quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:08 schreef crossover het volgende:
ah gelukkig, is dat oude topic eindelijk uit My Active Topics
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:14 schreef Geqxon het volgende:
Nu even beargumenteerd:
Je lapt 3400 euro, en je rijd 2 jaar lang met een replica, met een klein kutuitlaatje en dunne banden. scooters noemen we dat.
-Je wacht niet , je krijgt een leuk klein brommertje voor 20euro, enkrijgt op je 18e een leuke 25kw motor + je motorrijbewijs.
Geen lastige keuze hoor
Hijs 2900, he, ook niet overdrijven nu..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:24 schreef Geqxon het volgende:
Mja, ik vind 3400 euro om 2 jaar op een wanabee-neppert-replica "ik mag nog geen R1 rijden" brommer te rijden een beetje duur.
you wish...quote:Daarnaast krijg ik met mijn tomos meer complimenten dan jij in je hele leven met die TZR
Mn pappie had nog wat geld over op z'n bankrekening.. heb zelf 300 bij moeten lappen. (Hij houdt ook het geld bij de uiteindelijke verkoop, uiteraard..quote:En hoezo hoef je hem niet zelf te betalen, issie gestolen ofzo?
moet wel speciaal ding zijn dan <_< of scholden ze maar wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben in 8 maanden 3 keer met mijn tomos gecomplimenteerd door wildvreemden mensen. Één keer werd ik zelfs teruggeroepen toen ik keihard langsree. Jij?
De reden is dat mijn tomos uniek is. Van jouw TZR rijden er in nederland een paar duizend van rond. Stoer!
Ow en uhm: papa'skindje
Ik ben de tel kwijtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben in 8 maanden 3 keer met mijn tomos gecomplimenteerd door wildvreemden mensen. Één keer werd ik zelfs teruggeroepen toen ik keihard langsree. Jij?
Das waar, hoewel ik niet vaak een TZR zie rijden(in Nederland, wel te verstaan, moet je in Barcelona eens kijken.. op iedere hoek van de straat staat er daar wel eentje...), is het waar dat ie zo van de lopende band af komt. Ik wil ook wel de underseat enzo nog veranderen, maar ik ben ook een beetje bang dat ik t verklootquote:De reden is dat mijn tomos uniek is. Van jouw TZR rijden er in nederland een paar duizend van rond. Stoer!
Who caresquote:Ow en uhm: papa'skindje
Zondag zal ik na het poetsen even mooie foto's postenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:40 schreef Modwire het volgende:
Heb je btw nog mee foto's van je brommer, als hij zo uniek is wil ik er wel wat meer van zien... (In het andere topic heb je alleen een foto van de voorkant geplaatst)![]()
keerl ik heb alles zelf moeten betalenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:21 schreef Modwire het volgende:
Verder hoef ik het niet zelf betalen, dus dan is de keuze sowieso snel gemaakt
Blauw-zwart, in de 2004 kleurenstellingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:25 schreef beertema het volgende:
welk kleuren schema heeft je Tzr eigenlijk Modwire?
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef Modwire het volgende:
[..]
Btw, ben ik de enige die vind dat PUB ontzettend overgemodereerd wordt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |