abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34942799
* Isabeau zwicht al een klein beetje, maar onder veel protest en hopeloze zuchtjes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 10 februari 2006 @ 17:50:28 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_34942896
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:46 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zwicht al een klein beetje, maar onder veel protest en hopeloze zuchtjes
Echt waar, het gaat helemaal goed komen. Vergeet niet dat het een dieetclubmeeting is en we dus geen van allen die grote porties op gaan krijgen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 februari 2006 @ 17:53:31 #28
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34942969
quote:
Je moet niet een beetje zwichten maar gewoon helemaal
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34944731
O ja, ik had nog gekeken naar wandeltochten bij de VVV Utrecht, maar daar moest je allemaal voor betalen. Nu heb ik wel een boekje over een wandeltocht met muurreclames maar misschien moeten we maar ergens een puzzeltocht vandaan halen voor Utrecht of Arnhem. Ik heb ooit eens een puzzeltocht gemaakt voor een familiedag in Artis dus ik kan Ymme (als je dat wilt doen hoor) helpen indien dat nodig is .
pi_34945339
Levitation:

jij kwam mij toch om 8 uur ophalen????
pi_34950123
We bestellen gewoon voor 10 personen een rijsttafel met z'n 14'en. Er blijft altijd zoveel over. En dan stop je een fles drinken in je tas, heb je dat ook niet.

Hoe laat verzamelen we bij de dierentuin? En Pandorah, hoe lang is het rijden vanaf jou?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_34951022
wil er nog iemand vanuit Den Haag meerijden?

enkeltje, welteverstaan
Doei.
pi_34951269
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:31 schreef YPPY het volgende:
We bestellen gewoon voor 10 personen een rijsttafel met z'n 14'en. Er blijft altijd zoveel over. En dan stop je een fles drinken in je tas, heb je dat ook niet.

Hoe laat verzamelen we bij de dierentuin? En Pandorah, hoe lang is het rijden vanaf jou?
precies, ik vind het prima als we gewoon kosten delen ik heb ook niet zo veel geld over deze maand dus ik was ook niet van plan om veel geld uit te geven.

En Faithy, je kan nog met mij meerijden 's ochtends als je wil.
pi_34951347
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:59 schreef octopussy het volgende:
En Faithy, je kan nog met mij meerijden 's ochtends als je wil.
Moet je d'r wel even afzetten in Groningen na de meet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34952412
octo: ik ga daarna door naar vriendlief in Groningen

dus ik denk dat het beetje zonde is
Doei.
pi_34953810
Oh ok, ik had begrepen dat je met de vriend naar Groningen zou rijden daarna.
nou dan moet ik in mijn eentje 2,5 uur heen en 2,5 uur terug in de auto
pi_34953947
ik ook, nou ja, iig 1 keer 2.5 uur op 1 dag

we kunnen ook 'samen rijden'
Doei.
pi_34961528
Nog maar een weekje wachten en dan is het zover!!!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34961636
Weten we trouwens hoe laat en waar we ons voor de rondleiding moeten melden? (ik heb wel een vermoeden waar de centrale keuken ligt, maar met 'een vermoeden' is ook alles wel gezegd)
  † In Memoriam † zaterdag 11 februari 2006 @ 09:32:48 #40
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_34961703
quote:
Je lijkt Lotte wel..
pi_34961740
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 09:32 schreef Loedertje het volgende:
Je lijkt Lotte wel..
Mijn hartje....mijn bonzend hartje....kan zoiets niet aan. Hoor!

maar ik zal het nooit meer doen
pi_34961899
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef octopussy het volgende:
Oh ok, ik had begrepen dat je met de vriend naar Groningen zou rijden daarna.
nou dan moet ik in mijn eentje 2,5 uur heen en 2,5 uur terug in de auto
Jij komt toch ook langs Utrecht/Amersfoort?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_34963304
over een weekje zijn we er
Doei.
pi_34964996
YPPY: volgens de routeplanner is het vanaf mij 1 uur en 44 minuten rijden naar Emmen. Dus als we om 9 uur afspreken lijkt mij dat ruim voldoende toch? Ik zal je zo even mailen hoe je bij mij komt. Octopussy: je kan ook de auto in de wijk tegenover mij neerzetten waar je nog gratis kan parkeren als je niet alleen naar Emmen wilt.

Allen: ik heb een informatiebrief gehad van Emmen en daarin staat dat een van ons als we aankomen even moeten melden bij de informatiebalie. Waar de keuken staat omschreven in de brief.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 februari 2006 @ 17:45:29 #45
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34972642
Mooi

Niemand meer met de trein trouwens
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34973760
ik niet iig..

het is 231 km naar Emmen, terwijl het normaal 236 km naar Groningen is..

en vervolgens weer 56 km van Emmen naar Groningen

geweldig

maar gelukkig verdwaal ik niet met 3 andere mensen in de auto richting Groningen
Doei.
pi_34974318
Op de hoek zonneweg-kerkhoflaan ligt trouwens een gratis parkeerterrein op korte afstand van het dierenpark (dichterbij dan alle parkeerterreinen waar de borden je heen sturen!!) Het niet-geasfalteerde stuk grond is net over het spoor en herkenbaar aan de houten dinosaurus. Het is één van de vroegere parkeerterreinen van het park en nu dus ongebruikt (alleen door mensen die het weten te vinden) en gratis. Als je vanaf dat terrein de olifantensporen op de stoep volgt kom je vanzelf in de dierentuin
pi_34974348
Ik ben toch niet de enige die rookt???
pi_34974386
Het kan ook zijn dat er een houten olifant staat (ze hebben er twee en ik weet niet meer welke waar staat )
pi_34974432
Isa je gaat nu toch zeker mee met eten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')