SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen idee moet ik dan kleine of grotere sproeier erop zetten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef fs180 het volgende:
Nee natuurlijk niet, als hij niet lekker trekt heeft dat een oorzaak, waarschijnlijk de afstelling
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef fs180 het volgende:
Nee natuurlijk niet, als hij niet lekker trekt heeft dat een oorzaak, waarschijnlijk de afstelling
In eerste instantie had ik niet door dat jullie het over brommers hadden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ik heb geen idee moet ik dan kleine of grotere sproeier erop zetten?
als je het zo bekijk heb je wel een beetje gelijk inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
In eerste instantie had ik niet door dat jullie het over brommers hadden.![]()
en mocht je hem wat sneller wilen laten lopen kan je misschien een snelle uitlaat overwegen ziet er hetzelfde uit alleen zonder die S bocht na de cilinderquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:46 schreef Norbert704 het volgende:
Norbert heeft ook een brommert! de Tomos E-start! (Alhoewel de e-start gestolen is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik nu respect! of wat?
Kan er ook sneeuw van 30cm naar binnen komen? Heb namelijk 4 dagen ongeveer een uur per dag door de sneeuw gerede/geslipt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:13 schreef denkjedat het volgende:
als ik jou was zou ik bij je ontsteking iets voor dat kappie doen dat er geen water naar binne komt anders krijg je straks allemaal bende als je die kap eraf haal , of ben ik nou fout?
Harder niet sneller. Sneller is koppel, en dat verlies je wanneer je de voorbocht dikte vergroot en lengte gaat verkleinen. Een andere uitlaat eronder gooien, niet een snelle uitlaat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:39 schreef denkjedat het volgende:
[..]
en mocht je hem wat sneller wilen laten lopen kan je misschien een snelle uitlaat overwegen ziet er hetzelfde uit alleen zonder die S bocht na de cilinder
nouja ik heb zelf de ervaring , toen ik voor de zoveelste keer een ander blok kreeg dat er een beetje water in was gekomen waardoor er allemaal van dat elektrische water roest kwam of hoe je dat ook noem in iedergeval van dat witte ranzige spul en ik denk niet dat het helemaal goed is voor je brommer.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:39 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Kan er ook sneeuw van 30cm naar binnen komen? Heb namelijk 4 dagen ongeveer een uur per dag door de sneeuw gerede/geslipt.
Van de week weer eens kijken of die het nog doet
Jaja. Maar door die S-bocht in de prullenbak te gooien en er een propere bocht in te zetten win je meer dan 10km/h op topsnelheid. Zelf gemeten. Fuck dat je minder koppel hebt. 45 in plaats van 30 reden is belangrijker.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
Harder niet sneller. Sneller is koppel, en dat verlies je wanneer je de voorbocht dikte vergroot en lengte gaat verkleinen. Een andere uitlaat eronder gooien, niet een snelle uitlaat.
Scootertaal![]()
Precies! Zo denk ik er eigenlijk ook overquote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:19 schreef no1uknow het volgende:
Je bent incapabel om een brommer of scooter te kunnen rijden, ik zou je huidige in de fik zetten en kluizenaar worden.
Omdat je incapabel bent om in deze samenleving mee te kunnen draaien.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:30 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Het was mijn schuld niet eens dus waarom in de fik en kluizenaar worden?
Waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Omdat je incapabel bent om in deze samenleving mee te kunnen draaien.
Kom maar op dan,quote:
Ik ga niet met mensen uit de LSES-groep in discussie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:45 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Kom maar op dan,
Maar geef nou is antwoord.... Nu ben ik wel benieuwd waarom ik incapabel zou zijn voor de samenleving?
Ik zit gewoon op school volg een opleiding en heb gewoon werk....
Wat is LSESquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ga niet met mensen uit de LSES-groep in discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |