geloof dat dit over ToE gingquote:tothegame houdt het voorlopig op 10/2 voor de UK release. Was eerst 6/2 geloof ik maar ach, ik wacht al zooo lang.........
Ik quote ook maar watquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef number50 het volgende:
[..]
Tales of Eternia ja..... 10/2.... volgens de release lijst op tothegame.com.....
![]()
goed nieuws...quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:24 schreef RaZieL669 het volgende:
Gister ToE gekocht bij de FRS in Almelo.
Alleen de intro nog maar gezien, geen tijd om te gamen, stage......
Net als wij allemaal...quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:02 schreef Blaze82 het volgende:
Thx, leek me wel toepasselijk gezien ik op heel veel potentiele toppers zit te wachten maar nog niet echt veel zie uitkomen
Ik ben blij dat ik hem in mijn bezit heb. Zou niet weten wat ik gedaan zou hebben zonder Virtua Tennis. Beste game van 2005quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
Psp is gewoon saai, verkoop hem! Ben ook blij dat ik er vanaf ben![]()
Tot nu toe valt ie eigenlijk wel wat tegen ja.. zit te wachten op goede games, maar die komen zeker weten ! Op dit moment speel ik meer op m'n DS... maar er was ook een tijd dat ik meer PSP speelde en de DS links liet liggenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
Psp is gewoon saai, verkoop hem! Ben ook blij dat ik er vanaf ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |