Jij komt zeker niet vaak op FOK! ofzo?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Ergeren jullie je ook zo aan de clip stupid girl van Pink! ?
( ter verduidelijking - http://www.streaming-clip(...)nk/Stupid%20Girl.php )
Normale jonge meiden die de mode volgen worden hier afgeschildert als sletten, dom, geldzuchtig en ambitieloos. Ik kan me hier echt zo aan ergeren ! Niks is meer goed tegenwoordig, volg je de trends dan krijg je dit, volg je ze niet word je als iets wat onder een stoeptegel kruipt aangekeken door de halve klas. Wat vinden jullie van dit dilemma? spui je gal !![]()
Ik hoop voor je dat je niet depresief raaktquote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Met-Yvana het volgende:
ik ben net begonnen en ik spoor ook mijn vriendinnen aan te fokken ! het schijt heel hip te zijn om te forummen zoals jullie het noemen !![]()
Ik dus van nou jazo maar wat en dan is het maar afwachten he...quote:Op maandag 27 februari 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Normale jonge meiden die de mode volgen worden hier afgeschildert als sletten, dom, geldzuchtig en ambitieloos. Ik kan me hier echt zo aan ergeren ! Niks is meer goed tegenwoordig, volg je de trends dan krijg je dit, volg je ze niet word je als iets wat onder een stoeptegel kruipt aangekeken door de halve klas. Wat vinden jullie van dit dilemma? spui je gal !![]()
och meid welkom in de groep wil je een ranje of een breezerd ?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben net begonnen en ik spoor ook mijn vriendinnen aan te fokken ! Het schijnt heel hip te zijn om te forummen zoals jullie het noemen !![]()
Was jij afgelopen nacht ook niet @ fokquote:Op maandag 27 februari 2006 23:32 schreef YanniiCke het volgende:
Ik vin Britney tegenwoordig ook niet meer knap maar vroeger wel
Pink vind ik eigenlijk helemaal nooit zo knap geweest
klopt, ben nu al verslaagdquote:Op maandag 27 februari 2006 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Was jij afgelopen nacht ook niet @ fok
Ja ik vond britney vroeger ook geil, maar toen was ik puber
hoezo dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:40 schreef Q_Orianka het volgende:
...Meisje, lees dit nog een keer als je minstens een jaar op Fok! zit .
Nou, TS zit te klagen dat mensen zitten te klagen over meisjes zoals zij. Mrja, dat doen mensen gewoonquote:
Ik ben echt niet zo hoe weet jij dat nou, ik ben ook net nieuw hier hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 23:43 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Nou, TS zit te klagen dat mensen zitten te klagen over meisjes zoals zij. Mrja, dat doen mensen gewoon![]()
Jij bent nog maar 13 en dan moet je niet moet praten als een of andere bejaarde nerd.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:40 schreef Q_Orianka het volgende:
...Meisje, lees dit nog een keer als je minstens een jaar op Fok! zit .
Mooie ik schop tegen alles leeftijdquote:Geslacht: Vrouw
Geboortedatum: 1988-09-19
Whateverquote:Op maandag 27 februari 2006 23:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij bent ook nog maar 13 en dan moet je niet moet praten als een of andere bejaarde nerd.![]()
Ik heb het niet over jouquote:Op maandag 27 februari 2006 23:45 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Ik ben echt niet zo hoe weet jij dat nou, ik ben ook net nieuw hier hoor
Oke dan is het goedquote:Op maandag 27 februari 2006 23:47 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jouIk heb het over Met-Yvana
Dankjequote:YanniiCke zei :
Hoi je hebt wel een mooie foto vind ik
Wat een achterlijke reactiequote:Op maandag 27 februari 2006 23:55 schreef Afwazig het volgende:
geb. datum: 1992-11-02
Ga buiten spelen met je vriendinnetjes.
Jij speelde nog buiten toen je 14 was?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:55 schreef Afwazig het volgende:
Trends volgen is vaak een goede indicatie voor domme, oppervlakkige mensen.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Nee, als je te jong bent dan mag dat niet. Je hebt het goed begrepen.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:57 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wat een achterlijke reactie
Als je jonger bent mag je niet je mening over iets geven?
Eenschquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:06 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee, als je te jong bent dan mag dat niet. Je hebt het goed begrepen.
Als je je aangesproken voelt moet je wellicht eens verder kijken dan je breezerflesje lang is...quote:Op maandag 27 februari 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
De term "kloon" druipt van je taalgebruik.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben net begonnen en ik spoor ook mijn vriendinnen aan te fokken ! Het schijnt heel hip te zijn om te forummen zoals jullie het noemen !![]()
Daar zullen de hitsigerds hier blij mee wezenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben net begonnen en ik spoor ook mijn vriendinnen aan te fokken !
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:55 schreef Afwazig het volgende:
Ouder dan 30 of wat?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |