eh, ik?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Faithy het volgende:
als wel allemaal iets extra's betalen kunnen jullie wel mee
iemand die daar ontzettend op tegen is?![]()
We bestellen een rijsttafel voor 5 personen, dan krijgen we er een voor 30 personen en dan gaan we ze gewoon voeren!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:30 schreef Faithy het volgende:
de rekening wordt toch gesplit enzo ongeveer, dus 'valt het niet op'
en met zoveel mensen eveni ets extra's is bijan niets..
we duwen jullie gewoon in een auto
Echt waar, het gaat helemaal goed komen. Vergeet niet dat het een dieetclubmeeting is en we dus geen van allen die grote porties op gaan krijgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:46 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zwicht al een klein beetje, maar onder veel protest en hopeloze zuchtjes
Je moet niet een beetje zwichten maar gewoon helemaalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:46 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zwicht al een klein beetje, maar onder veel protest en hopeloze zuchtjes
precies, ik vind het prima als we gewoon kosten delenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:31 schreef YPPY het volgende:
We bestellen gewoon voor 10 personen een rijsttafel met z'n 14'en. Er blijft altijd zoveel over. En dan stop je een fles drinken in je tas, heb je dat ook niet.
Hoe laat verzamelen we bij de dierentuin? En Pandorah, hoe lang is het rijden vanaf jou?
Moet je d'r wel even afzetten in Groningen na de meetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:59 schreef octopussy het volgende:
En Faithy, je kan nog met mij meerijden 's ochtends als je wil.
Je lijkt Lotte wel..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:46 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:32 schreef Loedertje het volgende:
Je lijkt Lotte wel..
Jij komt toch ook langs Utrecht/Amersfoort?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef octopussy het volgende:
Oh ok, ik had begrepen dat je met de vriend naar Groningen zou rijden daarna.![]()
nou dan moet ik in mijn eentje 2,5 uur heen en 2,5 uur terug in de auto![]()
toe nouuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:40 schreef Isabeau het volgende:
ik denk het niet, Riann
hmmmz je hoort het Isaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef Faithy het volgende:
oh, en ik rook ook nog steeds Riann
Isa, NIET ZEUREN
NIET ZEIKEN
BEK DICHT EN VRETEN!![]()
![]()
Ja precies.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef Faithy het volgende:
oh, en ik rook ook nog steeds Riann
Isa, NIET ZEUREN
NIET ZEIKEN
![]()
Ik dacht dat wij met zijn allen allang hadden besloten dat Isa gewoon mee gaat? Afgesproken dusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef Faithy het volgende:
Isa, NIET ZEUREN
NIET ZEIKEN
![]()
Ik denk het wel als ik het zo lees.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:37 schreef Riann het volgende:
Ik ben toch niet de enige die rookt???
isch logischquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:10 schreef Rewimo het volgende:
O enne, mag ik de rokers dan heel lief aankijken om niet bij het eten te roken? Buiten maakt het me niet zoveel uit maar ik heb COPD en dat speelt nogal op als ik in de rook zit
Tuurlijk ik heb gisteravond op een verjaardag ook niet gerookt Omdat er niet gerookt werd ik pas me daar wel erg gemakkelijk op aan. En stoppen hmmmz ben ruim een half jaar gestopt geweest. Toen weer langzaam begonnen en nu ben ik weer een rookster. En nee stoppen ik sta er nu nog niet achter dus dan lukt het toch niet.quote:
ach is weer een beetje sporten he?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha wel 92 kg hoordus weet waar jullie aan beginnen
En als ze het erg vinden gaan we gewoon op zoek naar een andere chinees. Dat zeggen we tenminste.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:09 schreef teigan het volgende:
Anders bel ik vandaag of morgen even, en zeg dat we met zijn allen een rijsttafel nemen, en dan vraag ik even of het voor een paar man minder mag omdat we een paar mini eters erbij hebben.... Hopeljk vinden ze dat niet erg?
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:21 schreef Troel het volgende:
[..]
En als ze het erg vinden gaan we gewoon op zoek naar een andere chinees. Dat zeggen we tenminste.
Nog even wachten en dan zal ik eens kijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:23 schreef freecell het volgende:
[..]Werkst meestal wel.
Als iemand nog wil lachen, kijk even in dit topic: Trouwen en zo deel 19 mijn reactie met de foto's...
Dat zal best lukken lijkt me. Zo nee, dan verdienen ze niks aan ons die avondquote:Op maandag 13 februari 2006 09:09 schreef teigan het volgende:
Anders bel ik vandaag of morgen even, en zeg dat we met zijn allen een rijsttafel nemen, en dan vraag ik even of het voor een paar man minder mag omdat we een paar mini eters erbij hebben.... Hopeljk vinden ze dat niet erg?
Veel beterquote:Op maandag 13 februari 2006 09:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan zal ik eens kijkenMaar uit je tekst begrijp ik alwel dat die kruisjes beter zijn
Nee dùh, dat past bij niemand...quote:Op maandag 13 februari 2006 09:42 schreef teigan het volgende:
freecell, wat een jurk zeg...
Ik vind hem ook niet bij jou passen hoor..
Sorry voor de late reactie... maar: ja!!!! Ik ben om 8 uur bij jou!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:10 schreef Riann het volgende:
Levitation:
jij kwam mij toch om 8 uur ophalen????
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:23 schreef freecell het volgende:
[..]Werkst meestal wel.
Als iemand nog wil lachen, kijk even in dit topic: Trouwen en zo deel 19 mijn reactie met de foto's...
Hmmm, en als het goed weer is, moeten wij verder treinen vanaf Emmen? Of als het goed weer is, ga je niet over Emmen maar wel naar Groningen? En als het tot Emmen slecht weer is en dan goed, zitten we dan vast in Emmen?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:29 schreef Faithy het volgende:
ach, in mijnn auto wordt ook niet gerookt
als ik een eind rijd, dan stop ik ook gewoon even, zelfs als ik alleen ben
Ik deel wel alvast mee, dat als het KUTweer is, en dan ook echt KUTweer, zoals gisteren, dan rij ik wel richting Emmen.
Is het daar nog steeds KUTweer, dan rij ik door naar Groningen
En natuurlijk de restaurants met zelfbedieningquote:Op maandag 13 februari 2006 10:49 schreef teigan het volgende:
Maar ik vind kutweer geen goed excuus, er zijn meer dan genoeg overdekte dingen....(vlindertuin, haaien en dergelijke)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |