Nou dat valt toch wel mee? Tenminste bij mij hoef je maar iets meer dan een kwart te draaien en dan heb je gewoon volgas. Volgens mij kun je dat ook met een ijzerdraadje verhelpen, om hem strakker te draaien zeg maarquote:Op zondag 8 januari 2006 13:04 schreef fs180 het volgende:
en hier weer verder![]()
over dat snelgas, persoonlijk vindt ik het echt ruk om je hele pols te moeten draaien, en dan weer overpakken voordat je volgas geeft hoor![]()
Gewoon je varioring?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef MaximumRush het volgende:
Ohja, ik hoorde van iemand dat er nog een begrenzer in me demper zit. Klopt dat?
Nee dat weet ik ook wel, maarja, wel in de buurt hè. Vond het anders zegmaar een domme vraagquote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef Modwire het volgende:
Die zit niet in je demper...
Je vario zit in je blok, je demper zit op je uitlaat. Dat zit niet echt in de buurt.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook wel, maarja, wel in de buurt hè. Vond het anders zegmaar een domme vraag![]()
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=123659quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Je vario zit in je blok, je demper zit op je uitlaat. Dat zit niet echt in de buurt.
Het gaat om een demper van een Bidalot S2. Wel de nieuwe, die is wat langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |