abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34938152
Eerdere dieetclubmeetings
Dieetclubmeeting I in Burgers Zoo op 29-11-03 - Beestachtig gezellige meeting.
Dieetclubmeeting II in Sanadome op 20-03-04 - Een gezonde zwemmeeting.
Dieetclubmeeting III in Den Haag op 10-07-04 deel I en deel II - Gezellige smulmeeting met politiek tintje.
Dieetclubmeeting IV in de Efteling op 11-09-04 deel I en deel II - Gezellige meeting met een ganzenmars.
Dieetclubmeeting V - Brainstormtopic
Dieetclubmeeting VI in de sauna in Soesterberg op 12-02-05 - De zweetmeet
Dieetclubmeeting VII Loevestein, Efteling, Sauna/BBQ
Dieetclubmeeting VIII saunameeting in Drenthe op 26-11-2005- zweetmeet met afkoeling in de sneeuw
Dieetclubmeeting IX Dierentuin Emmen - 18 februari naar de dierentuin! Je kan dus nog mee.
Dieetclubmeeting X Dierentuin Emmen & Sauna Putten. Dierentuin 18 februari en sauna 25 maart

De Dierentuinmeeting!
Op 18 februari 2006 staat een meeting naar het Noorderdierenpark in Emmen in de agenda's van:
  • teigan
  • Pandorah
  • Beessie-Jen
  • Rewimo
  • Faithy
  • Octopussy
  • Levitation
  • Freecell
  • Tararaboemdijee
  • Isabeau
  • Atrimar
  • Ymme
  • YPPY
  • Riann
  • Troel

Er is om 11:00 's morgens afgesproken bij hoofdingang centrum. En tussen de middag krijgen we een rondleiding in de keuken. Je bent dieetclub of je bent het niet Na de dierentuin gaan we uit eten bij een Chinees restaurant dat vlak bij de dierentuin ligt. Op zich is iedereen welkom, als je maar tegen gebabbel over dieten kan!

De Saunameeting!
    Op 25 maart 2006 staat een meeting gepland in Beautyfarm Sauna Drome in Putten. We gaan hier heen op de Optimel zegeltjes en hebben voor 6 personen gereserveerd. De mensen die nu sowieso al meegaan zijn
  • Pandorah
  • Isabeau
  • teigan
  • octopussy
  • Faithy
  • freecell

Meeting in Wording
    Ergens in mei in een stad, waarschijnlijk Utrecht of Arnhem, gaan we iets leuks doen.
    Vager lukt me niet hoor

[ Bericht 50% gewijzigd door Isabeau op 12-02-2006 21:02:42 ]
  • "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 15:35:33 #2
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_34938208
    We hebben nu twee nieuwe
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 15:35:46 #3
    13151 crew  Rewimo
    pi_34938213
    En ik wil dat je meegaat!!!
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_34938231
    Nou, ik open nooit meer een topic Isa is altijd voor.
    pi_34938294
    als wel allemaal iets extra's betalen kunnen jullie wel mee

iemand die daar ontzettend op tegen is?
    Doei.
    pi_34938369
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Faithy het volgende:
    als wel allemaal iets extra's betalen kunnen jullie wel mee

iemand die daar ontzettend op tegen is?
    eh, ik? (en ja, ik zou het ook voor iemand van jullie doen, geen probleem...)
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_34938429
    word jou iets gevraagd?

jij bent het lijdend voorwerp, dus

Doei.
    pi_34938523
    Hey, er zijn twee monden te voeden hoor Maar ik zou me rot generen als anderen voor mijn eten betalen. Grote kans dat ik dan alleen kippensoep ga bestellen en die per se ook zelf wil afrekenen
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 15:46:39 #9
    13151 crew  Rewimo
    pi_34938653
    Jullie kunnen echt met Troel en mij mee eten. Ik heb liever dat jullie de restjes naar binnen werken dan dat we de helft terug naar de keuken moeten sturen. En betalen moeten we toch. Dan betaal jij die banaan maar
    pi_34938718
    Ja maar, lieve Rewimo...we kunnen toch niet om extra lege borden vragen Echt! Daarbij kost drinken ook geld en het wordt altijd duurder dan je denkt. En zo
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 15:52:55 #11
    13151 crew  Rewimo
    pi_34938912
    Ik kan je echt niet ompraten hè?
    pi_34938961
    Ik vind het echt heel erg lief voorgesteld, jullie zijn schatten en ik zou hetzelfde roepen maar ik vind het zo'n naar gevoel als anderen voor mij dingen betalen. Nou ja, tenzij het mijn ouders of zo zijn
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 15:56:48 #13
    13151 crew  Rewimo
    pi_34939044
    We praten volgende week nog wel even flink op je in
    pi_34939090
    Ik blijf dan wel een weekje weg uit dit topic
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 16:00:09 #15
    13151 crew  Rewimo
    pi_34939162
    In de dierentuin, bedoel ik
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 16:03:32 #16
    13151 crew  Rewimo
    pi_34939295
    OPROEP AAN DE TREINREIZIGERS

V 08:11 Haarlem 8 Amsterdam Centraal Intercity 829 NS
    A 08:25 Amsterdam Centraal 2
    V 08:36 Amsterdam Centraal 8b Amersfoort Intercity 20727 NS
    A 09:46 Zwolle 3a
    V 10:03 Zwolle 15 Marienberg Stoptrein 8027 NS
    A 11:03 Emmen 1

Dit is mijn schema, wie stopt onderweg in welke trein en waar?
      vrijdag 10 februari 2006 @ 16:25:42 #17
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34940090
    Lieve Isabeau, gewoon komen ok?

En anders scheppen wij wat op ons bord en eten jullie van de dienborden
    Het komt echt wel goed!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 16:28:55 #18
    13151 crew  Rewimo
    pi_34940225
    En anders eten we gewoon met zijn tweeën van één bord
    pi_34940277
    de rekening wordt toch gesplit enzo ongeveer, dus 'valt het niet op'

en met zoveel mensen eveni ets extra's is bijan niets..

we duwen jullie gewoon in een auto
    Doei.
    pi_34940299
    note to self: handboeien mee
    Doei.
    pi_34940445
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 16:30 schreef Faithy het volgende:
    de rekening wordt toch gesplit enzo ongeveer, dus 'valt het niet op'

en met zoveel mensen eveni ets extra's is bijan niets..

we duwen jullie gewoon in een auto
    We bestellen een rijsttafel voor 5 personen, dan krijgen we er een voor 30 personen en dan gaan we ze gewoon voeren!
      vrijdag 10 februari 2006 @ 16:36:28 #22
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_34940505
    Eten bij de Chinees vlakbij de Dierentuin?

Die zit boven een Coffeeshop!

Is wel een goede trouwens. (Die Chinees)
    pi_34942182
    Hoi hoi, dus Troel gaat ook mee?

En Isa, gewoon mee gaan eten joh, we maken het niet zo duur met die Chinees. Ik heb wel een keer de ervaring gehad dat ik een leeg bordje kreeg en dat ik bij een ander kon opscheppen. Dus ik denk dat ze daar wel wat gewend zijn .
    pi_34942190
    isabeau je gaat gewoon mee.... ik kan iets vaags herrinneren dat jij ook ooit iets meer hebt betaald omdat ik net niet genoeg bij had. En de rekening word toch gedeelt. Dus je MOET mee
    pi_34942399
    ja idd, we gaan het echt niet duur maken!

ik heb nu ook niet echt veel te besteden
    Doei.
    pi_34942799
    * Isabeau zwicht al een klein beetje, maar onder veel protest en hopeloze zuchtjes
      vrijdag 10 februari 2006 @ 17:50:28 #27
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34942896
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 17:46 schreef Isabeau het volgende:
    * Isabeau zwicht al een klein beetje, maar onder veel protest en hopeloze zuchtjes
    Echt waar, het gaat helemaal goed komen. Vergeet niet dat het een dieetclubmeeting is en we dus geen van allen die grote porties op gaan krijgen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 17:53:31 #28
    13151 crew  Rewimo
    pi_34942969
    quote:
    Je moet niet een beetje zwichten maar gewoon helemaal
    pi_34944731
    O ja, ik had nog gekeken naar wandeltochten bij de VVV Utrecht, maar daar moest je allemaal voor betalen. Nu heb ik wel een boekje over een wandeltocht met muurreclames maar misschien moeten we maar ergens een puzzeltocht vandaan halen voor Utrecht of Arnhem. Ik heb ooit eens een puzzeltocht gemaakt voor een familiedag in Artis dus ik kan Ymme (als je dat wilt doen hoor) helpen indien dat nodig is .
    pi_34945339
    Levitation:

jij kwam mij toch om 8 uur ophalen????
    pi_34950123
    We bestellen gewoon voor 10 personen een rijsttafel met z'n 14'en. Er blijft altijd zoveel over. En dan stop je een fles drinken in je tas, heb je dat ook niet.

Hoe laat verzamelen we bij de dierentuin? En Pandorah, hoe lang is het rijden vanaf jou?
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_34951022
    wil er nog iemand vanuit Den Haag meerijden?

enkeltje, welteverstaan
    Doei.
    pi_34951269
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 21:31 schreef YPPY het volgende:
    We bestellen gewoon voor 10 personen een rijsttafel met z'n 14'en. Er blijft altijd zoveel over. En dan stop je een fles drinken in je tas, heb je dat ook niet.

Hoe laat verzamelen we bij de dierentuin? En Pandorah, hoe lang is het rijden vanaf jou?
    precies, ik vind het prima als we gewoon kosten delen ik heb ook niet zo veel geld over deze maand dus ik was ook niet van plan om veel geld uit te geven.

En Faithy, je kan nog met mij meerijden 's ochtends als je wil.
    pi_34951347
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 21:59 schreef octopussy het volgende:
    En Faithy, je kan nog met mij meerijden 's ochtends als je wil.
    Moet je d'r wel even afzetten in Groningen na de meet
    pi_34952412
    octo: ik ga daarna door naar vriendlief in Groningen

dus ik denk dat het beetje zonde is
    Doei.
    pi_34953810
    Oh ok, ik had begrepen dat je met de vriend naar Groningen zou rijden daarna.
    nou dan moet ik in mijn eentje 2,5 uur heen en 2,5 uur terug in de auto
    pi_34953947
    ik ook, nou ja, iig 1 keer 2.5 uur op 1 dag

we kunnen ook 'samen rijden'
    Doei.
    pi_34961528
    Nog maar een weekje wachten en dan is het zover!!!!!
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_34961636
    Weten we trouwens hoe laat en waar we ons voor de rondleiding moeten melden? (ik heb wel een vermoeden waar de centrale keuken ligt, maar met 'een vermoeden' is ook alles wel gezegd)
      † In Memoriam † zaterdag 11 februari 2006 @ 09:32:48 #40
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_34961703
    quote:
    Je lijkt Lotte wel..
    pi_34961740
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 09:32 schreef Loedertje het volgende:
    Je lijkt Lotte wel..
    Mijn hartje....mijn bonzend hartje....kan zoiets niet aan. Hoor!

maar ik zal het nooit meer doen
    pi_34961899
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef octopussy het volgende:
    Oh ok, ik had begrepen dat je met de vriend naar Groningen zou rijden daarna.
    nou dan moet ik in mijn eentje 2,5 uur heen en 2,5 uur terug in de auto
    Jij komt toch ook langs Utrecht/Amersfoort?
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    *OUD heilige*
    pi_34963304
    over een weekje zijn we er
    Doei.
    pi_34964996
    YPPY: volgens de routeplanner is het vanaf mij 1 uur en 44 minuten rijden naar Emmen. Dus als we om 9 uur afspreken lijkt mij dat ruim voldoende toch? Ik zal je zo even mailen hoe je bij mij komt. Octopussy: je kan ook de auto in de wijk tegenover mij neerzetten waar je nog gratis kan parkeren als je niet alleen naar Emmen wilt.

Allen: ik heb een informatiebrief gehad van Emmen en daarin staat dat een van ons als we aankomen even moeten melden bij de informatiebalie. Waar de keuken staat omschreven in de brief.
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 februari 2006 @ 17:45:29 #45
    13151 crew  Rewimo
    pi_34972642
    Mooi

Niemand meer met de trein trouwens
    pi_34973760
    ik niet iig..

het is 231 km naar Emmen, terwijl het normaal 236 km naar Groningen is..

en vervolgens weer 56 km van Emmen naar Groningen

geweldig

maar gelukkig verdwaal ik niet met 3 andere mensen in de auto richting Groningen
    Doei.
    pi_34974318
    Op de hoek zonneweg-kerkhoflaan ligt trouwens een gratis parkeerterrein op korte afstand van het dierenpark (dichterbij dan alle parkeerterreinen waar de borden je heen sturen!!) Het niet-geasfalteerde stuk grond is net over het spoor en herkenbaar aan de houten dinosaurus. Het is één van de vroegere parkeerterreinen van het park en nu dus ongebruikt (alleen door mensen die het weten te vinden) en gratis. Als je vanaf dat terrein de olifantensporen op de stoep volgt kom je vanzelf in de dierentuin
    pi_34974348
    Ik ben toch niet de enige die rookt???
    pi_34974386
    Het kan ook zijn dat er een houten olifant staat (ze hebben er twee en ik weet niet meer welke waar staat )
    pi_34974432
    Isa je gaat nu toch zeker mee met eten?
    pi_34974441
    ik denk het niet, Riann
    pi_34974479
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 18:40 schreef Isabeau het volgende:
    ik denk het niet, Riann
    toe nouuuuuuuuuuu anders moet ik echt hard huilen en iedereen is het er mee eens dat wij dan betalen.... zover ik weet... dus pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    pi_34974487
    volgens mij is het een olifant??? en heeeeeeeel vroeger stond die dino bij de ingang van de dierentuin toen was ik nog een klein jennetje en leek die dino echt MEGA! daar kon je dan in klimmen enzo.... jeugdsentiment ...
    en die parkeerplaats is inderdaad wel het beste en heel dichtbij.
    05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
    pi_34974541
    Lieve Riann, jullie moeten dan voor twee mensen betalen en ik ga me hoogst ongemakkelijk voelen als de rekening komt en wij niet mee kunnen betalen.

Weet je die te vinden, Beessie-Jen? Er zijn geen borden meer die daarheen wijzen hè. En ik denk ook dat het de olifant was Het zonk langzaam in nadat ik 'olifantenpoten' had getypt
    pi_34974595
    ik kan het me wel voorstellen. Ik zou dat ook niet snel doen dan.
    pi_34974611
    oh, en ik rook ook nog steeds Riann

Isa, NIET ZEUREN

NIET ZEIKEN

BEK DICHT EN VRETEN!
    Doei.
    pi_34974642
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef Faithy het volgende:

Isa, NIET ZEUREN

NIET ZEIKEN

BEK DICHT EN VRETEN!
    hmmmz je hoort het Isa
    pi_34974653
    ja hoor die parkeerplaats weet ik te vinden mijn opa en omas wonen in een flat aan het verlengde van die straat (klokkenslag).

ik weet alleen niet vanaf waar die andere mensen emmen binnenkomen? voor ons is het vanuit Hoogeveen een eitje.
      zaterdag 11 februari 2006 @ 20:06:40 #59
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34977146
    quote:

Isa, NIET ZEUREN

NIET ZEIKEN

BEK DICHT EN VRETEN!
    Ja precies.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 februari 2006 @ 20:10:50 #60
    13151 crew  Rewimo
    pi_34977332
    quote:
    Isa, NIET ZEUREN

NIET ZEIKEN

BEK DICHT EN VRETEN!
    Ik dacht dat wij met zijn allen allang hadden besloten dat Isa gewoon mee gaat? Afgesproken dus

O enne, mag ik de rokers dan heel lief aankijken om niet bij het eten te roken? Buiten maakt het me niet zoveel uit maar ik heb COPD en dat speelt nogal op als ik in de rook zit
      zaterdag 11 februari 2006 @ 20:11:35 #61
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34977373
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 18:37 schreef Riann het volgende:
    Ik ben toch niet de enige die rookt???
    Ik denk het wel als ik het zo lees.

Gewoon stoppen met roken dus
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_34977487
    Troel:

ik rook ook hoor
    Doei.
    pi_34977517
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 20:10 schreef Rewimo het volgende:
    O enne, mag ik de rokers dan heel lief aankijken om niet bij het eten te roken? Buiten maakt het me niet zoveel uit maar ik heb COPD en dat speelt nogal op als ik in de rook zit
    isch logisch

toch Riann?
    Doei.
      zaterdag 11 februari 2006 @ 20:22:53 #64
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34977840
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 20:14 schreef Faithy het volgende:
    Troel:

ik rook ook hoor
    Ook stoppen dus
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35010931
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 20:14 schreef Faithy het volgende:

[..]

isch logisch

toch Riann?
    Tuurlijk ik heb gisteravond op een verjaardag ook niet gerookt Omdat er niet gerookt werd ik pas me daar wel erg gemakkelijk op aan. En stoppen hmmmz ben ruim een half jaar gestopt geweest. Toen weer langzaam begonnen en nu ben ik weer een rookster. En nee stoppen ik sta er nu nog niet achter dus dan lukt het toch niet.
    pi_35013131
    Hi! Reken niet op mij met de sauna-meeting! Zit de dagen daarvoor ook al in die regio voor een cursus en er moet hier in huis soms ook wat gebeuren!
    pi_35013365
    Gaan we trouwens met het eten met zijn allen een rijsttafel bestellen? Ik heb aangegeven dt we gewoon van de kaart bestellen, maar ik kan het nog veranderen, dat ik gewoon een rijsttafel voor 12 of 13 personen doe...
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 februari 2006 @ 21:24:58 #68
    13151 crew  Rewimo
    pi_35015417
    Ik vind rijsttafel prima. Als het enigszins kan moeten we dan wel wat minder porties bestellen dan het aantal personen waarmee we komen. We krijgen dat toch nooit op
      zondag 12 februari 2006 @ 21:27:34 #69
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_35015508
    rijsttafel vind ik ook prima....
    ik moet trouwens even afwachten hoe het zaterdag met mijn rug is en of ik al uitslagen van mijn fotos heb....
    anders kan ik of niet meer, of ik mag in een rolstoeltje
    pi_35015540
    We duwen wel als 't moet, Beessie-Jen
      zondag 12 februari 2006 @ 21:31:17 #71
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_35015633
    haha wel 92 kg hoor dus weet waar jullie aan beginnen
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 februari 2006 @ 21:38:51 #72
    13151 crew  Rewimo
    pi_35015935
    Ik heb 't ook al in mijn rug Maar niks houdt me tegen hoor. Zeker niet nu ik vandaag een nieuwe tweedehands lens heb gekocht op een fotobeurs. Ik zal jullie krijgen
    pi_35021636
    quote:
    Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
    haha wel 92 kg hoor dus weet waar jullie aan beginnen
    ach is weer een beetje sporten he?
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 08:14:25 #74
    13151 crew  Rewimo
    pi_35026357
    Hm als het zo doorgaat wordt het een goeie training voor jullie, mijn rug doet vandaag een stuk moeilijker dan gisteren
    pi_35026364
    Ja, hallo zeg! Het is een dagje ontspannen, geen krachttraining

maar rot dat je zo'n last van je rug hebt, Rewimo
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 08:19:15 #76
    13151 crew  Rewimo
    pi_35026390
    Tsss je post net zelf een stuk waarin staat dat beweging zo goed is als je af wilt vallen
    pi_35026396

maar dat is natuurlijk ook helemaal niets nieuws

De wetenschap onderzoekt alleen dingen die we al weten
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 08:21:04 #78
    13151 crew  Rewimo
    pi_35026404
    Poe ze kunnen nog wel wat van ons leren
    pi_35026907
    Anders bel ik vandaag of morgen even, en zeg dat we met zijn allen een rijsttafel nemen, en dan vraag ik even of het voor een paar man minder mag omdat we een paar mini eters erbij hebben.... Hopeljk vinden ze dat niet erg?
      maandag 13 februari 2006 @ 09:21:06 #80
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35027109
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 09:09 schreef teigan het volgende:
    Anders bel ik vandaag of morgen even, en zeg dat we met zijn allen een rijsttafel nemen, en dan vraag ik even of het voor een paar man minder mag omdat we een paar mini eters erbij hebben.... Hopeljk vinden ze dat niet erg?
    En als ze het erg vinden gaan we gewoon op zoek naar een andere chinees. Dat zeggen we tenminste.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35027153
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 09:21 schreef Troel het volgende:

[..]

En als ze het erg vinden gaan we gewoon op zoek naar een andere chinees. Dat zeggen we tenminste.
    Werkst meestal wel.
    Als iemand nog wil lachen, kijk even in dit topic: Trouwen en zo deel 19 mijn reactie met de foto's...
      maandag 13 februari 2006 @ 09:27:10 #82
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35027233
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 09:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Werkst meestal wel.
    Als iemand nog wil lachen, kijk even in dit topic: Trouwen en zo deel 19 mijn reactie met de foto's...
    Nog even wachten en dan zal ik eens kijken Maar uit je tekst begrijp ik alwel dat die kruisjes beter zijn
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 09:31:31 #83
    13151 crew  Rewimo
    pi_35027317
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 09:09 schreef teigan het volgende:
    Dat zal best lukken lijkt me. Zo nee, dan verdienen ze niks aan ons die avond Want dan zoeken we een ander adres
    pi_35027555
    freecell, wat een jurk zeg...
    Ik vind hem ook niet bij jou passen hoor..
    pi_35027556
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 09:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Nog even wachten en dan zal ik eens kijken Maar uit je tekst begrijp ik alwel dat die kruisjes beter zijn
    Veel beter
    pi_35027621
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 09:42 schreef teigan het volgende:
    freecell, wat een jurk zeg...
    Ik vind hem ook niet bij jou passen hoor..
    Nee dùh, dat past bij niemand...
    Hij was wel van pure zijde, dat voelde dan wel weer lekker, maar echt.... verschrikkelijk
    edit: bij mij doen de foto's het nog steeds niet, bij jou dus wel?
    pi_35027676
    als ik het linkje pak, en ze dan copy-paste in mijn browser, dan zie ik ze... Anders niet..
    pi_35027969
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 19:10 schreef Riann het volgende:
    Levitation:

jij kwam mij toch om 8 uur ophalen????
    Sorry voor de late reactie... maar: ja!!!! Ik ben om 8 uur bij jou!
    Heb 't hele weekend niet achter internet gezeten, vandaar dat 't even duurde. Nu zit ik op m'n werk en dan Fok! ik standaard. Had wel een hoop bij te lezen...

Over 't roken: ik rook niet... Ik weet niet of je lang zonder peukje kan, maar ik vind roken in de auto erg smerig. We stoppen onderweg anders wel een keertje voor een peuk. Kan ik ook even mijn benen strekken, 't is toch een rot-eind rijden.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_35028460
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 09:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Werkst meestal wel.

Nee, het zou ook niet echt mijn keus zijn.
    pi_35028465
    ach, in mijnn auto wordt ook niet gerookt

als ik een eind rijd, dan stop ik ook gewoon even, zelfs als ik alleen ben

Ik deel wel alvast mee, dat als het KUTweer is, en dan ook echt KUTweer, zoals gisteren, dan rij ik wel richting Emmen.

Is het daar nog steeds KUTweer, dan rij ik door naar Groningen
    Doei.
    pi_35028774
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 10:29 schreef Faithy het volgende:
    ach, in mijnn auto wordt ook niet gerookt

als ik een eind rijd, dan stop ik ook gewoon even, zelfs als ik alleen ben

Ik deel wel alvast mee, dat als het KUTweer is, en dan ook echt KUTweer, zoals gisteren, dan rij ik wel richting Emmen.

Is het daar nog steeds KUTweer, dan rij ik door naar Groningen
    Hmmm, en als het goed weer is, moeten wij verder treinen vanaf Emmen? Of als het goed weer is, ga je niet over Emmen maar wel naar Groningen? En als het tot Emmen slecht weer is en dan goed, zitten we dan vast in Emmen?
    Feef, ik doe je even niet begrijpen
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 10:46:12 #92
    13151 crew  Rewimo
    pi_35028845
    Het moet maar gewoon goed weer worden
    pi_35028938
    Als het kutweer is, dan moeten wij met de bus naar Groningen..

Maar ik vind kutweer geen goed excuus, er zijn meer dan genoeg overdekte dingen....(vlindertuin, haaien en dergelijke)
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 10:51:09 #94
    13151 crew  Rewimo
    pi_35028990
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 10:49 schreef teigan het volgende:
    Maar ik vind kutweer geen goed excuus, er zijn meer dan genoeg overdekte dingen....(vlindertuin, haaien en dergelijke)
    En natuurlijk de restaurants met zelfbediening
    pi_35029219
    vlinders zijn saai

en freecell: lees nog maar 's rustig door

btw: vanmiddag sollicitatiegesprek!
    Doei.
    pi_35033035
    nou rewino... ik kan je de hand schudden.... mijn rug wordt ook niets beter... net huisarts gebeld, nog geen uitslag van mijn fotos....
    verder wel verlenging gekregen voor mijn pijnstillers gelukkig, want ben gewoon misselijk van de pijn.....
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 13:14:15 #97
    13151 crew  Rewimo
    pi_35033207
    Vervelend hè... Ik zit nu wel op mijn werk maar ik weet niet of ik dat ga volhouden zo. Nou ja deze dag zal ik nog wel doorkomen en morgen zien we wel weer.
    pi_35037002
    Ik ga misschien iets héél raars zeggen, Beessie-Jen en Rewimo, maar drinken jullie wel genoeg water? Soms reageert rugpijn op 2 grote glazen water. Maar ik vermoed dat jullie genoeg drinken, lijners en zo
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 15:02:31 #99
    13151 crew  Rewimo
    pi_35037346
    Ik drink zat, geen water maar wel thee, karnemelk, cola light en zo. Water valt niet echt lekker. Maar 2 liter per dag haal ik echt ruim.

Ik heb ooit eens twee verschoven wervels gehad na een rare beweging met volleyballen. Die plek blijft gevoelig en daar heb ik nu dus ook weer last van.
    pi_35037467
    Is wens jullie bij deze alvast heel veel plezier.
    Kan ik het niet meer vergeten te zeggen.
    Heb momenteel een hoofd als een dolle stier. (voel me niet zo)
    pi_35037657
    Nou ja, schijnt iets te maken te hebben met tussenwervelschijven die dan door dehydratie wat inzakken en net een beetje beter gaan zitten als ze goed gevuld zijn met vocht Bij sommige mensen helpt het geweldig, bij de meesten niet.

ymme, dank je maar kijk vrijdag of desnoods zaterdag nog maar wat je doet.
    pi_35038182
    goh isabeau, en ik maar denken van oh, het zal vast iets met nieren zijn die pijndoen, maar ik kon de link met je ruggegraat al niet leggen....
    pi_35041606
    Sterkte ymme, Je moet zelf maar kijken of je nog komt, al kan het een leuke afleiding zijn.
    *OUD heilige*
    pi_35041713
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef YPPY het volgende:
    Sterkte ymme, Je moet zelf maar kijken of je nog komt, al kan het een leuke afleiding zijn.
    Daar heb je helemaal gelijk in.
    Maar ik heb dan ook nog maar iets van 10 euro.
    En in het weekend is mijn OV niet geldig.

Dus denk niet dat het wat gaat worden.
    Wel heel lief aangeboden allemaal.

Maar ik ben en blijf GEEN profiteur.
      maandag 13 februari 2006 @ 16:45:12 #105
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35041774
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 16:43 schreef ymme het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in.
    Maar ik heb dan ook nog maar iets van 10 euro.
    En in het weekend is mijn OV niet geldig.

Dus denk niet dat het wat gaat worden.
    Wel heel lief aangeboden allemaal.

Maar ik ben en blijf GEEN profiteur.
    Nee joh, profiteur ben je pas als je willens en wetens komt en doet alsof je geld hebt en dan snel wegglipt zonder te betalen en de rest op laten zadelen met torenhoge rekeningen.
    Wat er nu gebeurd is dat er simpelweg aangeboden wordt aan een aantal mensen om lekker mee te eten en dergelijke omdat ze dat eigenlijk heel hard verdienen en nodig hebben.

Echt waar
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35041896
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee joh, profiteur ben je pas als je willens en wetens komt en doet alsof je geld hebt en dan snel wegglipt zonder te betalen en de rest op laten zadelen met torenhoge rekeningen.
    Wat er nu gebeurd is dat er simpelweg aangeboden wordt aan een aantal mensen om lekker mee te eten en dergelijke omdat ze dat eigenlijk heel hard verdienen en nodig hebben.

Echt waar
    Ja dat is waar. En dat is dan ook helemaal lief van die mensen. Maar daar voel ik me gewoon niet lekker bij.
    Het idee..

Ik zou zelf precies het zelfde gedaan hebben hoor, het aan iemand aanbieden, maar dat voelt dan weer heel anders, dan als jij die gene bent die eigenlijk niet kan komen. Maar daar veel mensen gesteunt wordt, om wel te komen.
    Mijn gevoel zegt dat toch iets van je moet je inhouden, of extra aardig doen.. Ik voel me daar ongemakkelijk bij.
    Beetje moeilijk te verwoorden.
    pi_35041977
    Gewoon je gevoel volgen, ymme Maar als je komt wordt het vast erg gezellig en ben je achteraf blij dat je een dagje afleiding hebt gehad
      maandag 13 februari 2006 @ 16:50:03 #108
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35042010
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja dat is waar. En dat is dan ook helemaal lief van die mensen. Maar daar voel ik me gewoon niet lekker bij.
    Het idee..

Ik zou zelf precies het zelfde gedaan hebben hoor, het aan iemand aanbieden, maar dat voelt dan weer heel anders, dan als jij die gene bent die eigenlijk niet kan komen. Maar daar veel mensen gesteunt wordt, om wel te komen.
    Mijn gevoel zegt dat toch iets van je moet je inhouden, of extra aardig doen.. Ik voel me daar ongemakkelijk bij.
    Beetje moeilijk te verwoorden.
    Denk er dan in ieder geval nog even over na, dan kan je altijd aan het einde van de week nog beslissen. Misschien heb je het dan wel heel hard nodig om er even tussenuit te zijn. Laat het gewoon nog even open ok?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35042075
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 16:50 schreef Troel het volgende:

[..]

Denk er dan in ieder geval nog even over na, dan kan je altijd aan het einde van de week nog beslissen. Misschien heb je het dan wel heel hard nodig om er even tussenuit te zijn. Laat het gewoon nog even open ok?
    Ik laat het nog even open.
    En zal er eens goed over nadenken.
    Eerst vanavond even afwachten..
    pi_35042291
    Je kunt altijd nog een leuk liedje zingen of de menukaart voorlezen ter compensatie.

Gewoon meegaan alledrie.
    *OUD heilige*
    pi_35042384
    Het wordt zo wel een duur dagje voor jullie
    pi_35042388
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 16:56 schreef YPPY het volgende:
    Je kunt altijd nog een leuk liedje zingen of de menukaart voorlezen ter compensatie.

Gewoon meegaan alledrie.
    Menukaart voorlezen, klinkt als een goed alternatief.

Leuk liedje zingen, zou ik jullie dan maar niet aandoen.
    pi_35042412
    Reken eens uit wat jullie dan allemaal kwijt zijn.
    Als wij drieen toch meegaan..
      maandag 13 februari 2006 @ 17:03:37 #114
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35042637
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 16:58 schreef ymme het volgende:
    Reken eens uit wat jullie dan allemaal kwijt zijn.
    Als wij drieen toch meegaan..
    ymme, Rewimo en ik eten toch kleine porties dus dat maakt bij zo'n grote rijsttafel niets uit. Sterker nog, de porties bij de chinees zijn altijd al veeeeeel te groot en we zijn allemaal aan het dieeten. Er is echt genoeg te eten over!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35042709
    Er blijft steeds minder over
      maandag 13 februari 2006 @ 17:07:04 #116
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35042791
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 17:05 schreef Isabeau het volgende:
    Er blijft steeds minder over
    Nou, dan haal je een portie meer. Kost misschien een euro of 5. Delen door een man of 10. Nou, die 50 cent heb ik wel voor jullie over hoor!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35042870
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef Isabeau het volgende:
    Het wordt zo wel een duur dagje voor jullie
    Ach, daar ging ik allang van uit. 't kost me sowieso naast de dierentuin, de rondleiding en 't eten ook nog een volledige tank benzine. Als ik daar mee zou zitten ging ik toch gewoon niet mee. Twee-verdieners hier. Ik kan best een beetje delen in de kosten. Ik vind de gezelligheid 't belangrijkste.
    ***Levi was here***
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 17:54:41 #118
    13151 crew  Rewimo
    pi_35044392
    Kom op zeg, die paar euro weegt toch niet op tegen het feit dat jullie er dan lekker bij kunnen zijn?
    pi_35045336
    Het word toch een dure 2 weken voor mij dus ach die paar euro kan er dan ook nog wel bij
    pi_35047481
    wat kost die rondleiding eigenlijk pp?
    pi_35048382
    Ergens in de 3 euro geloof ik, freecell.
    pi_35049093
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef Isabeau het volgende:
    Ergens in de 3 euro geloof ik, freecell.
    prima
      maandag 13 februari 2006 @ 19:57:08 #123
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35049729
    De toegangskaartjes voor de dierentuin, hoe is dat geregeld?

Gaan we als een grote groep of zijn we met te weinig personen? (je kunt online kaartjes bestellen enzo)
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35049808
    Dennis en ik hebben een abonnement
    pi_35049869
    Geen idee, is het goedkoper als groep?
    pi_35049897
    Alleen als je met meer dan 20 man bent.
      maandag 13 februari 2006 @ 20:02:28 #127
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35049999
    De kaartjes zijn voor ons 17 euro, behalve als je mindervalide bent. Maarja, om met zoveel mensen in rolstoel aan te komen zetten gaan ze vast ook niet geloven
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35050082
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Troel het volgende:
    De kaartjes zijn voor ons 17 euro, behalve als je mindervalide bent. Maarja, om met zoveel mensen in rolstoel aan te komen zetten gaan ze vast ook niet geloven
    15 man in rolstoel! Kunnen we wedstrijdjes houden
    ***Levi was here***
      maandag 13 februari 2006 @ 20:04:27 #129
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_35050105
    ik drink veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel.......dus helaas zal dat het niet zijn... toch bedankt voor de tip Isa.
      maandag 13 februari 2006 @ 20:04:40 #130
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35050115
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef Levitation het volgende:

[..]

15 man in rolstoel! Kunnen we wedstrijdjes houden
    Oew, dat deden Rewimo en ik in het ziekenhuis met zijn tweetjes
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 13 februari 2006 @ 20:06:02 #131
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_35050182
    en ik ben op het moment wel minder-valide
    pi_35050426
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 20:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
    en ik ben op het moment wel minder-valide
    Ik ook, maar ik heb mijn eigen rolstoel niet meer Die dingen in Emmen zijn pokke-dingen, daarom twijfel ik ook nog steeds of ik daar een rolstoel ga reserveren of niet.
    is altijd hadig voor de bagage natuurlijk
      maandag 13 februari 2006 @ 21:00:34 #133
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_35053178
    hmm en ik twijfel nog steeds of ik wel mee kan eigenlijk..... heb vrijdag weer een afspraak met mijn huisarts en krijg dan ook (eindelijk) de uitslag van mijn fotos....
    pi_35062197
    ... of het is goedkoper (2 euro) als je een abonnement van een andere dierentuin hebt .
    En rijsttafel eten (ja, spuit 11) is wat mij betreft goed hoor. Daarvan blijft altijd wel wat over en een beetje bijbetalen vind ik ook geen ramp .

Beessie-Jen: hopelijk gaat het zaterdag beter met je rug en anders gaan we om en om duwen. Goed voor onze arm- en beenspieren .

Yppy: ik heb je gemaild, is dat mailtje nog aangekomen (ofwel: heb ik het goede mailadres gebruikt? )?
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 februari 2006 @ 07:41:34 #135
    13151 crew  Rewimo
    pi_35065822
    Ik heb een abbo voor Avifauna dus ik krijg ook 2 euro korting. Mijn rug wil trouwens ook niet maar ik wil wel naar Emmen Straks even een peut bellen. Ik blijf vandaag thuis in elk geval.
    pi_35068665
    een klein dingetje:

misschien moet tim werken zaterdag, en rij ik dus NIET door naar Groningen.
    Ik ga kijken of ik daar iig wel kan slapen, maar dat is NIET zeker dus, want ik moet 'm nog lief aankijken.

Voor Teigan en freecell en TARA zou dat betekenen dat ik ze geen lift kan geven..

maar ik probeer dat vanavond zeker te weten
    Doei.
    pi_35068750
    anders mag je ook wel bij mij slapen hoor Faithy, als je dan zondag wel bij tim terecht kan?
    pi_35068984
    Nog even iets over de rondleiding voordat ik het weer vergeet: we moeten deze vooraf betalen als we binnenkomen bij de kassa. Nu wil ik dat wel ineens betalen als ik daarna maar jullie aandeel krijg (dat ligt aan de hoeveelheid mensen die meegaan want die rondleiding kunnen we nu niet meer afzeggen) .

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 februari 2006 @ 11:03:10 #139
    13151 crew  Rewimo
    pi_35069084
    Hoeveel was dat ook alweer, Pandorah? Misschien handig als we zoveel mogelijk zorgen dat we dat bedrag kunnen passen allemaal, anders loop jij maar te wisselen
    pi_35069234
    Zo'n rondleiding kost 36 euro. Dus als Troel en ymme meegaan is dat ¤ 2,40 per persoon .
    pi_35069320
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 11:08 schreef Pandorah het volgende:
    Zo'n rondleiding kost 36 euro. Dus als Troel en ymme meegaan is dat ¤ 2,40 per persoon .
    Probeer er aan te denken om dat los mee te nemen
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 februari 2006 @ 11:29:17 #142
    13151 crew  Rewimo
    pi_35069776
    Troel? Die gaat sowieso mee desnoods sleep ik haar mee maar dat hoeft niet lijkt me Isabeau bedoel je denk ik
    pi_35070452
    eh, ik heb nooit gezegd dat ik niet meeging naar de dierentuin hoor
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 februari 2006 @ 12:04:44 #144
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_35070863
    Huh? zijn mijn posts hier opeens toch verdwenen
    Staat het niet meer in mijn MyAT

Dat was dus niet nodig, ik vond het wel handig om dit bij te lezen, aangezien ik toch werkelijk meega
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
    pi_35074729
    marchien en tara, komen jullie zaterdagmorgen ook vanuit Groningen met de interliner? En zo ja, hoe laat nemen jullie hem?
    pi_35075123
    quote:
    Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef teigan het volgende:
    marchien en tara, komen jullie zaterdagmorgen ook vanuit Groningen met de interliner? En zo ja, hoe laat nemen jullie hem?
    Interliner... heeeey.... Ik dacht aan de trein, maar interliner is misschien wel goed plan. Daar kan je toch niet met een gewone strippenkaart in? of nu wel weer?
    Wacht maar even op TARA's reactie, die is beter in OV plannen
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 februari 2006 @ 14:44:43 #147
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_35075675
    Jamaar, jamaar. Ik weet niet eens hoe laat we daar moeten zijn.
    Oh en chien, jij wilde met de trein, via Zwolle?
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
    pi_35075784
    we moeten er om 11 uur zijn... De bus die om 10.03 vertrekt vanuit Groningen is 11.05 in Emmen.. De bus ervoor gaat al om 9.03

Je kan er volgens mij niet in met een strippenkaart, maar dat weet ik eerlijk gezegd ook niet, ik ga lekker op mijn ov...
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 februari 2006 @ 14:50:17 #149
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_35075817
    11 uur dus.
    Teigan, wilde je de Qliner van 10:03 nemen? die 11:04 op busstation Emmen aankomt?
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 februari 2006 @ 14:51:43 #150
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_35075851
    Ja dus, die bus
    Je hebt een weekend-ov? lekker
    Strippenkaart kan wel, maar dan moet er een toeslag betaalt worden. Je kan ook gewoon het gehele bedrag neertellen (volgens mij 4,80 ofzo voor een enkeltje)
    pi_35080949
    Ja, die van 10:03 lijikt mij het beste, dan zijn we er maar een kwartiertje later, pech gehad hoor...

Ik gebruik mijn ov verder bijna nooit, dus weekend leek mij nu wel handig, kom je nog eens ergens als er een meeting is..
    pi_35081753
    Niet meer dan 5 a 10 minuten later hoor
    Zou de rest dan op ons 3en willen wachten?
      dinsdag 14 februari 2006 @ 17:47:23 #153
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35081964
    Ik ga gewoon mee.

Ik zorg gewoon voor voldoende contant geld (is ook voor 's avonds bij het eten handig)
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 14 februari 2006 @ 19:09:49 #154
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_35084850
    als we dan om 11:15 uur bij de ingang afspreken? dan heeft iedereen net ff de tijd?
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 februari 2006 @ 20:37:24 #155
    13151 crew  Rewimo
    pi_35088162
    Ik kom rond 11 uur aan met de trein als de NS het wil... Kwart over 11 zou net moeten lukken, zo nee dan bel ik Troel wel om te vragen waar jullie uithangen
    pi_35088257
    11:15 is ok wat mij betreft
    pi_35093220
    Octo?

Kan ik met jou mee rijden?

Tim moet zaterdag en zondagochtend werken
    dus kan daar niet crashen..

dus kan ik teigan en freecell en TARA ook niet meenemen..

SORRY!
    Doei.
    pi_35097277
    geen probleem Faithy.
    Volgens de routeplanner is het 2 uur en 23 minuten rijden dus ik wil zo rond half negen weg (dan hebben we nog wat marge). Ik heb ook geen idee hoe druk het is op de weg dan, want ik geloof dat er nog al wat mensen op vakantie gaan. Maar daar hebben wij wellicht geen last van.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 februari 2006 @ 00:48:37 #159
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_35098093
    Geeft niks faithy, we gaan wel met de bus
    11.15 it is
    pi_35101906
    Mijn gevoel wil niet dat ik meega, zaterdag.
    Ik wil dolgraag mee. Maar door de omstandigheden (financieel) kan ik het gewoon niet maken.
    Toch bedankt allemaal
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 februari 2006 @ 09:26:55 #161
    13151 crew  Rewimo
    pi_35101986
    ymme, 't is nog geen zaterdag Het aanbod blijft gewoon staan
    pi_35102443
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 09:26 schreef Rewimo het volgende:
    ymme, 't is nog geen zaterdag Het aanbod blijft gewoon staan
    Inderdaad: aanbod staat nogsteeds. Dagje uit zal je goed doen!
    Je oppikken is een koud kunstje, dus daar hoef je je al geen zorgen over te maken. Ik rij toch langs Arnhem.
    En dierentuin is toch ook geen probleem, gedeeld door 't aantal mensen is dat bijna niets. En het eten: chinees eten is altijd te veel. Je krijgt gewoon -net als Isa- een extra bordje en je eet lekker mee.
    Totale extra kosten: ongeveer 2 euro p.p. Dat heb ik er echt wel voor over!
    ***Levi was here***
    pi_35102591
    Jullie geven niet echt snel op he
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 februari 2006 @ 09:56:08 #164
    13151 crew  Rewimo
    pi_35102618
    Tuurlijk niet
    pi_35102639
    Dat had ik allang door ja.
    pi_35102746
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 09:55 schreef ymme het volgende:
    Jullie geven niet echt snel op he
    Ik geef meteen op zodra je "ja" zegt.
    ***Levi was here***
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 februari 2006 @ 10:03:45 #167
    13151 crew  Rewimo
    pi_35102812
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 09:56 schreef ymme het volgende:
    Dat had ik allang door ja.
    Dan weet je dus ook dat verzet zinloos is
    pi_35102861
    Dat weet ik ja.
    Maar ik ga toch lekker mijn eigen gevoel achter na.
    Daar valt niet op in te praten.
    Ik kan geen gezellige dag hebben, met een schuldgevoel dat andere betalen voor mij.

pi_35103401
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef ymme het volgende:
    Dat weet ik ja.
    Maar ik ga toch lekker mijn eigen gevoel achter na.
    Daar valt niet op in te praten.
    Ik kan geen gezellige dag hebben, met een schuldgevoel dat andere betalen voor mij.

Natuurlijk moet je zelf beslissen of je mee wilt. Ik zou het alleen heel jammer vinden als je zou afhaken omdat het voor ons 'n paar euro duurder wordt. We menen het echt: je kunt gewoon mee!
    Kijk maar wat je doet, maar voel je aub niet bezwaard om mee te gaan.

Iets anders:
    Er werd eerder in dit topic gesproken over een oude parking van de dierentuin, waar je gratis kunt parkeren... Kan iemand aangeven waar die parking is? Gratis parkeren is een sport.
    Is dat toevallig "parking oost" op deze kaart?

Ik proef een tegenstrijdigheid in mijn post; zeuren over 'n paar euro parkeerkosten.

[ Bericht 28% gewijzigd door Levitation op 15-02-2006 10:35:40 ]
    ***Levi was here***
    pi_35103719
    Ja, het is parking Oost op die kaart

en niet alleen ik kan het eten niet betalen, mijn vriend ook niet hè iedereen zegt wel steeds 'Isa' maar jullie hebben twee monden te voeden waar ik niet zo'n trek in heb
      woensdag 15 februari 2006 @ 10:44:03 #171
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35103842
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 10:28 schreef Levitation het volgende:

Ik proef een tegenstrijdigheid in mijn post; zeuren over 'n paar euro parkeerkosten.
    Ja, maar parkeerkosten is wat anders dan als het om mensen gaat vind ik. Natuurlijk willen we altijd het goedkoopste, maar juist omdat we dat willen kunnen we van tijd tot tijd andere mensen meenemen!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35104437
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 10:40 schreef Isabeau het volgende:
    Ja, het is parking Oost op die kaart

en niet alleen ik kan het eten niet betalen, mijn vriend ook niet hè iedereen zegt wel steeds 'Isa' maar jullie hebben twee monden te voeden waar ik niet zo'n trek in heb
    Thanks, scheelt me een euro of 10. Kan Ymme mooi mee naar de dierentuin.

Niet zeuren, gewoon mee-eten! 't Kost waarschijnlijk niets extra, dus zou het ronduit zonde zijn om al dat eten terug naar de keuken te laten gaan. 3 mondjes extra kan echt wel. Desnoods bestellen we een extra portie rijst, mogen jullie met z'n 3-en die portie betalen.
    ***Levi was here***
    pi_35104481
    Ik eet niet zoveel rijst (ongeveer 100-150 gram) en ik denk dat ik überhaupt niet zoveel ga eten Maar ik wil wel graag 1 gebakken banaan
      woensdag 15 februari 2006 @ 11:07:00 #174
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35104515
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef Isabeau het volgende:
    Ik eet niet zoveel rijst (ongeveer 100-150 gram) en ik denk dat ik überhaupt niet zoveel ga eten Maar ik wil wel graag 1 gebakken banaan
    Ik denk dat dat moeilijk wordt, niemand wil natuurlijk zijn banaan afstaan
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35104530
    Ik geloof dat er trouwens bij Parking OOst ook een betaal gedeelte zit, maar je moet dus vlak naast het spoor naar binnen (aan de 'bovenkant' op de kaart) en dan de inrit in waar je die grote houten olifant ziet staan
    pi_35105135
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 11:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik denk dat dat moeilijk wordt, niemand wil natuurlijk zijn banaan afstaan
    Ik
    Ben niet zo'n fan van gebakken banaan
    pi_35105377
    Ik moet nog even bellen of ik er gewoon een rijsttafel voor zoveel personen van kan maken..
    pi_35105449
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 11:26 schreef freecell het volgende:

Ik
    Ben niet zo'n fan van gebakken banaan
    Jaaaa, je bent mijn heldin Nu ga ik wel mee onder voorbehoud
    pi_35105474
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 11:33 schreef teigan het volgende:
    Ik moet nog even bellen of ik er gewoon een rijsttafel voor zoveel personen van kan maken..
    Als ze zeggen dat dat niet kan dan zeg je anders maar dat er mensen bijzitten die vanwege een operatie niet veel kunnen eten of zo. (als die mensen dat tenminste niet erg vinden dat dat gezegd wordt)

En ander neem ik kippensoep als hoofdgerecht en eet uit dat bakje wel de rest Die soep kan ik nog wel betalen.
    pi_35105535
    Ik was al zoiets van plan hoor isabeau, en ik denk/hoop dat ze wel meewerken, ze verdienen er iig genoeg aan...
      woensdag 15 februari 2006 @ 11:40:48 #181
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35105644
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 11:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ze zeggen dat dat niet kan dan zeg je anders maar dat er mensen bijzitten die vanwege een operatie niet veel kunnen eten of zo. (als die mensen dat tenminste niet erg vinden dat dat gezegd wordt)

En ander neem ik kippensoep als hoofdgerecht en eet uit dat bakje wel de rest Die soep kan ik nog wel betalen.
    Ik heb er geen problemen mee. Het is volgens mij in de hele wereld bekend. Nouja, daar waar ze internet hebben dan
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 februari 2006 @ 12:11:51 #182
    13151 crew  Rewimo
    pi_35106709
    Ik vind dat ook geen probleem hoor

En nogmaals: volgens mij is het inderdaad die Parking Oost, maar volg gewoon de borden naar Best Western De Giraf, daarnaast ligt een giga gratis parkeerterrein met een wandelroute (olifantenpotentegels in de stoep) naar het dierenpark. Je moet dan al bijna meteen het spoor oversteken dus ik denk dat dit 'm inderdaad is. Het station is daar dus ook (ik pik daar diezelfde wandelroute op).

Edit: ik zie trouwens op dit kaartje dat het station verder weg ligt Zo te zien is het wel hetzelfde parkeerterrein dus. De dierentuin ligt waar het woord EMMEN staat

Kijk voor routebeschrijvingen vanuit diverse richtingen op http://www.giraf.nl/

[ Bericht 19% gewijzigd door Rewimo op 15-02-2006 12:24:32 ]
    pi_35110416
    oh dit is wel heel handig

ik hoop dat onze PDA met tomtom terug is van reparatie tegen zaterdag, anders wordt het klooien met kaartjen en geprinte routebeschrijvingen.
    pi_35111762
    Scheelt 4,50 per auto èn het scheelt lopen! Wat wil je nog meer.
    pi_35112934
    lopen is juist goed voor de lijn.
    Dus of dat is wat jullie willen, weet ik zo net nog niet
    pi_35112985
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 14:59 schreef ymme het volgende:
    lopen is juist goed voor de lijn.
    Dus of dat is wat jullie willen, weet ik zo net nog niet
    Lopen doen we zaterdag echt wel genoeg, maak je daar maar geen zorgen om!
    Vraag is: "Loop jij met ons mee?"
    ***Levi was here***
    pi_35113006
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 15:01 schreef Levitation het volgende:

[..]

Lopen doen we zaterdag echt wel genoeg, maak je daar maar geen zorgen om!
    Vraag is: "Loop jij met ons mee?"

pi_35113090
    ik zit nog steeds te twijfelen of het verstandig is dat ik mee ga.... moet hier echt nog even goed over nadenken... zoals mijn rug nu voelt gaat het gewoon niet lukken....
    pi_35114025
    Zie maar wat je doet, Beessie-Jen
    pi_35114332
    ja kwestie van verstand en gevoel....

mijn verstand zegt dat ik beter even niet te veel kan doen met mijn rug...

maar mijn gevoel wil wel erg graag mee....
    pi_35114385
    Ik wil best duwen hoor (de rolstoel dus, niet jou zonder wieltjes)
      woensdag 15 februari 2006 @ 15:36:59 #192
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35114431
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef Isabeau het volgende:
    (de rolstoel dus, niet jou zonder wieltjes)
    WHEHEHHEHE
    Ik zie je echt al iemand gewoon duwen.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35114510
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 15:36 schreef Troel het volgende:

WHEHEHHEHE
    Ik zie je echt al iemand gewoon duwen.
    Dan zou ik nog eerder gaan slepen
      woensdag 15 februari 2006 @ 15:39:39 #194
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35114549
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 15:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan zou ik nog eerder gaan slepen
    Nouja, ik ben nog steeds tonnetje rond, ik ben nog wel te rollen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35114622
    ik ga er nog ff hard over nadenken ....
    pi_35115241
    ... en als het echt niet gaat met je rug die dag kom je toch gewoon alleen eten? Maar we willen altijd wel duwen met die rolstoel . Alhoewel ik wel spierpijn in mijn armen heb na die clinic (nordic walking) van gister
    pi_35115326
    nou het probleem is dat het zitten ook niet zo super gaat... halfhangend wil nog wel, maar goed rechtop zitten gaat na pakweg een halfuur ook al erg irriteren....

vind jullie wel allemaal heeeeeeeeeel lief hoor!
    pi_35115611
    Zullen we dan maar een ezeltje of een giraf voor je reserveren om op te gaan hangen?
    pi_35115865
    haha
    pi_35117689
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
    nou het probleem is dat het zitten ook niet zo super gaat... halfhangend wil nog wel, maar goed rechtop zitten gaat na pakweg een halfuur ook al erg irriteren....

vind jullie wel allemaal heeeeeeeeeel lief hoor!

* octopussy krijgt het beeld voor zich van een halfhangende Beesie-Jen in een rolstoel.

ik bedoel het niet slecht hoor
    pi_35119373
    Ik heb even gebeld, en vanalles geregeld..

We nemen een gewone rijsttafel, die is 14 euro per persoon(exclusief drankjes).., dat is dan soep, tussengerecht, hoofdgerecht en koffie/thee na..

Met Rewimo en Troel wordt rekening gehouden, ze krijgen kleinere porties, en worden samen als 1 persoon gerekend..

Ik heb ook de vrijheid genomen om chocoladetaart te regelen daar, dat zou ze voor ons bestellen, ik heb dat voor 10 personen besteld, maar dat kan ik nog veranderen..

Ik hoop dat jullie het hier een beetje mee eens zijn...

Btw, ik kwam op 14 personen uit die meegingen, klopt dat nog?
      woensdag 15 februari 2006 @ 17:39:38 #202
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35119793
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 17:27 schreef teigan het volgende:
    Ik heb even gebeld, en vanalles geregeld..

We nemen een gewone rijsttafel, die is 14 euro per persoon(exclusief drankjes).., dat is dan soep, tussengerecht, hoofdgerecht en koffie/thee na..

Met Rewimo en Troel wordt rekening gehouden, ze krijgen kleinere porties, en worden samen als 1 persoon gerekend..

Ik heb ook de vrijheid genomen om chocoladetaart te regelen daar, dat zou ze voor ons bestellen, ik heb dat voor 10 personen besteld, maar dat kan ik nog veranderen..

Ik hoop dat jullie het hier een beetje mee eens zijn...

Btw, ik kwam op 14 personen uit die meegingen, klopt dat nog?
    Nou, uhm, als je ons als kleinere personen meerekend, kunnen ymme Isabeau en Atrimar niet van onze portie mee-eten. Overigens (klinkt misschien heel erg, ik weet het) hoop ik dat een kleine portie wel groter dan een kinderportie is, want dat krijg ik nog wel op
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35119885
    14 man was volgens mij incl. Beessie-Jen (die misschien niet komt) en ymme (die zeker niet komt)
    pi_35120837
    Ik kan het aantal nog wel veranderen Isabeau, dat kan nog tot een uur vantevoren geloof ik..
    pi_35121076
    Het is trouwens zeg maar de helft van wat wij krijgen Troel, dus een half kopje soep, wat minder voorgerecht... En voor de rest wordt de tafel gewoon volgezet met alles, en kunnen we zelf opscheppen..

Ik ben niet zo'n goede onderhandelaar, ik was allang blij dat ik dit had weten te regelen, als iemand denk het beter te kunnen dan belt ie maar, ik heb mijn best gedaan...
      woensdag 15 februari 2006 @ 18:28:02 #206
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35121502
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 18:16 schreef teigan het volgende:
    Het is trouwens zeg maar de helft van wat wij krijgen Troel, dus een half kopje soep, wat minder voorgerecht... En voor de rest wordt de tafel gewoon volgezet met alles, en kunnen we zelf opscheppen..

Ik ben niet zo'n goede onderhandelaar, ik was allang blij dat ik dit had weten te regelen, als iemand denk het beter te kunnen dan belt ie maar, ik heb mijn best gedaan...
    Ah ok. En dat van die rijsttafel is wel waar. Als ze maar van mijn banaan afblijven
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35121662
    Dat valt reuze mee met de prijs maar wat is het nagerecht dan voor prijs die chocoladetaart?
    pi_35122530
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 18:28 schreef Troel het volgende:
    Ah ok. En dat van die rijsttafel is wel waar. Als ze maar van mijn banaan afblijven
    Een halve banaan, kleine portie hè
    pi_35122920
    Ik vind dat het je het goed geregeld hebt teigan .
    Als we op de dag zelf of de vrijdag bellen hoeveel personen er mee gaan, kan je gelijk vragen wat de prijs is voor de chocoladetaart toch (en vermoedelijk niet al te prijzig denk ik).
    pi_35123322
    Ik vind het regelen van de chocoladetaart wel briljant overigens
    pi_35123431
    Ik ook (maar dat vergat ik net weer es te tiepen, zeef die ik ben)
    pi_35123547
    Ik was daar nou nooit opgekomen
    pi_35123742
    Het was dat ze vroeg of wij verder nog speciale wensen hadden, dat ik het opperde..

Ze wist een adres waar ze goede chocoladetaart hadden... Ik weet niet hoe duur die is, maar dat vraag ik dan nog wel even..
    pi_35123850
    Ik vind het gewoon super dat ze het doen!
    pi_35125441
    super idd dat ze het doen en super geregeld teigan ik heb er echt zin in
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 februari 2006 @ 20:06:21 #216
    13151 crew  Rewimo
    pi_35125698
    Als ik de soep skip, mag ik dan een hele banaan?

Mijn rug wil ook nog niet maar mijn zin gaat het beslist winnen
    pi_35127257
    chocoladetaart

pisang

ik heb er zin in !
    Doei.
    pi_35127700
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 20:38 schreef Faithy het volgende:
    chocoladetaart

pisang

ik heb er zin in !
    ja nog maar eventjes

ik heb er zin in om iedereen te zien
    zelfs jou faithy ook al hebben wij haat naar elkaar gehad al hoop ik dat het vanuit jouw kant ook wel weg is.
    pi_35128957
    Dat lijkt me dan perfect geregeld vooral de chocoladetaart.
    *OUD heilige*
    pi_35140103
    oeeeeeh chocoladetaart.

Teigan jij bent mijn favoriete fokster vanaf dit moment
    pi_35143183
    Knap geregeld, die chocoladetaart. Alleen hoef ik niet... chocola vind ik heerlijk, maar ik wordt een beetje misselijk als ik chocoladetaart eet. Dus voor mij geen chocotaart, mag Isa mijn stuk wel hebben
    ***Levi was here***
    pi_35143396
    die taart
    Mijn chocoladetaart gaat ook naar Isabeau
    (ik lust het wel, maar vind het niet echt super lekker, dan is het jammer om op te eten toch? )

Enne: hangend in een rolstoel? Als ik gewoon in een rolstoel rechtop zit, spreken ze altijd al TARA aan: "Wat wil zij?" IK KAN PRATEN MENSCH! maar hangend wordt dat effect versterkt gok ik
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 februari 2006 @ 09:30:36 #223
    13151 crew  Rewimo
    pi_35143432
    Moet je er ook een beetje suffig bij kijken natuurlijk

Poe ik heb eens 4 maanden met mijn poot in het gips gezeten, mocht ik ook niet op lopen, dus zat toen ook in een rolstoel. Mensen kijken je inderdaad niet aan en gaan ervan uit dat je niet tot 3 kunt tellen (laat staan tot 10)
    pi_35143583
    Ik word nog dik van al die chocoladetaart
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 februari 2006 @ 09:39:30 #225
    13151 crew  Rewimo
    pi_35143605
    Ehm krijgen we nou geen gebakken banaan?
    pi_35143632
    Ik hoop het wel, Rewimo! Anders pikken we bananen in de keuken van de dierentuin (hebben ze vast voor de apen) en bieden die de kok in het restaurant aan.
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 februari 2006 @ 09:50:57 #227
    13151 crew  Rewimo
    pi_35143873
    Pssst, kom je nog eens langs op FFF? Je wordt gemist.
      donderdag 16 februari 2006 @ 10:19:36 #228
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35144581
    Ik denk dat ik straks geen plek meer over heb voor de chocoladetaart, ik neem wel een doggybag mee
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35144684
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 09:50 schreef Rewimo het volgende:
    Pssst, kom je nog eens langs op FFF? Je wordt gemist.
    ik ben het steeds van plan en dan vergeet ik het omdat ik hier blijf plakken
    pi_35146818
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 09:30 schreef Rewimo het volgende:

Poe ik heb eens 4 maanden met mijn poot in het gips gezeten, mocht ik ook niet op lopen, dus zat toen ook in een rolstoel. Mensen kijken je inderdaad niet aan en gaan ervan uit dat je niet tot 3 kunt tellen (laat staan tot 10)
    Wat zou de gedachte zijn? "Die heeft zijn poot gebroken, dan ben je vast niet goed bij je hoofd" of zoiets
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 februari 2006 @ 11:52:20 #231
    13151 crew  Rewimo
    pi_35147052
    Ja volgens mij wel
    pi_35150101
    ik ben wel snip en snip verkouden *hatjoe* *snotter snotter*
    Ik hoop dat het zaterdag minder is. Ik hoop dat ik jullie niet aansteek al hangt het wel overal in de lucht.
    pi_35150175
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 13:29 schreef Riann het volgende:
    ik ben wel snip en snip verkouden *hatjoe* *snotter snotter*
    Ik hoop dat het zaterdag minder is. Ik hoop dat ik jullie niet aansteek al hangt het wel overal in de lucht.
    Beterschap! Komt vast op tijd goed
    ***Levi was here***
    pi_35150639
    Octo: kun jij mij even toevoegen op msn? gaby_schaap@hotmail.com

kunnen we even kijken waar en hoe laat we afspreken
    Doei.
    pi_35155730
    Nog 42,5 uur!
    ***Levi was here***
    pi_35155967
    enthousiasteling

Doei.
    pi_35157362
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 09:30 schreef Rewimo het volgende:

ik kan heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed suf kijken
    maar heb besloten om niet mee te gaan... ik vind dit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jammer... maar ik vind dat ik het mijn rug niet mag aandoen...
    de volgende keer ga ik wel weer een poging doen..

Isa (en atrimar), dan moeten jullie jammer genoeg toch nog met de bus
    1000 x sorry!
    pi_35157496
    pi_35158132
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 17:06 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik kan heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed suf kijken
    maar heb besloten om niet mee te gaan... ik vind dit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jammer... maar ik vind dat ik het mijn rug niet mag aandoen...
    de volgende keer ga ik wel weer een poging doen..

Isa (en atrimar), dan moeten jullie jammer genoeg toch nog met de bus
    1000 x sorry!
    Dan mag jij mij helpen met de volgende meet te regelen in Mei...

Als je wilt natuurlijk
    pi_35158147
    Je rug gaat voor, Beessie-Jen
    pi_35158279
    ja .. mijn rug moet ik (hopelijk) nog heeeeeeeeeeeeel lang mee doen en er komen nog wel meerdere meetings!
    organiseren wil ik wel een keer doen, maar niet voor september, ben nogal druk met afstuderen Ymme....
    sorrrrrry
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 februari 2006 @ 17:27:58 #242
    13151 crew  Rewimo
    pi_35158312
    Wat jammer, B-J Ik ben nog steeds van plan mijn rug mee te nemen. Ga wel mijn fotouitrusting wat beperkingen opleggen
    pi_35158386
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
    ja .. mijn rug moet ik (hopelijk) nog heeeeeeeeeeeeel lang mee doen en er komen nog wel meerdere meetings!
    organiseren wil ik wel een keer doen, maar niet voor september, ben nogal druk met afstuderen Ymme....
    sorrrrrry
    Geeft niets....
    maar je moet dan wel komen he...
    pi_35160393
    teigan
    Pandorah
    Rewimo
    Faithy
    Octopussy
    Levitation
    Freecell
    Tararaboemdijee
    Isabeau
    Atrimar
    YPPY
    Riann
    Troel

nou word het toch dit lijstje die mee gaan of heb ik nog iets gemist
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 februari 2006 @ 18:29:49 #245
    13151 crew  Rewimo
    pi_35160431
    14, mooi aantal toch? Maar er kan altijd nog meer bij natuurlijk
    pi_35160474
    13, Rewimo....een ongeluksgetal
    pi_35160498
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef Isabeau het volgende:
    13, Rewimo....een ongeluksgetal
    ach ik ben op vrijdag de 13e geboren
    pi_35160513
    Zie je wel!!

* Isabeau duikt weg en lacht heel hard
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 februari 2006 @ 18:32:09 #249
    13151 crew  Rewimo
    pi_35160521
    13 sla ik gewoon over, net als ze in Amerika doen met hotelverdiepingen en -kamers
    pi_35160531
    Dan zijn we dus met 12-14 man
    pi_35160540
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef Isabeau het volgende:
    Zie je wel!!

* Isabeau duikt weg en lacht heel hard
    haha ik lach er ook maar mee
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 februari 2006 @ 18:32:58 #252
    13151 crew  Rewimo
    pi_35160542
    Ja, ergens tussen de 12 en de 14 komt aardig overeen
      donderdag 16 februari 2006 @ 18:33:47 #253
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35160573
    Pandorah, kun jij mij mailen hoe ik met de auto bij jou kan komen (en of ik daar kan parkeren) (ik zie het zo laat terugfietsen niet echt zitten, dus misschien laat ik me ook wel door Bert brengen ofzo)
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 februari 2006 @ 18:35:02 #254
    13151 crew  Rewimo
    pi_35160613
    O, trouwens, Troel en ik tellen samen voor 1
    pi_35161001
    Troel ben je nu eigenlijk dunner of hetzelfde of zo van de eerste en laatste keer dat ik je toen gezien heb bij de fok six flags meet Is al weer zo'n tijd geleden ik heb helaas die foto's niet meer.
      donderdag 16 februari 2006 @ 18:49:04 #256
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35161073
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 18:46 schreef Riann het volgende:
    Troel ben je nu eigenlijk dunner of hetzelfde of zo van de eerste en laatste keer dat ik je toen gezien heb bij de fok six flags meet Is al weer zo'n tijd geleden ik heb helaas die foto's niet meer.
    Ik denk het haast wel. Die meet is ergens in 2003 of 2004 ofzo geweest en ik ben nu op mijn gewicht van 2000 (Tenminste, dat denk ik, ik kan iig kleren aan van dat jaar)
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35161635
    Ik ben weer zo benieuwd naar iedereen ook diegene die ik nog niet gezien heb
    pi_35161955
    Troel, ik wil je best mailen maar YPPY haalt mij op. Dus ik denk dat je ook even YPPY lief moet aankijken of je met haar mag meerijden . Maar ik ga je mailen met wat tips om gratis te parkeren .
      donderdag 16 februari 2006 @ 21:57:09 #259
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35168908
    Yppy!!!! *kijkt lief*

Je mail doet het niet yppy
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      vrijdag 17 februari 2006 @ 07:15:54 #260
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_35177890
    ik wil jullie al wel vast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel plezier wensen en dat jullie heel erg mogen genieten van de chocoladetaart
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 07:44:17 #261
    13151 crew  Rewimo
    pi_35177992
    Zullen we een stukje voor je bewaren?

Ik maak er wel een foto van
    pi_35178033

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 07:57:11 #263
    13151 crew  Rewimo
    pi_35178057
    Maar die wij krijgen is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder!
    pi_35178123
    Er is dus een kookboek met 150 chocoladetaart recepten *zwijmel*
    pi_35178125
    De foto's! Wat erg. Nu moet ik ook weer denken aan B&J's ijs. Dat wordt niks meer met de yoghurt vandaag.
    *OUD heilige*
    pi_35178136
    Ik doe maar eens hagelslag op brood
    pi_35178141
    Dat hebben wij ook nog. Het enige chocoladeproduct in huis. Goed plan!
    *OUD heilige*
    pi_35178150
    Maar dan moet ik wel eerst gaan steppen. Ik mag alleen hagel eten van mezelf als ik heb gesport. 15 minuten sporten is 1 boterham met hagelslag.
    *OUD heilige*
    pi_35178165
    *ziekig*

maar zit braaf op mn werk, vanmiddag motorrijles!

vanavond vroeg naar bed en dan morgen bidden voor mooi weer

Doei.
      vrijdag 17 februari 2006 @ 08:16:46 #270
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35178171
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 08:10 schreef YPPY het volgende:
    De foto's! Wat erg. Nu moet ik ook weer denken aan B&J's ijs. Dat wordt niks meer met de yoghurt vandaag.
    Doe eens lief en begin niet over B&J ijs
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35178237
    Nog 1 nachtje slapen dames..
    Niet teveel leuke fo'to's en verslagen maken he, anders weet ik precies wat ik allemaal gemist hebt.

vrijdag 17 februari 2006 @ 08:51:36 #272
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_35178540
    hmm die ziet er lekker uit die taart

(zelfs op de vroege morgen)

kom net bij de huisarts vandaan, en zal jullie even updaten over mijn rug:

heb een scoliose:

en die van mij zit dus een beetje meer een bocht in, om het makkelijk te zeggen.

en een verdunde tussenwervelschijf.. (uhhh slijtage dus ) en ik ben nog maar 24....

naja en de klachten zouden vanzelf moeten verdwijnen....
    pi_35178597
    Een scoliose is niet gerelateerd aan pijnklachten, Beessie-Jen. Althans doorgaans heeft het er niets mee te maken. Daarbij heeft bijna iedereen wel een aangeboren scoliose. Maar ja, je huisarts kan weer een 'verklaring' geven en dan is de patiënt weer gerustgesteld. Alleen die slijtage klinkt niet zo fijn voor iemand van 24...Maar van een belangrijke veroorzaker van slijtage in je rug ben je grotendeels al af: je overgewicht

Maar je gaat morgen nog steeds niet mee?
      vrijdag 17 februari 2006 @ 09:01:17 #274
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_35178687
    ja van die slijtage komt de pijn:

Lumbale discusdegeneratie of het verslijten van tussenwervelschijven in de lage rug wordt heden ten dage onderscheiden als een apart ziektebeeld. In het beginstadium klaagt patiënt over belastingsafhankelijke lage rugpijn, pijn in de onderrug in het laatste deel van de nacht en pijn in de eerste tijd na het opstaan. Dit wordt veroorzaakt doordat de tussenwervelschijf aan stevigheid verliest en hierdoor een abnormale beweeglijkheid (instabiliteit) tussen de wervellichamen optreedt. Gaat dit proces verder dan wordt de tussenwervelschijf minder hoog omdat er weefsel verloren gaat. Tevens kunnen er papegaaienbekken (osteofyten) gevormd worden, die indien zij naar het zenuw- of wervelkanaal gericht zijn in combinatie met hoogteverlies van de discus, aanleiding kunnen geven tot vernauwing met ook druk op zenuwweefsel. Dit is het stadium waar patiënt begint te klagen over beenpijn in rust en eventueel bij het stappen.
      vrijdag 17 februari 2006 @ 09:02:37 #275
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_35178710
    en neej ik ga niet mee.... nog steeds erg pijnlijk...
    en je dat overgewicht ben ik grotendeels gelukkig kwijt
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 09:05:04 #276
    13151 crew  Rewimo
    pi_35178755
    Klinkt geweldig Je bent aan de vroege kant voor slijtage lijkt me... Hoewel, ik had op mijn 18e een versleten teengewricht

Is iets heel anders dan waar ik last van heb zo te zien. Ik kan alles bewegen maar mijn wervels zitten vastgeroest of zoiets. Moet wel weer loskomen volgens de peut. Hopelijk snel. Autorijden was geen pretje daarnet
      vrijdag 17 februari 2006 @ 09:08:12 #277
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_35178809
    ach zo erg is het niet... tzt kan er zo een nieuwe in (discusprothese)
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 09:09:10 #278
    13151 crew  Rewimo
    pi_35178826
    Ja, dat deden ze met mijn teen ook, kunstgewricht erin. Binnen een jaar kon het er weer uit 1 op de 4 miljoen mensen is allergisch voor dat spul. Guess who?
      vrijdag 17 februari 2006 @ 09:10:09 #279
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_35178846
    nou ik hoop ik niet.... en anders maken ze er maar eentje van een ander bot uit mijn lichaam....kan vast nog wel ergens een stukje missen haha
    pi_35178874
    Je kan je kuitbeen wel missen (je fibula)
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 09:12:03 #281
    13151 crew  Rewimo
    pi_35178891
    Ja, da's waar, die heb je niet echt nodig
      vrijdag 17 februari 2006 @ 09:12:16 #282
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_35178897
    nou probleem opgelost ik ga ff naar het postkantoor en dan nog even weer liggen... veel te kort nachtje gehad.. (kon niet slapen...)
    tot later vandaag allemaal!
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 09:14:01 #283
    13151 crew  Rewimo
    pi_35178938
    Kalm aan hè?
    pi_35179026
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 08:24 schreef ymme het volgende:
    Nog 1 nachtje slapen dames..
    Niet teveel leuke fo'to's en verslagen maken he, anders weet ik precies wat ik allemaal gemist hebt.

Echt jammer dat je niet meegaat. Je weet het hè, het aanbod blijft staan tot morgenochtend! Geef maar een kik en je kan mee.
    Ben bang dat je toch echt te weten komt wat je mist, er gaan nogal wat fototoestellen mee.

Aftel-modus:
    Nog 26 uur!
    ***Levi was here***
    pi_35179063
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 09:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
    nou probleem opgelost ik ga ff naar het postkantoor en dan nog even weer liggen... veel te kort nachtje gehad.. (kon niet slapen...)
    tot later vandaag allemaal!
    Beterschap B-J. Jammer dat je te veel pijn hebt om mee te gaan. Wel verstandig om voorzichtig te doen met je lijf! Nogmaals beterschap! En slaap lekker!
    ***Levi was here***
    pi_35179158
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 09:05 schreef Rewimo het volgende:
    Klinkt geweldig Je bent aan de vroege kant voor slijtage lijkt me... Hoewel, ik had op mijn 18e een versleten teengewricht

Is iets heel anders dan waar ik last van heb zo te zien. Ik kan alles bewegen maar mijn wervels zitten vastgeroest of zoiets. Moet wel weer loskomen volgens de peut. Hopelijk snel. Autorijden was geen pretje daarnet
    Ik kreeg op mijn 18de ook ontzettend last van mijn rug.
    Van alle therapieen gehad. Maar niets bleek te helpen.
    Ja dus versleten rug, en daar werkt overgewicht niet echt handig aan mee
    pi_35181102
    nog maar 1 nachtje slapen
    pi_35181754
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 10:46 schreef Riann het volgende:
    nog maar 1 nachtje slapen
    Nog 24 uur

Ben ik al irritant?
    ***Levi was here***
    pi_35181951
    nog 23 uur en 42 minuten!

nee hoor

Doei.
    pi_35181996
    nog 23 uur en 56 minuten, we hadden om kwart over 11 afgesproken hoor...

pi_35182023
    Faithy ik heb je toegevoegd op msn. beetje laat misschien, maar ik hoop dat je nog online komt. Zoniet, dan kunnen we misschien al bij mij afspreken om 8.30?

en nog een fijn bericht: ik heb ook pijn in mijn rug (al een paar weken trouwens) Maar ik heb het op een rare plek: ter hoogte van mijn bh-bandje een stukje naar links (dus zeg maar net onder mijn schouderblad. Bij het zitten heb ik er het meeste last van, dus ik hoop dat de autorit een beetje goed gaat morgen.
    Maar ik ga sowieso gewoon mee
    pi_35182168
    als ik nog weet waar je woont

ik ben vanavond zeker online zo rond een uurtje of 7
    dan pling ik wel ff
    Doei.
    pi_35182195
    ok
    pi_35182267
    Moet ik nog het grote Rugpijn boek meebrengen?
    pi_35182425
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 11:28 schreef Isabeau het volgende:
    Moet ik nog het grote Rugpijn boek meebrengen?
    Doe maar... hier nog een patiënt.
    Heb een beetje RSI achtige klachten in de rug. Aan de rechterkant, halverwege mijn schouderblad. Zit steeds een "bult" op mijn spier.

Gezellig zo met z'n allen rugpijn lijden.
    ***Levi was here***
    pi_35182687
    als hij heel groot is, zou ik het niet doen..
    krijg je zelf rugpijn van het meeslepen van dat boek
    Doei.
    pi_35182771
    doe maar isa ik heb er ook last van maar ook van mijn nek en kuiten gister zeer actief mee gedaan aan aquafun

zo hehehe wat een shitweer zeg maar ja ach ik denk maar weer zo wat er vandaag uitvalt kan er morgen niet uitvallen.
    Net geld gepint en schapjes gedaan.
    Nemen jullie nu brood mee of gaan jullie daar ergens lunchen????
    pi_35182820
    ben ik de enige zonder rugpijn?

fijn.. kan ik alle rolstoelen aan gaan duwen
    Doei.
    pi_35182861
    o ja en nemen jullie paraplu mee???? ik heb eigenlijk niet zo'n zin om er eentje mee te sjouwen (of hoe je dat schrijft) maar ja de hele tijd in de regen staan is ook niks.
    pi_35182881
    Even de weersverwachting voor morgen:

met dank aan weeronline.nl

't Is dus minder beroerd dan vandaag, maar ik neem mooi een paraplu mee.
    ***Levi was here***
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')