abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34938152
Eerdere dieetclubmeetings
Dieetclubmeeting I in Burgers Zoo op 29-11-03 - Beestachtig gezellige meeting.
Dieetclubmeeting II in Sanadome op 20-03-04 - Een gezonde zwemmeeting.
Dieetclubmeeting III in Den Haag op 10-07-04 deel I en deel II - Gezellige smulmeeting met politiek tintje.
Dieetclubmeeting IV in de Efteling op 11-09-04 deel I en deel II - Gezellige meeting met een ganzenmars.
Dieetclubmeeting V - Brainstormtopic
Dieetclubmeeting VI in de sauna in Soesterberg op 12-02-05 - De zweetmeet
Dieetclubmeeting VII Loevestein, Efteling, Sauna/BBQ
Dieetclubmeeting VIII saunameeting in Drenthe op 26-11-2005- zweetmeet met afkoeling in de sneeuw
Dieetclubmeeting IX Dierentuin Emmen - 18 februari naar de dierentuin! Je kan dus nog mee.
Dieetclubmeeting X Dierentuin Emmen & Sauna Putten. Dierentuin 18 februari en sauna 25 maart

De Dierentuinmeeting!
Op 18 februari 2006 staat een meeting naar het Noorderdierenpark in Emmen in de agenda's van:
  • teigan
  • Pandorah
  • Beessie-Jen
  • Rewimo
  • Faithy
  • Octopussy
  • Levitation
  • Freecell
  • Tararaboemdijee
  • Isabeau
  • Atrimar
  • Ymme
  • YPPY
  • Riann
  • Troel

Er is om 11:00 's morgens afgesproken bij hoofdingang centrum. En tussen de middag krijgen we een rondleiding in de keuken. Je bent dieetclub of je bent het niet Na de dierentuin gaan we uit eten bij een Chinees restaurant dat vlak bij de dierentuin ligt. Op zich is iedereen welkom, als je maar tegen gebabbel over dieten kan!

De Saunameeting!
    Op 25 maart 2006 staat een meeting gepland in Beautyfarm Sauna Drome in Putten. We gaan hier heen op de Optimel zegeltjes en hebben voor 6 personen gereserveerd. De mensen die nu sowieso al meegaan zijn
  • Pandorah
  • Isabeau
  • teigan
  • octopussy
  • Faithy
  • freecell

Meeting in Wording
    Ergens in mei in een stad, waarschijnlijk Utrecht of Arnhem, gaan we iets leuks doen.
    Vager lukt me niet hoor

[ Bericht 50% gewijzigd door Isabeau op 12-02-2006 21:02:42 ]
  • "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 15:35:33 #2
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_34938208
    We hebben nu twee nieuwe
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 15:35:46 #3
    13151 crew  Rewimo
    pi_34938213
    En ik wil dat je meegaat!!!
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_34938231
    Nou, ik open nooit meer een topic Isa is altijd voor.
    pi_34938294
    als wel allemaal iets extra's betalen kunnen jullie wel mee

iemand die daar ontzettend op tegen is?
    Doei.
    pi_34938369
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Faithy het volgende:
    als wel allemaal iets extra's betalen kunnen jullie wel mee

iemand die daar ontzettend op tegen is?
    eh, ik? (en ja, ik zou het ook voor iemand van jullie doen, geen probleem...)
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_34938429
    word jou iets gevraagd?

jij bent het lijdend voorwerp, dus

Doei.
    pi_34938523
    Hey, er zijn twee monden te voeden hoor Maar ik zou me rot generen als anderen voor mijn eten betalen. Grote kans dat ik dan alleen kippensoep ga bestellen en die per se ook zelf wil afrekenen
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 15:46:39 #9
    13151 crew  Rewimo
    pi_34938653
    Jullie kunnen echt met Troel en mij mee eten. Ik heb liever dat jullie de restjes naar binnen werken dan dat we de helft terug naar de keuken moeten sturen. En betalen moeten we toch. Dan betaal jij die banaan maar
    pi_34938718
    Ja maar, lieve Rewimo...we kunnen toch niet om extra lege borden vragen Echt! Daarbij kost drinken ook geld en het wordt altijd duurder dan je denkt. En zo
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 15:52:55 #11
    13151 crew  Rewimo
    pi_34938912
    Ik kan je echt niet ompraten hè?
    pi_34938961
    Ik vind het echt heel erg lief voorgesteld, jullie zijn schatten en ik zou hetzelfde roepen maar ik vind het zo'n naar gevoel als anderen voor mij dingen betalen. Nou ja, tenzij het mijn ouders of zo zijn
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 15:56:48 #13
    13151 crew  Rewimo
    pi_34939044
    We praten volgende week nog wel even flink op je in
    pi_34939090
    Ik blijf dan wel een weekje weg uit dit topic
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 16:00:09 #15
    13151 crew  Rewimo
    pi_34939162
    In de dierentuin, bedoel ik
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 16:03:32 #16
    13151 crew  Rewimo
    pi_34939295
    OPROEP AAN DE TREINREIZIGERS

V 08:11 Haarlem 8 Amsterdam Centraal Intercity 829 NS
    A 08:25 Amsterdam Centraal 2
    V 08:36 Amsterdam Centraal 8b Amersfoort Intercity 20727 NS
    A 09:46 Zwolle 3a
    V 10:03 Zwolle 15 Marienberg Stoptrein 8027 NS
    A 11:03 Emmen 1

Dit is mijn schema, wie stopt onderweg in welke trein en waar?
      vrijdag 10 februari 2006 @ 16:25:42 #17
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34940090
    Lieve Isabeau, gewoon komen ok?

En anders scheppen wij wat op ons bord en eten jullie van de dienborden
    Het komt echt wel goed!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 16:28:55 #18
    13151 crew  Rewimo
    pi_34940225
    En anders eten we gewoon met zijn tweeën van één bord
    pi_34940277
    de rekening wordt toch gesplit enzo ongeveer, dus 'valt het niet op'

en met zoveel mensen eveni ets extra's is bijan niets..

we duwen jullie gewoon in een auto
    Doei.
    pi_34940299
    note to self: handboeien mee
    Doei.
    pi_34940445
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 16:30 schreef Faithy het volgende:
    de rekening wordt toch gesplit enzo ongeveer, dus 'valt het niet op'

en met zoveel mensen eveni ets extra's is bijan niets..

we duwen jullie gewoon in een auto
    We bestellen een rijsttafel voor 5 personen, dan krijgen we er een voor 30 personen en dan gaan we ze gewoon voeren!
      vrijdag 10 februari 2006 @ 16:36:28 #22
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_34940505
    Eten bij de Chinees vlakbij de Dierentuin?

Die zit boven een Coffeeshop!

Is wel een goede trouwens. (Die Chinees)
    pi_34942182
    Hoi hoi, dus Troel gaat ook mee?

En Isa, gewoon mee gaan eten joh, we maken het niet zo duur met die Chinees. Ik heb wel een keer de ervaring gehad dat ik een leeg bordje kreeg en dat ik bij een ander kon opscheppen. Dus ik denk dat ze daar wel wat gewend zijn .
    pi_34942190
    isabeau je gaat gewoon mee.... ik kan iets vaags herrinneren dat jij ook ooit iets meer hebt betaald omdat ik net niet genoeg bij had. En de rekening word toch gedeelt. Dus je MOET mee
    pi_34942399
    ja idd, we gaan het echt niet duur maken!

ik heb nu ook niet echt veel te besteden
    Doei.
    pi_34942799
    * Isabeau zwicht al een klein beetje, maar onder veel protest en hopeloze zuchtjes
      vrijdag 10 februari 2006 @ 17:50:28 #27
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34942896
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 17:46 schreef Isabeau het volgende:
    * Isabeau zwicht al een klein beetje, maar onder veel protest en hopeloze zuchtjes
    Echt waar, het gaat helemaal goed komen. Vergeet niet dat het een dieetclubmeeting is en we dus geen van allen die grote porties op gaan krijgen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 17:53:31 #28
    13151 crew  Rewimo
    pi_34942969
    quote:
    Je moet niet een beetje zwichten maar gewoon helemaal
    pi_34944731
    O ja, ik had nog gekeken naar wandeltochten bij de VVV Utrecht, maar daar moest je allemaal voor betalen. Nu heb ik wel een boekje over een wandeltocht met muurreclames maar misschien moeten we maar ergens een puzzeltocht vandaan halen voor Utrecht of Arnhem. Ik heb ooit eens een puzzeltocht gemaakt voor een familiedag in Artis dus ik kan Ymme (als je dat wilt doen hoor) helpen indien dat nodig is .
    pi_34945339
    Levitation:

jij kwam mij toch om 8 uur ophalen????
    pi_34950123
    We bestellen gewoon voor 10 personen een rijsttafel met z'n 14'en. Er blijft altijd zoveel over. En dan stop je een fles drinken in je tas, heb je dat ook niet.

Hoe laat verzamelen we bij de dierentuin? En Pandorah, hoe lang is het rijden vanaf jou?
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_34951022
    wil er nog iemand vanuit Den Haag meerijden?

enkeltje, welteverstaan
    Doei.
    pi_34951269
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 21:31 schreef YPPY het volgende:
    We bestellen gewoon voor 10 personen een rijsttafel met z'n 14'en. Er blijft altijd zoveel over. En dan stop je een fles drinken in je tas, heb je dat ook niet.

Hoe laat verzamelen we bij de dierentuin? En Pandorah, hoe lang is het rijden vanaf jou?
    precies, ik vind het prima als we gewoon kosten delen ik heb ook niet zo veel geld over deze maand dus ik was ook niet van plan om veel geld uit te geven.

En Faithy, je kan nog met mij meerijden 's ochtends als je wil.
    pi_34951347
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 21:59 schreef octopussy het volgende:
    En Faithy, je kan nog met mij meerijden 's ochtends als je wil.
    Moet je d'r wel even afzetten in Groningen na de meet
    pi_34952412
    octo: ik ga daarna door naar vriendlief in Groningen

dus ik denk dat het beetje zonde is
    Doei.
    pi_34953810
    Oh ok, ik had begrepen dat je met de vriend naar Groningen zou rijden daarna.
    nou dan moet ik in mijn eentje 2,5 uur heen en 2,5 uur terug in de auto
    pi_34953947
    ik ook, nou ja, iig 1 keer 2.5 uur op 1 dag

we kunnen ook 'samen rijden'
    Doei.
    pi_34961528
    Nog maar een weekje wachten en dan is het zover!!!!!
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_34961636
    Weten we trouwens hoe laat en waar we ons voor de rondleiding moeten melden? (ik heb wel een vermoeden waar de centrale keuken ligt, maar met 'een vermoeden' is ook alles wel gezegd)
      † In Memoriam † zaterdag 11 februari 2006 @ 09:32:48 #40
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_34961703
    quote:
    Je lijkt Lotte wel..
    pi_34961740
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 09:32 schreef Loedertje het volgende:
    Je lijkt Lotte wel..
    Mijn hartje....mijn bonzend hartje....kan zoiets niet aan. Hoor!

maar ik zal het nooit meer doen
    pi_34961899
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef octopussy het volgende:
    Oh ok, ik had begrepen dat je met de vriend naar Groningen zou rijden daarna.
    nou dan moet ik in mijn eentje 2,5 uur heen en 2,5 uur terug in de auto
    Jij komt toch ook langs Utrecht/Amersfoort?
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_34963304
    over een weekje zijn we er
    Doei.
    pi_34964996
    YPPY: volgens de routeplanner is het vanaf mij 1 uur en 44 minuten rijden naar Emmen. Dus als we om 9 uur afspreken lijkt mij dat ruim voldoende toch? Ik zal je zo even mailen hoe je bij mij komt. Octopussy: je kan ook de auto in de wijk tegenover mij neerzetten waar je nog gratis kan parkeren als je niet alleen naar Emmen wilt.

Allen: ik heb een informatiebrief gehad van Emmen en daarin staat dat een van ons als we aankomen even moeten melden bij de informatiebalie. Waar de keuken staat omschreven in de brief.
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 februari 2006 @ 17:45:29 #45
    13151 crew  Rewimo
    pi_34972642
    Mooi

Niemand meer met de trein trouwens
    pi_34973760
    ik niet iig..

het is 231 km naar Emmen, terwijl het normaal 236 km naar Groningen is..

en vervolgens weer 56 km van Emmen naar Groningen

geweldig

maar gelukkig verdwaal ik niet met 3 andere mensen in de auto richting Groningen
    Doei.
    pi_34974318
    Op de hoek zonneweg-kerkhoflaan ligt trouwens een gratis parkeerterrein op korte afstand van het dierenpark (dichterbij dan alle parkeerterreinen waar de borden je heen sturen!!) Het niet-geasfalteerde stuk grond is net over het spoor en herkenbaar aan de houten dinosaurus. Het is één van de vroegere parkeerterreinen van het park en nu dus ongebruikt (alleen door mensen die het weten te vinden) en gratis. Als je vanaf dat terrein de olifantensporen op de stoep volgt kom je vanzelf in de dierentuin
    pi_34974348
    Ik ben toch niet de enige die rookt???
    pi_34974386
    Het kan ook zijn dat er een houten olifant staat (ze hebben er twee en ik weet niet meer welke waar staat )
    pi_34974432
    Isa je gaat nu toch zeker mee met eten?
    pi_34974441
    ik denk het niet, Riann
    pi_34974479
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 18:40 schreef Isabeau het volgende:
    ik denk het niet, Riann
    toe nouuuuuuuuuuu anders moet ik echt hard huilen en iedereen is het er mee eens dat wij dan betalen.... zover ik weet... dus pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    pi_34974487
    volgens mij is het een olifant??? en heeeeeeeel vroeger stond die dino bij de ingang van de dierentuin toen was ik nog een klein jennetje en leek die dino echt MEGA! daar kon je dan in klimmen enzo.... jeugdsentiment ...
    en die parkeerplaats is inderdaad wel het beste en heel dichtbij.
    05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
    pi_34974541
    Lieve Riann, jullie moeten dan voor twee mensen betalen en ik ga me hoogst ongemakkelijk voelen als de rekening komt en wij niet mee kunnen betalen.

Weet je die te vinden, Beessie-Jen? Er zijn geen borden meer die daarheen wijzen hè. En ik denk ook dat het de olifant was Het zonk langzaam in nadat ik 'olifantenpoten' had getypt
    pi_34974595
    ik kan het me wel voorstellen. Ik zou dat ook niet snel doen dan.
    pi_34974611
    oh, en ik rook ook nog steeds Riann

Isa, NIET ZEUREN

NIET ZEIKEN

BEK DICHT EN VRETEN!
    Doei.
    pi_34974642
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 18:47 schreef Faithy het volgende:

Isa, NIET ZEUREN

NIET ZEIKEN

BEK DICHT EN VRETEN!
    hmmmz je hoort het Isa
    pi_34974653
    ja hoor die parkeerplaats weet ik te vinden mijn opa en omas wonen in een flat aan het verlengde van die straat (klokkenslag).

ik weet alleen niet vanaf waar die andere mensen emmen binnenkomen? voor ons is het vanuit Hoogeveen een eitje.
      zaterdag 11 februari 2006 @ 20:06:40 #59
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34977146
    quote:

Isa, NIET ZEUREN

NIET ZEIKEN

BEK DICHT EN VRETEN!
    Ja precies.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 februari 2006 @ 20:10:50 #60
    13151 crew  Rewimo
    pi_34977332
    quote:
    Isa, NIET ZEUREN

NIET ZEIKEN

BEK DICHT EN VRETEN!
    Ik dacht dat wij met zijn allen allang hadden besloten dat Isa gewoon mee gaat? Afgesproken dus

O enne, mag ik de rokers dan heel lief aankijken om niet bij het eten te roken? Buiten maakt het me niet zoveel uit maar ik heb COPD en dat speelt nogal op als ik in de rook zit
      zaterdag 11 februari 2006 @ 20:11:35 #61
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34977373
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 18:37 schreef Riann het volgende:
    Ik ben toch niet de enige die rookt???
    Ik denk het wel als ik het zo lees.

Gewoon stoppen met roken dus
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_34977487
    Troel:

ik rook ook hoor
    Doei.
    pi_34977517
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 20:10 schreef Rewimo het volgende:
    O enne, mag ik de rokers dan heel lief aankijken om niet bij het eten te roken? Buiten maakt het me niet zoveel uit maar ik heb COPD en dat speelt nogal op als ik in de rook zit
    isch logisch

toch Riann?
    Doei.
      zaterdag 11 februari 2006 @ 20:22:53 #64
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34977840
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 20:14 schreef Faithy het volgende:
    Troel:

ik rook ook hoor
    Ook stoppen dus
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35010931
    quote:
    Op zaterdag 11 februari 2006 20:14 schreef Faithy het volgende:

[..]

isch logisch

toch Riann?
    Tuurlijk ik heb gisteravond op een verjaardag ook niet gerookt Omdat er niet gerookt werd ik pas me daar wel erg gemakkelijk op aan. En stoppen hmmmz ben ruim een half jaar gestopt geweest. Toen weer langzaam begonnen en nu ben ik weer een rookster. En nee stoppen ik sta er nu nog niet achter dus dan lukt het toch niet.
    pi_35013131
    Hi! Reken niet op mij met de sauna-meeting! Zit de dagen daarvoor ook al in die regio voor een cursus en er moet hier in huis soms ook wat gebeuren!
    pi_35013365
    Gaan we trouwens met het eten met zijn allen een rijsttafel bestellen? Ik heb aangegeven dt we gewoon van de kaart bestellen, maar ik kan het nog veranderen, dat ik gewoon een rijsttafel voor 12 of 13 personen doe...
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 februari 2006 @ 21:24:58 #68
    13151 crew  Rewimo
    pi_35015417
    Ik vind rijsttafel prima. Als het enigszins kan moeten we dan wel wat minder porties bestellen dan het aantal personen waarmee we komen. We krijgen dat toch nooit op
      zondag 12 februari 2006 @ 21:27:34 #69
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_35015508
    rijsttafel vind ik ook prima....
    ik moet trouwens even afwachten hoe het zaterdag met mijn rug is en of ik al uitslagen van mijn fotos heb....
    anders kan ik of niet meer, of ik mag in een rolstoeltje
    pi_35015540
    We duwen wel als 't moet, Beessie-Jen
      zondag 12 februari 2006 @ 21:31:17 #71
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_35015633
    haha wel 92 kg hoor dus weet waar jullie aan beginnen
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 februari 2006 @ 21:38:51 #72
    13151 crew  Rewimo
    pi_35015935
    Ik heb 't ook al in mijn rug Maar niks houdt me tegen hoor. Zeker niet nu ik vandaag een nieuwe tweedehands lens heb gekocht op een fotobeurs. Ik zal jullie krijgen
    pi_35021636
    quote:
    Op zondag 12 februari 2006 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
    haha wel 92 kg hoor dus weet waar jullie aan beginnen
    ach is weer een beetje sporten he?
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 08:14:25 #74
    13151 crew  Rewimo
    pi_35026357
    Hm als het zo doorgaat wordt het een goeie training voor jullie, mijn rug doet vandaag een stuk moeilijker dan gisteren
    pi_35026364
    Ja, hallo zeg! Het is een dagje ontspannen, geen krachttraining

maar rot dat je zo'n last van je rug hebt, Rewimo
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 08:19:15 #76
    13151 crew  Rewimo
    pi_35026390
    Tsss je post net zelf een stuk waarin staat dat beweging zo goed is als je af wilt vallen
    pi_35026396

maar dat is natuurlijk ook helemaal niets nieuws

De wetenschap onderzoekt alleen dingen die we al weten
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 08:21:04 #78
    13151 crew  Rewimo
    pi_35026404
    Poe ze kunnen nog wel wat van ons leren
    pi_35026907
    Anders bel ik vandaag of morgen even, en zeg dat we met zijn allen een rijsttafel nemen, en dan vraag ik even of het voor een paar man minder mag omdat we een paar mini eters erbij hebben.... Hopeljk vinden ze dat niet erg?
      maandag 13 februari 2006 @ 09:21:06 #80
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35027109
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 09:09 schreef teigan het volgende:
    Anders bel ik vandaag of morgen even, en zeg dat we met zijn allen een rijsttafel nemen, en dan vraag ik even of het voor een paar man minder mag omdat we een paar mini eters erbij hebben.... Hopeljk vinden ze dat niet erg?
    En als ze het erg vinden gaan we gewoon op zoek naar een andere chinees. Dat zeggen we tenminste.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_35027153
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 09:21 schreef Troel het volgende:

[..]

En als ze het erg vinden gaan we gewoon op zoek naar een andere chinees. Dat zeggen we tenminste.
    Werkst meestal wel.
    Als iemand nog wil lachen, kijk even in dit topic: Trouwen en zo deel 19 mijn reactie met de foto's...
      maandag 13 februari 2006 @ 09:27:10 #82
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_35027233
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 09:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Werkst meestal wel.
    Als iemand nog wil lachen, kijk even in dit topic: Trouwen en zo deel 19 mijn reactie met de foto's...
    Nog even wachten en dan zal ik eens kijken Maar uit je tekst begrijp ik alwel dat die kruisjes beter zijn
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 09:31:31 #83
    13151 crew  Rewimo
    pi_35027317
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 09:09 schreef teigan het volgende:
    Dat zal best lukken lijkt me. Zo nee, dan verdienen ze niks aan ons die avond Want dan zoeken we een ander adres
    pi_35027555
    freecell, wat een jurk zeg...
    Ik vind hem ook niet bij jou passen hoor..
    pi_35027556
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 09:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Nog even wachten en dan zal ik eens kijken Maar uit je tekst begrijp ik alwel dat die kruisjes beter zijn
    Veel beter
    pi_35027621
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 09:42 schreef teigan het volgende:
    freecell, wat een jurk zeg...
    Ik vind hem ook niet bij jou passen hoor..
    Nee dùh, dat past bij niemand...
    Hij was wel van pure zijde, dat voelde dan wel weer lekker, maar echt.... verschrikkelijk
    edit: bij mij doen de foto's het nog steeds niet, bij jou dus wel?
    pi_35027676
    als ik het linkje pak, en ze dan copy-paste in mijn browser, dan zie ik ze... Anders niet..
    pi_35027969
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 19:10 schreef Riann het volgende:
    Levitation:

jij kwam mij toch om 8 uur ophalen????
    Sorry voor de late reactie... maar: ja!!!! Ik ben om 8 uur bij jou!
    Heb 't hele weekend niet achter internet gezeten, vandaar dat 't even duurde. Nu zit ik op m'n werk en dan Fok! ik standaard. Had wel een hoop bij te lezen...

Over 't roken: ik rook niet... Ik weet niet of je lang zonder peukje kan, maar ik vind roken in de auto erg smerig. We stoppen onderweg anders wel een keertje voor een peuk. Kan ik ook even mijn benen strekken, 't is toch een rot-eind rijden.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_35028460
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 09:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Werkst meestal wel.

Nee, het zou ook niet echt mijn keus zijn.
    pi_35028465
    ach, in mijnn auto wordt ook niet gerookt

als ik een eind rijd, dan stop ik ook gewoon even, zelfs als ik alleen ben

Ik deel wel alvast mee, dat als het KUTweer is, en dan ook echt KUTweer, zoals gisteren, dan rij ik wel richting Emmen.

Is het daar nog steeds KUTweer, dan rij ik door naar Groningen
    Doei.
    pi_35028774
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 10:29 schreef Faithy het volgende:
    ach, in mijnn auto wordt ook niet gerookt

als ik een eind rijd, dan stop ik ook gewoon even, zelfs als ik alleen ben

Ik deel wel alvast mee, dat als het KUTweer is, en dan ook echt KUTweer, zoals gisteren, dan rij ik wel richting Emmen.

Is het daar nog steeds KUTweer, dan rij ik door naar Groningen
    Hmmm, en als het goed weer is, moeten wij verder treinen vanaf Emmen? Of als het goed weer is, ga je niet over Emmen maar wel naar Groningen? En als het tot Emmen slecht weer is en dan goed, zitten we dan vast in Emmen?
    Feef, ik doe je even niet begrijpen
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 10:46:12 #92
    13151 crew  Rewimo
    pi_35028845
    Het moet maar gewoon goed weer worden
    pi_35028938
    Als het kutweer is, dan moeten wij met de bus naar Groningen..

Maar ik vind kutweer geen goed excuus, er zijn meer dan genoeg overdekte dingen....(vlindertuin, haaien en dergelijke)
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 10:51:09 #94
    13151 crew  Rewimo
    pi_35028990
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 10:49 schreef teigan het volgende:
    Maar ik vind kutweer geen goed excuus, er zijn meer dan genoeg overdekte dingen....(vlindertuin, haaien en dergelijke)
    En natuurlijk de restaurants met zelfbediening
    pi_35029219
    vlinders zijn saai

en freecell: lees nog maar 's rustig door

btw: vanmiddag sollicitatiegesprek!
    Doei.
    pi_35033035
    nou rewino... ik kan je de hand schudden.... mijn rug wordt ook niets beter... net huisarts gebeld, nog geen uitslag van mijn fotos....
    verder wel verlenging gekregen voor mijn pijnstillers gelukkig, want ben gewoon misselijk van de pijn.....
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 13:14:15 #97
    13151 crew  Rewimo
    pi_35033207
    Vervelend hè... Ik zit nu wel op mijn werk maar ik weet niet of ik dat ga volhouden zo. Nou ja deze dag zal ik nog wel doorkomen en morgen zien we wel weer.
    pi_35037002
    Ik ga misschien iets héél raars zeggen, Beessie-Jen en Rewimo, maar drinken jullie wel genoeg water? Soms reageert rugpijn op 2 grote glazen water. Maar ik vermoed dat jullie genoeg drinken, lijners en zo
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 15:02:31 #99
    13151 crew  Rewimo
    pi_35037346
    Ik drink zat, geen water maar wel thee, karnemelk, cola light en zo. Water valt niet echt lekker. Maar 2 liter per dag haal ik echt ruim.

Ik heb ooit eens twee verschoven wervels gehad na een rare beweging met volleyballen. Die plek blijft gevoelig en daar heb ik nu dus ook weer last van.
    pi_35037467
    Is wens jullie bij deze alvast heel veel plezier.
    Kan ik het niet meer vergeten te zeggen.
    Heb momenteel een hoofd als een dolle stier. (voel me niet zo)
    pi_35037657
    Nou ja, schijnt iets te maken te hebben met tussenwervelschijven die dan door dehydratie wat inzakken en net een beetje beter gaan zitten als ze goed gevuld zijn met vocht Bij sommige mensen helpt het geweldig, bij de meesten niet.

ymme, dank je maar kijk vrijdag of desnoods zaterdag nog maar wat je doet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')