quote:Op maandag 17 april 2006 20:43 schreef Vampz het volgende:
ik had een keer een lekke band met de fiets toen het -15 was. Maar dat was echt raar want met die temp. dan bevriest de lucht in je band natuurlijk. Dus hoe het eruit is gekomen weet ik nog steeds niet![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 20:49 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ik heb een keer op mijn linkervoet gepoept en die bleef veel langer warm dan die keer dat ik als test op mijn rechtervoet poepte... zoiets?
DOH, ben je hier serieusquote:Op maandag 17 april 2006 20:43 schreef Vampz het volgende:
ik had een keer een lekke band met de fiets toen het -15 was. Maar dat was echt raar want met die temp. dan bevriest de lucht in je band natuurlijk. Dus hoe het eruit is gekomen weet ik nog steeds niet![]()
Lucht bevriest pas wanneer het 219 graden vriest.quote:Op maandag 17 april 2006 20:43 schreef Vampz het volgende:
0 graden Kelvin of niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:23 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Lucht bevriest pas wanneer het 219 graden vriest.
kerel ga ff HEEL snel je mond spoelen met zeep, goeie dag danquote:Op woensdag 19 april 2006 19:23 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Lucht bevriest pas wanneer het 219 graden vriest.
183 graden onder nul. Maar dat is zuiver zuurstof. In lucht zit nog meer troep.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
0 graden Kelvin of niet.
Hoeveel graden is het vloeibaar?
Wat voor troep? Feyenoord shirtjes?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:33 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
183 graden onder nul. Maar dat is zuiver zuurstof. In lucht zit nog meer troep.
Dus zoals jij het zegt gaat het van gas naar vast naar vloeibaar?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:33 schreef Borkydude het volgende:
-238 toch?
Ik weet niet precies, zoek maar op google. Maar het grootste deel bestaat uit stikstof en zuurstof.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:34 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat voor troep? Feyenoord shirtjes?
Tuurlijk niet, gek. Ik heb ook een jaartje scheikunde gehad.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:35 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dus zoals jij het zegt gaat het van gas naar vast naar vloeibaar?![]()
![]()
limburgers zijhn nou eenmaal raarquote:Op maandag 17 april 2006 20:30 schreef DeStedebouwer het volgende:
LIep gister over paaspop waren er een paar limburgers constant "SAX met je moedah, wai willen SAX met je moedah" aan het zingen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |