Dat van die lampenbol ken ik: Dat hebben wij tijdens een voetbaltoernooi wel eens gedaan, maar dan volgepist. Vervolgens had iemand hem eraf gedraaid en op de bankjes gezet... Helaas voor een teamgenoot van mij viel deze toen om en sijpelde de pis in zn schoen...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:04 schreef Oytos het volgende:
Ik ken wel iemand die op de wc zo'n bol om een lamp eraf draaide, er in scheet, en hem er weer op draaideen dat stinkt!!!!!!!!!
![]()
een aanrader: op de bril schijten en dan deze volle kracht omhoog smijte![]()
volgens mij hebben ze je geschorst in de 1ste, en ben je nooit meer naar school geweest..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:28 schreef Meiisje het volgende:
Ermm tijdens handvaardigheid ff tavel ander kleurtje gegeven roze tja ik vond die kleur gwn niet mooi en erhmm leraares opgeslote ( dat mokkel werd wel ff gek haha ) leraar paar x uitgescholden nah... eerder gezecht dat die moest op rotten tja ik was ff sagerijnig gaat hij nog lopen zeiken ermm vet groot op muur geschreven met merkstift wat ik vn een leraares vond
zoon stinkbom gegooit in klas leraar was niet blij ::P
Tassen potloden echt alles wat er was gegooit met hele klas alles zag je in lokaal vliegenleraar werd rood vn boosheid was wel grappig ;;p ook leraar na getekent op het bord
liedjes gezongen over coordninatoor hij kon er gelukkig wel om lachen ;p
Das behoorlijk kut ja...quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef Gi1337 het volgende:
Keer 50 aanstekers gejat uit het magazijntje van het technieklokaal
Daarna allemaal tegelijk in een kampvuurtje gegooid.![]()
Na een tijdje kwam de politie op school. En toen hadden we onszelf aangegeven omdat we bang waren dat ze onze vingerafdrukken zouden vinden...
Toen moest ik naar Bureau Halt![]()
Hoezo is dat apart dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef JohnLennon het volgende:
13 en dan naar halt![]()
om 50 aanstekers..![]()
terwijl je jezelf aangegeven hebt![]()
sterk verhaal (niet dat ik 't niet geloof ofzo, maar tis wel heel appart...)
moet je niet is wat aan dat laatste doen danquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:04 schreef Taproot het volgende:
Wat ik ook altijd zo dolle pret vond waren die brikjes, je kent dat wel zo die drank-kartonnetjes.
Altijd wel zijn er wel van die mensen die de behoefte hebben om die lege brikjes uit elkaar te laten knallen door er met beide voeten op te springen.![]()
Zo was er tijdens het 4de middelbaar eens een groepje dat het nodig vond me steeds wat te pesten, ze stonden altijd ergens bij de poort van de fietsenstalling.
Dus ik zo n vol brikje aardbeiendrank enkel opengeprikt met een rietje, en niet zo ver van dat groepje laten vallen. En je raadt al wat er gebeurde, ik vergeet het nooit, ik krijg het er alweer helemaal warm van als ik eraan terugdenk.![]()
Zo'n kerel die aan het voetballen was komt aangelopen langs dat brikje, en springt er gewoon met volle kracht met beide voeten op, wat een enorm gespat aan aardbeiendrank gaf recht op al die zeikerds en type breezahsletjes hun merkkledij - jasjes![]()
OOOh mijn God wat heb ik daar toen staan schaterlachen
![]()
De volgende 4 weken daarna kon ik wel bijna elke dag met een kapotgemaakte fiets op mn schouders naar huis stappen
![]()
Lekker naiefquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef Gi1337 het volgende:
Keer 50 aanstekers gejat uit het magazijntje van het technieklokaal
Daarna allemaal tegelijk in een kampvuurtje gegooid.![]()
Na een tijdje kwam de politie op school. En toen hadden we onszelf aangegeven omdat we bang waren dat ze onze vingerafdrukken zouden vinden...
Toen moest ik naar Bureau Halt![]()
Bij ons waren ze soms ook zo vriendelijk om de blikjes weer af te vullen in het toiletquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:21 schreef vbmot het volgende:
-Tijdens de pauze zogenaamd lege blikjes op de grond gezet, altijd leuk als er weer zo'n patsertje is die ertegen trapt.
oohhhoooohhquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:18 schreef thaduck het volgende:
Op de basisschool ooit een kleigevecht gehouden tijdens handenarbeid. Overal in de klas hompen met klei.
Als straf hebben we wekenlang moeten breien en haken met de meisjes
Over technische zaken die ik met Webby geflikt heb op het MBO praat ik dan nog niet eens (is nogal technischquote:Op zondag 2 april 2006 13:09 schreef Zuen het volgende:
Ik had een keer 2000 blaadjes uitgeprint op school. Maar eigenlijk waren het er maar een paar honderd want de printer was op. Het was een beetje een ongeluk![]()
![]()
![]()
Dude...quote:Op zondag 2 april 2006 17:42 schreef Onlyy het volgende:
In het open leercentrum welke vol zat met hard werkende studenten..zoenen met een mede-klasgenootje!! (ik zoende met nog een meisje dus) Wahahaha..je moest iedereen eens zien kijken!! Zoiets vergeet je nooit weer:$
quote:Op zondag 2 april 2006 17:42 schreef Onlyy het volgende:
In het open leercentrum welke vol zat met hard werkende studenten..zoenen met een mede-klasgenootje!! (ik zoende met nog een meisje dus) Wahahaha..je moest iedereen eens zien kijken!! Zoiets vergeet je nooit weer:$
quote:Op zondag 2 april 2006 19:31 schreef Taproot het volgende:
In de dierenwinkel een heleboel maden gekocht en in een stuk of 3 bokalen gedaan. Dan liet ik ze in die bokalen zitten tot ze zich ontwikkelden tot vliegen.
Dan met die bokaaltjes in mn rugzakje extra vroeg naar school, zodat ik reeds 20 minuten voor de eerste les begon het schoolgebouw in kon sluipen en al die vliegen daar loslaten.![]()
Dolle pret, al die huppeldepuppel modekutjes die begonnen te gieren toen ze de gang in kwamen en hele zwermen vliegen stormden op hen af.![]()
Hehehe.. kicken!quote:Op zondag 2 april 2006 19:31 schreef Taproot het volgende:
In de dierenwinkel een heleboel maden gekocht en in een stuk of 3 bokalen gedaan. Dan liet ik ze in die bokalen zitten tot ze zich ontwikkelden tot vliegen.
Dan met die bokaaltjes in mn rugzakje extra vroeg naar school, zodat ik reeds 20 minuten voor de eerste les begon het schoolgebouw in kon sluipen en al die vliegen daar loslaten.![]()
Dolle pret, al die huppeldepuppel modekutjes die begonnen te gieren toen ze de gang in kwamen en hele zwermen vliegen stormden op hen af.![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 21:55 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Dude..ja dudewahahahaha.. en ik ben een vrouw trouwens
ik wist niet eens dat het ivbo nog bestaatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:28 schreef Meiisje het volgende:
Ermm tijdens handvaardigheid ff tavel ander kleurtje gegeven roze tja ik vond die kleur gwn niet mooi en erhmm leraares opgeslote ( dat mokkel werd wel ff gek haha ) leraar paar x uitgescholden nah... eerder gezecht dat die moest op rotten tja ik was ff sagerijnig gaat hij nog lopen zeiken ermm vet groot op muur geschreven met merkstift wat ik vn een leraares vond
zoon stinkbom gegooit in klas leraar was niet blij ::P
Tassen potloden echt alles wat er was gegooit met hele klas alles zag je in lokaal vliegenleraar werd rood vn boosheid was wel grappig ;;p ook leraar na getekent op het bord
liedjes gezongen over coordninatoor hij kon er gelukkig wel om lachen ;p
je ondertitel klopt niet:quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat het ivbo nog bestaat
Ja man jij hoort echt niet op zon school thuis ik bedoel je interpunctie is geweldig je gebruikt ongelofelijk veel smilies en daarnaast weet je dat knokken met klasgenoten stoer is en dat iedereen op fok je er om zal eren en je supergaaf vind en er hier op je gegeilt word zoals de gemiddelde jongen op adriana lima geilt hhahahaa uberveel lolz.quote:Op zondag 9 april 2006 18:56 schreef Ubeydullah het volgende:
stomme kut wireless vnc gedoeiemand logt gewoon in via mijn PC
naja hier het verhaal
een irritante gast weggepest uit de klas met anderen, ik maak elke dag wel ruzie. ik zit nu onterecht op een speciale school, en het is wel lachen als normale tussen autisten zmok en weet ik veel
ik heb heel veel ruzie gehad, ik kan ook de hele school aan hier
als 2e-klasser
maar iig zielige school
heb ook 2 maanden geleden FLINKE ruzie gehad, iemand had een mango op een meid gegooid waar ik de schuld van kreeg, toen kwam er zo een jongen stoer doen die ik ZO plat kreeg
, toen kwamen er opeens "vrienden" op school opdagen
heb hier uberveel lol op school.
tja ik gebruik uberveel smiliesquote:Op zondag 9 april 2006 19:39 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ja man jij hoort echt niet op zon school thuis ik bedoel je interpunctie is geweldig je gebruikt ongelofelijk veel smilies en daarnaast weet je dat knokken met klasgenoten stoer is en dat iedereen op fok je er om zal eren en je supergaaf vind en er hier op je gegeilt word zoals de gemiddelde jongen op adriana lima geilt hhahahaa uberveel lolz.
Nee, dat wil ik inderdaad niet.quote:Op zondag 9 april 2006 19:45 schreef Ubeydullah het volgende:
[..]
tja ik gebruik uberveel smiliesje wilt me niet op je msn hebben
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |