Best netjes, bij meetings is er ook een phantom met dezelfde witte kleur die trekt auto wheelies gewoon alstie al half op het gas isquote:Op donderdag 15 september 2005 00:39 schreef illusions het volgende:
http://www.xs4all.nl/~woei/boeker.jpg
Was mijn pimpmobiel zo´n 2 a 3 jaar terug. In de zon is ie roze, anders wit (flipflop lak). Paar leuke dingen eronder enzo:
hebo manston 2 (70cc), ´stage 5´ bewerkt.. blok ook bewerkt
28mm vlakschuif van mikuni
samba competition uitlaat
alles achter carterdeksel polini evo, alleen prim. vertanding van malossi
en nog paar dingen, ontsteking enzo.. ging wel leuk, weegt geen drol en snelgas erop dus stuiteren lukt wel..
We hebben een winnaarquote:Op donderdag 15 september 2005 00:30 schreef bastiaan_smeding het volgende:
[afbeelding]
Da's mijn brommer
Honda CB50 4-takt
Een paar maanden geleden lekker opgevoerd, daarvoor was hij standaard. Ik heb de brommer uit Duitsland gehaald.
Setup: (voor de mensen die er verstand van hebben)![]()
48mm zeta cilinder (65cc)
XR75 zuiger
XR80 kop met grote kleppen, grote verbrandingsruimte en inlaat
XR100 nokkenas
Vervroegend vliegwiel (moet nog gemonteerd worden)
20mm kei-hin + 20 mm spruitstuk
Op het moment loopt het ding 85, met monteren van het vervroegende vliegwiel komt daar denk ik zo'n 10km/u bij..
Nicequote:Op donderdag 15 september 2005 00:30 schreef bastiaan_smeding het volgende:
[afbeelding]
Da's mijn brommer
Honda CB50 4-takt
Een paar maanden geleden lekker opgevoerd, daarvoor was hij standaard. Ik heb de brommer uit Duitsland gehaald.
Setup: (voor de mensen die er verstand van hebben)![]()
48mm zeta cilinder (65cc)
XR75 zuiger
XR80 kop met grote kleppen, grote verbrandingsruimte en inlaat
XR100 nokkenas
Vervroegend vliegwiel (moet nog gemonteerd worden)
20mm kei-hin + 20 mm spruitstuk
Op het moment loopt het ding 85, met monteren van het vervroegende vliegwiel komt daar denk ik zo'n 10km/u bij..
zit daar neon onder ofzo?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:42 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jaja daaaar is die weer
Nee hoor, ik hoefde niets te betalen.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nice.
Moest je nog iets betalen vanwege het uit Duitsland halen? Zo ja, viel dat mee?
Check die enge benen op de achtergrond bij de eerste fotoquote:Op donderdag 15 september 2005 14:42 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jaja daaaar is die weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |