Tjsa, ik dacht, laat ik het maar meteen zeggen, dan hebben we dat ook weer gehad...quote:
Honderden is zacht uitgedrukt. Ik heb geen kilometerteller, maar de keren dat ik getankt heb kan ik niet meer op 1 hand tellen. Minstens 20 tot 25 keer. En dat * 80-120km per tankbeurt... reken maar uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik wil je niet pesten hoormaar honderen is niet zoveel om ECHT ervaring op te doen
![]()
C2C > Ken je de Abraham Blankaartsingel, de Bombardonstraat en het fietspad bij de dierentuin?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:45 schreef C2C het volgende:
t ligt er maar net aan waar je rijd, als je alleen maar rechte stukken rijd helpt het niks, als je bochtige stukken of in gevaarlijk verkeer rijd is het een heel ander verhaal natuurlijk.
in welke plaatsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
C2C > Ken je de Abraham Blankaartsingel, de Bombardonstraat en het fietspad bij de dierentuin?
Die ken ik zelf maar wat goed
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:21 schreef Geqxon het volgende:
Amersfoort duh.
hoe moet ik dat nou wetenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:21 schreef Geqxon het volgende:
Amersfoort duh.
Omdat ik er vanuit ga dat jij die straten kent?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:27 schreef C2C het volgende:
[..]
ja maar hoe moet ik nou weten dat jij in amersfoort woont
Het verschil tussen een brommer en een scooter is aardig groot.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik reed anders gister met iets van 50 door de sneeuw hoor![]()
vrselijk eng.. maar zoooooo leuk![]()
en steeds met 20 vol remmen en dan gijjjjjjjjjjlden![]()
Misschien om dat dat amper te betalen isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:43 schreef B_BOY het volgende:
wrom rijden hier zoveel mensen op een puchje of een tomosje
rijd gewoon een tzr net zoals 14.gif
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:43 schreef B_BOY het volgende:
als je met schakel standaart rijd dan ben je ook wel een lomperikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:43 schreef Geqxon het volgende:
"Lekker schakelen"
Ik reed laatst naast een TZR met mijn standaard tomos. Ik gewoon volgas, wat voor mij normaal optrekken betekend. Kijk ik zo naast me, hij telkens schakelen, ik hoorde hem wel 4 keer schakelen. En hij bleef gewoon rustig naast me rijden, hij ging mij niet eens vol voorbijIk dus vet chill gewoon me handje op het gas leunen, en hij allemaal met de koppeling enzo klooien
![]()
![]()
Maar dat kwam omdat hij een kneus was. Voorbeeld: bij de rotonde (holkerweg / paladijnenweg) kwam er een bus en hij ging 30 meter van te voren afremmen. Toen ben ik hem voorbij gegaan en ben ik over het fietspad doorgereden. Sukkel
Lomperik? Ik kan het best begrijpen dat hij geen zin heeft in boetes.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:50 schreef C2C het volgende:
[..]
als je met schakel standaart rijd dan ben je ook wel een lomperik
die dingen horen 80 oid te rijen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:43 schreef B_BOY het volgende:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:50 schreef C2C het volgende:
[..]
als je met schakel standaart rijd dan ben je ook wel een lomperik
die dingen horen 80 oid te rijen.
Of hij is gewoon standaard.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:00 schreef MaximumRush het volgende:
Als je een brommer niet kan inhalen dan kan je gewoon niet schakelen. Of dan heb je polio aan je rechterhand waardoor die niet ver genoeg draait.
Als je er met de auto 80 mag rijden mag je er met de brommer helemaal niet op...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:04 schreef Geqxon het volgende:
Op die boerenweggetjes, mag je daar niet met de auto standaard 80 rijden? Terwijl daar met je brommer 40 moet rijden?
Rij je daar lekker in de spits van stoplicht naar stoplicht. Eerst 4 versnellingen ophoog, en daarna weer 4 omlaag. Geef mij dan maar een lekkere 2 speed, lekker lui gewoon gas open en gas los.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:03 schreef 14.gif het volgende:
Standaard rijden op een schakelbrommer is sowieso een hel![]()
Geef mij maar een ontgrensde schakelbrommerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Rij je daar lekker in de spits van stoplicht naar stoplicht. Eerst 4 versnellingen ophoog, en daarna weer 4 omlaag. Geef mij dan maar een lekkere 2 speed, lekker lui gewoon gas open en gas los.
3000 euro valt toch nog wel mee. tis inderdaad ff sparen maarja hij verliest ook niet zo heel snel zijn waarde. indien je de kappen heel houd. . en koop anders gewoon een mtx ofzo. ook tien keer bruter dan een puch en voor 500 euro heb je er 1`. nog voor 200 euro aan versleutelen en je hebt een goeie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Misschien om dat dat amper te betalen is
Geef mijn geld liever aan iets anders uit![]()
Schakelen is beter man. en ik weet niet hoor maar op de meeste stukken hoef je echt niet veel te schakelen gewoon volle bak gas geven. alleen in t centrum van een grote stad ist kut.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:11 schreef Geqxon het volgende:
Geef mij maar een opgefokte 2-speed automaat of variomaat. Veel chiller man. Schakelen zuigt, krijg je lamme handen van en met je schakelt je helemaal suf
Als je veelal vol gas geeft, wat heb je dan aan schakelen? Op een motor is het handig, maar als je max 80km/h gaat is het kut. Moet je 4 keer schakelen (a 0.5-1 seconde per keer) om op je top te komen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Schakelen is beter man. en ik weet niet hoor maar op de meeste stukken hoef je echt niet veel te schakelen gewoon volle bak gas geven. alleen in t centrum van een grote stad ist kut.
??quote:
als je een plaatje van je brommert paast zet ik je er ff bijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ben ik geen vaste klant?
En trouwens schakel brommers zijn beter dan automaatjes, dan heb je tenminste wat te doen tijdens het rijden.
Moet je een brommer hebben dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:12 schreef C2C het volgende:
[..]
als je een plaatje van je brommert paast zet ik je er ff bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |