wat voor een heb je dan en wat was er mee en kon je dat niet zelf fixen ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:04 schreef C2C het volgende:
k moet nog tot woensdag wachten op me scooter, kan ik eindelijk weer gaan rijden
feautoox!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
Net even een blacklight ding gekocht, ben um f op de scooter maken..
Zometeen, heb trouwens ook polijstmiddel gekocht, ga mijn carter mooi glimmend polijsten..quote:
wtf heb jij een cartercap van metaal dan, dat ding is toch van plastic ofzo op de jetty?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zometeen, heb trouwens ook polijstmiddel gekocht, ga mijn carter mooi glimmend polijsten..![]()
Nee, bij mij is hij van aluminium.. Maar ik heb ondertussen mijn blackligt erop, zal wel foto's maken als het wat donkerder is..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:06 schreef C2C het volgende:
[..]
wtf heb jij een cartercap van metaal dan, dat ding is toch van plastic ofzo op de jetty?
Ja klopt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:07 schreef C2C het volgende:
trouwens ayaxola, die nsr van peter is toch ingenomen?
ik werd gister genaait bij de rollerbank op me ZENITHis me kentekenplaatje ingenomen omdat proppie een fout had gemaakt.
magoed geen boete terwijl hij 40 rijd ipv 25, leuk om er bij te hebben.. alleen nu staat die dus op school zonder plaatje. k moet wachten tot woensdag dan kan ik weer op me andere
magoed ik zag daar dus die nsr van peter staan, ik zo vragen aan die juut.. ze wisten nog niet zeker wat ze ermee gingen doen.. hij zij wel dat hij iig VEEL te hard liep wat ook wel waar is natuurlijk
ja dan had ik hem ook ingelevertquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ze hadden zijn begrenser gevonden, ze konden hem alleen niet gelijk daar eraf krijgen. Dus ze hadden em meegenomen. Op het politiebureau wel. In z'n 3e versnelling ging ie al ruim over de 2 kW![]()
Hij mocht kiezen, of 3 boetes betalen (Snelheid, geluid, begrenzer, zou zo rond de 500 euro uitkomen) of hij moest em inleveren. Hij levert em nu in, want hij had em voor iets van 250 euro gekocht.
Het is jammer maarja![]()
Nope, voor zover ik weet niet..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Er zijn toch begrensers die wél legaal zijn?
ja.. vaste begrenzers.. die je dus niet aan en uit kunt zetten.. bijvoorbeeld dus niet de toerenbegrnezer of snelheidbegrenzers.. die kun je zelf hup aan hup uit zetten.. maar bijv ring in uitlaat ofzo, is wel legaalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Er zijn toch begrensers die wél legaal zijn?
2kw is zn 3 is niet zooo bijzonder.. ook geen teken dat ie heel hard gaat.. hoe hoger je schakeld hoe lager die aangeeft vaakquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ze hadden zijn begrenser gevonden, ze konden hem alleen niet gelijk daar eraf krijgen. Dus ze hadden em meegenomen. Op het politiebureau wel. In z'n 3e versnelling ging ie al ruim over de 2 kW![]()
Hij mocht kiezen, of 3 boetes betalen (Snelheid, geluid, begrenzer, zou zo rond de 500 euro uitkomen) of hij moest em inleveren. Hij levert em nu in, want hij had em voor iets van 250 euro gekocht.
Het is jammer maarja![]()
Die Ice had ie al afgevoerd, dus nu rijd ie 45quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:54 schreef C2C het volgende:
[..]
ja dan had ik hem ook ingelevert
250 is niet duur trouwens![]()
hij heeft z'n ice nog die met 110 boekt.. dus geen nood
wel kut voor hem though
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die Ice had ie al afgevoerd, dus nu rijd ie 45![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |