mooi.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:41 schreef Renesite het volgende:
Om heel kort te zijn hebben wij in feite niet zoveel behoefte aan deze feauture in PUB.
De enige opties om te centraliseren zijn de slowchats, Sport, Brommers en de enige echte Pub SC.
Omdat 3 al afvalt vanwege overweldigend succes () en we van 1 niet veel 'last' hebben willen we niet alleen om Brommers de mogelijkheid gaan gebruiken, die zin is er dan niet...
Dus bij deze, we gebruiken het niet.
Ach... het is weer eens wat anders dan de SCquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef Ayaxola het volgende:
PUB lijkt wel een half R&P te worden voor al die liefdesperikelen van meisjes van 13
Niet dat ik het erg vind hoor, kan er altijd wel om lachen![]()
Máár, het is niet een vrijbrief om te gaan rellenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef Ayaxola het volgende:
PUB lijkt wel een half R&P te worden voor al die liefdesperikelen van meisjes van 13
Niet dat ik het erg vind hoor, kan er altijd wel om lachen![]()
Ja, want pub bestaat niet uit veel meerquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:20 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ach... het is weer eens wat anders dan de SC![]()
Das mooi, in andere subfora's zit ik nog steeds te zoeken naar die centrale topicsquote:Op maandag 6 maart 2006 16:41 schreef Renesite het volgende:
Om heel kort te zijn hebben wij in feite niet zoveel behoefte aan deze feauture in PUB.
De enige opties om te centraliseren zijn de slowchats, Sport, Brommers en de enige echte Pub SC.
Omdat 3 al afvalt vanwege overweldigend succes () en we van 1 niet veel 'last' hebben willen we niet alleen om Brommers de mogelijkheid gaan gebruiken, die zin is er dan niet...
Dus bij deze, we gebruiken het niet.
Nee... dit was sarcasme:quote:
Maargoed, ik vind dat als je wilt gaan ontwerpen of tekenen je beter een nuttige studie kan gaan doen. Denk bijvoorbeeld aan industieel ontwerpen (is maar een voorbeeld). Daar leer je óók tekenen, perspectief, lichtinval en dergelijke. Maar je combineert het met iets nuttigs, namelijk dingen ontwerpen. Daarnaast heb je dan ook nog de studie zelf, de technische kant enzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef HuHu het volgende:
Als je *iets wilt doen met kunst*, dan moet je naar de kunstacademie! Daar kan je je talent perfectioneren, zodat je om kunt gaan met perspectief en lichtinval
Daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef Messenga het volgende:
Maar wat heeft jouw post inhoudelijk met het topic te maken?
Valt zo nu en dan niet tegen te centraal maken... Verder gewoon niet echt storend imho.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:19 schreef Mainport het volgende:
Waarom is de sc niet centraal?
Ja baas.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:52 schreef Mr-Z het volgende:
Wat heb je ooit op school geflikt deeltje 3
Moet deel 3 worden![]()
Hoi!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:54 schreef B_BOY het volgende:
HOI MODJES
wanneer komen er weer stats van pub?
Het is eigelijk ook de bedoeling dat de tekst erin een beetje herschreven wordt ofzo. Dat "stel je voor als je nieuw bent" is een beetje karig.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:44 schreef VASND het volgende:
Ik vind hem stiekum eigenlijk een beetje te kort
Maar hij ziet er gelikt uit
Maak eens zelf een leuke tekstquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het is eigelijk ook de bedoeling dat de tekst erin een beetje herschreven wordt ofzo. Dat "stel je voor als je nieuw bent" is een beetje karig.
Das wel lekker makkelijk zoquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:27 schreef 14.gif het volgende:
Dat plaatje met die schone dame die nu in de OP staat mag er van mij wel als Post Scriptum bijgevoegd worden
Er is maar 1 knokploeg op Fok! en dat is de ONZ-knokploeg.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:49 schreef carmiie het volgende:
rene, waarom moest mijn knokplpoeg trouwens naar ONZ? het was een PUB knokploeg![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:48 schreef carmiie het volgende:
niet!! PUB knokploeg is nodig, als een PUB'er nou problemen heeft moet die toch steun kunnen krijgen van zn soortgenoten
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:02 schreef hoppla het volgende:
Frank zegt:
waarom heb je allemaal breezah taal in je naam
..* Wes love ya *.. ..* 8 @pril ST@MPûH in d00rn 100% H@RDC0RE *.. ..* 15 @pril g@@n we bui$ w0rden *.. zegt:
week nie
WAAAAROM?![]()
Pleasequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:51 schreef HuHu het volgende:
En een PUB-knokploeg is natuurlijk ook grote onzin.
Sorry, ik speel altijd badminton en dat gaat met een shuttle. Niet met een bal.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
[..]
PleaseGa met de bal spelen.
heb ik gedaan, vanmiddag, korfbal, ik heb gewonnenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
[..]
PleaseGa met de bal spelen.
jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Welkom Boeman
Waarom nu weer bagger, er komt toch altijd een welkomsttopic voor een nieuwe mod?
Ja die zag ik dus niet, meldt dat dan even de volgende keerquote:
gewoon beter oplettenquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja die zag ik dus niet, meldt dat dan even de volgende keer
stomme modquote:
Geen dankquote:
quote:
Offtopic + bagger gedoe hebben we hier geen zin in.quote:Op zondag 9 april 2006 00:28 schreef Jajong het volgende:
Messenga, newbie. Dat je mod bent betekent niet dat je ALLE posts die jou niet aanstaan mag verwijderen, doe eens normaal.
Nadat ze afgekoeld zijn proberen we het nog eens denk ik!quote:Op zondag 9 april 2006 02:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn topicStel eikels die alles verbaggeren
![]()
Hij is weer open, nu ontopic blijvenquote:Op zondag 9 april 2006 04:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
Nadat ze afgekoeld zijn proberen we het nog eens denk ik!
ja, dat eindeloze gebash op de man is wel klaar nuquote:Op maandag 10 april 2006 13:40 schreef VASND het volgende:
PUB SC #855: Vind *hier* een kneus.
Doe eens TT veranderen, dank.
Minder krikken dan maar Fifi?quote:Op zondag 9 april 2006 21:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Het Grote PUB Associatie Topique #1
kut post opkrik topic, slotje, kusje
Nou heb je 'm helemaal verneukt.quote:Op maandag 10 april 2006 13:58 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja, dat eindeloze gebash op de man is wel klaar nu
Dat deed ikquote:Op maandag 10 april 2006 14:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou heb je 'm helemaal verneukt.
Als excrew hoor je eigenlijk wel te weten dat dit niet kanquote:Op maandag 10 april 2006 15:01 schreef Svensational het volgende:
blablabla, wat heeft mij ex-crewschap hier nou weer mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |