geloof dat dit over ToE gingquote:tothegame houdt het voorlopig op 10/2 voor de UK release. Was eerst 6/2 geloof ik maar ach, ik wacht al zooo lang.........
Ik quote ook maar watquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef number50 het volgende:
[..]
Tales of Eternia ja..... 10/2.... volgens de release lijst op tothegame.com.....
![]()
goed nieuws...quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:24 schreef RaZieL669 het volgende:
Gister ToE gekocht bij de FRS in Almelo.
Alleen de intro nog maar gezien, geen tijd om te gamen, stage......
Net als wij allemaal...quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:02 schreef Blaze82 het volgende:
Thx, leek me wel toepasselijk gezien ik op heel veel potentiele toppers zit te wachten maar nog niet echt veel zie uitkomen
Ik ben blij dat ik hem in mijn bezit heb. Zou niet weten wat ik gedaan zou hebben zonder Virtua Tennis. Beste game van 2005quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
Psp is gewoon saai, verkoop hem! Ben ook blij dat ik er vanaf ben![]()
Tot nu toe valt ie eigenlijk wel wat tegen ja.. zit te wachten op goede games, maar die komen zeker weten ! Op dit moment speel ik meer op m'n DS... maar er was ook een tijd dat ik meer PSP speelde en de DS links liet liggenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
Psp is gewoon saai, verkoop hem! Ben ook blij dat ik er vanaf ben![]()
Dàt is een feit!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kan al zo weinig zonder een fatsoenlijk Memcardje of UMD...
Wat is er nu zo leuk aan Mario, Donkey Kong, Half Life, Halo, F.E.A.R., Zelda, Civilization, Grand Theft Auto, Gran Turismoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef nlboy het volgende:
Sorry hoor maar wat is er nou zo leuk aan DBZ...?
PSPVideo9 is niet ruk, 't is super. Het is de enige (voor zover ik weet) die kan coderen met de MPEG4-AVC codec.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:38 schreef SEMTEX het volgende:
AAArGH. Ik kan al zo weinig zonder een fatsoenlijk Memcardje of UMD, maar nu weigert het programma PSPVideo 9 ook mijn PSP te herkennen. Wat doe ik fout? PSP in USb-modus, PC ziet 'm, maar dat rukprogramma niet..
Nee, het maakt niet uit of ik het handmatig doe of automatisch, hij ziet hem niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
PSPVideo9 is niet ruk, 't is super. Het is de enige (voor zover ik weet) die kan coderen met de MPEG4-AVC codec.
Je moet bij instellingen opgeven wat de PSP-drive is, dat gaat verkeerd bij je denk ik
Vooroordelen -3quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:56 schreef H.Flick het volgende:
Hoe is het battle systeem van ToE? Een ramp waarschijnlijk.
Ik geloof de eerste, als ik dat goed onthouden heb. Maar maakt die AVC-codec dan zoveel verschil?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is uiteraard meer coderingssoftware, maar ik bedoelde specifiek de AVC-codec. In welke map zet je de bestanden nu? 100MNV01 of 100ANV01?
Da's dan de 'oude' codec. Sinds firmware 2.00 is er de AVC-codec, die geeft een stuk beter beeld, vooral bij snelle actie in beeld.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:48 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof de eerste, als ik dat goed onthouden heb. Maar maakt die AVC-codec dan zoveel verschil?
PSPVideo werkt gewoon niet hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |