Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef YPPY het volgende:
Sterkte ymme,Je moet zelf maar kijken of je nog komt, al kan het een leuke afleiding zijn.
Nee joh, profiteur ben je pas als je willens en wetens komt en doet alsof je geld hebt en dan snel wegglipt zonder te betalen en de rest op laten zadelen met torenhoge rekeningen.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Maar ik heb dan ook nog maar iets van 10 euro.
En in het weekend is mijn OV niet geldig.
Dus denk niet dat het wat gaat worden.
Wel heel lief aangeboden allemaal.![]()
Maar ik ben en blijf GEEN profiteur.
Ja dat is waar. En dat is dan ook helemaal lief van die mensen. Maar daar voel ik me gewoon niet lekker bij.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee joh, profiteur ben je pas als je willens en wetens komt en doet alsof je geld hebt en dan snel wegglipt zonder te betalen en de rest op laten zadelen met torenhoge rekeningen.
Wat er nu gebeurd is dat er simpelweg aangeboden wordt aan een aantal mensen om lekker mee te eten en dergelijke omdat ze dat eigenlijk heel hard verdienen en nodig hebben.
Echt waar
Denk er dan in ieder geval nog even over na, dan kan je altijd aan het einde van de week nog beslissen. Misschien heb je het dan wel heel hard nodig om er even tussenuit te zijn. Laat het gewoon nog even open ok?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja dat is waar. En dat is dan ook helemaal lief van die mensen. Maar daar voel ik me gewoon niet lekker bij.
Het idee..
Ik zou zelf precies het zelfde gedaan hebben hoor, het aan iemand aanbieden, maar dat voelt dan weer heel anders, dan als jij die gene bent die eigenlijk niet kan komen. Maar daar veel mensen gesteunt wordt, om wel te komen.
Mijn gevoel zegt dat toch iets van je moet je inhouden, of extra aardig doen.. Ik voel me daar ongemakkelijk bij.
Beetje moeilijk te verwoorden.
Ik laat het nog even open.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Denk er dan in ieder geval nog even over na, dan kan je altijd aan het einde van de week nog beslissen. Misschien heb je het dan wel heel hard nodig om er even tussenuit te zijn. Laat het gewoon nog even open ok?
Menukaart voorlezen, klinkt als een goed alternatief.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:56 schreef YPPY het volgende:
Je kunt altijd nog een leuk liedje zingen of de menukaart voorlezen ter compensatie.![]()
Gewoon meegaan alledrie.![]()
ymme, Rewimo en ik eten toch kleine porties dus dat maakt bij zo'n grote rijsttafel niets uit. Sterker nog, de porties bij de chinees zijn altijd al veeeeeel te groot en we zijn allemaal aan het dieeten. Er is echt genoeg te eten over!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:58 schreef ymme het volgende:
Reken eens uit wat jullie dan allemaal kwijt zijn.
Als wij drieen toch meegaan..
Nou, dan haal je een portie meer. Kost misschien een euro of 5. Delen door een man of 10. Nou, die 50 cent heb ik wel voor jullie over hoor!quote:
Ach, daar ging ik allang van uit. 't kost me sowieso naast de dierentuin, de rondleiding en 't eten ook nog een volledige tank benzine. Als ik daar mee zou zitten ging ik toch gewoon niet mee. Twee-verdieners hier. Ik kan best een beetje delen in de kosten. Ik vind de gezelligheid 't belangrijkste.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Het wordt zo wel een duur dagje voor jullie![]()
primaquote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Ergens in de 3 euro geloof ik, freecell.
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Troel het volgende:
De kaartjes zijn voor ons 17 euro, behalve als je mindervalide bent. Maarja, om met zoveel mensen in rolstoel aan te komen zetten gaan ze vast ook niet geloven
Oew, dat deden Rewimo en ik in het ziekenhuis met zijn tweetjesquote:Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
15 man in rolstoel! Kunnen we wedstrijdjes houden
![]()
Ik ook, maar ik heb mijn eigen rolstoel niet meerquote:Op maandag 13 februari 2006 20:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik ben op het moment wel minder-valide
Probeer er aan te denken om dat los mee te nemenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:08 schreef Pandorah het volgende:
Zo'n rondleiding kost 36 euro. Dus als Troel en ymme meegaan is dat ¤ 2,40 per persoon.
Interliner... heeeey.... Ik dacht aan de trein, maar interliner is misschien wel goed plan. Daar kan je toch niet met een gewone strippenkaart in? of nu wel weer?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef teigan het volgende:
marchien en tara, komen jullie zaterdagmorgen ook vanuit Groningen met de interliner? En zo ja, hoe laat nemen jullie hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |