Ah ok. En dat van die rijsttafel is wel waar. Als ze maar van mijn banaan afblijvenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:16 schreef teigan het volgende:
Het is trouwens zeg maar de helft van wat wij krijgen Troel, dus een half kopje soep, wat minder voorgerecht... En voor de rest wordt de tafel gewoon volgezet met alles, en kunnen we zelf opscheppen..
Ik ben niet zo'n goede onderhandelaar, ik was allang blij dat ik dit had weten te regelen, als iemand denk het beter te kunnen dan belt ie maar, ik heb mijn best gedaan...
Een halve banaan, kleine portie hèquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:28 schreef Troel het volgende:
Ah ok. En dat van die rijsttafel is wel waar. Als ze maar van mijn banaan afblijven
ja nog maar eventjesquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:38 schreef Faithy het volgende:chocoladetaart
pisang
ik heb er zin in !
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:50 schreef Rewimo het volgende:
Pssst, kom je nog eens langs op FFF?Je wordt gemist.
Wat zou de gedachte zijn? "Die heeft zijn poot gebroken, dan ben je vast niet goed bij je hoofd" of zoietsquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:30 schreef Rewimo het volgende:
Moet je er ook een beetje suffig bij kijken natuurlijk
Poe ik heb eens 4 maanden met mijn poot in het gips gezeten, mocht ik ook niet op lopen, dus zat toen ook in een rolstoel. Mensen kijken je inderdaad niet aan en gaan ervan uit dat je niet tot 3 kunt tellen (laat staan tot 10)
Beterschap! Komt vast op tijd goedquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:29 schreef Riann het volgende:
ik ben wel snip en snip verkouden *hatjoe* *snotter snotter*
Ik hoop dat het zaterdag minder is. Ik hoop dat ik jullie niet aansteekal hangt het wel overal in de lucht.
![]()
ik kan heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed suf kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:30 schreef Rewimo het volgende:
Moet je er ook een beetje suffig bij kijken natuurlijk
Poe ik heb eens 4 maanden met mijn poot in het gips gezeten, mocht ik ook niet op lopen, dus zat toen ook in een rolstoel. Mensen kijken je inderdaad niet aan en gaan ervan uit dat je niet tot 3 kunt tellen (laat staan tot 10)
Dan mag jij mij helpen met de volgende meet te regelen in Mei...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik kan heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed suf kijken
maar heb besloten om niet mee te gaan... ik vind dit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jammer... maar ik vind dat ik het mijn rug niet mag aandoen...
de volgende keer ga ik wel weer een poging doen..
Isa (en atrimar), dan moeten jullie jammer genoeg toch nog met de bus
1000 x sorry!
Geeft niets....quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja .. mijn rug moet ik (hopelijk) nog heeeeeeeeeeeeel lang mee doen en er komen nog wel meerdere meetings!
organiseren wil ik wel een keer doen, maar niet voor september, ben nogal druk met afstuderen Ymme....
sorrrrrry
haha ik lach er ook maar meequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Zie je wel!!
* Isabeau duikt weg en lacht heel hard
Ik denk het haast wel. Die meet is ergens in 2003 of 2004 ofzo geweest en ik ben nu op mijn gewicht van 2000quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:46 schreef Riann het volgende:
Troel ben je nu eigenlijk dunner of hetzelfde of zo van de eerste en laatste keer dat ik je toen gezien heb bij de fok six flags meet Is al weer zo'n tijd geleden ik heb helaas die foto's niet meer.
Doe eens lief en begin niet over B&J ijsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:10 schreef YPPY het volgende:
De foto's! Wat erg.Nu moet ik ook weer denken aan B&J's ijs. Dat wordt niks meer met de yoghurt vandaag.
Echt jammer dat je niet meegaat. Je weet het hè, het aanbod blijft staan tot morgenochtend! Geef maar een kik en je kan mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:24 schreef ymme het volgende:
Nog 1 nachtje slapen dames..
Niet teveel leuke fo'to's en verslagen maken he, anders weet ik precies wat ik allemaal gemist hebt.
Beterschap B-J. Jammer dat je te veel pijn hebt om mee te gaan. Wel verstandig om voorzichtig te doen met je lijf! Nogmaals beterschap! En slaap lekker!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou probleem opgelostik ga ff naar het postkantoor en dan nog even weer liggen... veel te kort nachtje gehad.. (kon niet slapen...)
tot later vandaag allemaal!
Ik kreeg op mijn 18de ook ontzettend last van mijn rug.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:05 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt geweldigJe bent aan de vroege kant voor slijtage lijkt me... Hoewel, ik had op mijn 18e een versleten teengewricht
Is iets heel anders dan waar ik last van heb zo te zien. Ik kan alles bewegen maar mijn wervels zitten vastgeroest of zoiets. Moet wel weer loskomen volgens de peut. Hopelijk snel. Autorijden was geen pretje daarnet
Nog 24 uurquote:
Doe maar... hier nog een patiënt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Moet ik nog het grote Rugpijn boek meebrengen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |