quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:41 schreef Cecelia34 het volgende:Wat ik altijd deed met proefwerken waar ik niets van bakte, was Lorraine ( mijn tweelingzus) die laten maken ( we zijn een-eige) en ik die van haar. Of ik volgde bij haar de lessen die ik leuk vond en zij weer bij mij. Kwam nooit opdagen bij sommige vakken, en bij ons thuis maar van,: God, Cecelia, wat een goede punten
![]()
voor de vakken waarbij ik nooit kwam opdagen. hebben ze nooit doorgekregen en heb mooi vorig jaar mijn diploma gehaald.
Wat we ook altijd deden was als we corvee hadden, heel lang erover doen om die aula schoon te krijgen ( gewoon de prullenbakken weer omkiepen ). Dus wij kwamen vaak aan als de les bijna was afgelopen. ( leraar niet blij, en de bruggies die langsliepen schrokken zich kapot
![]()
).
Of onder wiskunde, zaten ik en Lorraine altijd bij elkaar. Dus wij waren met de hele klas die leraar uit aan t vragen
![]()
nou, zo te zien heb ik in mijn 6de jaar maar 8x een echte wiskunde les gehad
![]()
maar ik had wel mooi een 7 op het rapport ( maar vraag niet hoe
![]()
)
Een-eiige tweelingen
![]()
Ik heb een colombiaanse tweeling op school zitten, waarvan 1 achter mijn reet aan zat. Die zat altijd naast mij in de klas.
Ontzettend mooie meiden waren dat.
Dus ik op 'haar' af (was dus d'r zus,
![]()
, wist ik veel, ik heb 3 jaar lang op school rondgelopen met -4,5 en +2,0
![]()
, en ben niet zo heel erg handig...), gewoon wat interesse tonende...
Volgende dag pakte de colombiaanse haar spullen en verhuisde ze naar een andere tafel.
Ik:
Ik: *denkt dat ze blijkbaar ergens op afgeknapt is*
Ik: *loopt naar haar toe* "Wat is er aan de hand? Heb ik gister iets verkeerds gezegd?"
Zij: "nee hoor, ik wil gewoon graag hier zitten"
Ik:
![]()
mmkay...... Zal wel iets met vrouwen zijn.
Volgende uur komt er een turk op me afgelopen, goede vriend van me: "Dude, je had wel iets subtieler kunnen zijn, achter haar zus aanlopen terwijl je weet dat zíj je leuk vindt.. Had dat dan tenminste goed duidelijk gemaakt..."
Ik:
![]()
Ik:
![]()
, Aha, dus daarom had ze ineens totaal andere kleding aan..
Bleek dus een tweeling te zijn, wat ik niet wist.
![]()
Ze moest er om lachen en we zijn nog een keer samen uit eten gegaan, maar uiteindelijk niets geworden.
Ze hadden ook van die mooie namen; Katharina
![]()
en Diana