Dankje kerel.quote:Op zondag 16 april 2006 21:23 schreef Boeman het volgende:
Opruimslotje!
Daarna gaarne weer ontopic!
*update: en open
Ik weet nog wel wat ik deed enzo, maar ik wist gewoon niet 100% zeker meer hoe ze eruit zag.quote:Op zondag 16 april 2006 21:09 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Dan had je wel heel wat op...mén![]()
Deleten dan.,.![]()
Tip: drink next time niet zoveel,,straks is het een man die je zoent
Ze zegt al iets meer, maar ik moet door blijven vragen.quote:Op zondag 16 april 2006 21:42 schreef Salsagirl het volgende:
Maar onder tussen al de foto's gezien? was het schrikken![]()
EN zeg ze al wat meer dan ''ja''?
Ze vroeg me nummerquote:Op zondag 16 april 2006 21:53 schreef Salsagirl het volgende:
Misschien was/is ze wel onzeker.. En word ze vanzelf wel meer een opener
En zo niet ,worden de gesprekken wel eentonig![]()
Post eens een pic danquote:Op zondag 16 april 2006 21:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ze zegt al iets meer, maar ik moet door blijven vragen.
en de foto's vielen erg mee. ik wist dat er een reden was dat ik er zoende
lol, tijdens mijnenveger gingen gesprekken altijd de sexuele kant opquote:
Ik spreek mijn vriendin elke dag op msn, die gesprekken duren meestal rond de 6 uur, en ze vallen nooit doodquote:Op woensdag 19 april 2006 13:15 schreef Gelderland het volgende:
een MSN gesprek moet vaak ook niet langer dan 30 min duren, dan loopt 't automatisch dood..zeker als je d'r wekelijks spreekt.... ALS het toch dood slaat; zeg gewoon dat je moet gaan, en ga offline
Hmm gewoon vragen of ze weer wil af spreken, zo leer je elkaar beter kennen. Als je dan meer dan kussen alleen doet, dan heb je ook meer om over te praten.quote:Op zondag 16 april 2006 17:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb gister met een meisje gezoend op een muziek festival. En nu heb ik der op msn. Maar we weten eigenlijk niet veel aan elkaar te melden.
Wat zeg je eigenlijk tegen iemand die je niet kent enzo? Want ik heb dit wel vaker namelijk
Rond de 6 uurquote:Op donderdag 20 april 2006 08:01 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik spreek mijn vriendin elke dag op msn, die gesprekken duren meestal rond de 6 uur, en ze vallen nooit dood
ga op bezoek ofzoquote:Op donderdag 20 april 2006 21:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Rond de 6 uur
Heb je niet iets beters met d'r te doen?![]()
Ze is 14quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:22 schreef Cosworth het volgende:
Hoe oud is ze?
Ik denk overigens dat ze je gewoon niet moet. Ze heeft spijt van jullie zoenpartij en wil je eigenlijk niet meer spreken maar is te beleefd om dat te zeggen.
en dan 6 uur praten op MSNquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:22 schreef Cosworth het volgende:
Hoe oud is ze?
Ik denk overigens dat ze je gewoon niet moet. Ze heeft spijt van jullie zoenpartij en wil je eigenlijk niet meer spreken maar is te beleefd om dat te zeggen.
jawel hoor.. gewoon vergeten en op zoek gaan naar een nieuwe chickquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ze zegt dat ze het altijd druk heeft en dat ze daarom zo weinig praat. Dus er is niet veel aan te doen denk ik.
Doe ik ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:42 schreef Timmai het volgende:
[..]
jawel hoor.. gewoon vergeten en op zoek gaan naar een nieuwe chick
Als ze alleen telkens maar kort antwoord geeft, dan heeft ze blijkbaar niet veel belangstelling (meer).quote:Op zondag 23 april 2006 12:33 schreef Gelderland het volgende:
het is altijd wel erg kut als MSN gesprekken dood slaan... als je alleen maar vragen aan het stellen bent.. en die ander daar alleen maar (kort) op antwoordt
zit je op een gegeven moment ook zo van: uuuhmmmm![]()
en als je het gesprek begonnen bent is het lullig om na 5 minuten al te zeggen: 'ik moet gaan, doei' )dan ga je gewoon af...
maarja
Oh, dat zou best nog wel is hebben gekundquote:Op maandag 24 april 2006 08:50 schreef Geqxon het volgende:
Je hebt een slechte adem?
Weet je zeker dat ze nog wel behoefte heeft aan een gesprek en ze je niet in een dronken bui heeft gezoend?quote:Op zondag 16 april 2006 18:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Roy: Ga je vandaag nog wat leuks doen?
dinges: ja
....
Zo gaat het dus
Oftewel het gesprek komt niet op gang nee
En ik weet ook wel hoe ze heet enzo, maar meer niet echt.
Lees het topic door. Ze heeft het altijd druk ofzoquote:Op maandag 24 april 2006 20:58 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze nog wel behoefte heeft aan een gesprek en ze je niet in een dronken bui heeft gezoend?![]()
Wat bereik je hiermee? Volgens mij speel je dan een spelletje ipv dat je een gesprek voert.quote:Op zondag 16 april 2006 17:54 schreef -jos- het volgende:
Gewoon zo'n spelletje gaan spelen ofzo
ik begin dan meestal wel wat te lullen.. weliswaar over dat spelletje..quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat bereik je hiermee? Volgens mij speel je dan een spelletje ipv dat je een gesprek voert.
Helaas...quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:00 schreef Sloffie het volgende:
en hoe gaat het op dit moment met die meid? al weer updates?
ha-ha-haquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:10 schreef SuckMyBallsLickMy het volgende:
Lelijk wijf trakteren op breezers - 20 euro
Zalfje voor de koortslip - 7,50
Geowned worden door het meisje op msn.
Fucking priceless.
Whehehe du bist gepwned wie unne noobquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:10 schreef SuckMyBallsLickMy het volgende:
Lelijk wijf trakteren op breezers - 20 euro
Zalfje voor de koortslip - 7,50
Geowned worden door het meisje op msn.
Fucking priceless.
|
Forum Opties | |