Danke sehrquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:47 schreef Ayaxola het volgende:
Hoe pak ik dit aan?
Ik denk eigenlijk dat dit topic ook wel dicht kan? Kon ik af en toe ook maar slotjes zetten ofzo![]()
Overheen gekekenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:47 schreef Ayaxola het volgende:
Hoe pak ik dit aan?
Ik denk eigenlijk dat dit topic ook wel dicht kan? Kon ik af en toe ook maar slotjes zetten ofzo![]()
So? Wat jij een kuttopic vind hoeft niet persee een kuttopic te zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:57 schreef 14.gif het volgende:
MY SON'S OF TO HOLLAND THE FOLLOWING MONDAY BUT HE'S GOT...
Kut-topic![]()
We zijn al aan het overleggenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
Worden hier de centrale topics ook nog centraal? In GC is dat al wel het geval, en ik vind het bagger als sommige fora's het wel hebben en andere weer niet. Dus bijdeze het verzoek om centrale topic's centraal te maken!
mooi.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:41 schreef Renesite het volgende:
Om heel kort te zijn hebben wij in feite niet zoveel behoefte aan deze feauture in PUB.
De enige opties om te centraliseren zijn de slowchats, Sport, Brommers en de enige echte Pub SC.
Omdat 3 al afvalt vanwege overweldigend succes () en we van 1 niet veel 'last' hebben willen we niet alleen om Brommers de mogelijkheid gaan gebruiken, die zin is er dan niet...
Dus bij deze, we gebruiken het niet.
Ach... het is weer eens wat anders dan de SCquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef Ayaxola het volgende:
PUB lijkt wel een half R&P te worden voor al die liefdesperikelen van meisjes van 13
Niet dat ik het erg vind hoor, kan er altijd wel om lachen![]()
Máár, het is niet een vrijbrief om te gaan rellenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef Ayaxola het volgende:
PUB lijkt wel een half R&P te worden voor al die liefdesperikelen van meisjes van 13
Niet dat ik het erg vind hoor, kan er altijd wel om lachen![]()
Ja, want pub bestaat niet uit veel meerquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:20 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ach... het is weer eens wat anders dan de SC![]()
Das mooi, in andere subfora's zit ik nog steeds te zoeken naar die centrale topicsquote:Op maandag 6 maart 2006 16:41 schreef Renesite het volgende:
Om heel kort te zijn hebben wij in feite niet zoveel behoefte aan deze feauture in PUB.
De enige opties om te centraliseren zijn de slowchats, Sport, Brommers en de enige echte Pub SC.
Omdat 3 al afvalt vanwege overweldigend succes () en we van 1 niet veel 'last' hebben willen we niet alleen om Brommers de mogelijkheid gaan gebruiken, die zin is er dan niet...
Dus bij deze, we gebruiken het niet.
Nee... dit was sarcasme:quote:
Maargoed, ik vind dat als je wilt gaan ontwerpen of tekenen je beter een nuttige studie kan gaan doen. Denk bijvoorbeeld aan industieel ontwerpen (is maar een voorbeeld). Daar leer je óók tekenen, perspectief, lichtinval en dergelijke. Maar je combineert het met iets nuttigs, namelijk dingen ontwerpen. Daarnaast heb je dan ook nog de studie zelf, de technische kant enzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:05 schreef HuHu het volgende:
Als je *iets wilt doen met kunst*, dan moet je naar de kunstacademie! Daar kan je je talent perfectioneren, zodat je om kunt gaan met perspectief en lichtinval
Daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef Messenga het volgende:
Maar wat heeft jouw post inhoudelijk met het topic te maken?
Valt zo nu en dan niet tegen te centraal maken... Verder gewoon niet echt storend imho.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:19 schreef Mainport het volgende:
Waarom is de sc niet centraal?
Ja baas.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:52 schreef Mr-Z het volgende:
Wat heb je ooit op school geflikt deeltje 3
Moet deel 3 worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |