Best netjes, bij meetings is er ook een phantom met dezelfde witte kleur die trekt auto wheelies gewoon alstie al half op het gas isquote:Op donderdag 15 september 2005 00:39 schreef illusions het volgende:
http://www.xs4all.nl/~woei/boeker.jpg
Was mijn pimpmobiel zo´n 2 a 3 jaar terug. In de zon is ie roze, anders wit (flipflop lak). Paar leuke dingen eronder enzo:
hebo manston 2 (70cc), ´stage 5´ bewerkt.. blok ook bewerkt
28mm vlakschuif van mikuni
samba competition uitlaat
alles achter carterdeksel polini evo, alleen prim. vertanding van malossi
en nog paar dingen, ontsteking enzo.. ging wel leuk, weegt geen drol en snelgas erop dus stuiteren lukt wel..
We hebben een winnaarquote:Op donderdag 15 september 2005 00:30 schreef bastiaan_smeding het volgende:
[afbeelding]
Da's mijn brommer
Honda CB50 4-takt
Een paar maanden geleden lekker opgevoerd, daarvoor was hij standaard. Ik heb de brommer uit Duitsland gehaald.
Setup: (voor de mensen die er verstand van hebben)![]()
48mm zeta cilinder (65cc)
XR75 zuiger
XR80 kop met grote kleppen, grote verbrandingsruimte en inlaat
XR100 nokkenas
Vervroegend vliegwiel (moet nog gemonteerd worden)
20mm kei-hin + 20 mm spruitstuk
Op het moment loopt het ding 85, met monteren van het vervroegende vliegwiel komt daar denk ik zo'n 10km/u bij..
Nicequote:Op donderdag 15 september 2005 00:30 schreef bastiaan_smeding het volgende:
[afbeelding]
Da's mijn brommer
Honda CB50 4-takt
Een paar maanden geleden lekker opgevoerd, daarvoor was hij standaard. Ik heb de brommer uit Duitsland gehaald.
XR75 zuiger
XR100 nokkenas
Op het moment loopt het ding 85, met monteren van het vervroegende vliegwiel komt daar denk ik zo'n 10km/u bij..
zit daar neon onder ofzo?quote:Op donderdag 15 september 2005 14:42 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jaja daaaar is die weer
Nee hoor, ik hoefde niets te betalen.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nice.
Moest je nog iets betalen vanwege het uit Duitsland halen? Zo ja, viel dat mee?
Check die enge benen op de achtergrond bij de eerste fotoquote:Op donderdag 15 september 2005 14:42 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
jaja daaaar is die weer
mooi ding!quote:Op donderdag 15 september 2005 00:30 schreef bastiaan_smeding het volgende:
[afbeelding]
Da's mijn brommer
Honda CB50 4-takt
XR75 zuiger
XR100 nokkenas
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:07 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Die is van JunkSietze z'n pauper moeder.
Dat dacht ik ook ja, en toen probeerde ik een echte Mikuni...: wereld van verschil.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:04 schreef kokos het volgende:
Stage6 racing team.
Ik wou het redelijk cheap houden
die 24mm is het zelfde als een Mikuni alleen 40 e goedkoper enzo.
Toch autowheely tot 50kmh en zeker 120kmh
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:30 schreef bastiaan_smeding het volgende:
[afbeelding]
Da's mijn brommer
Honda CB50 4-takt
XR75 zuiger
XR100 nokkenas
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:58 schreef fs180 het volgende:
ik heb morgen misschien een tomos erbij
zag een tomos (alleen zonder voorvork en voorband) ergens liggen, en dacht die wil ik wel hebbenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:06 schreef Geqxon het volgende:
Mmm omdat het dus scootertechniek is bij zo'n Fox, dacht ik dat er Euro95 in moest
Ik tank nu al voor 1,60(pre-mixed)
[..]
GefeliciteerdVertel eens meer!
Getver, moet ik met zo'n jezusplaat rondrijden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:25 schreef Geqxon het volgende:
Check wel ff het framenummer van die tomos, als die gestolen is kun je hem
a) niet op kenteken zetten
b) niet verzekeren
En welk gaan jullie nemen voor op jullie brommers? (geen scooters dus)
Lang
Breed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |