?
Tevens was ik de enige, ik kan er ook niks aan doen dat DjDev en Pluto_Nium het er ook niet mee eens zijn.
En ik wacht netjes op een reactie van Renesite ja, aangezien ik die een stuk aardiger vind en die heeft wél wat over voor zijn forum. Dat zag ik in SES ook. En ik vind het jammer dat Messenga totaal het verkeerde beeld neerzet aangezien hij het constant over "wij" heeft. "wij hebben geen zin" "ons kan het niet schelen dat het niet eerlijk verloopt".
Dus.
Ingelijks.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:25 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jezus christus, heb jij niets te doen de hele dag, behalve jezelf druk maken over de mogelijkheid dat mensen via proxies gaan stemmen voor een logo dat maar weinigen interesseert?
www.zoekeenleven.nl
Kan gebeuren.quote:
Gaat niet alleen over dat logootje, maar over het gedrag van een mod in het algemeen. Als ze fatsoenlijk kan discussiëren (wat wel op niets uit zal lopen aangezien de mods kun keuze hebben gemaakt), mag ze dat doen. Dat wil niet gelijk zeggen dat ze de hele dag niets te doen heeft. Dus als je in FeedBack komt met dit soort reacties die inhoudelijk weinig toevoegen, mag je wat mij betreft gewoon best wegblijvenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:25 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jezus christus, heb jij niets te doen de hele dag, behalve jezelf druk maken over de mogelijkheid dat mensen via proxies gaan stemmen voor een logo dat maar weinigen interesseert?
www.zoekeenleven.nl
Ja ik had nog een reactie tegoed, ben net pas op FOK! dus moest nog een ding zeggen. Ben al naar de SC hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:57 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja ik had nog een reactie tegoed, ben net pas op FOK! dus moest nog een ding zeggen. Ben al naar de SC hoor![]()
Dit is toch het FB topic van PUB of niet soms?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:07 schreef VASND het volgende:
Jezus wat een gemierenneuk, laat messenga toch lekker.
Doet hij iets niet corrrect wat jou betreft mail dan renesite en kap dr verder mee
Tja, je mag hier zeikenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:41 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dit is toch het FB topic van PUB of neit soms?
Mja..Leuk zeikenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, je mag hier zeiken![]()
Maar zolang het een beetje leuk blijft.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef Ayaxola het volgende:
Messenga en Rene, ik vind jullie prima mods, niks om over te klagen![]()
Je weet waar:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zeg is het een goed idee om een newbie voorstel topique te maken in PUB, veel users registreren zich alleen maar voor PUB en gaan dan een beetje newbie vragen stellen in de SC of in andere topics in PUB.
Mischien een idee?
Ja, maar ik heb geen zin om een topic te openen die ook weer gesloten gaat wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je weet waar: [afbeelding] zit toch?
Dan krijg je dat mensen die helemaal niet nieuw zijn zich gaan voorstellen. dat kan ook in de SC wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zeg is het een goed idee om een newbie voorstel topique te maken in PUB, veel users registreren zich alleen maar voor PUB en gaan dan een beetje newbie vragen stellen in de SC of in andere topics in PUB.
Mischien een idee?
Oke, dan nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan krijg je dat mensen die helemaal niet nieuw zijn zich gaan voorstellen. dat kan ook in de SC wel.
Nou en, dan weet je toch wie iedereen is enzo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan krijg je dat mensen die helemaal niet nieuw zijn zich gaan voorstellen. dat kan ook in de SC wel.
Ja, Maar de vaste pubbers melden zich wel in de SC, zijn er nieuwen, komen ze er maar bij, iedereen is welkomquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nou en, dan weet je toch wie iedereen is enzo?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, Maar de vaste pubbers melden zich wel in de SC, zijn er nieuwen, komen ze er maar bij, iedereen is welkom.
-edit- laat anders ook maarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
Mischien een idee?
En zelf zeggen dat het niet boeit als jij het verkeerd doet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:30 schreef DjDev het volgende:
PUB SC #747: Zonder carnaval!
#747 moet dat zijn
Hoezo onnodig?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:13 schreef Messenga het volgende:
Omdat we een OP hebben, met die OP hebben we nog geen week geleden net een PUBSC Logo wedstrijd gehad. We houden dus de OP zoals die is. Dat van dat Ned. Elftal vind ik niet erg, dat is toch maar voor 1 avondje. Dat van die avaters is puur onnodig.
Er staat nergens dat users dat willenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:14 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hoezo onnodig?
Users willen dat!
En als de users het niet onnodig vinden moet het er staan!
Waarom mag een Jihad thema en een Scream thema wel en avatars niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Er staat nergens dat users dat willenen we houden ons gewoon aan de OP, geen gekloot. Die "Themadingen"zoals dat Ned elftal plaatje is best.
Overgens kunnen we wel kijken of de users het wel willen of niet (Ik zie het wel).quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Er staat nergens dat users dat willenen we houden ons gewoon aan de OP, geen gekloot. Die "Themadingen"zoals dat Ned elftal plaatje is best.
Probeer het uit, niet dat je er iets mee bereikt, wij houden de OP zoals die is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef DjDev het volgende:
[..]
Overgens kunnen we wel kijken of de users het wel willen of niet (Ik zie het wel).
Dus ik wil best een stem topic openen. (Dus niet zo'n stemronde zoals jij deed)
Omdat dat geen thema isquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
Waarom mag een Jihad thema en een Scream thema wel en avatars niet?
Die Jihad was wel een themaquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Probeer het uit, niet dat je er iets mee bereikt, wij houden de OP zoals die is.
[..]
Omdat dat geen thema is. Er zijn trouwens wel leukere thema's dan de Jihad.
Lees anders eventjes terug, ik heb geen zin in die discussie weer te voeren hoor...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
Waarom mag een Jihad thema en een Scream thema wel en avatars niet?
Hebben we al gedaan, dat jij dat niet eens meer weer messengaquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef DjDev het volgende:
[..]
Overgens kunnen we wel kijken of de users het wel willen of niet (Ik zie het wel).
Dus ik wil best een stem topic openen. (Dus niet zo'n stemronde zoals jij deed)
Hoi.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Hebben we al gedaan, dat jij dat niet eens meer weer messenga![]()
Uitkomst was positief, maar renesite wilde het niet, dus het is niet doogegaan.
jij bent de enige die ik gezien heb wie er fel tegen was, vandaarquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi.
J mapelle de boeman?
In overleg is dit gegaan.
Jup, en toen heb ik het er met Messenga over gehad, en ik heb het al wel geschoten gezien de slowchattopics die er niet beter van zijn geworden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:24 schreef VASND het volgende:
[..]
jij bent de enige die ik gezien heb wie er fel tegen was
Het is sowieso een kliekje..quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lees anders eventjes terug, ik heb geen zin in die discussie weer te voeren hoor...
Het gaat o.a. over het feit dat het een te kliekje word, die discussie over ik wil in de OP ja of nee.
Mensen die niet meer komen en weer ff terug komen en zéér verbaasd zijn dat ze er al uit zijn.
Wie beslist dat trouwens? Wat wanneer iemand internetproblemen heeft kan diegene niet terug komen, maar dan istie opeens geen persoon meer die 'er bij hoort' etc etc.
Ik vraag me af of de FA's weten wat Jihad Precies inhoud..quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
De FA's vonden het niet een strak plan.
Kliekje moet je imho zo veel mogelijk tegen gaan, ik noem een Marlii en een Carmii die er bij gekomen zijn, dat word enorm minder wanneer je de avatars er ook in te zetten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:26 schreef DjDev het volgende:
[..]
Het is sowieso een kliekje..
Probeer jij trouwens maar eens in GC SC te komen (als je daar al niet bent)
En waarom avatars eruit halen?
hoe meer hoe beter
10 posts lijk me goed.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kliekje moet je imho zo veel mogelijk tegen gaan, ik noem een Marlii en een Carmii die er bij gekomen zijn, dat word enorm minder wanneer je de avatars er ook in te zetten.
Verder is de GCSC op een kliekje stuk gelopen... aangezien het een verzuurde kliek was dat open moest worden.
Verder moet de rij avatars van eendags vliegen niet enorm lang worden, wanneer mag je er in? Na 2 topics? Tot waar staat dat? Wie houd het verder bij?
Ok..Ik zal ze ff mailenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:30 schreef Renesite het volgende:
Het is al besproken.
En dat van de FA's, moet je evt. mailen. Ze bekijken niet iedere feedbacktopic.
Ik stap mijn bed in
Nee hoor, veel zin heb ik er niet inquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:30 schreef DjDev het volgende:
[..]
10 posts lijk me goed.
Je kan overigens ook gewoon een kleine schoonmaak houden als de lijst met avatars erg groot word. (En dat zal denk ik niet érg snel gaan)
Ik wil het best bijhouden hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee hoor, veel zin heb ik er niet inMisschien bekijken we het later, for now houden we gewoon even dit.
Dadaai
Uhm...Waar is FB dan voor?quote:
Linkje waar hij je aanvalt?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:35 schreef DjDev het volgende:
Ik stoor me nogal aan de user B_BOY
Hij zit al een tijdje te aanvallen.
Ik bedoel..als hij zo doorgaat dan scheld ik hem verrot en dan krijg ik een ban (waar ik geen zin in heb)
Ik zou het fijn vinden als een van de modjes hem een beetje in de gaten houd.
bvd
.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zit op school..
Zo Gym, na half 5 thuis
Donequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:58 schreef Ayaxola het volgende:
Stupid Girls - De clip
Kan dit topic niet gesloten worden? Het gaat nergens meer over, alleen dat meisje wordt een beetje gepest, het heeft helemaal niks meer met die clip ofzo te maken, en een inhoudelijke discussie is er ook niet meer.
En terecht, als ik jouw posts zie. Ik heb dr ook al een paar moeten editten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef Nashje het volgende:
Renesite edit posts van mij.
Meningsuiting enzo. Nooit van gehoord zeker, Rene?
Danke sehrquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:47 schreef Ayaxola het volgende:
Hoe pak ik dit aan?
Ik denk eigenlijk dat dit topic ook wel dicht kan? Kon ik af en toe ook maar slotjes zetten ofzo![]()
Overheen gekekenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:47 schreef Ayaxola het volgende:
Hoe pak ik dit aan?
Ik denk eigenlijk dat dit topic ook wel dicht kan? Kon ik af en toe ook maar slotjes zetten ofzo![]()
So? Wat jij een kuttopic vind hoeft niet persee een kuttopic te zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:57 schreef 14.gif het volgende:
MY SON'S OF TO HOLLAND THE FOLLOWING MONDAY BUT HE'S GOT...
Kut-topic![]()
We zijn al aan het overleggenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
Worden hier de centrale topics ook nog centraal? In GC is dat al wel het geval, en ik vind het bagger als sommige fora's het wel hebben en andere weer niet. Dus bijdeze het verzoek om centrale topic's centraal te maken!
mooi.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:41 schreef Renesite het volgende:
Om heel kort te zijn hebben wij in feite niet zoveel behoefte aan deze feauture in PUB.
De enige opties om te centraliseren zijn de slowchats, Sport, Brommers en de enige echte Pub SC.
Omdat 3 al afvalt vanwege overweldigend succes () en we van 1 niet veel 'last' hebben willen we niet alleen om Brommers de mogelijkheid gaan gebruiken, die zin is er dan niet...
Dus bij deze, we gebruiken het niet.
Ach... het is weer eens wat anders dan de SCquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef Ayaxola het volgende:
PUB lijkt wel een half R&P te worden voor al die liefdesperikelen van meisjes van 13
Niet dat ik het erg vind hoor, kan er altijd wel om lachen![]()
Máár, het is niet een vrijbrief om te gaan rellenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef Ayaxola het volgende:
PUB lijkt wel een half R&P te worden voor al die liefdesperikelen van meisjes van 13
Niet dat ik het erg vind hoor, kan er altijd wel om lachen![]()
Ja, want pub bestaat niet uit veel meerquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:20 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ach... het is weer eens wat anders dan de SC![]()
Das mooi, in andere subfora's zit ik nog steeds te zoeken naar die centrale topicsquote:Op maandag 6 maart 2006 16:41 schreef Renesite het volgende:
Om heel kort te zijn hebben wij in feite niet zoveel behoefte aan deze feauture in PUB.
De enige opties om te centraliseren zijn de slowchats, Sport, Brommers en de enige echte Pub SC.
Omdat 3 al afvalt vanwege overweldigend succes () en we van 1 niet veel 'last' hebben willen we niet alleen om Brommers de mogelijkheid gaan gebruiken, die zin is er dan niet...
Dus bij deze, we gebruiken het niet.
Nee... dit was sarcasme:quote:
Maargoed, ik vind dat als je wilt gaan ontwerpen of tekenen je beter een nuttige studie kan gaan doen. Denk bijvoorbeeld aan industieel ontwerpen (is maar een voorbeeld). Daar leer je óók tekenen, perspectief, lichtinval en dergelijke. Maar je combineert het met iets nuttigs, namelijk dingen ontwerpen. Daarnaast heb je dan ook nog de studie zelf, de technische kant enzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef HuHu het volgende:
Als je *iets wilt doen met kunst*, dan moet je naar de kunstacademie! Daar kan je je talent perfectioneren, zodat je om kunt gaan met perspectief en lichtinval
Daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef Messenga het volgende:
Maar wat heeft jouw post inhoudelijk met het topic te maken?
Valt zo nu en dan niet tegen te centraal maken... Verder gewoon niet echt storend imho.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:19 schreef Mainport het volgende:
Waarom is de sc niet centraal?
Ja baas.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:52 schreef Mr-Z het volgende:
Wat heb je ooit op school geflikt deeltje 3
Moet deel 3 worden![]()
Hoi!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:54 schreef B_BOY het volgende:
HOI MODJES
wanneer komen er weer stats van pub?
Het is eigelijk ook de bedoeling dat de tekst erin een beetje herschreven wordt ofzo. Dat "stel je voor als je nieuw bent" is een beetje karig.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:44 schreef VASND het volgende:
Ik vind hem stiekum eigenlijk een beetje te kort
Maar hij ziet er gelikt uit
Maak eens zelf een leuke tekstquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het is eigelijk ook de bedoeling dat de tekst erin een beetje herschreven wordt ofzo. Dat "stel je voor als je nieuw bent" is een beetje karig.
Das wel lekker makkelijk zoquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:27 schreef 14.gif het volgende:
Dat plaatje met die schone dame die nu in de OP staat mag er van mij wel als Post Scriptum bijgevoegd worden
Er is maar 1 knokploeg op Fok! en dat is de ONZ-knokploeg.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:49 schreef carmiie het volgende:
rene, waarom moest mijn knokplpoeg trouwens naar ONZ? het was een PUB knokploeg![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:48 schreef carmiie het volgende:
niet!! PUB knokploeg is nodig, als een PUB'er nou problemen heeft moet die toch steun kunnen krijgen van zn soortgenoten
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:02 schreef hoppla het volgende:
Frank zegt:
waarom heb je allemaal breezah taal in je naam
..* Wes love ya *.. ..* 8 @pril ST@MPûH in d00rn 100% H@RDC0RE *.. ..* 15 @pril g@@n we bui$ w0rden *.. zegt:
week nie
WAAAAROM?![]()
Pleasequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:51 schreef HuHu het volgende:
En een PUB-knokploeg is natuurlijk ook grote onzin.
Sorry, ik speel altijd badminton en dat gaat met een shuttle. Niet met een bal.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
[..]
PleaseGa met de bal spelen.
heb ik gedaan, vanmiddag, korfbal, ik heb gewonnenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
[..]
PleaseGa met de bal spelen.
jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Welkom Boeman
Waarom nu weer bagger, er komt toch altijd een welkomsttopic voor een nieuwe mod?
Ja die zag ik dus niet, meldt dat dan even de volgende keerquote:
gewoon beter oplettenquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja die zag ik dus niet, meldt dat dan even de volgende keer
stomme modquote:
Geen dankquote:
quote:
Offtopic + bagger gedoe hebben we hier geen zin in.quote:Op zondag 9 april 2006 00:28 schreef Jajong het volgende:
Messenga, newbie. Dat je mod bent betekent niet dat je ALLE posts die jou niet aanstaan mag verwijderen, doe eens normaal.
Nadat ze afgekoeld zijn proberen we het nog eens denk ik!quote:Op zondag 9 april 2006 02:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn topicStel eikels die alles verbaggeren
![]()
Hij is weer open, nu ontopic blijvenquote:Op zondag 9 april 2006 04:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
Nadat ze afgekoeld zijn proberen we het nog eens denk ik!
ja, dat eindeloze gebash op de man is wel klaar nuquote:Op maandag 10 april 2006 13:40 schreef VASND het volgende:
PUB SC #855: Vind *hier* een kneus.
Doe eens TT veranderen, dank.
Minder krikken dan maar Fifi?quote:Op zondag 9 april 2006 21:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Het Grote PUB Associatie Topique #1
kut post opkrik topic, slotje, kusje
Nou heb je 'm helemaal verneukt.quote:Op maandag 10 april 2006 13:58 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja, dat eindeloze gebash op de man is wel klaar nu
Dat deed ikquote:Op maandag 10 april 2006 14:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou heb je 'm helemaal verneukt.
Als excrew hoor je eigenlijk wel te weten dat dit niet kanquote:Op maandag 10 april 2006 15:01 schreef Svensational het volgende:
blablabla, wat heeft mij ex-crewschap hier nou weer mee te maken?
Je zou ONZ FB eens moeten zien.quote:
ik weetquote:Op maandag 10 april 2006 17:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je zou ONZ FB eens moeten zien..
joh, het had ook zoveel potentie.quote:Op maandag 10 april 2006 17:31 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Boeman, serieus, wat is jouw probleem?
Je bent nieuw, alles is nog wennen enzo, dat snap ik. Maar mijn topic had gewoon een doodgewoon onderwerp: met je ouders discussiëren over drugs.
Je hebt het geduld van een natte scheet, want je geeft een waarschuwing en 5 seconden later flikker je 'm dicht. Je weet dat een moderator ook posts kan editten of verwijderen hè? Doe dan gewoon je werk en kuis dat topic man.
Dat topic mag best weer open, alleen het gebagger nam op dat moment niet af, dus ging hij even dicht.quote:Op maandag 10 april 2006 18:40 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Ik ben blij dat er met de mods van PUB zo goed valt te praten. Hulde!
Serieus ingaan op posts in je Feedbacktopic is natuurlijk een koud kunstje voor jullie! Ga zo door.
Joa, bij GC twijfelden ze, toen was ik even zo slim om hem te kapenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Boeman ... geweldig dat breezer topic terug is
Mes en Boeman hulde
Ja Mess, puik topicquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Joa, bij GC twijfelden ze, toen was ik even zo slim om hem te kapen
Danku
Roep al je vriendjes en vriendinnetjes dan maar bij elkaar en dwing ze te gaan fokken ofzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:26 schreef -Marlii- het volgende:
Breezerreeks is niet leuk, er zijn er nog maar veel te weinig in SC nu![]()
Eerst niet dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:10 schreef Ayaxola het volgende:
Modjes, ik hou van jullie nu de Breezah-reeks terug is![]()
Ook, maar nu meer dan ooit tevorenquote:
Maak zelf eens wat breezer-foto's dan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:26 schreef -Marlii- het volgende:
Breezerreeks is niet leuk, er zijn er nog maar veel te weinig in SC nu![]()
Open het zou ik zeggen!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:15 schreef NiekieW. het volgende:
Is er ook een centraal jogens-probleme topic? want wij hebben ook zo onze problemen....
donequote:Op zaterdag 15 april 2006 11:54 schreef Svensational het volgende:
Het Centrale Meiden-Problemen Topic
Als al die waarschuwingen en onzin reacties eruit zijn, leest het een stuk prettiger.
neequote:
Je hebt een lopend topic uit PUB geplaatst, nu is het dood.quote:Op zondag 16 april 2006 17:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
omdat het meer ONZ-gerelateerd was/werd dan PUB.
smoesjes verzinnen doen PUB'ers, dus is het helemaal niet ONZ-gerelateerdquote:Op zondag 16 april 2006 17:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
omdat het meer ONZ-gerelateerd was/werd dan PUB.
Het ging om het topic, niet om het onderwerp.quote:Op zondag 16 april 2006 17:48 schreef carmiie het volgende:
[..]
smoesjes verzinnen doen PUB'ers, dus is het helemaal niet ONZ-gerelateerd
quote:Op zondag 16 april 2006 17:55 schreef Boeman het volgende:
[..]
Het ging om het topic, niet om het onderwerp.
Ik dacht dat hij beter tot zn recht zou komen in ONZ, want het ging drastisch die kant op. Nu blijkt hij daar dood te vallen. Dan halen we hem terug, experiment mislukt
*edit: maar eerst even een opruimslotje
Waarom zou zo'n onzin topic open moeten blijven dan? Lees zelf eens ff door. Neem je zoiets serieus ofwat? Get real.quote:Boeman wrote:
Opruimslotje!
Daarna gaarne weer opntopic!
Ga jij terug naar R & P ofzo.quote:Op zondag 16 april 2006 21:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waarom zou zo'n onzin topic open moeten blijven dan? Lees zelf eens ff door. Neem je zoiets serieus ofwat? Get real.
Bljft eenPuber probleem en dan zit je hier goedquote:Op zondag 16 april 2006 21:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waarom zou zo'n onzin topic open moeten blijven dan? Lees zelf eens ff door. Neem je zoiets serieus ofwat? Get real.
Wat is er puberig aan? Hij gaat jengelen over een probleem met msn, en gaat vervolgens 'stoer'vertellen hoe en wat. En overalquote:Op zondag 16 april 2006 21:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bljft eenPuber probleem en dan zit je hier goed
Ik doe die:quote:Op zondag 16 april 2006 21:32 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat is er puberig aan? Hij gaat jengelen over een probleem met msn, en gaat vervolgens 'stoer'vertellen hoe en wat. En overalsmileys achter. Assie zichzelf al niet serieus neemt moet ie daar een topic over openen in R&P.
Whtvrlquote:Op zondag 16 april 2006 21:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik doe die:smileys omdat ik het stom vind van mezelf dat ik het niet meer weet enzo.
Hoe eens even op. Hij stelt een vraag, en die vraag mag dan ook de kans krijgen om serieus beantwoord te worden! Zeg dan niksquote:Op zondag 16 april 2006 21:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Na 25% van dat topic ging het allang niet meer over die vraag. Zie je dat zelf niet ofzo? Hij was alleen maarquote:Op zondag 16 april 2006 22:03 schreef Boeman het volgende:
[..]
Hoe eens even op. Hij stelt een vraag, en die vraag mag dan ook de kans krijgen om serieus beantwoord te worden! Zeg dan niks
Maak je gewoon eens niet zo druk..je hoef je er niet aan te storen..zoveel topics wijken wel eens afquote:Op maandag 17 april 2006 12:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Na 25% van dat topic ging het allang niet meer over die vraag. Zie je dat zelf niet ofzo? Hij was alleen maarsmileys aant doen omdat ie zo zat was. Als hij weet dat hij teveel drinkt, moet ie daarmee stoppen en dan is de vraag opgelost. Easy toch?
Jah maar breezers die vervolgens gelijk gaan halen en dan mij aanvallen omdat ze zelf zo'n stupide acties ondernemen die hoef je niet serieus te nemen. Maar goed ik ga weer snel weg hier [Uit --> PUB], want dit lijkt veel op sekswoordenboek.quote:Op maandag 17 april 2006 12:37 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Maak je gewoon eens niet zo druk..je hoef je er niet aan te storen..zoveel topics wijken wel eens af
Post er dan niet, staat hij ook nie in je AT, en is er niks aan de hand.quote:Op maandag 17 april 2006 12:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Na 25% van dat topic ging het allang niet meer over die vraag. Zie je dat zelf niet ofzo? Hij was alleen maarsmileys aant doen omdat ie zo zat was. Als hij weet dat hij teveel drinkt, moet ie daarmee stoppen en dan is de vraag opgelost. Easy toch?
Ik pest je maarquote:Op maandag 17 april 2006 20:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mess je moet is van TT af blijven. Mits daar verzoek word toe gedaan door de TS.
En niet door andere Users.
Alsof jij dat beslistquote:Op maandag 17 april 2006 20:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mess je moet is van TT af blijven. Mits daar verzoek word toe gedaan door de TS.
En niet door andere Users.
Mooi slotjequote:Op maandag 17 april 2006 20:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik pest je maar.
Ik doe em weer terug lieverd
Nee, maar ik mag er wle over klagenquote:
Dit is klaagbaak nietquote:Op maandag 17 april 2006 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag er wle over klagen
Tis een veredelde klaagbakquote:
Zeg waarom is die ban van je hier niet van toepassingquote:
Afzeiken tot op zekere hoogte ja, maar hou het toch graag enigszins normaal.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:21 schreef anti-virus het volgende:
Waarom is mijn reactie uit het Pubmeet topic weg?
Het was misschien lichtelijk grof maar TLK zat echt alles af te zeiken, dan mag ik hem toch ook afzeiken?
Ik heb toch reactie gegeven?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:47 schreef Slicky het volgende:
wat was er nou mis met mijn bericht? :S
Vreemde verschijnselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |