Geef niet hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kwam zo op mij over, en omdat het gister zo was en jij het roerend met Dribbel eens was spring ik op de achter poten, was het niet zo bedoeld dan is het gewoon een misverstand
Irritant?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, maar het is irritant, klaar.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:42 schreef DjDev het volgende:
[..]
Irritant?
Jij bent irritant..wist je dat?
Jij bent degene die MIJ aanvalt
Achja, wat jij wil. Jullie behandelden mij niet met respect, jij loopt mee op het stoerdoen van Dribbel_. Dan moet je niet verwachten dat ik jou wel respecteer. Maar goed. Het leek meer een misverstand. Excuses van mij kant kan je verwachten als ik die ook van jouw kant krijg.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:42 schreef DjDev het volgende:
[..]
Irritant?
Jij bent irritant..wist je dat?
Jij bent degene die MIJ aanvalt
Ik vind het irritantquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Hij zegt alleen dat het irritant is.
Als ik dat niet op het forum zie weet ik van niets.
Ligt er aan wat vooraf ging. Simpel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik vind het irritant
Het moet niet besproken
Ik ben mod je luistert naar mij..nee geen gemaar anders hoer je maar op.
Klaar
Zo vind ik Messenga.
Dat heb ik meerdere malen tegen Messenga gezegd maar hij ging gewoon door in PUB SCquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ligt er aan wat vooraf ging. Simpel.
Is het gewoon hele tijd bashen en weet ik veel is mijn geduld snel op.
Verder kan je het anders zien, het kan sarcastisch zijn, serieus menen of een noodgreep.
maar zolang men zich niet enorm snel irriteren aan mensen, leven en laten leven en als iets je dwars zit niet in een slowchat topic gaan stoken maar in een FB topic gaan beginnen of gaan mailen is het allemaal een stuk makkelijker.
Ok. Een fout van zijn kant, maar bij deze ben ik uitgepraat, en zeg ik het eventjes tegen hem, en zoals hij zelf zei, excuses van zijn kant, en als we er over ophouden - no hard feelings - en ik hoop dat jij Messenga ook gewoon for now kan dogen, en wil je wat kwijt pm je hem op welke manier dan ook maar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dat heb ik meerdere malen tegen Messenga gezegd maar hij ging gewoon door in PUB SC
Gelezen, en conclusies getrokken, 1 gevolg weet je al.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef DjDev het volgende:
Trouwens..hierzo begon alles:
PUB SC # 720 op de helft van de week
Okquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok. Een fout van zijn kant, maar bij deze ben ik uitgepraat, en zeg ik het eventjes tegen hem, en zoals hij zelf zei, excuses van zijn kant, en als we er over ophouden - no hard feelings - en ik hoop dat jij Messenga ook gewoon for now kan dogen, en wil je wat kwijt pm je hem op welke manier dan ook maar.
Ok?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ja hoi René!
Het nieuwe PUB SC Logo #2. Poll.
Ik wil graag jouw mening horen want die van Messenga slaat kant noch wal.
Heet je René ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
We hebben dit overlegd, wij kiezen voor een poll. Klaar. Niks geks aan toch?
Gaan we aanvallen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Want? elke vote wordt op IP gechecked. je kan dus moeilijk 2 keer stemmen. Als je proxy's daarvoor gaat gebruiken ben je gewoon triest. en achja, je kan er niks aan doen als mensen zeggen van : "stem eens daar op mij". Dat houd je altijd.
Ik vraag doodnormaal iets hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:06 schreef DjDev het volgende:
[..]
Gaan we aanvallen?
Ik hoop dat je dit leest Renesite.
Je kunt weer zien dat Messenga degene is die start
En je zegt ook doodnormaal dat het doodnormaal is dat zoiets niet eerlijk moet verlopen.quote:
Dat dat gebeurt kunnen wij niet helpen. Wij kiezen voor een optie, met alle "gevolgen" van dien. Zo kun je over elke manier van keuze maken wel een minpunt noemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En je zegt ook doodnormaal dat het doodnormaal is dat zoiets niet eerlijk moet verlopen.
Leuk, zo'n eerlijke mod.
Oh ja? Noem eens een minpunt over mijn keuze?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat dat gebeurt kunnen wij niet helpen. Wij kiezen voor een optie, met alle "gevolgen" van dien. Zo kun je over elke manier van keuze maken wel een minpunt noemen.
Als het logo je niet bevalt trommel je maar mensen op op te stemmenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vraag doodnormaal iets hoor.
Ik bedoel op de manier van : "hoe gaan we de users laten kiezen welk logo we erin doen".quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja? Noem eens een minpunt over mijn keuze?
Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef DjDev het volgende:
[..]
Als het logo je niet bevalt trommel je maar mensen op op te stemmen
Je zou het ook gewoon zo kunnen doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik bedoel op de manier van : "hoe gaan we de users laten kiezen welk logo we erin doen".
Nee echtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik bedoel op de manier van : "hoe gaan we de users laten kiezen welk logo we erin doen".
Dan moet je verder je klep erover houden en niet zeuren dat er gestemd word op een logo die jij niet leuk vindquote:
Dat kon inderdaad ook, maar hebben wij niet gedaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef DjDev het volgende:
[..]
Je zou het ook gewoon zo kunnen doen
Best Logo Ever: KWARTFINALE
Precies.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef DjDev het volgende:
[..]
Je zou het ook gewoon zo kunnen doen
Best Logo Ever: KWARTFINALE
Omdat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat kon inderdaad ook, maar hebben wij niet gedaan.
Dat doet elke user die zijn of haar logo er heeft staan neem ik aan. Zou jij ook doen, toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee echt?
Ik bedoel dus: Noem eens een nadeel van het stemmen in het topic zelf onder je eigen nick.
Waar heb je het nu overquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat doet elke user die zijn of haar logo er heeft staan neem ik aan. Zou jij ook doen, toch?
Luie...laat ook maar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij geen zin hebben om te tellen.
Nou zeg, wat heb je er toch veel voor overquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij geen zin hebben om te tellen.
Precies wat jij zegt.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Precies wat jij zegt.
Stel..
Jouw logo staat er tussen, je denkt : "jaa, ik wil mijn logo eigenlijk wel het liefst als SC logo."
Dan kies je toch je eigen logo, en niet het van een ander?
Dude...er zijn meer users @ PUB dan mensen die een logo maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Precies wat jij zegt.
Stel..
Jouw logo staat er tussen, je denkt : "jaa, ik wil mijn logo eigenlijk wel het liefst als SC logo."
Dan kies je toch je eigen logo, en niet het van een ander?
Wij kiezen voor een andere manier. Klaar. Wat is je probleemquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou zeg, wat heb je er toch veel voor over.
Mijn probleem is, is dat het niet eerlijk is. Hoe vaak moet ik dat nu nog herhalen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij kiezen voor een andere manier. Klaar. Wat is je probleemdat jij het anders zou hebben gedaan is mijn probleem niet.
Dan nog, ze kunnen nu toch ook op hun eigen logo stemmen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dude...er zijn meer users @ PUB dan mensen die een logo maken.
Overigens kan je ook gewoon een regel invoeren dat mensen die een logo hebben gemaakt niet op hun eigen logo mogen stemmen
Het probleem is dat je iets niet doet wat je wel moet doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij kiezen voor een andere manier. Klaar. Wat is je probleemdat jij het anders zou hebben gedaan is mijn probleem niet.
Niet. Je standpunt is duidelijk. klaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn probleem is, is dat het niet eerlijk is. Hoe vaak moet ik dat nu nog herhalen?
"wij" .quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Niet. Je standpunt is duidelijk. klaar.
Wij kiezen anders dan jij voor ogen had. Daar kunnen wij niks aan doen.
Je bent dus te lui om je een beetje in te zetten voor je forumquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij geen zin hebben om te tellen. En voor een andere manier hebben gekozen.
Nee, totaal niet. Wij kiezen voor een andere manier. Klaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je bent dus te lui om je een beetje in te zetten voor je forum![]()
O ja?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Wij kiezen voor een andere manier. Klaar.
Overigens moet je eens ophouden met dat "klaar"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wij geen zin hebben om te tellen. En voor een andere manier hebben gekozen.
Als je nou gewoon iedereen zijn stem uit laat brengen, en dan misschien wel een heel kwartierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Wij kiezen voor een andere manier. Klaar.
Oja? Ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:22 schreef DjDev het volgende:
[..]
O ja?
[..]
Overigens moet je eens ophouden met dat "klaar"
klaarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oja? Ja.
Wat jij wil. Voor mij is de discussie ook over. Ik heb mn standpunt gemaakt.
Welk standpuntquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oja? Ja.
Wat jij wil. Voor mij is de discussie ook over. Ik heb mn standpunt gemaakt.
Dat is toch meer een opmerking en geen standpuntquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:25 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dat standpunt dat ze dat gekozen hebben, je weet toch![]()
kloptquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is toch meer een opmerking en geen standpunt?
Redelijk. Maar ik ben ook al anderhalve week niet op school geweest en heb dus haast niet gecomputerdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
klopt![]()
maar probeer jij dat maar eens in zijn bolle kop te hameren.
hoe gaat het met je RSI btw ?
Je weet niet wat je moet zeggen, omdat je je zelf vast lult met de meest waardeloze beargumentaties, en dan krijg je zó'n reactiequote:
Nee, maar 'hoe gaat het met je RSI?" heeft niks met FB te maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:29 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je weet niet wat je moet zeggen, omdat je je zelf vast lult met de meest waardeloze beargumentaties, en dan krijg je zó'n reactiebéétje jammer.
![]()
van wie op je donder krijgenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Redelijk. Maar ik ben ook al anderhalve week niet op school geweest en heb dus haast niet gecomputerd. Nu nog een week vakantie en dan moet ik er weer tegenaan.
Toch maar eens op mijn houding letten.
Anyway, eer het een slowchattopic wordt en ik op mijn donder krijg, ik ga er vandoor.
!
Dat heeft dan ook weer niks hiermee te maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, maar 'hoe gaat het met je RSI?" heeft niks met FB te maken.
Overigens zijn mijn beargumentaties goed hoor. Jullie willen er gewoon niet aan geloven. Da's wat anders.
Anyway, ik ga mn bed opzoeken, morgen vroeg op, ff joggen met m'n vriendin, goed voor je. Zouden jullie ook moeten doen, raad ik je aan.
Argument?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, maar 'hoe gaat het met je RSI?" heeft niks met FB te maken.
Overigens zijn mijn beargumentaties goed hoor. Jullie willen er gewoon niet aan geloven. Da's wat anders.
Anyway, ik ga mn bed opzoeken, morgen vroeg op, ff joggen met m'n vriendin, goed voor je. Zouden jullie ook moeten doen, raad ik je aan.
Die mogelijkheid hebben wij niet als mods.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:06 schreef 14.gif het volgende:
Het is toch ook mogelijk om topics samen te voegen, of niet?
Op Vakantie!
Wat gaan jullie doen met vakantie's ?
Die 2 bijvoorbeeld?![]()
Psssst!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die mogelijkheid hebben wij niet als mods.
Kutsmoesjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:03 schreef RemcoW85 het volgende:
1) ijsmeis, je kunt wel heel leuk wachten op een reactie van Renesite die misschien wat sportiever is, maar die twee zijn samen mod van dit forum. Dus zullen ze elkaar nooit tegenspreken en wel dezelfde mening hebben. Dat schiet zowiezo niet op.
2) Als dit hun manier is, eerlijk of niet, dan kunnen wij er niet veel aan veranderen. We kunnen de mods hoogstens een tip geven, en hoe hun daarmee omgaan is hun zaak.
3) Ik ben ook niet blij met het gedrag van Messenga, mede omdat hij me een forumnote heeft gegeven wat je niet doet tegen je medecrewers zonder overleg (tenzij je echt heel lomp bent, dan is er geen overleg nodig) en al helemaal niet als je zelf net 1 dag mod bent. Dit wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben dat er gelijk een paar man op hem moeten duiken om m de grond in trappen. Dat kan één iemand wel alleen af. Vind het, ondanks zijn reacties hier in FB, behoorlijk lullig om m af te branden verder, ook al is dat misschien wel terecht.
4) Als je als ex-mod zijnde echt diep op de man wil spelen, had je in de crew moeten blijven en geen kutsmoesjes moeten verzinnen. Als je denkt dat jouw tip hetgeen is waar de huidige mods perse naar moeten luisteren dan had je geen stap terug moeten doen, dan had je jouw manier zelf kunnen toepassen. Tips zijn welkom, klachten ook. Win je de discussie niet omdat de mods voet bij stuk houden heb je simpelweg pech gehad, doe je niets tegen. Verander de huidige opzet maar als er ooit nieuwe mods verkozen worden en je als winnaar uit de sollicitatieronde komt.
En nee, ik probeer geen zieltjes te winnen (waarom zou ik?), ik geef alleen mijn mening op dit gezanik.
quote:
Ohh, jij liegerdbeest...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die mogelijkheid hebben wij niet als mods.
Jezus christus, heb jij niets te doen de hele dag, behalve jezelf druk maken over de mogelijkheid dat mensen via proxies gaan stemmen voor een logo dat maar weinigen interesseert?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kutsmoesjes? Heb ik soms iets gemist?
Tevens was ik de enige, ik kan er ook niks aan doen dat DjDev en Pluto_Nium het er ook niet mee eens zijn.
En ik wacht netjes op een reactie van Renesite ja, aangezien ik die een stuk aardiger vind en die heeft wél wat over voor zijn forum. Dat zag ik in SES ook. En ik vind het jammer dat Messenga totaal het verkeerde beeld neerzet aangezien hij het constant over "wij" heeft. "wij hebben geen zin" "ons kan het niet schelen dat het niet eerlijk verloopt".
Dus.
Ingelijks.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:25 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jezus christus, heb jij niets te doen de hele dag, behalve jezelf druk maken over de mogelijkheid dat mensen via proxies gaan stemmen voor een logo dat maar weinigen interesseert?
www.zoekeenleven.nl
Kan gebeuren.quote:
Gaat niet alleen over dat logootje, maar over het gedrag van een mod in het algemeen. Als ze fatsoenlijk kan discussiëren (wat wel op niets uit zal lopen aangezien de mods kun keuze hebben gemaakt), mag ze dat doen. Dat wil niet gelijk zeggen dat ze de hele dag niets te doen heeft. Dus als je in FeedBack komt met dit soort reacties die inhoudelijk weinig toevoegen, mag je wat mij betreft gewoon best wegblijvenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:25 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jezus christus, heb jij niets te doen de hele dag, behalve jezelf druk maken over de mogelijkheid dat mensen via proxies gaan stemmen voor een logo dat maar weinigen interesseert?
www.zoekeenleven.nl
Ja ik had nog een reactie tegoed, ben net pas op FOK! dus moest nog een ding zeggen. Ben al naar de SC hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:57 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja ik had nog een reactie tegoed, ben net pas op FOK! dus moest nog een ding zeggen. Ben al naar de SC hoor![]()
Dit is toch het FB topic van PUB of niet soms?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:07 schreef VASND het volgende:
Jezus wat een gemierenneuk, laat messenga toch lekker.
Doet hij iets niet corrrect wat jou betreft mail dan renesite en kap dr verder mee
Tja, je mag hier zeikenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:41 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dit is toch het FB topic van PUB of neit soms?
Mja..Leuk zeikenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, je mag hier zeiken![]()
Maar zolang het een beetje leuk blijft.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef Ayaxola het volgende:
Messenga en Rene, ik vind jullie prima mods, niks om over te klagen![]()
Je weet waar:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zeg is het een goed idee om een newbie voorstel topique te maken in PUB, veel users registreren zich alleen maar voor PUB en gaan dan een beetje newbie vragen stellen in de SC of in andere topics in PUB.
Mischien een idee?
Ja, maar ik heb geen zin om een topic te openen die ook weer gesloten gaat wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je weet waar: [afbeelding] zit toch?
Dan krijg je dat mensen die helemaal niet nieuw zijn zich gaan voorstellen. dat kan ook in de SC wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zeg is het een goed idee om een newbie voorstel topique te maken in PUB, veel users registreren zich alleen maar voor PUB en gaan dan een beetje newbie vragen stellen in de SC of in andere topics in PUB.
Mischien een idee?
Oke, dan nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan krijg je dat mensen die helemaal niet nieuw zijn zich gaan voorstellen. dat kan ook in de SC wel.
Nou en, dan weet je toch wie iedereen is enzo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan krijg je dat mensen die helemaal niet nieuw zijn zich gaan voorstellen. dat kan ook in de SC wel.
Ja, Maar de vaste pubbers melden zich wel in de SC, zijn er nieuwen, komen ze er maar bij, iedereen is welkomquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nou en, dan weet je toch wie iedereen is enzo?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, Maar de vaste pubbers melden zich wel in de SC, zijn er nieuwen, komen ze er maar bij, iedereen is welkom.
-edit- laat anders ook maarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
Mischien een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |