Royquote:Op zondag 16 april 2006 17:55 schreef Raphaelo29 het volgende:
hoe heet je ?
Roy: Ga je vandaag nog wat leuks doen?quote:Op zondag 16 april 2006 18:00 schreef carmiie het volgende:
ga gewoon vragen stellen dan komt het gesprek vanzelf op gang
Mister Romancequote:Op zondag 16 april 2006 18:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Roooy voeg d'r maar ff toe in een gesprek en ik laat het helemaal vlekkeloos verlopen
"wat ga je doen dan?"quote:Op zondag 16 april 2006 18:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Roy: Ga je vandaag nog wat leuks doen?
dinges: ja
....
Zo gaat het dus
Oftewel het gesprek komt niet op gang nee
En ik weet ook wel hoe ze heet enzo, maar meer niet echt.
Als je dat al moet gaan vragen, dan lijkt het me niet echt een goed lopend gesprek he?quote:
jij wilt het gesprek toch op gang laten lopen, dan moet je dat maar vragen, dan gaat het uiteindelijk vanzelf lopenquote:Op zondag 16 april 2006 18:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Als je dat al moet gaan vragen, dan lijkt het me niet echt een goed lopend gesprek he?
Vuige zinquote:Op zondag 16 april 2006 18:06 schreef Salvad0R het volgende:
je moet eens een persoonlijkheid moeten krijgen ipv proberen te voldoen aan dat holle mtv-image .
Dat doe ik ook niet?quote:Op zondag 16 april 2006 18:06 schreef Salvad0R het volgende:
je moet eens een persoonlijkheid moeten krijgen ipv proberen te voldoen aan dat holle mtv-image .
Dan weet ie tenminste dat ie op MSN niets hoeft te zeggenquote:Op zondag 16 april 2006 18:13 schreef tonks het volgende:
Waarom zoen je zomaar met iemand
Inderdaad, ga op zoek naar gedeelde interesses.quote:Op zondag 16 april 2006 18:17 schreef Salsagirl het volgende:
DAt klinkt niet veelbelovend![]()
Zoenen kan ze wel..maar gesprekstof heeft ze niet !! die moet je deleten..
Heb je dus niets aan.
Maar je heb elkaar ontmoet op een muziek festival
Daar kan je toch over beginnen..en van daar uit komt er een ''gesprek'' want ze moet wel meer antwoorden dan ''ja''
Succes
Ja die zou ik vanavond krijgen ofzoquote:Op zondag 16 april 2006 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eerst is ff wat foto's.. da's achtergrond info
Opent 'ie binnen 5 minuten een topic "Ik heb met een meisje gezoend, heb nu via d'r msn d'r 06 gekregen; Wat moet ik zeggen?"quote:Op zondag 16 april 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
Vraag d'r 06 op msn en ga met d'r bellen.
Kost me te veel geld. Waarom denk je dat ik msn?quote:Op zondag 16 april 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
Heeft ze uberhaupt wat zinnigs tegen je gezegd?quote:Op zondag 16 april 2006 18:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Kost me te veel geld. Waarom denk je dat ik msn?
Kom maar hequote:Op zondag 16 april 2006 18:51 schreef Biancavia het volgende:
Tijd voor een cursus virtuele gesprekstechnieken.
Idd. Msn is echt te duf voor dit soort gesprekken.quote:Op zondag 16 april 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
'Wat is de orgineelste plek waar je het ooit gedaan hebt?'quote:Op zondag 16 april 2006 18:59 schreef Koewam het volgende:
Vragenvuurtje! Stel je om de beurt vragen.Je kan het zo pikant maken als je wilt. Dus niet vragen van: wanneer ben je jarig? (mss aan 't begin), maar dingen zoals "wat vind je nou echt van mij?"
en zo voort.
JE heb met haar gezoent en nu krijg je foto's , Maar ze schijnt niet knap te wezenquote:Op zondag 16 april 2006 18:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja die zou ik vanavond krijgen ofzo
Maar het schijnt dat ze niet erg knap was![]()
![]()
Je vergeet wel eens wat als je wat op hebtquote:Op zondag 16 april 2006 20:20 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
JE heb met haar gezoent en nu krijg je foto's , Maar ze schijnt niet knap te wezen
Je heb toch met haar gezoent ,dan heb je haar toch gezien![]()
Dan had je wel heel wat op...ménquote:Op zondag 16 april 2006 21:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je vergeet wel eens wat als je wat op hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |