quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:27 schreef Noshiba het volgende:
-
gesteektquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:12 schreef Guvnor het volgende:
Mattie van mij en ik hadden een keer op de wc alle wc rollen in de vuur gesteekt
jij ook hier?quote:Op zondag 23 december 2007 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond mattie al erg genoeg.
zou maar oppassen als ik jou was, sommige leraren kunnen er niet goed tegen (vooral als ze meerdere plakken nemen dus), dikke ziekenhuis bezoek en dan komen ze erachter dat jij het was...quote:Op maandag 24 december 2007 03:53 schreef Ballistic het volgende:
- een wijf uit me klas zo hard tegen haar dikke reet gemept dat ze begon te janken (was tijdens gym), en ik vervolgens op het matje werd geroepen om mn excuses aan te bieden.. ik kreeg er 2 euro voor van me vrienden![]()
- op de deurklink van de school gepist natuurlijk
nog van plan:
een 'gecamoufleerde' spacecake bakken en uitdelen aan de leraren tijdens de diplomauitreiking ofzo..
Dat was routine.quote:Op maandag 24 december 2007 04:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik kreeg een keer een toets Frans terug. Weer een 5, dus ik heb snel even wat juist antwoorden alsnog ingevuld. Ben toen terug gegaan naar de docent met het verhaal dat er waarschijnlijk een paar vragen niet mee waren geteld.Toen had ik ineens een 6,5.
LAchen man, hebben wij vorig jaar gedaan. Ze hebben ons alleen niet van school kunnen verwijderen omdat we al van school waren. Zo'n hele dikke leraar had te veel genomen en die is over zijn nek gegaan na twee uur.quote:Op maandag 24 december 2007 03:53 schreef Ballistic het volgende:
nog van plan:
een 'gecamoufleerde' spacecake bakken en uitdelen aan de leraren tijdens de diplomauitreiking ofzo..
Thee is ook pis, dus wat is je punt?quote:Op zondag 30 december 2007 12:03 schreef albert00 het volgende:
in de tweede ooit in de thee van een lerares duits en frans gepist. (ze was tevens mijn mentor) heeft ze wel opgedronken...
Wat een privacy, tyfysscholenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:25 schreef Empiej het volgende:
Op een dag kregen wij een persoonlijk mailadres van de school. Een paar mensen dat mailadres gegeven, inclusief me pa. Paar dagen later kwam de directeur binnen en wilde mij spreken. Ik was redelijk braafdus dacht bij mezelf wat wil die man van me?
Wij naar zijn kamertje. Ik zitten. Zie ik paar uitgeprinte mailtjes van blote dames op zijn bureau liggen. Dus hij wijst er naar en vraagt boos: "Wat is dat?!" Dus ik "tja, een paar blote dames". Hij weer: "Ja, wij monitoren mailboxen van school en wij zijn hier niet van gediend. De mail moet alleen gebruikt worden voor school....blablabla".
Vervolgens een brief meegekregen inclusief de foto's + een dag schorsing. Me ouders zouden dan moeten bellen om de schorsing op te heffen. Toen ik thuis kwam ben ik gaan checken wie die foto's hadden gestuurd...ik wist namelijk helemaal niks van dat mailtje...
Blijkt het van me pa af te komen!Dus ik me pa opbellen, hele verhaal uitgelegd, hij hard lachen, ik lachen en hij: "bwuhhh...ik bel je school wel ff"!
![]()
boefjequote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:31 schreef Desperadoz het volgende:
Het schoolnetwerk gekraakt samen met een vriend..we konden bij alle cijvers etc..niet gedaan trouwens maar er was wel paniek in school . Ze zijn er nog niet achter wie het waren
Dat is wel echt goud!quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:01 schreef Arkaneor het volgende:
Ook op mijn oude school werd een mailsysteem ingevoerd een aantal jaren geleden. In respons op iemand die grappig dacht te zijn door 'hallo, alles goed' naar de gehele school (incluis leraren en ander personeel) te sturen, schreef ik enigzins verveeld 'nee, sterf' terug, er niet op attent dat ik niet alleen op die persoon, maar dus de gehele school antwoordde.
Verder had ik nog een tijdje een site online staan met (milde) fotosoeps van leraren en hebben we in de nacht voor laatste lesdag een vijver annex gracht gegraven voor de hoofdingang van de school (met bijbehorende flora en fauna).
VWO 5 en 6 zijn meestal eigenlijk de meest recalcitrante klassen..quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vast.. op het gymnasium of atheneum..
Daar zijn ze meestal nogal braaf..
bullshit dus.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:01 schreef borbit het volgende:
een keer zo'n brugger geschopt op de trap. Toen viel ie en brak ze rug ofzo. Nu zit in een rolstoel haha. Gelukkig heeft niemand gezien dat ik het was haha.
een keer zo'n brugger geschopt op de trap. Toen viel ie en brak ze rug ofzo. Nu zit in een rolstoel haha. Gelukkig heeft niemand gezien dat ik het was haha.
das gwn vortquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:01 schreef borbit het volgende:
hoe is dat afgelopen ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:59 schreef bullitt11 het volgende:
lotto lot van een leraar meegenomen, bleek 5,000 euro op te zijn gevallen
Ja vertel XDquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:59 schreef bullitt11 het volgende:
>:Dquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:01 schreef borbit het volgende:
ik geloof je nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:59 schreef bullitt11 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |