Tjsa, ik dacht, laat ik het maar meteen zeggen, dan hebben we dat ook weer gehad...quote:
Honderden is zacht uitgedrukt. Ik heb geen kilometerteller, maar de keren dat ik getankt heb kan ik niet meer op 1 hand tellen. Minstens 20 tot 25 keer. En dat * 80-120km per tankbeurt... reken maar uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik wil je niet pesten hoormaar honderen is niet zoveel om ECHT ervaring op te doen
![]()
C2C > Ken je de Abraham Blankaartsingel, de Bombardonstraat en het fietspad bij de dierentuin?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:45 schreef C2C het volgende:
t ligt er maar net aan waar je rijd, als je alleen maar rechte stukken rijd helpt het niks, als je bochtige stukken of in gevaarlijk verkeer rijd is het een heel ander verhaal natuurlijk.
in welke plaatsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
C2C > Ken je de Abraham Blankaartsingel, de Bombardonstraat en het fietspad bij de dierentuin?
Die ken ik zelf maar wat goed
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:21 schreef Geqxon het volgende:
Amersfoort duh.
hoe moet ik dat nou wetenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:21 schreef Geqxon het volgende:
Amersfoort duh.
Omdat ik er vanuit ga dat jij die straten kent?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:27 schreef C2C het volgende:
[..]
ja maar hoe moet ik nou weten dat jij in amersfoort woont
Het verschil tussen een brommer en een scooter is aardig groot.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik reed anders gister met iets van 50 door de sneeuw hoor![]()
vrselijk eng.. maar zoooooo leuk![]()
en steeds met 20 vol remmen en dan gijjjjjjjjjjlden![]()
Misschien om dat dat amper te betalen isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:43 schreef B_BOY het volgende:
wrom rijden hier zoveel mensen op een puchje of een tomosje
rijd gewoon een tzr net zoals 14.gif
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:43 schreef B_BOY het volgende:
wrom rijden hier zoveel mensen op een puchje of een tomosje
rijd gewoon een tzr net zoals 14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |