toe nouuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:40 schreef Isabeau het volgende:
ik denk het niet, Riann
hmmmz je hoort het Isaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef Faithy het volgende:
oh, en ik rook ook nog steeds Riann
Isa, NIET ZEUREN
NIET ZEIKEN
BEK DICHT EN VRETEN!![]()
![]()
Ja precies.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef Faithy het volgende:
oh, en ik rook ook nog steeds Riann
Isa, NIET ZEUREN
NIET ZEIKEN
![]()
Ik dacht dat wij met zijn allen allang hadden besloten dat Isa gewoon mee gaat? Afgesproken dusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef Faithy het volgende:
Isa, NIET ZEUREN
NIET ZEIKEN
![]()
Ik denk het wel als ik het zo lees.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:37 schreef Riann het volgende:
Ik ben toch niet de enige die rookt???
isch logischquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:10 schreef Rewimo het volgende:
O enne, mag ik de rokers dan heel lief aankijken om niet bij het eten te roken? Buiten maakt het me niet zoveel uit maar ik heb COPD en dat speelt nogal op als ik in de rook zit
Tuurlijk ik heb gisteravond op een verjaardag ook niet gerookt Omdat er niet gerookt werd ik pas me daar wel erg gemakkelijk op aan. En stoppen hmmmz ben ruim een half jaar gestopt geweest. Toen weer langzaam begonnen en nu ben ik weer een rookster. En nee stoppen ik sta er nu nog niet achter dus dan lukt het toch niet.quote:
ach is weer een beetje sporten he?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha wel 92 kg hoordus weet waar jullie aan beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |