abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:46:22 #76
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_36299105
Wij hadden vorig jaar een beetje een ouwe leraar, laatste jaar van die vent je kent het wel
En je kon echt gewoon alles flikken bij die gast, hij had ook na een tijdje de klas in 2 delen gedeeld.
Het brave gedeelte mocht het 1e uur komen (blokuur) en het ''gekke'' gedeelte het 2e uur, hehe en die gaf ie dus ook nauwelijks les.

Het begon al voordat de les begon, hij had een kale plek op z'n hoofd... dus iedereen om de beurten: KALE OUWE!! schreeuwen .. en die vent maar voor zich uit blijven kijken. Ik ging zelfs een keer voor z'n neus staan: ''Hallo kale ouwe meneer!''.. hij reageerde met iets van..''ehh meneer ****** op je plaats gaan zitten kunnen we beginnen''
Van die natte propjes op hem schieten.. ''wie was dat?!''
Of gewoon alle stoelen en tafels op 1 hoop pleuren en dan rustig weer op je eigen tafel gaan zitten

Ook altijd als hij iemand aanwees, maakte hij de hitlergroet hehe... dus wij foto ervan gemaakt, 30x uitgeprint en op de school opgehangen met als ondertitel: ''School heeft neo-nazistische werknemers in dienst''

Meer volgt als ik het me herinner
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:46:35 #77
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_36303169
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Wij hadden vorig jaar een beetje een ouwe leraar, laatste jaar van die vent je kent het wel
En je kon echt gewoon alles flikken bij die gast, hij had ook na een tijdje de klas in 2 delen gedeeld.
Het brave gedeelte mocht het 1e uur komen (blokuur) en het ''gekke'' gedeelte het 2e uur, hehe en die gaf ie dus ook nauwelijks les.

Het begon al voordat de les begon, hij had een kale plek op z'n hoofd... dus iedereen om de beurten: KALE OUWE!! schreeuwen .. en die vent maar voor zich uit blijven kijken. Ik ging zelfs een keer voor z'n neus staan: ''Hallo kale ouwe meneer!''.. hij reageerde met iets van..''ehh meneer ****** op je plaats gaan zitten kunnen we beginnen''
Van die natte propjes op hem schieten.. ''wie was dat?!''
Of gewoon alle stoelen en tafels op 1 hoop pleuren en dan rustig weer op je eigen tafel gaan zitten

Ook altijd als hij iemand aanwees, maakte hij de hitlergroet hehe... dus wij foto ervan gemaakt, 30x uitgeprint en op de school opgehangen met als ondertitel: ''School heeft neo-nazistische werknemers in dienst''

ik vind je nu al een mongool.. dat is niet leuk, dat is gewoon zwakbegaafd gedrag.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_36303221
Kijk maar naar zijn ondertitel, dan weet je het al gelijk.
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:55:10 #79
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_36303441
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:46 schreef MarkNMGN het volgende:
BLAAT
Hoera voor het VMBO
quote:
Gut ja, verblijd ons met meer van die zeer doordachte grappen van je
zzz
  donderdag 23 maart 2006 @ 18:02:28 #80
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_36303652
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:55 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Hoera voor het VMBO
[..]

Gut ja, verblijd ons met meer van die zeer doordachte grappen van je
Toch jammer dat het een vwo klas was
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_36327869
Mattie van mij en ik hadden een keer op de wc alle wc rollen in de vuur gesteekt
Rotterdam South Side
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:57:11 #82
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36329384
noooooooooooooooooo
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:58:24 #83
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_36329426
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:02 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Toch jammer dat het een vwo klas was
Uitwisselingsproject ofzo ?
zzz
pi_36332215
Op een dag kregen wij een persoonlijk mailadres van de school. Een paar mensen dat mailadres gegeven, inclusief me pa. Paar dagen later kwam de directeur binnen en wilde mij spreken. Ik was redelijk braaf dus dacht bij mezelf wat wil die man van me?
Wij naar zijn kamertje. Ik zitten. Zie ik paar uitgeprinte mailtjes van blote dames op zijn bureau liggen. Dus hij wijst er naar en vraagt boos: "Wat is dat?!" Dus ik "tja, een paar blote dames". Hij weer: "Ja, wij monitoren mailboxen van school en wij zijn hier niet van gediend. De mail moet alleen gebruikt worden voor school....blablabla".

Vervolgens een brief meegekregen inclusief de foto's + een dag schorsing. Me ouders zouden dan moeten bellen om de schorsing op te heffen. Toen ik thuis kwam ben ik gaan checken wie die foto's hadden gestuurd...ik wist namelijk helemaal niks van dat mailtje...
Blijkt het van me pa af te komen! Dus ik me pa opbellen, hele verhaal uitgelegd, hij hard lachen, ik lachen en hij: "bwuhhh...ik bel je school wel ff"!
pi_36332371
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:58 schreef L.Denninger het volgende:
Uitwisselingsproject ofzo ?
Ik moest lachen
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:33:23 #86
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36332512
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:12 schreef Guvnor het volgende:
Mattie van mij en ik hadden een keer op de wc alle wc rollen in de vuur gesteekt
zeker tijdens een Nederlands les?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36333877
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:12 schreef Guvnor het volgende:
ik had de hele school met me matties in de vuur gesteekt....respect
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:48:12 #88
134538 chansadres
Black & White
pi_36334546
Ik was echt zo'n brave leerling vroeger
Geschiedenis: Als je huiswerk niet af had, moest je ergens anders je huiswerk maken. Natuurlijk had niemand zijn huiswerk af en was de hele klas pleiten.

Engels: Ik had een oudere lerares en die had altijd zo'n bodywarmer aan. Zag er gewoon niet uit. Kwam ze langs lopen en zei ik: Mevrouw, u kunt dat wel uittrekken hoor...
Zei zo van: Waarom?
Ik: De titanic is al gezonken

Nou ik heb een sprintje mogen zetten want ze kwam me achterna met een opgerolde pak schoolkrantjes

Corvee: Wij hadden altijd 1 week in het jaar corvee. Moest je 1 dag alle troep opruimen met je klas. Maar net die dag speelde NL elftal heel vroeg een wedstrijd (5 uur) dus we zouden het missen. We waren wel begonnen maar we zagen dat we het niet zouden halen. We zijn hem toen gepeerd
Dag erna hadden ze de kantine afgezet met lint en moesten we het regelement 3x overschrijven.
Nooit komen opdagen
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_36335939
Wat ik altijd deed met proefwerken waar ik niets van bakte, was Lorraine ( mijn tweelingzus) die laten maken ( we zijn een-eige) en ik die van haar. Of ik volgde bij haar de lessen die ik leuk vond en zij weer bij mij. Kwam nooit opdagen bij sommige vakken, en bij ons thuis maar van,: God, Cecelia, wat een goede punten voor de vakken waarbij ik nooit kwam opdagen. hebben ze nooit doorgekregen en heb mooi vorig jaar mijn diploma gehaald.

Wat we ook altijd deden was als we corvee hadden, heel lang erover doen om die aula schoon te krijgen ( gewoon de prullenbakken weer omkiepen ). Dus wij kwamen vaak aan als de les bijna was afgelopen. ( leraar niet blij, en de bruggies die langsliepen schrokken zich kapot ).

Of onder wiskunde, zaten ik en Lorraine altijd bij elkaar. Dus wij waren met de hele klas die leraar uit aan t vragen nou, zo te zien heb ik in mijn 6de jaar maar 8x een echte wiskunde les gehad maar ik had wel mooi een 7 op het rapport ( maar vraag niet hoe )
pi_36343996
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef Cecelia34 het volgende:
Wat ik altijd deed met proefwerken waar ik niets van bakte, was Lorraine ( mijn tweelingzus) die laten maken ( we zijn een-eige) en ik die van haar. Of ik volgde bij haar de lessen die ik leuk vond en zij weer bij mij. Kwam nooit opdagen bij sommige vakken, en bij ons thuis maar van,: God, Cecelia, wat een goede punten voor de vakken waarbij ik nooit kwam opdagen. hebben ze nooit doorgekregen en heb mooi vorig jaar mijn diploma gehaald.

Wat we ook altijd deden was als we corvee hadden, heel lang erover doen om die aula schoon te krijgen ( gewoon de prullenbakken weer omkiepen ). Dus wij kwamen vaak aan als de les bijna was afgelopen. ( leraar niet blij, en de bruggies die langsliepen schrokken zich kapot ).

Of onder wiskunde, zaten ik en Lorraine altijd bij elkaar. Dus wij waren met de hele klas die leraar uit aan t vragen nou, zo te zien heb ik in mijn 6de jaar maar 8x een echte wiskunde les gehad maar ik had wel mooi een 7 op het rapport ( maar vraag niet hoe )
Een-eiige tweelingen

Ik heb een colombiaanse tweeling op school zitten, waarvan 1 achter mijn reet aan zat. Die zat altijd naast mij in de klas.
Ontzettend mooie meiden waren dat.

Dus ik op 'haar' af (was dus d'r zus, , wist ik veel, ik heb 3 jaar lang op school rondgelopen met -4,5 en +2,0 , en ben niet zo heel erg handig...), gewoon wat interesse tonende...

Volgende dag pakte de colombiaanse haar spullen en verhuisde ze naar een andere tafel.
Ik:
Ik: *denkt dat ze blijkbaar ergens op afgeknapt is*
Ik: *loopt naar haar toe* "Wat is er aan de hand? Heb ik gister iets verkeerds gezegd?"
Zij: "nee hoor, ik wil gewoon graag hier zitten"
Ik: mmkay...... Zal wel iets met vrouwen zijn.

Volgende uur komt er een turk op me afgelopen, goede vriend van me: "Dude, je had wel iets subtieler kunnen zijn, achter haar zus aanlopen terwijl je weet dat zíj je leuk vindt.. Had dat dan tenminste goed duidelijk gemaakt..."
Ik:
Ik: , Aha, dus daarom had ze ineens totaal andere kleding aan..

Bleek dus een tweeling te zijn, wat ik niet wist.

Ze moest er om lachen en we zijn nog een keer samen uit eten gegaan, maar uiteindelijk niets geworden.

Ze hadden ook van die mooie namen; Katharina en Diana
Kutkloon.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 23:35:14 #91
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_36344070
Naar de wc geweest en daar enorme kluit wc papier nat gemaakt, terug gelopen en vanuit zowat het achterste bankje, mikte ik op het bord!
Het resultaat was een explosie van nat wc papier over het bord en de leraar z'n hoofd/bril
Na een maandje had ik 't schoolplein Brand en de Brand schoon
pi_36347976
Bij ons in de klas hadden een paar mensen van die Texas Instruments zakjapannertjes met zo'n deksel die je eroverheen schuift. Bij bijna elk practicum scheikunde werd er wel met aceton het deksel aan de rest van zakjapanner vastgesmolten
Moest de leraar weer boos doen om daarna snel al proestend weg te lopen terwijl het slachtoffer met oplosmiddelen het deksel er maar weer af moest zien te krijgen
pi_36353131
@ BiMeWet, het heeft idd zijn voordelen. Geluk is dat we nu allebei naar de uni mogen. Waar tweelingen al niet goed voor zijn . Ze hebben zelfs eens serieus overwogen om ons te " scheiden " en ieder in een andere klas zetten. Is ze niet gelukt want mijn zus heeft daar toen zo'n drama van gemaakt, dat ze neit zonder me kan enz. En toen hebben ze het maar niet gedaan * twiet twiet twiet * Er was ook eens zo'n gast bij ons in de klas dat altijd zei, als iemand de leraar voor paal had gezet : goed zo, dat is de perfecte instelling, klasse man !! Echt goed eh! Gevolg was dat hij uit de klas werd gezet en de leraar de rest van de les niets meer zei. ( er heerste een doodse stilte, totdat Lorraine zei : You can find more cheer in a grave yard ( was onder Engels, en die actie van haar werd niet op prijs gesteld )

Wat we ook vaak deden ( ik en me zus) was als we allebei moeste nablijven ( we werden altijd apart gezet ) was communiceren via de mobiel ( via sms enzo) en wat we ook wel es deden was chips en cola meenemen naar het nablijf uur, en er een heus partijtje van maken ( werd daar ook al niet op prijs gesteld)
  dinsdag 28 maart 2006 @ 15:00:36 #94
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_36434719
me schooltas vergeten
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_36436229
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef satecl het volgende:
me schooltas vergeten
We hebben een nieuwe nummer 1
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_36437768
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef satecl het volgende:
me schooltas vergeten
Ook wel eens gehad
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:01:51 #97
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_36438729
Ja, dat kent iedereen denk ik wel. Een keer in de zoveel tijd ga je van huis en kan je er maar niet opkomen wat je toch bent vergeten...
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:04:06 #98
145241 Oytos
Opperponny
pi_36438751
Ik ken wel iemand die op de wc zo'n bol om een lamp eraf draaide, er in scheet, en hem er weer op draaide en dat stinkt!!!!!!!!!

een aanrader: op de bril schijten en dan deze volle kracht omhoog smijte
100kb is de limiet voor webicons, de jouwe was te groot en is vervangen
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:11:56 #99
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_36438987
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:04 schreef Oytos het volgende:

een aanrader: op de bril schijten en dan deze volle kracht omhoog smijte
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 maart 2006 @ 17:35:26 #100
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_36439678
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 16:25 schreef Empiej het volgende:
Vervolgens een brief meegekregen inclusief de foto's + een dag schorsing. Me ouders zouden dan moeten bellen om de schorsing op te heffen. Toen ik thuis kwam ben ik gaan checken wie die foto's hadden gestuurd...ik wist namelijk helemaal niks van dat mailtje...
Blijkt het van me pa af te komen! Dus ik me pa opbellen, hele verhaal uitgelegd, hij hard lachen, ik lachen en hij: "bwuhhh...ik bel je school wel ff"!
gave pa hem je
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')