SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen idee moet ik dan kleine of grotere sproeier erop zetten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef fs180 het volgende:
Nee natuurlijk niet, als hij niet lekker trekt heeft dat een oorzaak, waarschijnlijk de afstelling
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef fs180 het volgende:
Nee natuurlijk niet, als hij niet lekker trekt heeft dat een oorzaak, waarschijnlijk de afstelling
In eerste instantie had ik niet door dat jullie het over brommers hadden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ik heb geen idee moet ik dan kleine of grotere sproeier erop zetten?
als je het zo bekijk heb je wel een beetje gelijk inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
In eerste instantie had ik niet door dat jullie het over brommers hadden.![]()
en mocht je hem wat sneller wilen laten lopen kan je misschien een snelle uitlaat overwegen ziet er hetzelfde uit alleen zonder die S bocht na de cilinderquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:46 schreef Norbert704 het volgende:
Norbert heeft ook een brommert! de Tomos E-start! (Alhoewel de e-start gestolen is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik nu respect! of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop