Echt waar, het gaat helemaal goed komen. Vergeet niet dat het een dieetclubmeeting is en we dus geen van allen die grote porties op gaan krijgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:46 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zwicht al een klein beetje, maar onder veel protest en hopeloze zuchtjes
Je moet niet een beetje zwichten maar gewoon helemaalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:46 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zwicht al een klein beetje, maar onder veel protest en hopeloze zuchtjes
precies, ik vind het prima als we gewoon kosten delenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:31 schreef YPPY het volgende:
We bestellen gewoon voor 10 personen een rijsttafel met z'n 14'en. Er blijft altijd zoveel over. En dan stop je een fles drinken in je tas, heb je dat ook niet.
Hoe laat verzamelen we bij de dierentuin? En Pandorah, hoe lang is het rijden vanaf jou?
Moet je d'r wel even afzetten in Groningen na de meetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:59 schreef octopussy het volgende:
En Faithy, je kan nog met mij meerijden 's ochtends als je wil.
Je lijkt Lotte wel..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:46 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:32 schreef Loedertje het volgende:
Je lijkt Lotte wel..
Jij komt toch ook langs Utrecht/Amersfoort?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef octopussy het volgende:
Oh ok, ik had begrepen dat je met de vriend naar Groningen zou rijden daarna.![]()
nou dan moet ik in mijn eentje 2,5 uur heen en 2,5 uur terug in de auto![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |