niet leukquote:Op maandag 24 april 2006 18:15 schreef Cecelia34 het volgende:
Of je broer via je mobiel bellen op de thuis telefoon terwijl ie gespannen wacht of de school wel of neit belt.
op me knieen notabenequote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:15 schreef deejaylethal het volgende:
Je bedoelt buikschuivers? Dat was altijd wel vet wanneer je scheikunde jassen aan had. Over scheikunde gesproken....
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:31 schreef Hypnotick het volgende:
- neuken met een meisje op de kamer van de concierge
hoe foutquote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:10 schreef wietse.cc het volgende:
Een forel achter de verwarming stoppen in de zomer, een dag voor de zomervakantie
en komt de waarheid aan het licht en heeft meneer even brutaal 10 meter gebruikt van het speelpleintjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:49 schreef PallominnoXIII het volgende:
Laatst een mooie actie, met m'n tzr door de school knallen![]()
Nee vriend, ik ben langs de lokalen gegaan, maar omdat jij de ballen hebt van een mier, hoeft dat niet te betekenen dat niemand dat durft, kneusje.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
en komt de waarheid aan het licht en heeft meneer even brutaal 10 meter gebruikt van het speelpleintjei.p.v "door"de school heen knallen.
Klinkt als een irritante etterquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:49 schreef rubenrtv2 het volgende:
Tja ... echt van alles ... smoken in de klas, drinken in de klas, rotjes en rookbommen afsteken in de klas, tijdens de les kerstballen (uit de schoolkerstboom gejat) tegen het bord gooien, brievenbus in de fik steken, lerarenkamer plunderen (ijs, bier, wijn), heel veel leraren wegpesten en vast nog wel heel veel andere dingen
ik denk dat het toch eerder heeft te maken met opvoeding en mentaliteitquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:30 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Nee vriend, ik ben langs de lokalen gegaan, maar omdat jij de ballen hebt van een mier, hoeft dat niet te betekenen dat niemand dat durft, kneusje.![]()
School was wel relaxed, ik had toestemming gevraagt aan de congierge en het mocht, omdat de banden natuurlijk strepen kunnen achterlaten, maar dat was niet het geval![]()
Ja was ik ook welquote:
Ohja, dat was ik vergetenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:25 schreef Sturmvogel het volgende:
Je vergeet half bezopen door de school struinen(met alle gevolgen van dien) terwijl er iets belangrijks te doen was in de aula, vervolgens achter de lockers zeiken en een 'mooi' kunstwerk van de muur aftrekken.
Heb je al verteldquote:Op maandag 8 mei 2006 20:04 schreef Cecelia34 het volgende:
World of our own zingen en het dansje doen als je op de gang samen met vrienden en 2lingzus pw moest inhalen ( kwamen al die docenten eens kijken, kregen we nog applaus toe ook nog.) Daarna maar overgestapt op Uptown girl en You make me feel
terwijl je nog ingelogd stond op je naam of niet?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:26 schreef Q_Orianka het volgende:
2girls1cup in de mediatheek aan laten staan en dan weggaan
Vast.. op het gymnasium of atheneum..quote:Op donderdag 20 april 2006 18:14 schreef Cecelia34 het volgende:We hadden eens in een jaar 2 duits docenten, 4 frans leraren, 3 wiskunde leraren en 4 latijn leraren erdoorheen gejaagd.
Right.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:14 schreef Cecelia34 het volgende:
Bij ons in de klas hadden ze ook zo'n hobby nzw. Heel leuk. De leukste dingen die wij in de klas altijd deden waren met boterhammen + beleg smijten ( tegen het raam omhoog ) , de leraar tegenspreken, zeggen dat ik Shana-Lorraine heet, en Shana-Lorraine op haar beurt weer dat ze Cecelia-Elizabeth heet, ze werden gek van ons. Wij ook van hen
.
Of je moeten melden en nooit op komen dagen was ook favoriet in de klas, gingen ze op de gang keten. We hadden eens in een jaar 2 duits docenten, 4 frans leraren, 3 wiskunde leraren en 4 latijn leraren erdoorheen gejaagd. Op school waren ze blij met ons als klas zijnde
Onder latijn roepen dat het een zeer moderne taal is, maar jammer genoeg alleen nog maar door dode Romeinen en in het Vaticaan word gesproken. Leraar niet blijMaar de klas weer wel
Wij hadden altijd zo'n biologie leraar die altijd van die grappen maakte. We hadden zown skelet, je weet wel, en dan zei ie dat dat zijn ex-vrouw was. Mijn zus piste zowat in dr broek ( Zag eht natuurlijk al helemaal voor zich, en dat is dan 3 minuten ouder dan mij? )
Oh.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vast.. op het gymnasium of atheneum..
Daar zijn ze meestal nogal braaf..
bullshit dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |