Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef YPPY het volgende:
Sterkte ymme,Je moet zelf maar kijken of je nog komt, al kan het een leuke afleiding zijn.
Nee joh, profiteur ben je pas als je willens en wetens komt en doet alsof je geld hebt en dan snel wegglipt zonder te betalen en de rest op laten zadelen met torenhoge rekeningen.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Maar ik heb dan ook nog maar iets van 10 euro.
En in het weekend is mijn OV niet geldig.
Dus denk niet dat het wat gaat worden.
Wel heel lief aangeboden allemaal.![]()
Maar ik ben en blijf GEEN profiteur.
Ja dat is waar. En dat is dan ook helemaal lief van die mensen. Maar daar voel ik me gewoon niet lekker bij.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee joh, profiteur ben je pas als je willens en wetens komt en doet alsof je geld hebt en dan snel wegglipt zonder te betalen en de rest op laten zadelen met torenhoge rekeningen.
Wat er nu gebeurd is dat er simpelweg aangeboden wordt aan een aantal mensen om lekker mee te eten en dergelijke omdat ze dat eigenlijk heel hard verdienen en nodig hebben.
Echt waar
Denk er dan in ieder geval nog even over na, dan kan je altijd aan het einde van de week nog beslissen. Misschien heb je het dan wel heel hard nodig om er even tussenuit te zijn. Laat het gewoon nog even open ok?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja dat is waar. En dat is dan ook helemaal lief van die mensen. Maar daar voel ik me gewoon niet lekker bij.
Het idee..
Ik zou zelf precies het zelfde gedaan hebben hoor, het aan iemand aanbieden, maar dat voelt dan weer heel anders, dan als jij die gene bent die eigenlijk niet kan komen. Maar daar veel mensen gesteunt wordt, om wel te komen.
Mijn gevoel zegt dat toch iets van je moet je inhouden, of extra aardig doen.. Ik voel me daar ongemakkelijk bij.
Beetje moeilijk te verwoorden.
Ik laat het nog even open.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Denk er dan in ieder geval nog even over na, dan kan je altijd aan het einde van de week nog beslissen. Misschien heb je het dan wel heel hard nodig om er even tussenuit te zijn. Laat het gewoon nog even open ok?
Menukaart voorlezen, klinkt als een goed alternatief.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:56 schreef YPPY het volgende:
Je kunt altijd nog een leuk liedje zingen of de menukaart voorlezen ter compensatie.![]()
Gewoon meegaan alledrie.![]()
ymme, Rewimo en ik eten toch kleine porties dus dat maakt bij zo'n grote rijsttafel niets uit. Sterker nog, de porties bij de chinees zijn altijd al veeeeeel te groot en we zijn allemaal aan het dieeten. Er is echt genoeg te eten over!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:58 schreef ymme het volgende:
Reken eens uit wat jullie dan allemaal kwijt zijn.
Als wij drieen toch meegaan..
Nou, dan haal je een portie meer. Kost misschien een euro of 5. Delen door een man of 10. Nou, die 50 cent heb ik wel voor jullie over hoor!quote:
Ach, daar ging ik allang van uit. 't kost me sowieso naast de dierentuin, de rondleiding en 't eten ook nog een volledige tank benzine. Als ik daar mee zou zitten ging ik toch gewoon niet mee. Twee-verdieners hier. Ik kan best een beetje delen in de kosten. Ik vind de gezelligheid 't belangrijkste.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Het wordt zo wel een duur dagje voor jullie![]()
primaquote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Ergens in de 3 euro geloof ik, freecell.
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Troel het volgende:
De kaartjes zijn voor ons 17 euro, behalve als je mindervalide bent. Maarja, om met zoveel mensen in rolstoel aan te komen zetten gaan ze vast ook niet geloven
Oew, dat deden Rewimo en ik in het ziekenhuis met zijn tweetjesquote:Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
15 man in rolstoel! Kunnen we wedstrijdjes houden
![]()
Ik ook, maar ik heb mijn eigen rolstoel niet meerquote:Op maandag 13 februari 2006 20:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik ben op het moment wel minder-valide
Probeer er aan te denken om dat los mee te nemenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:08 schreef Pandorah het volgende:
Zo'n rondleiding kost 36 euro. Dus als Troel en ymme meegaan is dat ¤ 2,40 per persoon.
Interliner... heeeey.... Ik dacht aan de trein, maar interliner is misschien wel goed plan. Daar kan je toch niet met een gewone strippenkaart in? of nu wel weer?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef teigan het volgende:
marchien en tara, komen jullie zaterdagmorgen ook vanuit Groningen met de interliner? En zo ja, hoe laat nemen jullie hem?
Inderdaad: aanbod staat nogsteeds. Dagje uit zal je goed doen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:26 schreef Rewimo het volgende:
ymme, 't is nog geen zaterdagHet aanbod blijft gewoon staan
Ik geef meteen op zodra je "ja" zegt.quote:
Dan weet je dus ook dat verzet zinloos isquote:
Natuurlijk moet je zelf beslissen of je mee wilt. Ik zou het alleen heel jammer vinden als je zou afhaken omdat het voor ons 'n paar euro duurder wordt. We menen het echt: je kunt gewoon mee!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef ymme het volgende:
Dat weet ik ja.
Maar ik ga toch lekker mijn eigen gevoel achter na.
Daar valt niet op in te praten.
Ik kan geen gezellige dag hebben, met een schuldgevoel dat andere betalen voor mij.
Ja, maar parkeerkosten is wat anders dan als het om mensen gaat vind ik. Natuurlijk willen we altijd het goedkoopste, maar juist omdat we dat willen kunnen we van tijd tot tijd andere mensen meenemen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:28 schreef Levitation het volgende:
Ik proef een tegenstrijdigheid in mijn post; zeuren over 'n paar euro parkeerkosten.![]()
Thanks, scheelt me een euro of 10. Kan Ymme mooi mee naar de dierentuin.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Ja, het is parking Oost op die kaart
en niet alleen ik kan het eten niet betalen, mijn vriend ook niet hèiedereen zegt wel steeds 'Isa' maar jullie hebben twee monden te voeden waar ik niet zo'n trek in heb
![]()
Ik denk dat dat moeilijk wordt, niemand wil natuurlijk zijn banaan afstaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik eet niet zoveel rijst(ongeveer 100-150 gram) en ik denk dat ik überhaupt niet zoveel ga eten
Maar ik wil wel graag 1 gebakken banaan
![]()
Ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat moeilijk wordt, niemand wil natuurlijk zijn banaan afstaan![]()
![]()
Jaaaa, je bent mijn heldinquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:26 schreef freecell het volgende:
Ik
Ben niet zo'n fan van gebakken banaan
Als ze zeggen dat dat niet kan dan zeg je anders maar dat er mensen bijzitten die vanwege een operatie niet veel kunnen eten of zo. (als die mensen dat tenminste niet erg vinden dat dat gezegd wordt)quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:33 schreef teigan het volgende:
Ik moet nog even bellen of ik er gewoon een rijsttafel voor zoveel personen van kan maken..
Ik heb er geen problemen mee. Het is volgens mij in de hele wereld bekend. Nouja, daar waar ze internet hebben danquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ze zeggen dat dat niet kan dan zeg je anders maar dat er mensen bijzitten die vanwege een operatie niet veel kunnen eten of zo. (als die mensen dat tenminste niet erg vinden dat dat gezegd wordt)
En ander neem ik kippensoep als hoofdgerecht en eet uit dat bakje wel de restDie soep kan ik nog wel betalen.
Lopen doen we zaterdag echt wel genoeg, maak je daar maar geen zorgen om!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:59 schreef ymme het volgende:
lopen is juist goed voor de lijn.
Dus of dat is wat jullie willen, weet ik zo net nog niet
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lopen doen we zaterdag echt wel genoeg, maak je daar maar geen zorgen om!![]()
Vraag is: "Loop jij met ons mee?"
WHEHEHHEHEquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef Isabeau het volgende:
(de rolstoel dus, niet jou zonder wieltjes)
Dan zou ik nog eerder gaan slepenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:36 schreef Troel het volgende:
WHEHEHHEHE
Ik zie je echt al iemand gewoon duwen.
Nouja, ik ben nog steeds tonnetje rond, ik ben nog wel te rollenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eerder gaan slepen![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou het probleem is dat het zitten ook niet zo super gaat... halfhangend wil nog wel, maar goed rechtop zitten gaat na pakweg een halfuur ook al erg irriteren....
vind jullie wel allemaal heeeeeeeeeel lief hoor!
Nou, uhm, als je ons als kleinere personen meerekend, kunnen ymme Isabeau en Atrimar niet van onze portie mee-eten. Overigens (klinkt misschien heel erg, ik weet het) hoop ik dat een kleine portie wel groter dan een kinderportie is, want dat krijg ik nog wel opquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:27 schreef teigan het volgende:
Ik heb even gebeld, en vanalles geregeld..
We nemen een gewone rijsttafel, die is 14 euro per persoon(exclusief drankjes).., dat is dan soep, tussengerecht, hoofdgerecht en koffie/thee na..
Met Rewimo en Troel wordt rekening gehouden, ze krijgen kleinere porties, en worden samen als 1 persoon gerekend..
Ik heb ook de vrijheid genomen om chocoladetaart te regelen daar, dat zou ze voor ons bestellen, ik heb dat voor 10 personen besteld, maar dat kan ik nog veranderen..
Ik hoop dat jullie het hier een beetje mee eens zijn...
Btw, ik kwam op 14 personen uit die meegingen, klopt dat nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |