Jij komt zeker niet vaak op FOK! ofzo?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Ergeren jullie je ook zo aan de clip stupid girl van Pink! ?
( ter verduidelijking - http://www.streaming-clip(...)nk/Stupid%20Girl.php )
Normale jonge meiden die de mode volgen worden hier afgeschildert als sletten, dom, geldzuchtig en ambitieloos. Ik kan me hier echt zo aan ergeren ! Niks is meer goed tegenwoordig, volg je de trends dan krijg je dit, volg je ze niet word je als iets wat onder een stoeptegel kruipt aangekeken door de halve klas. Wat vinden jullie van dit dilemma? spui je gal !![]()
Ik hoop voor je dat je niet depresief raaktquote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Met-Yvana het volgende:
ik ben net begonnen en ik spoor ook mijn vriendinnen aan te fokken ! het schijt heel hip te zijn om te forummen zoals jullie het noemen !![]()
Ik dus van nou jazo maar wat en dan is het maar afwachten he...quote:Op maandag 27 februari 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Normale jonge meiden die de mode volgen worden hier afgeschildert als sletten, dom, geldzuchtig en ambitieloos. Ik kan me hier echt zo aan ergeren ! Niks is meer goed tegenwoordig, volg je de trends dan krijg je dit, volg je ze niet word je als iets wat onder een stoeptegel kruipt aangekeken door de halve klas. Wat vinden jullie van dit dilemma? spui je gal !![]()
och meid welkom in de groep wil je een ranje of een breezerd ?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben net begonnen en ik spoor ook mijn vriendinnen aan te fokken ! Het schijnt heel hip te zijn om te forummen zoals jullie het noemen !![]()
Was jij afgelopen nacht ook niet @ fokquote:Op maandag 27 februari 2006 23:32 schreef YanniiCke het volgende:
Ik vin Britney tegenwoordig ook niet meer knap maar vroeger wel
Pink vind ik eigenlijk helemaal nooit zo knap geweest
klopt, ben nu al verslaagdquote:Op maandag 27 februari 2006 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Was jij afgelopen nacht ook niet @ fok
Ja ik vond britney vroeger ook geil, maar toen was ik puber
hoezo dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:40 schreef Q_Orianka het volgende:
...Meisje, lees dit nog een keer als je minstens een jaar op Fok! zit .
Nou, TS zit te klagen dat mensen zitten te klagen over meisjes zoals zij. Mrja, dat doen mensen gewoonquote:
Ik ben echt niet zo hoe weet jij dat nou, ik ben ook net nieuw hier hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 23:43 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Nou, TS zit te klagen dat mensen zitten te klagen over meisjes zoals zij. Mrja, dat doen mensen gewoon![]()
Jij bent nog maar 13 en dan moet je niet moet praten als een of andere bejaarde nerd.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:40 schreef Q_Orianka het volgende:
...Meisje, lees dit nog een keer als je minstens een jaar op Fok! zit .
Mooie ik schop tegen alles leeftijdquote:Geslacht: Vrouw
Geboortedatum: 1988-09-19
Whateverquote:Op maandag 27 februari 2006 23:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij bent ook nog maar 13 en dan moet je niet moet praten als een of andere bejaarde nerd.![]()
Ik heb het niet over jouquote:Op maandag 27 februari 2006 23:45 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Ik ben echt niet zo hoe weet jij dat nou, ik ben ook net nieuw hier hoor
Oke dan is het goedquote:Op maandag 27 februari 2006 23:47 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jouIk heb het over Met-Yvana
Dankjequote:YanniiCke zei :
Hoi je hebt wel een mooie foto vind ik
Wat een achterlijke reactiequote:Op maandag 27 februari 2006 23:55 schreef Afwazig het volgende:
geb. datum: 1992-11-02
Ga buiten spelen met je vriendinnetjes.
Jij speelde nog buiten toen je 14 was?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:55 schreef Afwazig het volgende:
Trends volgen is vaak een goede indicatie voor domme, oppervlakkige mensen.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Nee, als je te jong bent dan mag dat niet. Je hebt het goed begrepen.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:57 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wat een achterlijke reactie
Als je jonger bent mag je niet je mening over iets geven?
Eenschquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:06 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee, als je te jong bent dan mag dat niet. Je hebt het goed begrepen.
Als je je aangesproken voelt moet je wellicht eens verder kijken dan je breezerflesje lang is...quote:Op maandag 27 februari 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
De term "kloon" druipt van je taalgebruik.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben net begonnen en ik spoor ook mijn vriendinnen aan te fokken ! Het schijnt heel hip te zijn om te forummen zoals jullie het noemen !![]()
Daar zullen de hitsigerds hier blij mee wezenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben net begonnen en ik spoor ook mijn vriendinnen aan te fokken !
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:55 schreef Afwazig het volgende:
Ouder dan 30 of wat?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Ouder dan 30 of wat?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:16 schreef Intrepidity het volgende:
O jottem, een breezah-user relletje, wat dolletjes!
lekkere dooddoenerquote:Op maandag 27 februari 2006 23:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Pink heeft gelijk.
Het gaat erom dat je jezelf moet wezen.
*Mmarsu erbij roeptquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:25 schreef Camplo het volgende:
[..]
Daar zullen de hitsigerds hier blij mee wezen![]()
ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:18 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het is zowiezo of sowieso, je kunt er niet zelf iets van gaan maken.
ja, ik doe het expres.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:25 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en als een ander in de sloot springt doe jij het ook maar???.
* Mtijn aanloop neemtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:25 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en als een ander in de sloot springt doe jij het ook maar???.
Blonde meisjes van 14 weten geeneens wat een ip-adres is!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:17 schreef Met-Yvana het volgende:
gadver, laat mn ip dan gewoon checken ofzo !
ik ben me er niet van bewust dat tonks me haat, bij mmarsu kan het me niet zoveel schelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:39 schreef taart het volgende:
[..]
ik kan me best voorstellen dat MMaRsu en tonks je haten.
Mijn topicquote:van 17 wel, en in dat breezer topic werd uitgelegt dat mensen van Fok! je ip kunnen checken om te kijken of je een kloon bent !
Dank jequote:Geweldig topic!![]()
Fucking BrEeZaH!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:40 schreef NeoPhythe het volgende:
hihi 17 zeg je2e foto lijk je wel 12 maar fuck dat
Je praat te intelligent. Kom op, van wie ben je een kloon?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:08 schreef Met-Yvana het volgende:
Belachelijk zeg je? ik zie weinig belachelijks aan het verdienen van een hele hoop geld door een beetje uitdagend te dansen voor de camera....
Voor de zoveelste keer, ik ben GEEN kloon!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:09 schreef MrBean het volgende:
[..]
Je praat te intelligent. Kom op, van wie ben je een kloon?
dat zeggen ze van mij ook steeds, tegen mij zeiden ze dat ik moest mailen naar fokquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer, ik ben GEEN kloon!Is het zo moeilijk te geloven dat er gewoon slimme mensen bestaan?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:07 schreef Gebleekte het volgende:
Het is jammer dat meisjes zo gevoelig zijn voor zulke dingen. Die pink probeert alleen populair te doen hier..
Maarja, zolang je er niet als een slet of een gothic bijloopt is alles goed toch??
Maar ze zijn wel aardig, alleen kijken ze soms boos, maar als ik met ze praat doen ze altijd aardig enzoquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:30 schreef Met-Yvana het volgende:
Erg knap zijn ze niet....al die enge piercings en al dat zwart, brrrrrr, alsof ik met ze WIL praten![]()
Je hebt zelf ook vooroordelen over "sletten" , dus niet zeuren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:21 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
![]()
gothics hebben pas persoonlijkheid
![]()
en voor dat je zeikt, leer eerst een paar kennen. goed kennen.
Waar zijn de gothicsletten als ik ze nodig hebquote:Je hebt zelf ook vooroordelen over "sletten" , dus niet zeuren.
Goths zijn toch intelligent en artistiek? Op mijn school lopen er zoveel goths en alto's rond, en het is nog wel gymnasiumquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:30 schreef Met-Yvana het volgende:
Erg knap zijn ze niet....al die enge piercings en al dat zwart, brrrrrr, alsof ik met ze WIL praten![]()
hahaquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:18 schreef Met-Yvana het volgende:
Nouja.....het is eigenlijk heel erg schandelijk, maar ik vertel het toch want het is grappig![]()
Een paar dagen voor ik die clip zag liep ik met mijn trendy nieuwe kleding naar de schooldeur, daarvoor is zo'n afdakje waar alle populaire schoolmensen staan te roken. Ik wou eens goed de aandacht vangen, en liep dus erg te op mezelf te letten toen ik naar binnen liep. Normaal staat die deur altijd open door middel van zon houten blokje, maar nu niet.....je raad de rest denk ik wel......![]()
Dudequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:18 schreef Met-Yvana het volgende:
Nouja.....het is eigenlijk heel erg schandelijk, maar ik vertel het toch want het is grappig![]()
Een paar dagen voor ik die clip zag liep ik met mijn trendy nieuwe kleding naar de schooldeur, daarvoor is zo'n afdakje waar alle populaire schoolmensen staan te roken. Ik wou eens goed de aandacht vangen, en liep dus erg te op mezelf te letten toen ik naar binnen liep. Normaal staat die deur altijd open door middel van zon houten blokje, maar nu niet.....je raad de rest denk ik wel......![]()
Er is geen kantine meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Jij hebt nog nieteens de bovenbouwers pauze meegemaakt
aaah lief meisjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef Met-Yvana het volgende:
Even kijken of het zo gaat hoor!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ben ik nou zo'n overdreven ,,stupid girl" om te zien?
Dankjewel, trouwens leuke foto's in je fotoboek, waar heb je die pet gekocht, hij is echt leukquote:
Wtf, volgens mij is het wel erg gesteld met jouquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:18 schreef Met-Yvana het volgende:
volgende keer komt ze smokent binnen hahaquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wtf, volgens mij is het wel erg gesteld met jou![]()
That's what we saidquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:52 schreef arjen_d het volgende:
[..]
volgende keer komt ze smokent binnen haha
je bent ook wel scheel als je niet ziet dat de deur dicht is.
En ik hoop inderdaad voor de TS dat die tweede foto oud is, want je lijkt echt 12 daarzo
Ik dus ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:15 schreef Renesite het volgende:
Ik vind het eigenlijk een goede clip.
Niet de clip of het nummer, maar de gedachte, eigenlijk denk ik er soms net zo over![]()
Klopt, de meesten zijn zelfs bijzonder aardig als je ze leert kennen. Dus let niet alleen op uiterlijk, en wees jezelf en niet zo'n domme meeloper. Je voelt je vast veel prettiger in kleren die je zelf leuk vind, misschien zijn dat wel van die hippe kleren..quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:38 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel aardig, alleen kijken ze soms boos, maar als ik met ze praat doen ze altijd aardig enzo
Pink heeft helemaal gelijkquote:Op maandag 27 februari 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Straks ga je nog zeggen dat het normale mensen zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:43 schreef Guvnor het volgende:
Alsof al die jonge meiden, die de mode volgen allemaal Breezer meisjes zijn..![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |