Open het zou ik zeggen!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:15 schreef NiekieW. het volgende:
Is er ook een centraal jogens-probleme topic? want wij hebben ook zo onze problemen....
donequote:Op zaterdag 15 april 2006 11:54 schreef Svensational het volgende:
Het Centrale Meiden-Problemen Topic
Als al die waarschuwingen en onzin reacties eruit zijn, leest het een stuk prettiger.
neequote:
Je hebt een lopend topic uit PUB geplaatst, nu is het dood.quote:Op zondag 16 april 2006 17:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
omdat het meer ONZ-gerelateerd was/werd dan PUB.
smoesjes verzinnen doen PUB'ers, dus is het helemaal niet ONZ-gerelateerdquote:Op zondag 16 april 2006 17:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
omdat het meer ONZ-gerelateerd was/werd dan PUB.
Het ging om het topic, niet om het onderwerp.quote:Op zondag 16 april 2006 17:48 schreef carmiie het volgende:
[..]
smoesjes verzinnen doen PUB'ers, dus is het helemaal niet ONZ-gerelateerd
quote:Op zondag 16 april 2006 17:55 schreef Boeman het volgende:
[..]
Het ging om het topic, niet om het onderwerp.
Ik dacht dat hij beter tot zn recht zou komen in ONZ, want het ging drastisch die kant op. Nu blijkt hij daar dood te vallen. Dan halen we hem terug, experiment mislukt
*edit: maar eerst even een opruimslotje
Waarom zou zo'n onzin topic open moeten blijven dan? Lees zelf eens ff door. Neem je zoiets serieus ofwat? Get real.quote:Boeman wrote:
Opruimslotje!
Daarna gaarne weer opntopic!
Ga jij terug naar R & P ofzo.quote:Op zondag 16 april 2006 21:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waarom zou zo'n onzin topic open moeten blijven dan? Lees zelf eens ff door. Neem je zoiets serieus ofwat? Get real.
Bljft eenPuber probleem en dan zit je hier goedquote:Op zondag 16 april 2006 21:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waarom zou zo'n onzin topic open moeten blijven dan? Lees zelf eens ff door. Neem je zoiets serieus ofwat? Get real.
Wat is er puberig aan? Hij gaat jengelen over een probleem met msn, en gaat vervolgens 'stoer'vertellen hoe en wat. En overalquote:Op zondag 16 april 2006 21:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bljft eenPuber probleem en dan zit je hier goed
Ik doe die:quote:Op zondag 16 april 2006 21:32 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat is er puberig aan? Hij gaat jengelen over een probleem met msn, en gaat vervolgens 'stoer'vertellen hoe en wat. En overalsmileys achter. Assie zichzelf al niet serieus neemt moet ie daar een topic over openen in R&P.
Whtvrlquote:Op zondag 16 april 2006 21:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik doe die:smileys omdat ik het stom vind van mezelf dat ik het niet meer weet enzo.
Hoe eens even op. Hij stelt een vraag, en die vraag mag dan ook de kans krijgen om serieus beantwoord te worden! Zeg dan niksquote:Op zondag 16 april 2006 21:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Na 25% van dat topic ging het allang niet meer over die vraag. Zie je dat zelf niet ofzo? Hij was alleen maarquote:Op zondag 16 april 2006 22:03 schreef Boeman het volgende:
[..]
Hoe eens even op. Hij stelt een vraag, en die vraag mag dan ook de kans krijgen om serieus beantwoord te worden! Zeg dan niks
Maak je gewoon eens niet zo druk..je hoef je er niet aan te storen..zoveel topics wijken wel eens afquote:Op maandag 17 april 2006 12:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Na 25% van dat topic ging het allang niet meer over die vraag. Zie je dat zelf niet ofzo? Hij was alleen maarsmileys aant doen omdat ie zo zat was. Als hij weet dat hij teveel drinkt, moet ie daarmee stoppen en dan is de vraag opgelost. Easy toch?
Jah maar breezers die vervolgens gelijk gaan halen en dan mij aanvallen omdat ze zelf zo'n stupide acties ondernemen die hoef je niet serieus te nemen. Maar goed ik ga weer snel weg hier [Uit --> PUB], want dit lijkt veel op sekswoordenboek.quote:Op maandag 17 april 2006 12:37 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Maak je gewoon eens niet zo druk..je hoef je er niet aan te storen..zoveel topics wijken wel eens af
Post er dan niet, staat hij ook nie in je AT, en is er niks aan de hand.quote:Op maandag 17 april 2006 12:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Na 25% van dat topic ging het allang niet meer over die vraag. Zie je dat zelf niet ofzo? Hij was alleen maarsmileys aant doen omdat ie zo zat was. Als hij weet dat hij teveel drinkt, moet ie daarmee stoppen en dan is de vraag opgelost. Easy toch?
Ik pest je maarquote:Op maandag 17 april 2006 20:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mess je moet is van TT af blijven. Mits daar verzoek word toe gedaan door de TS.
En niet door andere Users.
Alsof jij dat beslistquote:Op maandag 17 april 2006 20:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mess je moet is van TT af blijven. Mits daar verzoek word toe gedaan door de TS.
En niet door andere Users.
Mooi slotjequote:Op maandag 17 april 2006 20:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik pest je maar.
Ik doe em weer terug lieverd
Nee, maar ik mag er wle over klagenquote:
Dit is klaagbaak nietquote:Op maandag 17 april 2006 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag er wle over klagen
Tis een veredelde klaagbakquote:
Zeg waarom is die ban van je hier niet van toepassingquote:
Afzeiken tot op zekere hoogte ja, maar hou het toch graag enigszins normaal.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:21 schreef anti-virus het volgende:
Waarom is mijn reactie uit het Pubmeet topic weg?
Het was misschien lichtelijk grof maar TLK zat echt alles af te zeiken, dan mag ik hem toch ook afzeiken?
Ik heb toch reactie gegeven?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:47 schreef Slicky het volgende:
wat was er nou mis met mijn bericht? :S
Vreemde verschijnselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |