quote:Op maandag 30 januari 2006 01:26 schreef marcel1985 het volgende:
Wat heb jij op school uitgevreten wat echt niet door de beugel kon?
Deel 1 was heel leuk, dus dat vraagt om een vervolg..
Brand maar los![]()
Over je longen?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:35 schreef Pumatje het volgende:
stiekem sigaretje gerookt op toilet op de middelbare school,
Met 1 sigaret heel de plee in de fik gezet? Knappe actie hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 17:35 schreef Pumatje het volgende:
stiekem sigaretje gerookt op toilet op de middelbare school, was 15 oid.. en daarmee het toilet in de fik gezet.. per ongeluk.![]()
het is echt linke shit om je peuk in een prullebak te gooien, die je nog niet hebt uitgemaakt.. was dom.. en tjah..quote:Op maandag 20 maart 2006 20:04 schreef Duder het volgende:
[..]
Met 1 sigaret heel de plee in de fik gezet? Knappe actie hoor
die bovenste is wel lef.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:32 schreef Tha_Butcha het volgende:
blowen in de klas, en ondertussen wierook achter het bord plakken om de geur te verdoezelen
struikeldraad voor de lerares
knokken in de klas met een leerling
knokken met een conrector van een buurschool
schoolnetwerk hacken
quote:
daar kies je voor als je dat beroep kiest toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:10 schreef Esmeralfa het volgende:
Wat ik me afraag, na het lezen van een heleboel dingen, is er geen schuldgevoel of spijt,
Ik weet nog dat we natte proppen ook op het schoolbord schooten, en dat de juf het met haar vingers er aan het afhalen was, eigenlijk best wel triest wat we de leraren hebben aangedaan.
idd van dat soort acties heb ik ook wel spijt... de onverantwoordelijke stoer doen mavo shit zeg maarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:51 schreef B_BOY het volgende:
kheb een ding gedaan wat ik toch wel sneu vond. zo'n brugwup die had een grote mond en ik zei ik pak je nog wel. en toen kwam ik hem een keer tegen hij liep voor me toen nam ik een aanloop sprong schopte hem vol in zijn rug(zak) en hij viel voorover een klein trapje af (4 of 5 treden ofzo) dat was best lomp. gelukkig zag niemand dat ik het deed.
Ach, vroeger deden ze het zelf ook dus waarom zou je spijt moeten hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:10 schreef Esmeralfa het volgende:
Wat ik me afraag, na het lezen van een heleboel dingen, is er geen schuldgevoel of spijt,
Ik weet nog dat we natte proppen ook op het schoolbord schooten, en dat de juf het met haar vingers er aan het afhalen was, eigenlijk best wel triest wat we de leraren hebben aangedaan.
zit op de havo. maarja dat mannetje had niets dus maakte niet uit.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd van dat soort acties heb ik ook wel spijt... de onverantwoordelijke stoer doen mavo shit zeg maar
iemand moet het doenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:20 schreef Esmeralfa het volgende:
Ja is ook wel zo, maar weet zeker dat het geen makkelijk broep is.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:33 schreef Tha_Butcha het volgende:
[bla]
MAVO-humor: een fiets op het dak gooien...
HAVO-humor: iemand dreigen zijn fiets op het dak te gooien..
VWO-humor: berekenen hoe het best een fiets op het dak kan worden gegooid...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:49 schreef Tha_Butcha het volgende:
werkt trouwens wel, maar de tegen partij moet het wel snappen.
ooit es door een vmbo kutje getackeld. waarop een vriend van mij zei: "je moet haar verbaal onder uit schoppen, da's veel effectiever, mijn antwoord was dat dat toch te moelijk voor haar was. ze hoorde onze conversatie, en haar antwoord was: "wat is dat verbaal?"
we hebben een kwartier op de grond gelegen van het lachen.
poepen op schoolquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:48 schreef MrKickass het volgende:
Pleepapier waar je je reet mee hebt afgeveegd naast de wc gooien... smelly![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:54 schreef BiMeWet het volgende:
[..]Door een wijf onderuit getrapt worden
Ik heb naast een gestoorde turk gezeten in de klas, die aan het rukken was terwijl hij keek naar onze 23 jaar oude geschiedenis docent,.
Dat was best wel ziek.
Tikt ie me aan met zn linkerarm, en doet hij 'wijzen' naar onder.. Ik wist al genoeg, en schoof echt 10 meter van hem vandaanquote:
pic's?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:05 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Tikt ie me aan met zn linkerarm, en doet hij 'wijzen' naar onder.. Ik wist al genoeg, en schoof echt 10 meter van hem vandaan, grooooowse................
Maar oke, we hebben dan ook wel een EXTEHEHEREEEM lekkere geschiedenis docent.
Ze knipoogt altijd zo lief naar me![]()
Heb ik, ga ik om uit de problemen te blijven niet posten (halve school zit op Fok!. Waaronder een grote ploeg docenten.quote:
ik neem aan dat je echte naam niet BiMeWet is, gewoon poste joh wat kan jou het schelen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:24 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Heb ik, ga ik om uit de problemen te blijven niet posten (halve school zit op Fok!. Waaronder een grote ploeg docenten.)
mail staat in me profielquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:24 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Heb ik, ga ik om uit de problemen te blijven niet posten (halve school zit op Fok!. Waaronder een grote ploeg docenten.)
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Das niet veel aan
Ik had op zn minst een goddelijk blondje met een pruilmondje en Dubbel D verwacht
Dat neem je toch niet serieus die gozer?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Das niet veel aan
Ik had op zn minst een goddelijk blondje met een pruilmondje en Dubbel D verwacht
Damn ik dacht dat ze dat wel zouden begrijpenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:27 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dat neem je toch niet serieus die gozer?
Ik schat haar op een C, grote kont en een ontzettend mooi mondje.
Dat begrijp ik ook nog wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:30 schreef mister_dog het volgende:
[..]
Damn ik dacht dat ze dat wel zouden begrijpen![]()
![]()
![]()
hmmm das misschien persoonlijk maar ik heb het nietzo op een grote kontquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:27 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dat neem je toch niet serieus die gozer?
Ik schat haar op een C, grote kont en een ontzettend mooi mondje.
je meent hetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:30 schreef mister_dog het volgende:
[..]
Damn ik dacht dat ze dat wel zouden begrijpen![]()
![]()
![]()
Beter dan plat? Gewoon mooie grote brede heupen en een grote kont, w00tquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:31 schreef mister_dog het volgende:
[..]
hmmm das misschien persoonlijk maar ik heb het nietzo op een grote kont
Een flinke kont is lekker vastpakken manquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:31 schreef mister_dog het volgende:
[..]
hmmm das misschien persoonlijk maar ik heb het nietzo op een grote kont
sommige mensen houden niet zo van het anusrijden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een flinke kont is lekker vastpakken man
Heb je extra houvast tijdens doggystyle of anaal
Enkel pussy's niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
sommige mensen houden niet zo van het anusrijden.![]()
dacht alquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:38 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Enkel pussy's niet.
Edit: Die opmerking was dubbelzinnig.![]()
ik vind je nu al een mongool.. dat is niet leuk, dat is gewoon zwakbegaafd gedrag.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Wij hadden vorig jaar een beetje een ouwe leraar, laatste jaar van die vent je kent het wel
En je kon echt gewoon alles flikken bij die gast, hij had ook na een tijdje de klas in 2 delen gedeeld.
Het brave gedeelte mocht het 1e uur komen (blokuur) en het ''gekke'' gedeelte het 2e uur, hehe en die gaf ie dus ook nauwelijks les.
Het begon al voordat de les begon, hij had een kale plek op z'n hoofd... dus iedereen om de beurten: KALE OUWE!! schreeuwen.. en die vent maar voor zich uit blijven kijken. Ik ging zelfs een keer voor z'n neus staan: ''Hallo kale ouwe meneer!''.. hij reageerde met iets van..''ehh meneer ****** op je plaats gaan zitten kunnen we beginnen''
Van die natte propjes op hem schieten.. ''wie was dat?!''![]()
Of gewoon alle stoelen en tafels op 1 hoop pleuren en dan rustig weer op je eigen tafel gaan zitten
Ook altijd als hij iemand aanwees, maakte hij de hitlergroet hehe... dus wij foto ervan gemaakt, 30x uitgeprint en op de school opgehangen met als ondertitel: ''School heeft neo-nazistische werknemers in dienst''![]()
Meer volgt als ik het me herinner![]()
Hoera voor het VMBOquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:46 schreef MarkNMGN het volgende:
BLAAT
Gut ja, verblijd ons met meer van die zeer doordachte grappen van jequote:Meer volgt als ik het me herinner
Toch jammer dat het een vwo klas wasquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Hoera voor het VMBO
[..]
Gut ja, verblijd ons met meer van die zeer doordachte grappen van je
Uitwisselingsproject ofzo ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:02 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Toch jammer dat het een vwo klas was![]()
zeker tijdens een Nederlands les?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:12 schreef Guvnor het volgende:
Mattie van mij en ik hadden een keer op de wc alle wc rollen in de vuur gesteekt
ik had de hele school met me matties in de vuur gesteekt....respectquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:12 schreef Guvnor het volgende:
Mattie van mij en ik hadden een keer op de wc alle wc rollen in de vuur gesteekt
Een-eiige tweelingenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef Cecelia34 het volgende:
Wat ik altijd deed met proefwerken waar ik niets van bakte, was Lorraine ( mijn tweelingzus) die laten maken ( we zijn een-eige) en ik die van haar. Of ik volgde bij haar de lessen die ik leuk vond en zij weer bij mij. Kwam nooit opdagen bij sommige vakken, en bij ons thuis maar van,: God, Cecelia, wat een goede puntenvoor de vakken waarbij ik nooit kwam opdagen. hebben ze nooit doorgekregen en heb mooi vorig jaar mijn diploma gehaald.
Wat we ook altijd deden was als we corvee hadden, heel lang erover doen om die aula schoon te krijgen ( gewoon de prullenbakken weer omkiepen ). Dus wij kwamen vaak aan als de les bijna was afgelopen. ( leraar niet blij, en de bruggies die langsliepen schrokken zich kapot).
Of onder wiskunde, zaten ik en Lorraine altijd bij elkaar. Dus wij waren met de hele klas die leraar uit aan t vragennou, zo te zien heb ik in mijn 6de jaar maar 8x een echte wiskunde les gehad
maar ik had wel mooi een 7 op het rapport ( maar vraag niet hoe
)
We hebben een nieuwe nummer 1quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef satecl het volgende:
me schooltas vergeten
Ook wel eens gehadquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef satecl het volgende:
me schooltas vergeten
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:04 schreef Oytos het volgende:
een aanrader: op de bril schijten en dan deze volle kracht omhoog smijte![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:25 schreef Empiej het volgende:
Vervolgens een brief meegekregen inclusief de foto's + een dag schorsing. Me ouders zouden dan moeten bellen om de schorsing op te heffen. Toen ik thuis kwam ben ik gaan checken wie die foto's hadden gestuurd...ik wist namelijk helemaal niks van dat mailtje...
Blijkt het van me pa af te komen!Dus ik me pa opbellen, hele verhaal uitgelegd, hij hard lachen, ik lachen en hij: "bwuhhh...ik bel je school wel ff"!
![]()
Dat van die lampenbol ken ik: Dat hebben wij tijdens een voetbaltoernooi wel eens gedaan, maar dan volgepist. Vervolgens had iemand hem eraf gedraaid en op de bankjes gezet... Helaas voor een teamgenoot van mij viel deze toen om en sijpelde de pis in zn schoen...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:04 schreef Oytos het volgende:
Ik ken wel iemand die op de wc zo'n bol om een lamp eraf draaide, er in scheet, en hem er weer op draaideen dat stinkt!!!!!!!!!
![]()
een aanrader: op de bril schijten en dan deze volle kracht omhoog smijte![]()
volgens mij hebben ze je geschorst in de 1ste, en ben je nooit meer naar school geweest..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:28 schreef Meiisje het volgende:
Ermm tijdens handvaardigheid ff tavel ander kleurtje gegeven roze tja ik vond die kleur gwn niet mooi en erhmm leraares opgeslote ( dat mokkel werd wel ff gek haha ) leraar paar x uitgescholden nah... eerder gezecht dat die moest op rotten tja ik was ff sagerijnig gaat hij nog lopen zeiken ermm vet groot op muur geschreven met merkstift wat ik vn een leraares vond
zoon stinkbom gegooit in klas leraar was niet blij ::P
Tassen potloden echt alles wat er was gegooit met hele klas alles zag je in lokaal vliegenleraar werd rood vn boosheid was wel grappig ;;p ook leraar na getekent op het bord
liedjes gezongen over coordninatoor hij kon er gelukkig wel om lachen ;p
Das behoorlijk kut ja...quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef Gi1337 het volgende:
Keer 50 aanstekers gejat uit het magazijntje van het technieklokaal
Daarna allemaal tegelijk in een kampvuurtje gegooid.![]()
Na een tijdje kwam de politie op school. En toen hadden we onszelf aangegeven omdat we bang waren dat ze onze vingerafdrukken zouden vinden...
Toen moest ik naar Bureau Halt![]()
Hoezo is dat apart dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef JohnLennon het volgende:
13 en dan naar halt![]()
om 50 aanstekers..![]()
terwijl je jezelf aangegeven hebt![]()
sterk verhaal (niet dat ik 't niet geloof ofzo, maar tis wel heel appart...)
moet je niet is wat aan dat laatste doen danquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:04 schreef Taproot het volgende:
Wat ik ook altijd zo dolle pret vond waren die brikjes, je kent dat wel zo die drank-kartonnetjes.
Altijd wel zijn er wel van die mensen die de behoefte hebben om die lege brikjes uit elkaar te laten knallen door er met beide voeten op te springen.![]()
Zo was er tijdens het 4de middelbaar eens een groepje dat het nodig vond me steeds wat te pesten, ze stonden altijd ergens bij de poort van de fietsenstalling.
Dus ik zo n vol brikje aardbeiendrank enkel opengeprikt met een rietje, en niet zo ver van dat groepje laten vallen. En je raadt al wat er gebeurde, ik vergeet het nooit, ik krijg het er alweer helemaal warm van als ik eraan terugdenk.![]()
Zo'n kerel die aan het voetballen was komt aangelopen langs dat brikje, en springt er gewoon met volle kracht met beide voeten op, wat een enorm gespat aan aardbeiendrank gaf recht op al die zeikerds en type breezahsletjes hun merkkledij - jasjes![]()
OOOh mijn God wat heb ik daar toen staan schaterlachen
![]()
De volgende 4 weken daarna kon ik wel bijna elke dag met een kapotgemaakte fiets op mn schouders naar huis stappen
![]()
Lekker naiefquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef Gi1337 het volgende:
Keer 50 aanstekers gejat uit het magazijntje van het technieklokaal
Daarna allemaal tegelijk in een kampvuurtje gegooid.![]()
Na een tijdje kwam de politie op school. En toen hadden we onszelf aangegeven omdat we bang waren dat ze onze vingerafdrukken zouden vinden...
Toen moest ik naar Bureau Halt![]()
Bij ons waren ze soms ook zo vriendelijk om de blikjes weer af te vullen in het toiletquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:21 schreef vbmot het volgende:
-Tijdens de pauze zogenaamd lege blikjes op de grond gezet, altijd leuk als er weer zo'n patsertje is die ertegen trapt.
oohhhoooohhquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:18 schreef thaduck het volgende:
Op de basisschool ooit een kleigevecht gehouden tijdens handenarbeid. Overal in de klas hompen met klei.
Als straf hebben we wekenlang moeten breien en haken met de meisjes
Over technische zaken die ik met Webby geflikt heb op het MBO praat ik dan nog niet eens (is nogal technischquote:Op zondag 2 april 2006 13:09 schreef Zuen het volgende:
Ik had een keer 2000 blaadjes uitgeprint op school. Maar eigenlijk waren het er maar een paar honderd want de printer was op. Het was een beetje een ongeluk![]()
![]()
![]()
Dude...quote:Op zondag 2 april 2006 17:42 schreef Onlyy het volgende:
In het open leercentrum welke vol zat met hard werkende studenten..zoenen met een mede-klasgenootje!! (ik zoende met nog een meisje dus) Wahahaha..je moest iedereen eens zien kijken!! Zoiets vergeet je nooit weer:$
quote:Op zondag 2 april 2006 17:42 schreef Onlyy het volgende:
In het open leercentrum welke vol zat met hard werkende studenten..zoenen met een mede-klasgenootje!! (ik zoende met nog een meisje dus) Wahahaha..je moest iedereen eens zien kijken!! Zoiets vergeet je nooit weer:$
quote:Op zondag 2 april 2006 19:31 schreef Taproot het volgende:
In de dierenwinkel een heleboel maden gekocht en in een stuk of 3 bokalen gedaan. Dan liet ik ze in die bokalen zitten tot ze zich ontwikkelden tot vliegen.
Dan met die bokaaltjes in mn rugzakje extra vroeg naar school, zodat ik reeds 20 minuten voor de eerste les begon het schoolgebouw in kon sluipen en al die vliegen daar loslaten.![]()
Dolle pret, al die huppeldepuppel modekutjes die begonnen te gieren toen ze de gang in kwamen en hele zwermen vliegen stormden op hen af.![]()
Hehehe.. kicken!quote:Op zondag 2 april 2006 19:31 schreef Taproot het volgende:
In de dierenwinkel een heleboel maden gekocht en in een stuk of 3 bokalen gedaan. Dan liet ik ze in die bokalen zitten tot ze zich ontwikkelden tot vliegen.
Dan met die bokaaltjes in mn rugzakje extra vroeg naar school, zodat ik reeds 20 minuten voor de eerste les begon het schoolgebouw in kon sluipen en al die vliegen daar loslaten.![]()
Dolle pret, al die huppeldepuppel modekutjes die begonnen te gieren toen ze de gang in kwamen en hele zwermen vliegen stormden op hen af.![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 21:55 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Dude..ja dudewahahahaha.. en ik ben een vrouw trouwens
ik wist niet eens dat het ivbo nog bestaatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:28 schreef Meiisje het volgende:
Ermm tijdens handvaardigheid ff tavel ander kleurtje gegeven roze tja ik vond die kleur gwn niet mooi en erhmm leraares opgeslote ( dat mokkel werd wel ff gek haha ) leraar paar x uitgescholden nah... eerder gezecht dat die moest op rotten tja ik was ff sagerijnig gaat hij nog lopen zeiken ermm vet groot op muur geschreven met merkstift wat ik vn een leraares vond
zoon stinkbom gegooit in klas leraar was niet blij ::P
Tassen potloden echt alles wat er was gegooit met hele klas alles zag je in lokaal vliegenleraar werd rood vn boosheid was wel grappig ;;p ook leraar na getekent op het bord
liedjes gezongen over coordninatoor hij kon er gelukkig wel om lachen ;p
je ondertitel klopt niet:quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat het ivbo nog bestaat
Ja man jij hoort echt niet op zon school thuis ik bedoel je interpunctie is geweldig je gebruikt ongelofelijk veel smilies en daarnaast weet je dat knokken met klasgenoten stoer is en dat iedereen op fok je er om zal eren en je supergaaf vind en er hier op je gegeilt word zoals de gemiddelde jongen op adriana lima geilt hhahahaa uberveel lolz.quote:Op zondag 9 april 2006 18:56 schreef Ubeydullah het volgende:
stomme kut wireless vnc gedoeiemand logt gewoon in via mijn PC
naja hier het verhaal
een irritante gast weggepest uit de klas met anderen, ik maak elke dag wel ruzie. ik zit nu onterecht op een speciale school, en het is wel lachen als normale tussen autisten zmok en weet ik veel
ik heb heel veel ruzie gehad, ik kan ook de hele school aan hier
als 2e-klasser
maar iig zielige school
heb ook 2 maanden geleden FLINKE ruzie gehad, iemand had een mango op een meid gegooid waar ik de schuld van kreeg, toen kwam er zo een jongen stoer doen die ik ZO plat kreeg
, toen kwamen er opeens "vrienden" op school opdagen
heb hier uberveel lol op school.
tja ik gebruik uberveel smiliesquote:Op zondag 9 april 2006 19:39 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ja man jij hoort echt niet op zon school thuis ik bedoel je interpunctie is geweldig je gebruikt ongelofelijk veel smilies en daarnaast weet je dat knokken met klasgenoten stoer is en dat iedereen op fok je er om zal eren en je supergaaf vind en er hier op je gegeilt word zoals de gemiddelde jongen op adriana lima geilt hhahahaa uberveel lolz.
Nee, dat wil ik inderdaad niet.quote:Op zondag 9 april 2006 19:45 schreef Ubeydullah het volgende:
[..]
tja ik gebruik uberveel smiliesje wilt me niet op je msn hebben
![]()
Laten we eens origineel zijn we noemen onszelf G-unitquote:Op zondag 9 april 2006 21:15 schreef Jeff89 het volgende:
Ik zit bij Ubey op school, Ubey is deel van de zgn. G-Unit, een groepje 1/2e klassers die allemaal ong 1,60 zijn..En er zit serieus niet 1 echte neger in die G-Unit van ze..
Feiten. (nouja..er zal er misschien een van 1,70 bijlopen..).
ik loop met geen enkel groepje mee, alleen die idoot van een bastiaan is "gunit" bij ons. en er zit wel een neger in het groepje wat jij bedoeltquote:Op zondag 9 april 2006 21:15 schreef Jeff89 het volgende:
Ik zit bij Ubey op school, Ubey is deel van de zgn. G-Unit, een groepje 1/2e klassers die allemaal ong 1,60 zijn..En er zit serieus niet 1 echte neger in die G-Unit van ze..
quote:Op zondag 9 april 2006 21:15 schreef Jeff89 het volgende:
quote:Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef Ubeydullah het volgende:
en jij zit in een dom groepje wat denkt dat ze stoer zijn door op een gipsplaatmuur te rammen................ en vervolgens: "kijk ik ben sterk de hele muur trilt"
tja, ze erkennen nu ook zelf dat ik er niet op hoorquote:Op zondag 9 april 2006 21:42 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Wat is dat voor trieste-mensen-school..
Wtf?quote:Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef Ubeydullah het volgende:
en jij zit in een dom groepje wat denkt dat ze stoer zijn door op een gipsplaatmuur te rammen................ en vervolgens: "kijk ik ben sterk de hele muur trilt"
het was olivier, maar volgens mij was jij erbij jaquote:Op zondag 9 april 2006 21:53 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Wtf?Gipsmuur... Ik heb helemaal nooit iets gedaan met een gipsmuur.
Staat me wel iets van bij dat er idd een paar gesneuveld waren op school..
dat was olivier, die ging spastisch op die muur rammen en omdat die muur trilde als een vibrator vond hij zichzelf sterkquote:Op zondag 9 april 2006 21:58 schreef Jeff89 het volgende:
.....
Iemand heeft ooit de zijmuur van het oude gebouw bewerkt met een schuimblusser ja, namen worden niet genoemd
En ik weet echt niet wat je met die gipsmuur bedoelt.. Die in dat gare hok wat voor kleedkamer moet doorgaan? Daar was ik niet bij, weet ook niet wie het was.
daar werden jullie nog voor geschorstquote:Op zondag 9 april 2006 21:58 schreef Jeff89 het volgende:
.....
edit: Ohja, en die klokken hadden we idd allemaal verstopt/gesloopt/weggegooid omdat ze te debiel voor woorden waren.
die ene idioot met die sletjes dan, probeert ie mij te slaan op de trap, ziet dat het hem niet lukt, loopt dan weg om weer met een rode kop terug te komenquote:Op zondag 9 april 2006 22:02 schreef Jeff89 het volgende:
Onze school is vreselijk..
Edit: Welke meiden? Die ene die is van school gegaan en iets anders gaan doen, mbo ofzo of HBO, ik weet 't niet. En welke andere bedoel je?
floor was de ene en die andere weet k niet meerquote:Op zondag 9 april 2006 22:02 schreef Jeff89 het volgende:
Edit: Welke meiden? Die ene die is van school gegaan en iets anders gaan doen, mbo ofzo of HBO, ik weet 't niet. En welke andere bedoel je?
Speciaal onderwijs?quote:Op zondag 9 april 2006 22:02 schreef Jeff89 het volgende:
shiit je gaat weg, en dit is PUB he, slowchatten enzoquote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef Jeff89 het volgende:
Oh die... Weet ik eigenlijk niet.. Ging niet goed ofzo.
Maar ik ben weg hier, slowchat enzo
Dat kan ik me voorstellen ja. Ach iedere dag wat te beleven!quote:Op zondag 9 april 2006 22:06 schreef Ubeydullah het volgende:
[..]
jaen als normale tussen die types dat is ECHT vreselijke humor
![]()
ik weet 100% zeker dat ik geen eindexamen op deze school ga doenquote:Op zondag 9 april 2006 22:07 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja. Ach iedere dag wat te beleven!Ik zal er wel snel van af proberen te komen als ik jullie was. Staat heerlijk op je cv.
![]()
Wij deden dat altijd expres. Allemaal pdfjes van 250 pagina's opzoeken of de meest lompe plaatjes 100x uitprinten.quote:Op zondag 2 april 2006 13:09 schreef Zuen het volgende:
Ik had een keer 2000 blaadjes uitgeprint op school. Maar eigenlijk waren het er maar een paar honderd want de printer was op. Het was een beetje een ongeluk![]()
![]()
![]()
ik heb morgen kookles, ff onthoudenquote:Op zondag 9 april 2006 22:08 schreef Kresj het volgende:
- met kookles wormen in de spaghetti van de lerares gedaan.![]()
- Strijkers afsteken in de gang was idd ook een leuke. Galmde zo lekker. En vervolgens iedereen elkaar de schuld geven.
Uiteindelijk is alles toch nog goed gekomen...![]()
dat is echt zielig, de politie bellen voor zulke wissewasjesquote:Op zondag 9 april 2006 22:13 schreef Kresj het volgende:
Oh ja... De gymleraar had de politie gebeld... Aangezien ik het bloed onder z'n nagels vandaan had gehaald... Ik weigerde strafrondjes te rennen... Toen hij gigantisch tegen me begon te schreeuwen zei ik dat hij zo'n mooie nieuwe auto had... vervolgens onder politiebegeleiding terug naar school (we gymden verderop...) Was natuurlijk meteen de held van school.
Vervolgens zelf om 15.00 na school naar de directeur en zeggen dat je het wilt uitpraten en toen kreeg de gymleraar gigantisch op z'n flikker, want hij had daar geen zin meer in. terwijl ik volgens de directeur zo vriendelijk was mezelf bij hem te melden. Heerlijk was dat.
quote:Op zondag 9 april 2006 22:14 schreef Ubeydullah het volgende:
[..]
dat is echt zielig, de politie bellen voor zulke wissewasjes![]()
Ben je zo dom?quote:Op zondag 9 april 2006 22:08 schreef Ubeydullah het volgende:
[..]
ik weet 100% zeker dat ik geen eindexamen op deze school ga doen![]()
quote:
Welke school in Amsterdam doe je nu?quote:Op zondag 9 april 2006 22:26 schreef Ubeydullah het volgende:
[..]
nee, ik ga eindexamen op een andere school doen, al is het de crimineelste school in amsterdam, altijd beter dan deze school.
Mijn schooltas vergeten net nadat ik hem gepeerd was. moest langs het lokaal van die kerel, maar daar kwam ik nog goed vanaf. maar toen ik thuis kwam, kon ik weer terug omdat m'n tas nog bij m'n kluisje lag. zelfde weg terug, dus langs die kerel z'n lokaal... nouja, daar had ik dus geen zin in, dus ben ik door de vooringang gegaan, maarja, toen kreeg ik de concierges achter me aan...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef satecl het volgende:
me schooltas vergeten
ik heb nooit met een psychiater gesproken, ook nooit een stoornis vastgesteld ofzo. EN, jij zit er ook opquote:Op maandag 10 april 2006 07:32 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Poliklinische afdeling met psychiaters op aanvraag enzo![]()
ik ben een gewone jongen, ik zit onterecht op die school. maar het is wel lachenquote:Op maandag 10 april 2006 14:40 schreef viagraap het volgende:
Al die speciale-schoolkinderen hier die om het hardst roepen wie het stoerst is en het meeste uitgehaald heeft
dat denken al die jongens op die schoolquote:Op maandag 10 april 2006 17:25 schreef Ubeydullah het volgende:
ik ben een gewone jongen, ik zit onterecht op die school. maar het is wel lachen![]()
dacht je maar, ik heb ben ten eerste nooit getest, ten 2e zegt de school dit ook gewoon, ik weet alleen nog niet naar welke niet criminele school in amsterdam ik moet gaanquote:Op maandag 10 april 2006 20:05 schreef pindapeller het volgende:
[..]
dat denken al die jongens op die school![]()
ik heb nooit op gewoon voortgezet onderwijs gezeten. en ik trek het echt welquote:Op maandag 10 april 2006 20:36 schreef Jeff89 het volgende:
Mwah, ach, als jij het niet trekt in normaal onderwijs en je doet HAVO-VWO hoor je al gauw thuis op die school, veel anders is er niet voor dat niveau, hoogstens montessori en vrije scholen, hoera
Volgens mn maatschappijleer lerares gaan criminele jongeren voor qua scholing omdat die van de straat gehouden moeten worden. Dat is te zien ook, onze school zit in een gaar oud grachtenpand en die van de VMBO afdeling in een gloednieuw gebouw
Revenge of the nerds, was een super stunt geweestquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:20 schreef deejaylethal het volgende:
Wij wilden ooit een keer tijdens een (grote) LAN-party op school de aardlekschakelaar omhalen... Dit hebben we maar niet gedaan omdat het risico iets te groot was en wij anders gelynched zouden worden door al die gasten die daar aan t computeren waren...
Wat had ik wel willen uitvreten op school ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:20 schreef deejaylethal het volgende:
Wij wilden ooit een keer tijdens een (grote) LAN-party op school de aardlekschakelaar omhalen... Dit hebben we maar niet gedaan omdat het risico iets te groot was en wij anders gelynched zouden worden door al die gasten die daar aan t computeren waren...
Ja, maar dit is niet eens willen, dit hadden we bijna gedaanquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:26 schreef ILCILA het volgende:
[..]
Wat had jij wel willen uitvreten op school ?
niet leukquote:Op maandag 24 april 2006 18:15 schreef Cecelia34 het volgende:
Of je broer via je mobiel bellen op de thuis telefoon terwijl ie gespannen wacht of de school wel of neit belt.
op me knieen notabenequote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:15 schreef deejaylethal het volgende:
Je bedoelt buikschuivers? Dat was altijd wel vet wanneer je scheikunde jassen aan had. Over scheikunde gesproken....
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:31 schreef Hypnotick het volgende:
- neuken met een meisje op de kamer van de concierge
hoe foutquote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:10 schreef wietse.cc het volgende:
Een forel achter de verwarming stoppen in de zomer, een dag voor de zomervakantie
en komt de waarheid aan het licht en heeft meneer even brutaal 10 meter gebruikt van het speelpleintjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:49 schreef PallominnoXIII het volgende:
Laatst een mooie actie, met m'n tzr door de school knallen![]()
Nee vriend, ik ben langs de lokalen gegaan, maar omdat jij de ballen hebt van een mier, hoeft dat niet te betekenen dat niemand dat durft, kneusje.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
en komt de waarheid aan het licht en heeft meneer even brutaal 10 meter gebruikt van het speelpleintjei.p.v "door"de school heen knallen.
Klinkt als een irritante etterquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:49 schreef rubenrtv2 het volgende:
Tja ... echt van alles ... smoken in de klas, drinken in de klas, rotjes en rookbommen afsteken in de klas, tijdens de les kerstballen (uit de schoolkerstboom gejat) tegen het bord gooien, brievenbus in de fik steken, lerarenkamer plunderen (ijs, bier, wijn), heel veel leraren wegpesten en vast nog wel heel veel andere dingen
ik denk dat het toch eerder heeft te maken met opvoeding en mentaliteitquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:30 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Nee vriend, ik ben langs de lokalen gegaan, maar omdat jij de ballen hebt van een mier, hoeft dat niet te betekenen dat niemand dat durft, kneusje.![]()
School was wel relaxed, ik had toestemming gevraagt aan de congierge en het mocht, omdat de banden natuurlijk strepen kunnen achterlaten, maar dat was niet het geval![]()
Ja was ik ook welquote:
Ohja, dat was ik vergetenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:25 schreef Sturmvogel het volgende:
Je vergeet half bezopen door de school struinen(met alle gevolgen van dien) terwijl er iets belangrijks te doen was in de aula, vervolgens achter de lockers zeiken en een 'mooi' kunstwerk van de muur aftrekken.
Heb je al verteldquote:Op maandag 8 mei 2006 20:04 schreef Cecelia34 het volgende:
World of our own zingen en het dansje doen als je op de gang samen met vrienden en 2lingzus pw moest inhalen ( kwamen al die docenten eens kijken, kregen we nog applaus toe ook nog.) Daarna maar overgestapt op Uptown girl en You make me feel
terwijl je nog ingelogd stond op je naam of niet?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:26 schreef Q_Orianka het volgende:
2girls1cup in de mediatheek aan laten staan en dan weggaan
Vast.. op het gymnasium of atheneum..quote:Op donderdag 20 april 2006 18:14 schreef Cecelia34 het volgende:We hadden eens in een jaar 2 duits docenten, 4 frans leraren, 3 wiskunde leraren en 4 latijn leraren erdoorheen gejaagd.
Right.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:14 schreef Cecelia34 het volgende:
Bij ons in de klas hadden ze ook zo'n hobby nzw. Heel leuk. De leukste dingen die wij in de klas altijd deden waren met boterhammen + beleg smijten ( tegen het raam omhoog ) , de leraar tegenspreken, zeggen dat ik Shana-Lorraine heet, en Shana-Lorraine op haar beurt weer dat ze Cecelia-Elizabeth heet, ze werden gek van ons. Wij ook van hen
.
Of je moeten melden en nooit op komen dagen was ook favoriet in de klas, gingen ze op de gang keten. We hadden eens in een jaar 2 duits docenten, 4 frans leraren, 3 wiskunde leraren en 4 latijn leraren erdoorheen gejaagd. Op school waren ze blij met ons als klas zijnde
Onder latijn roepen dat het een zeer moderne taal is, maar jammer genoeg alleen nog maar door dode Romeinen en in het Vaticaan word gesproken. Leraar niet blijMaar de klas weer wel
Wij hadden altijd zo'n biologie leraar die altijd van die grappen maakte. We hadden zown skelet, je weet wel, en dan zei ie dat dat zijn ex-vrouw was. Mijn zus piste zowat in dr broek ( Zag eht natuurlijk al helemaal voor zich, en dat is dan 3 minuten ouder dan mij? )
Oh.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vast.. op het gymnasium of atheneum..
Daar zijn ze meestal nogal braaf..
bullshit dus.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:27 schreef Noshiba het volgende:
-
gesteektquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:12 schreef Guvnor het volgende:
jij ook hier?quote:Op zondag 23 december 2007 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond mattie al erg genoeg.
zou maar oppassen als ik jou was, sommige leraren kunnen er niet goed tegen (vooral als ze meerdere plakken nemen dus), dikke ziekenhuis bezoek en dan komen ze erachter dat jij het was...quote:Op maandag 24 december 2007 03:53 schreef Ballistic het volgende:
- een wijf uit me klas zo hard tegen haar dikke reet gemept dat ze begon te janken (was tijdens gym), en ik vervolgens op het matje werd geroepen om mn excuses aan te bieden.. ik kreeg er 2 euro voor van me vrienden![]()
- op de deurklink van de school gepist natuurlijk
nog van plan:
een 'gecamoufleerde' spacecake bakken en uitdelen aan de leraren tijdens de diplomauitreiking ofzo..
Dat was routine.quote:Op maandag 24 december 2007 04:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik kreeg een keer een toets Frans terug. Weer een 5, dus ik heb snel even wat juist antwoorden alsnog ingevuld. Ben toen terug gegaan naar de docent met het verhaal dat er waarschijnlijk een paar vragen niet mee waren geteld.Toen had ik ineens een 6,5.
LAchen man, hebben wij vorig jaar gedaan. Ze hebben ons alleen niet van school kunnen verwijderen omdat we al van school waren. Zo'n hele dikke leraar had te veel genomen en die is over zijn nek gegaan na twee uur.quote:Op maandag 24 december 2007 03:53 schreef Ballistic het volgende:
nog van plan:
een 'gecamoufleerde' spacecake bakken en uitdelen aan de leraren tijdens de diplomauitreiking ofzo..
Thee is ook pis, dus wat is je punt?quote:Op zondag 30 december 2007 12:03 schreef albert00 het volgende:
in de tweede ooit in de thee van een lerares duits en frans gepist. (ze was tevens mijn mentor) heeft ze wel opgedronken...
Wat een privacy, tyfysscholenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:25 schreef Empiej het volgende:
Op een dag kregen wij een persoonlijk mailadres van de school. Een paar mensen dat mailadres gegeven, inclusief me pa. Paar dagen later kwam de directeur binnen en wilde mij spreken. Ik was redelijk braafdus dacht bij mezelf wat wil die man van me?
Wij naar zijn kamertje. Ik zitten. Zie ik paar uitgeprinte mailtjes van blote dames op zijn bureau liggen. Dus hij wijst er naar en vraagt boos: "Wat is dat?!" Dus ik "tja, een paar blote dames". Hij weer: "Ja, wij monitoren mailboxen van school en wij zijn hier niet van gediend. De mail moet alleen gebruikt worden voor school....blablabla".
Vervolgens een brief meegekregen inclusief de foto's + een dag schorsing. Me ouders zouden dan moeten bellen om de schorsing op te heffen. Toen ik thuis kwam ben ik gaan checken wie die foto's hadden gestuurd...ik wist namelijk helemaal niks van dat mailtje...
Blijkt het van me pa af te komen!Dus ik me pa opbellen, hele verhaal uitgelegd, hij hard lachen, ik lachen en hij: "bwuhhh...ik bel je school wel ff"!
![]()
boefjequote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:31 schreef Desperadoz het volgende:
Het schoolnetwerk gekraakt samen met een vriend..we konden bij alle cijvers etc..niet gedaan trouwens maar er was wel paniek in school . Ze zijn er nog niet achter wie het waren
Dat is wel echt goud!quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:01 schreef Arkaneor het volgende:
Ook op mijn oude school werd een mailsysteem ingevoerd een aantal jaren geleden. In respons op iemand die grappig dacht te zijn door 'hallo, alles goed' naar de gehele school (incluis leraren en ander personeel) te sturen, schreef ik enigzins verveeld 'nee, sterf' terug, er niet op attent dat ik niet alleen op die persoon, maar dus de gehele school antwoordde.
Verder had ik nog een tijdje een site online staan met (milde) fotosoeps van leraren en hebben we in de nacht voor laatste lesdag een vijver annex gracht gegraven voor de hoofdingang van de school (met bijbehorende flora en fauna).
VWO 5 en 6 zijn meestal eigenlijk de meest recalcitrante klassen..quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vast.. op het gymnasium of atheneum..
Daar zijn ze meestal nogal braaf..
bullshit dus.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:01 schreef borbit het volgende:
een keer zo'n brugger geschopt op de trap. Toen viel ie en brak ze rug ofzo. Nu zit in een rolstoel haha. Gelukkig heeft niemand gezien dat ik het was haha.
een keer zo'n brugger geschopt op de trap. Toen viel ie en brak ze rug ofzo. Nu zit in een rolstoel haha. Gelukkig heeft niemand gezien dat ik het was haha.
das gwn vortquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:01 schreef borbit het volgende:
hoe is dat afgelopen ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:59 schreef bullitt11 het volgende:
lotto lot van een leraar meegenomen, bleek 5,000 euro op te zijn gevallen
Ja vertel XDquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:59 schreef bullitt11 het volgende:
>:Dquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:01 schreef borbit het volgende:
ik geloof je nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:59 schreef bullitt11 het volgende:
Briljant!, echt! maarja, scheikunde is dan ook echt een briljant vak hequote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:36 schreef joris6 het volgende:
Ik kan me herinneren dat we een keer een fles zoutzuur uit het scheikunde lokaal hadden
gejat en de inhoud ervan in een plas op het schoolplein hadden geleegd. Vlak daarna was
het pauze en reed een van ons met zijn scooter er met een jesusvaart doorheen. Gevolg:
de bruggertjes die ervlak bij zaten konden hun kleding weggooien. Niemand wist natuurlijk
ergens van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |