abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:19:11 #101
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_36444635
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:04 schreef Oytos het volgende:
Ik ken wel iemand die op de wc zo'n bol om een lamp eraf draaide, er in scheet, en hem er weer op draaide en dat stinkt!!!!!!!!!

een aanrader: op de bril schijten en dan deze volle kracht omhoog smijte
Dat van die lampenbol ken ik: Dat hebben wij tijdens een voetbaltoernooi wel eens gedaan, maar dan volgepist. Vervolgens had iemand hem eraf gedraaid en op de bankjes gezet... Helaas voor een teamgenoot van mij viel deze toen om en sijpelde de pis in zn schoen...
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:21:31 #102
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_36444722
-Minder prettig ruikende voedingsmiddelen in de verwarming proppen in het lokaal van een lerares maatschappijleer waar ik een hekel aan had.
-Kloten met afstandsbediening tijdens lessen waarbij een film werd vertoond.
-Rol toiletpapier afgerold en het geheel naar buiten gegooid toen er veel wind stond. Geweldig gezicht.
-Deuren hard opentrappen terwijl er net mensen achter stonden.
-Heel hard Coco (inclusief accent) roepen tegen een Antilliaanse leraar die enorm slecht les gaf.
-Over dezelfde leraar het 'verhaal' verspreiden dat 'ie beestjes uit z'n haar zou halen en in z'n mond stoppen, onder de uitroep: "Oeaahh lekker beestje" (ook weer met accent). Dat verhaal schijnt nog erg lang de ronde te hebben gedaan.
-Op een sportdag komen opdagen met een t-shirt met heel groot een foto van m'n gymleraar. Dat was echt zo'n moffensergeant, hoewel soms ook wel grappig (voor eventuele (oud) Daltonezen: hee Humph!).
-Tijdens de pauze zogenaamd lege blikjes op de grond gezet, altijd leuk als er weer zo'n patsertje is die ertegen trapt.

En nog wel meer, hoewel ik onder de meeste docenten het imago had van een stil en braaf jong.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_36445657
Welke Dalton?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 21:07:06 #104
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_36445948
Voorburg
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_36448483
Ermm tijdens handvaardigheid ff tavel ander kleurtje gegeven roze tja ik vond die kleur gwn niet mooi en erhmm leraares opgeslote ( dat mokkel werd wel ff gek haha ) leraar paar x uitgescholden nah... eerder gezecht dat die moest op rotten tja ik was ff sagerijnig gaat hij nog lopen zeiken ermm vet groot op muur geschreven met merkstift wat ik vn een leraares vond
zoon stinkbom gegooit in klas leraar was niet blij ::P
Tassen potloden echt alles wat er was gegooit met hele klas alles zag je in lokaal vliegen leraar werd rood vn boosheid was wel grappig ;;p ook leraar na getekent op het bord liedjes gezongen over coordninatoor hij kon er gelukkig wel om lachen ;p
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:48:58 #106
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_36449263
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:28 schreef Meiisje het volgende:
Ermm tijdens handvaardigheid ff tavel ander kleurtje gegeven roze tja ik vond die kleur gwn niet mooi en erhmm leraares opgeslote ( dat mokkel werd wel ff gek haha ) leraar paar x uitgescholden nah... eerder gezecht dat die moest op rotten tja ik was ff sagerijnig gaat hij nog lopen zeiken ermm vet groot op muur geschreven met merkstift wat ik vn een leraares vond
Tassen potloden echt alles wat er was gegooit met hele klas alles zag je in lokaal vliegen leraar werd rood vn boosheid was wel grappig ;;p ook leraar na getekent op het bord liedjes gezongen over coordninatoor hij kon er gelukkig wel om lachen ;p
volgens mij hebben ze je geschorst in de 1ste, en ben je nooit meer naar school geweest..
pi_36480464
Minstens elke vrijdag aan de bier onder schooltijd.

Voor schooltijd bier drinken. ('s morgens om 7:50) Elk tussenuur halve liters naar binnen werken...

Nooit gepakt worden.

Ah die goeie ouwe mavo tijd
pi_36487283
Heb eens op de middelbare school met een vriend van me alle stoelen aan de tafels vast getapet. Was in het natuurkunde lokaal.
Een tijdje later in darzelfde lokaal een schroevedraaier meegenomen en een paar tafels uit elkaar gehaald

Hadden toen een chaotische Rusische leraar.
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:09:34 #109
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_36491611
Keer 50 aanstekers gejat uit het magazijntje van het technieklokaal
Daarna allemaal tegelijk in een kampvuurtje gegooid.

Na een tijdje kwam de politie op school. En toen hadden we onszelf aangegeven omdat we bang waren dat ze onze vingerafdrukken zouden vinden...

Toen moest ik naar Bureau Halt
"Damn you, vile woman!"
  donderdag 30 maart 2006 @ 14:52:38 #110
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_36493049
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef Gi1337 het volgende:

Na een tijdje kwam de politie op school. En toen hadden we onszelf aangegeven omdat we bang waren dat ze onze vingerafdrukken zouden vinden...

Das behoorlijk kut ja...
Maar hadden mensen jullie gezien? Vingerafdrukken doen ze namelijk niet aan. Bovendien gaat het hier om 50 aanstekers...
Be your best
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:04:46 #111
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_36493415
De hele school wist het, en toen was ik 13 ofzo
"Damn you, vile woman!"
pi_36494107
13 en dan naar halt
om 50 aanstekers..
terwijl je jezelf aangegeven hebt

sterk verhaal (niet dat ik 't niet geloof ofzo, maar tis wel heel appart...)
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:39:01 #113
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_36494628
ik zat in de 2e van de middelbare school weet niet psies hoe oud ik toen was, moet ik ff uitrekenen dan

Je hoeft het niet te geloven.
Ik moest toen tijdens de "leerdag" voor de proefwerkweek een hele dag op school zitten, 2 uur kauwom krabben, 2 uur leren, 2 uur kouwgom krabben 2 uur leren. Heel vervelend

Ik heb bewijs, want ik was echt met een stuk of 10 man ofzo daar. Al mijn homies deden elkaar na
"Damn you, vile woman!"
pi_36499698
ik had een haat website tegen mijn school gemaakt

fotoshop werk, wat hoofdjes van leraren op plaatjes van hitler geplakt en leraren die sex met elkaar hadden kreeg wel zo'n 1000 bezoekers per dag en een rechtzaak en een schorsing
bawb
  donderdag 30 maart 2006 @ 18:37:36 #115
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_36499897
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef JohnLennon het volgende:
13 en dan naar halt
om 50 aanstekers..
terwijl je jezelf aangegeven hebt

sterk verhaal (niet dat ik 't niet geloof ofzo, maar tis wel heel appart...)
Hoezo is dat apart dan?

Een strijkertje met O&N op je 12e en je zit al bij Halt, als je gepakt wordt that is.
Wallahjeweettog
pi_36500717
Wat ik ook altijd zo dolle pret vond waren die brikjes, je kent dat wel zo die drank-kartonnetjes.
Altijd wel zijn er wel van die mensen die de behoefte hebben om die lege brikjes uit elkaar te laten knallen door er met beide voeten op te springen.

Zo was er tijdens het 4de middelbaar eens een groepje dat het nodig vond me steeds wat te pesten, ze stonden altijd ergens bij de poort van de fietsenstalling.

Dus ik zo n vol brikje aardbeiendrank enkel opengeprikt met een rietje, en niet zo ver van dat groepje laten vallen. En je raadt al wat er gebeurde, ik vergeet het nooit, ik krijg het er alweer helemaal warm van als ik eraan terugdenk.

Zo'n kerel die aan het voetballen was komt aangelopen langs dat brikje, en springt er gewoon met volle kracht met beide voeten op, wat een enorm gespat aan aardbeiendrank gaf recht op al die zeikerds en type breezahsletjes hun merkkledij - jasjes OOOh mijn God wat heb ik daar toen staan schaterlachen

De volgende 4 weken daarna kon ik wel bijna elke dag met een kapotgemaakte fiets op mn schouders naar huis stappen
pi_36502683
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 19:04 schreef Taproot het volgende:
Wat ik ook altijd zo dolle pret vond waren die brikjes, je kent dat wel zo die drank-kartonnetjes.
Altijd wel zijn er wel van die mensen die de behoefte hebben om die lege brikjes uit elkaar te laten knallen door er met beide voeten op te springen.

Zo was er tijdens het 4de middelbaar eens een groepje dat het nodig vond me steeds wat te pesten, ze stonden altijd ergens bij de poort van de fietsenstalling.

Dus ik zo n vol brikje aardbeiendrank enkel opengeprikt met een rietje, en niet zo ver van dat groepje laten vallen. En je raadt al wat er gebeurde, ik vergeet het nooit, ik krijg het er alweer helemaal warm van als ik eraan terugdenk.

Zo'n kerel die aan het voetballen was komt aangelopen langs dat brikje, en springt er gewoon met volle kracht met beide voeten op, wat een enorm gespat aan aardbeiendrank gaf recht op al die zeikerds en type breezahsletjes hun merkkledij - jasjes OOOh mijn God wat heb ik daar toen staan schaterlachen

De volgende 4 weken daarna kon ik wel bijna elke dag met een kapotgemaakte fiets op mn schouders naar huis stappen
moet je niet is wat aan dat laatste doen dan
mischien is goed over ze heen pissen of ze kaput slaan ofzo..
dat pik je toch niet man..
pi_36509277
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef Gi1337 het volgende:

Lekker naief

We nemen bij de hele school vingerafdrukken af om dit zware misdrijf op te lossen
  zaterdag 1 april 2006 @ 00:18:08 #119
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_36539987
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 20:21 schreef vbmot het volgende:
-Tijdens de pauze zogenaamd lege blikjes op de grond gezet, altijd leuk als er weer zo'n patsertje is die ertegen trapt.
Bij ons waren ze soms ook zo vriendelijk om de blikjes weer af te vullen in het toilet
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zaterdag 1 april 2006 @ 00:18:52 #120
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_36540014
Op de basisschool ooit een kleigevecht gehouden tijdens handenarbeid. Overal in de klas hompen met klei.

Als straf hebben we wekenlang moeten breien en haken met de meisjes
pi_36569321
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 00:18 schreef thaduck het volgende:
Op de basisschool ooit een kleigevecht gehouden tijdens handenarbeid. Overal in de klas hompen met klei.

Als straf hebben we wekenlang moeten breien en haken met de meisjes
oohhhoooohh

hooligans
  zondag 2 april 2006 @ 13:09:14 #122
145695 Zuen
E-Thug
pi_36574398
Ik had een keer 2000 blaadjes uitgeprint op school. Maar eigenlijk waren het er maar een paar honderd want de printer was op. Het was een beetje een ongeluk
zakelijk
  zondag 2 april 2006 @ 15:23:25 #123
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_36578945
quote:
Op zondag 2 april 2006 04:01 schreef ewaikbeneenweger het volgende:

[..]

oohhhoooohh

hooligans
whehe erg he
  zondag 2 april 2006 @ 15:26:45 #124
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_36579072
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:09 schreef Zuen het volgende:
Ik had een keer 2000 blaadjes uitgeprint op school. Maar eigenlijk waren het er maar een paar honderd want de printer was op. Het was een beetje een ongeluk
Over technische zaken die ik met Webby geflikt heb op het MBO praat ik dan nog niet eens (is nogal technisch ).

1. Tijdens een paar maanden van praktijkles (lokaal met pc's, moesten we onszelf vermaken) stonden er altijd pakken drinken en blikjes cola in de pc's. Mochten daar niet drinken en eten, dus als er iemand kwam werd het snel in de PC gezet

2. Internet verbinding vele malen over de zeik geholpen, aangezien we goed konden opschieten met systeembeheer daar nooit 1 probleem gehad. Meestal gingen we dan roken met systeembeheerders om vervolgens uit te leggen wat we gedaan hadden en hoe te fixen

3. Printers uit elkaar gesloopt, helft van de onderdelen weggooien en vervolgens erachterkomen dat de printers het eigenlijk nog prima doen. Ook zonder die troep

4. Met de zeilweek in 3 MBO een gast die bang was voor water (hij douchte nooit, altijd vieze kleren aan, etc.) die huilend zijn mama stond te bellen in een telefooncel omdat "iedereen drank en drugs gebruikte" bestormd

En meer kom ik nu ff nie op
pi_36580581
Leraar ict had keer wachtwoord van printerserver op bureau laten liggen.

Ik dus op pc van het meisje naast mij op de printerserver ingelogd, even rondkijken wie er allemaal printer op kantoor hadden staan en toen bij de teamleider (sectordirecteur) maar even zijn printerpapier opgeprint met de tekst:

Hej, ja jij ja!
je moeder heeft een snor....

half jaar niet meer achter een pc mogen zitten
pi_36581274
.
pi_36581586
een vriend van me heeft ooit 1 helft van zn boterham jam op het gezicht van een brugger geplakt.

Geweldig moment was dat, wel sneu voor dat mannetje maarja
pi_36582751
In het open leercentrum welke vol zat met hard werkende studenten..zoenen met een mede-klasgenootje!! (ik zoende met nog een meisje dus) Wahahaha..je moest iedereen eens zien kijken!! Zoiets vergeet je nooit weer :$
  zondag 2 april 2006 @ 18:09:26 #129
118565 bouncing
Come Together
pi_36583482
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:42 schreef Onlyy het volgende:
In het open leercentrum welke vol zat met hard werkende studenten..zoenen met een mede-klasgenootje!! (ik zoende met nog een meisje dus) Wahahaha..je moest iedereen eens zien kijken!! Zoiets vergeet je nooit weer :$
Dude... ben je serieus?
Here come old flattop he come grooving up slowly
He got joo-joo eyeball he one holy roller
He got hair down to his knee
Got to be a joker he just do what he please...
pi_36585498
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:42 schreef Onlyy het volgende:
pi_36586030
In de dierenwinkel een heleboel maden gekocht en in een stuk of 3 bokalen gedaan. Dan liet ik ze in die bokalen zitten tot ze zich ontwikkelden tot vliegen.

Dan met die bokaaltjes in mn rugzakje extra vroeg naar school, zodat ik reeds 20 minuten voor de eerste les begon het schoolgebouw in kon sluipen en al die vliegen daar loslaten.

Dolle pret, al die huppeldepuppel modekutjes die begonnen te gieren toen ze de gang in kwamen en hele zwermen vliegen stormden op hen af.
pi_36586124
quote:
Op zondag 2 april 2006 19:31 schreef Taproot het volgende:
In de dierenwinkel een heleboel maden gekocht en in een stuk of 3 bokalen gedaan. Dan liet ik ze in die bokalen zitten tot ze zich ontwikkelden tot vliegen.

Dan met die bokaaltjes in mn rugzakje extra vroeg naar school, zodat ik reeds 20 minuten voor de eerste les begon het schoolgebouw in kon sluipen en al die vliegen daar loslaten.

Dolle pret, al die huppeldepuppel modekutjes die begonnen te gieren toen ze de gang in kwamen en hele zwermen vliegen stormden op hen af.
  zondag 2 april 2006 @ 20:25:57 #133
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_36587691
quote:
Op zondag 2 april 2006 19:31 schreef Taproot het volgende:

Hehehe.. kicken!
pi_36622834
Ik liep laatst zo mijn lokaal binnen en toen ging ik zo zitten he
zakelijk
pi_36623131
quote:
Op zondag 2 april 2006 18:09 schreef bouncing het volgende:

[..]

Dude... ben je serieus?
Dude..ja dude wahahahaha.. en ik ben een vrouw trouwens
  maandag 3 april 2006 @ 22:03:37 #136
118565 bouncing
Come Together
pi_36623512
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:55 schreef Onlyy het volgende:

[..]

Dude..ja dude wahahahaha.. en ik ben een vrouw trouwens
ow sorry

neuken?
Here come old flattop he come grooving up slowly
He got joo-joo eyeball he one holy roller
He got hair down to his knee
Got to be a joker he just do what he please...
pi_36623694
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:03 schreef bouncing het volgende:

[..]

ow sorry

neuken?
Waahahahaha
pi_36634713
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:08 schreef Onlyy het volgende:

[..]

Waahahahaha
hard lachen... is dat een ja?
  dinsdag 4 april 2006 @ 11:35:11 #139
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36635025
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:28 schreef Meiisje het volgende:
ik wist niet eens dat het ivbo nog bestaat
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36638037
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik wist niet eens dat het ivbo nog bestaat
je ondertitel klopt niet:
met paupericoontje

moet zijn:
het paupericoontje
pi_36650844
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:23 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

hard lachen... is dat een ja?
Wat dacht je nou zelf
  woensdag 5 april 2006 @ 09:59:00 #142
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_36665352
tja niet echt iets bijzonders uitgehaald.
Ik doe ICT en de allereerste school dag dacht ik leuk te doen door een netsendje te doen...
De hele school inclusief de leraren die les gaven moesten ongeveer 100 keer een msgbox wegklikken met "Hallo".

In de eerstvolgende pauze hoorde ik wat knapen kletsen: "ja ze zijn nu die grappenmaker aan het zoeken"
Dus ja na de pauze komt de leraar: "zo pizzahut, wat waren dat voor grappen vanochtend?"

hij gelijk weer met schorsen enzo te dreigen, je kent dat wel, typisch leraar gedrag
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_36667453
Ik heb de schoolsite zojuist down gebracht (dat ding was lelijk als de tering ) en er een pagina op gezet waarop staat;

"Wilt u een beheerder die wel weet wat hij doet en een professionele site voor u maakt, kunt u contact opnemen met de enige Nederlandse leerling in VWO 5."

Vraag me af wat voor gekloot dat nu op gaat leveren. .
Kutkloon.
  woensdag 5 april 2006 @ 11:37:25 #144
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_36667675
URL?
Be your best
pi_36799416
klere
pi_36799874
stomme kut wireless vnc gedoe iemand logt gewoon in via mijn PC naja hier het verhaal
een irritante gast weggepest uit de klas met anderen, ik maak elke dag wel ruzie . ik zit nu onterecht op een speciale school, en het is wel lachen als normale tussen autisten zmok en weet ik veel ik heb heel veel ruzie gehad, ik kan ook de hele school aan hier als 2e-klasser maar iig zielige school heb ook 2 maanden geleden FLINKE ruzie gehad, iemand had een mango op een meid gegooid waar ik de schuld van kreeg, toen kwam er zo een jongen stoer doen die ik ZO plat kreeg , toen kwamen er opeens "vrienden" op school opdagen heb hier uberveel lol op school.
  zondag 9 april 2006 @ 19:39:29 #147
105194 BiMeWet
Anoniem?
pi_36801156
quote:
Op zondag 9 april 2006 18:56 schreef Ubeydullah het volgende:
stomme kut wireless vnc gedoe iemand logt gewoon in via mijn PC naja hier het verhaal
een irritante gast weggepest uit de klas met anderen, ik maak elke dag wel ruzie . ik zit nu onterecht op een speciale school, en het is wel lachen als normale tussen autisten zmok en weet ik veel ik heb heel veel ruzie gehad, ik kan ook de hele school aan hier als 2e-klasser maar iig zielige school heb ook 2 maanden geleden FLINKE ruzie gehad, iemand had een mango op een meid gegooid waar ik de schuld van kreeg, toen kwam er zo een jongen stoer doen die ik ZO plat kreeg , toen kwamen er opeens "vrienden" op school opdagen heb hier uberveel lol op school.
Ja man jij hoort echt niet op zon school thuis ik bedoel je interpunctie is geweldig je gebruikt ongelofelijk veel smilies en daarnaast weet je dat knokken met klasgenoten stoer is en dat iedereen op fok je er om zal eren en je supergaaf vind en er hier op je gegeilt word zoals de gemiddelde jongen op adriana lima geilt hhahahaa uberveel lolz.

Kutkloon.
pi_36801332
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:39 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Ja man jij hoort echt niet op zon school thuis ik bedoel je interpunctie is geweldig je gebruikt ongelofelijk veel smilies en daarnaast weet je dat knokken met klasgenoten stoer is en dat iedereen op fok je er om zal eren en je supergaaf vind en er hier op je gegeilt word zoals de gemiddelde jongen op adriana lima geilt hhahahaa uberveel lolz.

tja ik gebruik uberveel smilies je wilt me niet op je msn hebben
  zondag 9 april 2006 @ 20:16:19 #149
105194 BiMeWet
Anoniem?
pi_36802309
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:45 schreef Ubeydullah het volgende:

[..]

tja ik gebruik uberveel smilies je wilt me niet op je msn hebben
Nee, dat wil ik inderdaad niet.
Kutkloon.
pi_36803526