eh, ik?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Faithy het volgende:
als wel allemaal iets extra's betalen kunnen jullie wel mee
iemand die daar ontzettend op tegen is?![]()
We bestellen een rijsttafel voor 5 personen, dan krijgen we er een voor 30 personen en dan gaan we ze gewoon voeren!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:30 schreef Faithy het volgende:
de rekening wordt toch gesplit enzo ongeveer, dus 'valt het niet op'
en met zoveel mensen eveni ets extra's is bijan niets..
we duwen jullie gewoon in een auto
Echt waar, het gaat helemaal goed komen. Vergeet niet dat het een dieetclubmeeting is en we dus geen van allen die grote porties op gaan krijgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:46 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zwicht al een klein beetje, maar onder veel protest en hopeloze zuchtjes
Je moet niet een beetje zwichten maar gewoon helemaalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:46 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zwicht al een klein beetje, maar onder veel protest en hopeloze zuchtjes
precies, ik vind het prima als we gewoon kosten delenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:31 schreef YPPY het volgende:
We bestellen gewoon voor 10 personen een rijsttafel met z'n 14'en. Er blijft altijd zoveel over. En dan stop je een fles drinken in je tas, heb je dat ook niet.
Hoe laat verzamelen we bij de dierentuin? En Pandorah, hoe lang is het rijden vanaf jou?
Moet je d'r wel even afzetten in Groningen na de meetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:59 schreef octopussy het volgende:
En Faithy, je kan nog met mij meerijden 's ochtends als je wil.
Je lijkt Lotte wel..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:46 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:32 schreef Loedertje het volgende:
Je lijkt Lotte wel..
Jij komt toch ook langs Utrecht/Amersfoort?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef octopussy het volgende:
Oh ok, ik had begrepen dat je met de vriend naar Groningen zou rijden daarna.![]()
nou dan moet ik in mijn eentje 2,5 uur heen en 2,5 uur terug in de auto![]()
toe nouuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:40 schreef Isabeau het volgende:
ik denk het niet, Riann
hmmmz je hoort het Isaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef Faithy het volgende:
oh, en ik rook ook nog steeds Riann
Isa, NIET ZEUREN
NIET ZEIKEN
BEK DICHT EN VRETEN!![]()
![]()
Ja precies.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef Faithy het volgende:
oh, en ik rook ook nog steeds Riann
Isa, NIET ZEUREN
NIET ZEIKEN
![]()
Ik dacht dat wij met zijn allen allang hadden besloten dat Isa gewoon mee gaat? Afgesproken dusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef Faithy het volgende:
Isa, NIET ZEUREN
NIET ZEIKEN
![]()
Ik denk het wel als ik het zo lees.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:37 schreef Riann het volgende:
Ik ben toch niet de enige die rookt???
isch logischquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:10 schreef Rewimo het volgende:
O enne, mag ik de rokers dan heel lief aankijken om niet bij het eten te roken? Buiten maakt het me niet zoveel uit maar ik heb COPD en dat speelt nogal op als ik in de rook zit
Tuurlijk ik heb gisteravond op een verjaardag ook niet gerookt Omdat er niet gerookt werd ik pas me daar wel erg gemakkelijk op aan. En stoppen hmmmz ben ruim een half jaar gestopt geweest. Toen weer langzaam begonnen en nu ben ik weer een rookster. En nee stoppen ik sta er nu nog niet achter dus dan lukt het toch niet.quote:
ach is weer een beetje sporten he?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha wel 92 kg hoordus weet waar jullie aan beginnen
En als ze het erg vinden gaan we gewoon op zoek naar een andere chinees. Dat zeggen we tenminste.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:09 schreef teigan het volgende:
Anders bel ik vandaag of morgen even, en zeg dat we met zijn allen een rijsttafel nemen, en dan vraag ik even of het voor een paar man minder mag omdat we een paar mini eters erbij hebben.... Hopeljk vinden ze dat niet erg?
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:21 schreef Troel het volgende:
[..]
En als ze het erg vinden gaan we gewoon op zoek naar een andere chinees. Dat zeggen we tenminste.
Nog even wachten en dan zal ik eens kijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:23 schreef freecell het volgende:
[..]Werkst meestal wel.
Als iemand nog wil lachen, kijk even in dit topic: Trouwen en zo deel 19 mijn reactie met de foto's...
Dat zal best lukken lijkt me. Zo nee, dan verdienen ze niks aan ons die avondquote:Op maandag 13 februari 2006 09:09 schreef teigan het volgende:
Anders bel ik vandaag of morgen even, en zeg dat we met zijn allen een rijsttafel nemen, en dan vraag ik even of het voor een paar man minder mag omdat we een paar mini eters erbij hebben.... Hopeljk vinden ze dat niet erg?
Veel beterquote:Op maandag 13 februari 2006 09:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan zal ik eens kijkenMaar uit je tekst begrijp ik alwel dat die kruisjes beter zijn
Nee dùh, dat past bij niemand...quote:Op maandag 13 februari 2006 09:42 schreef teigan het volgende:
freecell, wat een jurk zeg...
Ik vind hem ook niet bij jou passen hoor..
Sorry voor de late reactie... maar: ja!!!! Ik ben om 8 uur bij jou!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:10 schreef Riann het volgende:
Levitation:
jij kwam mij toch om 8 uur ophalen????
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:23 schreef freecell het volgende:
[..]Werkst meestal wel.
Als iemand nog wil lachen, kijk even in dit topic: Trouwen en zo deel 19 mijn reactie met de foto's...
Hmmm, en als het goed weer is, moeten wij verder treinen vanaf Emmen? Of als het goed weer is, ga je niet over Emmen maar wel naar Groningen? En als het tot Emmen slecht weer is en dan goed, zitten we dan vast in Emmen?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:29 schreef Faithy het volgende:
ach, in mijnn auto wordt ook niet gerookt
als ik een eind rijd, dan stop ik ook gewoon even, zelfs als ik alleen ben
Ik deel wel alvast mee, dat als het KUTweer is, en dan ook echt KUTweer, zoals gisteren, dan rij ik wel richting Emmen.
Is het daar nog steeds KUTweer, dan rij ik door naar Groningen
En natuurlijk de restaurants met zelfbedieningquote:Op maandag 13 februari 2006 10:49 schreef teigan het volgende:
Maar ik vind kutweer geen goed excuus, er zijn meer dan genoeg overdekte dingen....(vlindertuin, haaien en dergelijke)
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef YPPY het volgende:
Sterkte ymme,Je moet zelf maar kijken of je nog komt, al kan het een leuke afleiding zijn.
Nee joh, profiteur ben je pas als je willens en wetens komt en doet alsof je geld hebt en dan snel wegglipt zonder te betalen en de rest op laten zadelen met torenhoge rekeningen.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Maar ik heb dan ook nog maar iets van 10 euro.
En in het weekend is mijn OV niet geldig.
Dus denk niet dat het wat gaat worden.
Wel heel lief aangeboden allemaal.![]()
Maar ik ben en blijf GEEN profiteur.
Ja dat is waar. En dat is dan ook helemaal lief van die mensen. Maar daar voel ik me gewoon niet lekker bij.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee joh, profiteur ben je pas als je willens en wetens komt en doet alsof je geld hebt en dan snel wegglipt zonder te betalen en de rest op laten zadelen met torenhoge rekeningen.
Wat er nu gebeurd is dat er simpelweg aangeboden wordt aan een aantal mensen om lekker mee te eten en dergelijke omdat ze dat eigenlijk heel hard verdienen en nodig hebben.
Echt waar
Denk er dan in ieder geval nog even over na, dan kan je altijd aan het einde van de week nog beslissen. Misschien heb je het dan wel heel hard nodig om er even tussenuit te zijn. Laat het gewoon nog even open ok?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja dat is waar. En dat is dan ook helemaal lief van die mensen. Maar daar voel ik me gewoon niet lekker bij.
Het idee..
Ik zou zelf precies het zelfde gedaan hebben hoor, het aan iemand aanbieden, maar dat voelt dan weer heel anders, dan als jij die gene bent die eigenlijk niet kan komen. Maar daar veel mensen gesteunt wordt, om wel te komen.
Mijn gevoel zegt dat toch iets van je moet je inhouden, of extra aardig doen.. Ik voel me daar ongemakkelijk bij.
Beetje moeilijk te verwoorden.
Ik laat het nog even open.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Denk er dan in ieder geval nog even over na, dan kan je altijd aan het einde van de week nog beslissen. Misschien heb je het dan wel heel hard nodig om er even tussenuit te zijn. Laat het gewoon nog even open ok?
Menukaart voorlezen, klinkt als een goed alternatief.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:56 schreef YPPY het volgende:
Je kunt altijd nog een leuk liedje zingen of de menukaart voorlezen ter compensatie.![]()
Gewoon meegaan alledrie.![]()
ymme, Rewimo en ik eten toch kleine porties dus dat maakt bij zo'n grote rijsttafel niets uit. Sterker nog, de porties bij de chinees zijn altijd al veeeeeel te groot en we zijn allemaal aan het dieeten. Er is echt genoeg te eten over!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:58 schreef ymme het volgende:
Reken eens uit wat jullie dan allemaal kwijt zijn.
Als wij drieen toch meegaan..
Nou, dan haal je een portie meer. Kost misschien een euro of 5. Delen door een man of 10. Nou, die 50 cent heb ik wel voor jullie over hoor!quote:
Ach, daar ging ik allang van uit. 't kost me sowieso naast de dierentuin, de rondleiding en 't eten ook nog een volledige tank benzine. Als ik daar mee zou zitten ging ik toch gewoon niet mee. Twee-verdieners hier. Ik kan best een beetje delen in de kosten. Ik vind de gezelligheid 't belangrijkste.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Het wordt zo wel een duur dagje voor jullie![]()
primaquote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Ergens in de 3 euro geloof ik, freecell.
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Troel het volgende:
De kaartjes zijn voor ons 17 euro, behalve als je mindervalide bent. Maarja, om met zoveel mensen in rolstoel aan te komen zetten gaan ze vast ook niet geloven
Oew, dat deden Rewimo en ik in het ziekenhuis met zijn tweetjesquote:Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
15 man in rolstoel! Kunnen we wedstrijdjes houden
![]()
Ik ook, maar ik heb mijn eigen rolstoel niet meerquote:Op maandag 13 februari 2006 20:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik ben op het moment wel minder-valide
Probeer er aan te denken om dat los mee te nemenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:08 schreef Pandorah het volgende:
Zo'n rondleiding kost 36 euro. Dus als Troel en ymme meegaan is dat ¤ 2,40 per persoon.
Interliner... heeeey.... Ik dacht aan de trein, maar interliner is misschien wel goed plan. Daar kan je toch niet met een gewone strippenkaart in? of nu wel weer?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef teigan het volgende:
marchien en tara, komen jullie zaterdagmorgen ook vanuit Groningen met de interliner? En zo ja, hoe laat nemen jullie hem?
Inderdaad: aanbod staat nogsteeds. Dagje uit zal je goed doen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:26 schreef Rewimo het volgende:
ymme, 't is nog geen zaterdagHet aanbod blijft gewoon staan
Ik geef meteen op zodra je "ja" zegt.quote:
Dan weet je dus ook dat verzet zinloos isquote:
Natuurlijk moet je zelf beslissen of je mee wilt. Ik zou het alleen heel jammer vinden als je zou afhaken omdat het voor ons 'n paar euro duurder wordt. We menen het echt: je kunt gewoon mee!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef ymme het volgende:
Dat weet ik ja.
Maar ik ga toch lekker mijn eigen gevoel achter na.
Daar valt niet op in te praten.
Ik kan geen gezellige dag hebben, met een schuldgevoel dat andere betalen voor mij.
Ja, maar parkeerkosten is wat anders dan als het om mensen gaat vind ik. Natuurlijk willen we altijd het goedkoopste, maar juist omdat we dat willen kunnen we van tijd tot tijd andere mensen meenemen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:28 schreef Levitation het volgende:
Ik proef een tegenstrijdigheid in mijn post; zeuren over 'n paar euro parkeerkosten.![]()
Thanks, scheelt me een euro of 10. Kan Ymme mooi mee naar de dierentuin.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Ja, het is parking Oost op die kaart
en niet alleen ik kan het eten niet betalen, mijn vriend ook niet hèiedereen zegt wel steeds 'Isa' maar jullie hebben twee monden te voeden waar ik niet zo'n trek in heb
![]()
Ik denk dat dat moeilijk wordt, niemand wil natuurlijk zijn banaan afstaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik eet niet zoveel rijst(ongeveer 100-150 gram) en ik denk dat ik überhaupt niet zoveel ga eten
Maar ik wil wel graag 1 gebakken banaan
![]()
Ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat moeilijk wordt, niemand wil natuurlijk zijn banaan afstaan![]()
![]()
Jaaaa, je bent mijn heldinquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:26 schreef freecell het volgende:
Ik
Ben niet zo'n fan van gebakken banaan
Als ze zeggen dat dat niet kan dan zeg je anders maar dat er mensen bijzitten die vanwege een operatie niet veel kunnen eten of zo. (als die mensen dat tenminste niet erg vinden dat dat gezegd wordt)quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:33 schreef teigan het volgende:
Ik moet nog even bellen of ik er gewoon een rijsttafel voor zoveel personen van kan maken..
Ik heb er geen problemen mee. Het is volgens mij in de hele wereld bekend. Nouja, daar waar ze internet hebben danquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ze zeggen dat dat niet kan dan zeg je anders maar dat er mensen bijzitten die vanwege een operatie niet veel kunnen eten of zo. (als die mensen dat tenminste niet erg vinden dat dat gezegd wordt)
En ander neem ik kippensoep als hoofdgerecht en eet uit dat bakje wel de restDie soep kan ik nog wel betalen.
Lopen doen we zaterdag echt wel genoeg, maak je daar maar geen zorgen om!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:59 schreef ymme het volgende:
lopen is juist goed voor de lijn.
Dus of dat is wat jullie willen, weet ik zo net nog niet
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lopen doen we zaterdag echt wel genoeg, maak je daar maar geen zorgen om!![]()
Vraag is: "Loop jij met ons mee?"
WHEHEHHEHEquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef Isabeau het volgende:
(de rolstoel dus, niet jou zonder wieltjes)
Dan zou ik nog eerder gaan slepenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:36 schreef Troel het volgende:
WHEHEHHEHE
Ik zie je echt al iemand gewoon duwen.
Nouja, ik ben nog steeds tonnetje rond, ik ben nog wel te rollenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eerder gaan slepen![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou het probleem is dat het zitten ook niet zo super gaat... halfhangend wil nog wel, maar goed rechtop zitten gaat na pakweg een halfuur ook al erg irriteren....
vind jullie wel allemaal heeeeeeeeeel lief hoor!
Nou, uhm, als je ons als kleinere personen meerekend, kunnen ymme Isabeau en Atrimar niet van onze portie mee-eten. Overigens (klinkt misschien heel erg, ik weet het) hoop ik dat een kleine portie wel groter dan een kinderportie is, want dat krijg ik nog wel opquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:27 schreef teigan het volgende:
Ik heb even gebeld, en vanalles geregeld..
We nemen een gewone rijsttafel, die is 14 euro per persoon(exclusief drankjes).., dat is dan soep, tussengerecht, hoofdgerecht en koffie/thee na..
Met Rewimo en Troel wordt rekening gehouden, ze krijgen kleinere porties, en worden samen als 1 persoon gerekend..
Ik heb ook de vrijheid genomen om chocoladetaart te regelen daar, dat zou ze voor ons bestellen, ik heb dat voor 10 personen besteld, maar dat kan ik nog veranderen..
Ik hoop dat jullie het hier een beetje mee eens zijn...
Btw, ik kwam op 14 personen uit die meegingen, klopt dat nog?
Ah ok. En dat van die rijsttafel is wel waar. Als ze maar van mijn banaan afblijvenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:16 schreef teigan het volgende:
Het is trouwens zeg maar de helft van wat wij krijgen Troel, dus een half kopje soep, wat minder voorgerecht... En voor de rest wordt de tafel gewoon volgezet met alles, en kunnen we zelf opscheppen..
Ik ben niet zo'n goede onderhandelaar, ik was allang blij dat ik dit had weten te regelen, als iemand denk het beter te kunnen dan belt ie maar, ik heb mijn best gedaan...
Een halve banaan, kleine portie hèquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:28 schreef Troel het volgende:
Ah ok. En dat van die rijsttafel is wel waar. Als ze maar van mijn banaan afblijven
ja nog maar eventjesquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:38 schreef Faithy het volgende:chocoladetaart
pisang
ik heb er zin in !
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:50 schreef Rewimo het volgende:
Pssst, kom je nog eens langs op FFF?Je wordt gemist.
Wat zou de gedachte zijn? "Die heeft zijn poot gebroken, dan ben je vast niet goed bij je hoofd" of zoietsquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:30 schreef Rewimo het volgende:
Moet je er ook een beetje suffig bij kijken natuurlijk
Poe ik heb eens 4 maanden met mijn poot in het gips gezeten, mocht ik ook niet op lopen, dus zat toen ook in een rolstoel. Mensen kijken je inderdaad niet aan en gaan ervan uit dat je niet tot 3 kunt tellen (laat staan tot 10)
Beterschap! Komt vast op tijd goedquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:29 schreef Riann het volgende:
ik ben wel snip en snip verkouden *hatjoe* *snotter snotter*
Ik hoop dat het zaterdag minder is. Ik hoop dat ik jullie niet aansteekal hangt het wel overal in de lucht.
![]()
ik kan heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed suf kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:30 schreef Rewimo het volgende:
Moet je er ook een beetje suffig bij kijken natuurlijk
Poe ik heb eens 4 maanden met mijn poot in het gips gezeten, mocht ik ook niet op lopen, dus zat toen ook in een rolstoel. Mensen kijken je inderdaad niet aan en gaan ervan uit dat je niet tot 3 kunt tellen (laat staan tot 10)
Dan mag jij mij helpen met de volgende meet te regelen in Mei...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik kan heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed suf kijken
maar heb besloten om niet mee te gaan... ik vind dit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jammer... maar ik vind dat ik het mijn rug niet mag aandoen...
de volgende keer ga ik wel weer een poging doen..
Isa (en atrimar), dan moeten jullie jammer genoeg toch nog met de bus
1000 x sorry!
Geeft niets....quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja .. mijn rug moet ik (hopelijk) nog heeeeeeeeeeeeel lang mee doen en er komen nog wel meerdere meetings!
organiseren wil ik wel een keer doen, maar niet voor september, ben nogal druk met afstuderen Ymme....
sorrrrrry
haha ik lach er ook maar meequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Zie je wel!!
* Isabeau duikt weg en lacht heel hard
Ik denk het haast wel. Die meet is ergens in 2003 of 2004 ofzo geweest en ik ben nu op mijn gewicht van 2000quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:46 schreef Riann het volgende:
Troel ben je nu eigenlijk dunner of hetzelfde of zo van de eerste en laatste keer dat ik je toen gezien heb bij de fok six flags meet Is al weer zo'n tijd geleden ik heb helaas die foto's niet meer.
Doe eens lief en begin niet over B&J ijsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:10 schreef YPPY het volgende:
De foto's! Wat erg.Nu moet ik ook weer denken aan B&J's ijs. Dat wordt niks meer met de yoghurt vandaag.
Echt jammer dat je niet meegaat. Je weet het hè, het aanbod blijft staan tot morgenochtend! Geef maar een kik en je kan mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:24 schreef ymme het volgende:
Nog 1 nachtje slapen dames..
Niet teveel leuke fo'to's en verslagen maken he, anders weet ik precies wat ik allemaal gemist hebt.
Beterschap B-J. Jammer dat je te veel pijn hebt om mee te gaan. Wel verstandig om voorzichtig te doen met je lijf! Nogmaals beterschap! En slaap lekker!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou probleem opgelostik ga ff naar het postkantoor en dan nog even weer liggen... veel te kort nachtje gehad.. (kon niet slapen...)
tot later vandaag allemaal!
Ik kreeg op mijn 18de ook ontzettend last van mijn rug.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:05 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt geweldigJe bent aan de vroege kant voor slijtage lijkt me... Hoewel, ik had op mijn 18e een versleten teengewricht
Is iets heel anders dan waar ik last van heb zo te zien. Ik kan alles bewegen maar mijn wervels zitten vastgeroest of zoiets. Moet wel weer loskomen volgens de peut. Hopelijk snel. Autorijden was geen pretje daarnet
Nog 24 uurquote:
Doe maar... hier nog een patiënt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Moet ik nog het grote Rugpijn boek meebrengen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |