Inderdaad: aanbod staat nogsteeds. Dagje uit zal je goed doen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:26 schreef Rewimo het volgende:
ymme, 't is nog geen zaterdagHet aanbod blijft gewoon staan
Ik geef meteen op zodra je "ja" zegt.quote:
Dan weet je dus ook dat verzet zinloos isquote:
Natuurlijk moet je zelf beslissen of je mee wilt. Ik zou het alleen heel jammer vinden als je zou afhaken omdat het voor ons 'n paar euro duurder wordt. We menen het echt: je kunt gewoon mee!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef ymme het volgende:
Dat weet ik ja.
Maar ik ga toch lekker mijn eigen gevoel achter na.
Daar valt niet op in te praten.
Ik kan geen gezellige dag hebben, met een schuldgevoel dat andere betalen voor mij.
Ja, maar parkeerkosten is wat anders dan als het om mensen gaat vind ik. Natuurlijk willen we altijd het goedkoopste, maar juist omdat we dat willen kunnen we van tijd tot tijd andere mensen meenemen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:28 schreef Levitation het volgende:
Ik proef een tegenstrijdigheid in mijn post; zeuren over 'n paar euro parkeerkosten.![]()
Thanks, scheelt me een euro of 10. Kan Ymme mooi mee naar de dierentuin.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Ja, het is parking Oost op die kaart
en niet alleen ik kan het eten niet betalen, mijn vriend ook niet hèiedereen zegt wel steeds 'Isa' maar jullie hebben twee monden te voeden waar ik niet zo'n trek in heb
![]()
Ik denk dat dat moeilijk wordt, niemand wil natuurlijk zijn banaan afstaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik eet niet zoveel rijst(ongeveer 100-150 gram) en ik denk dat ik überhaupt niet zoveel ga eten
Maar ik wil wel graag 1 gebakken banaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |