Als jij nou altijd rechts blijft rijden rij ik er links veilig voor mij is dat afgesproke ?quote:Op maandag 3 april 2006 23:01 schreef 14.gif het volgende:
Hay, pubjes
Hier kun je alles kwijt wat je maar wilt met betrekking tot:
- rijbewijs
- rijlessen
- theorielessen
- autos die je van plan bent te gaan kopen..
ofwel, alles voor de beginnende en natuurlijk nog steeds puberende autochauffeur
Onder het mom van, TS begint:
Ik zelf ben afgelopen zaterdag 18 geworden en gelijk beginnen met rijlessen natuurlijk, en vandaag was alweer de 2e les
Maar tot nu toe ben ik op mn brommer harder gereden dan in de auto
nu jullie![]()
Groetjes
Zegt dat wat over je brommer of over je rijles?quote:Op maandag 3 april 2006 23:01 schreef 14.gif het volgende:
Maar tot nu toe ben ik op mn brommer harder gereden dan in de auto
Theoriecursus is idd zeer handig.quote:Op maandag 3 april 2006 23:11 schreef 14.gif het volgende:
stormlooptopic
Theoriecursus staat gepland op de 15e
whehe, ervaringen zijn ook welkom, hoorquote:Op maandag 3 april 2006 23:18 schreef BullitChick het volgende:
Ik kan helaas niet meepraten. Heb vandaag 2 maanden mijn rijbewijs, Wat erg.![]()
Kut is dat hequote:Op maandag 3 april 2006 23:18 schreef BullitChick het volgende:
Ik kan helaas niet meepraten. Heb vandaag 2 maanden mijn rijbewijs, Wat erg.![]()
Mag jij pas na de 3e les schakelen? dit mocht ik gelijk al...quote:vrijdag alweer de 3e les
en hopelijk mag ik dan schakelen... want ik mag nu alleen maar gassen sturen en remmen
Hmm, ik ging ook de eerste les al schakelen, en moest ook al gelijk helingproef met handrem doen... 2e les trouwens weer...quote:Op woensdag 5 april 2006 09:32 schreef Pizzahut het volgende:
ik heb mijn rijbewijs al![]()
[..]
Mag jij pas na de 3e les schakelen? dit mocht ik gelijk al...
bij de 3e les kreeg ik hellingproef
Ownedquote:Op woensdag 5 april 2006 10:20 schreef junkiesietze het volgende:
jah ik snap er ook niks vanhij denkt dat ik niks kan ofzo :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |