En als ze het erg vinden gaan we gewoon op zoek naar een andere chinees. Dat zeggen we tenminste.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:09 schreef teigan het volgende:
Anders bel ik vandaag of morgen even, en zeg dat we met zijn allen een rijsttafel nemen, en dan vraag ik even of het voor een paar man minder mag omdat we een paar mini eters erbij hebben.... Hopeljk vinden ze dat niet erg?
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:21 schreef Troel het volgende:
[..]
En als ze het erg vinden gaan we gewoon op zoek naar een andere chinees. Dat zeggen we tenminste.
Nog even wachten en dan zal ik eens kijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:23 schreef freecell het volgende:
[..]Werkst meestal wel.
Als iemand nog wil lachen, kijk even in dit topic: Trouwen en zo deel 19 mijn reactie met de foto's...
Dat zal best lukken lijkt me. Zo nee, dan verdienen ze niks aan ons die avondquote:Op maandag 13 februari 2006 09:09 schreef teigan het volgende:
Anders bel ik vandaag of morgen even, en zeg dat we met zijn allen een rijsttafel nemen, en dan vraag ik even of het voor een paar man minder mag omdat we een paar mini eters erbij hebben.... Hopeljk vinden ze dat niet erg?
Veel beterquote:Op maandag 13 februari 2006 09:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan zal ik eens kijkenMaar uit je tekst begrijp ik alwel dat die kruisjes beter zijn
Nee dùh, dat past bij niemand...quote:Op maandag 13 februari 2006 09:42 schreef teigan het volgende:
freecell, wat een jurk zeg...
Ik vind hem ook niet bij jou passen hoor..
Sorry voor de late reactie... maar: ja!!!! Ik ben om 8 uur bij jou!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:10 schreef Riann het volgende:
Levitation:
jij kwam mij toch om 8 uur ophalen????
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:23 schreef freecell het volgende:
[..]Werkst meestal wel.
Als iemand nog wil lachen, kijk even in dit topic: Trouwen en zo deel 19 mijn reactie met de foto's...
Hmmm, en als het goed weer is, moeten wij verder treinen vanaf Emmen? Of als het goed weer is, ga je niet over Emmen maar wel naar Groningen? En als het tot Emmen slecht weer is en dan goed, zitten we dan vast in Emmen?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:29 schreef Faithy het volgende:
ach, in mijnn auto wordt ook niet gerookt
als ik een eind rijd, dan stop ik ook gewoon even, zelfs als ik alleen ben
Ik deel wel alvast mee, dat als het KUTweer is, en dan ook echt KUTweer, zoals gisteren, dan rij ik wel richting Emmen.
Is het daar nog steeds KUTweer, dan rij ik door naar Groningen
En natuurlijk de restaurants met zelfbedieningquote:Op maandag 13 februari 2006 10:49 schreef teigan het volgende:
Maar ik vind kutweer geen goed excuus, er zijn meer dan genoeg overdekte dingen....(vlindertuin, haaien en dergelijke)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |