Mijn neven en vrienden die allemaal ietsie ouder warenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:02 schreef Yreal het volgende:
Hoe heeft iedereen nou dat sleutelen geleerd trouwens? Ik zie iedereen het allemaal wel leuk doen enzo, maar iedereen schijnt feiloos hele motorblokken te verbouwen op zijn 12de.
Hoe de FUCK hebben jullie het geleerd?
Ik zie een zuiger, cilinder, kop, krukas, maar wat dat nou allemaal nog meer is weet ik nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:13 schreef x3ro het volgende:
Nieuw pakketje binnen![]()
[ afbeelding ]
Zo even naar EPC met oto voor nog wat klein grut
Dat ding rechts naast de cilinder is de carburateur, weer rechts daarvan, is de vario en dat ding schuin onder de vario is de koppelingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zie een zuiger, cilinder, kop, krukas, maar wat dat nou allemaal nog meer is weet ik niet
Leer je vanzelf, weet niet hoe het met scooters zit, maar het zit allemaal vrij logisch in elkaar op de Kreidler en op mijn vorige brommer (Solex) al helemaal.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:02 schreef Yreal het volgende:
Hoe heeft iedereen nou dat sleutelen geleerd trouwens? Ik zie iedereen het allemaal wel leuk doen enzo, maar iedereen schijnt feiloos hele motorblokken te verbouwen op zijn 12de.
Hoe de FUCK hebben jullie het geleerd?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:00 schreef dondersniet het volgende:
dat bedoel ik maar, anti tomos!! je kunt veel beter een puch hebben, tomos is dikke troep. Alle tomossjes ik dikke kut sooi. Je kunt nog beter een afgetrapte klikko hebben dan een tomos.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:00 schreef dondersniet het volgende:
dat bedoel ik maar, anti tomos!! je kunt veel beter een puch hebben, tomos is dikke troep. Alle tomossjes ik dikke kut sooi. Je kunt nog beter een afgetrapte klikko hebben dan een tomos.
hierquote:
haha eindbaas pallo is er ook weer, mooie dingquote:Op zondag 14 juli 2013 21:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Geweldigalweer 6 jaar geleden dat we hier heersten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |