abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 januari 2006 @ 19:21:25 #1
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34589680




Reggie Fils-Aime, Nintendo of America's executive vice president of marketing, will be giving a speech about "Expanding the Market for Interactive Entertainment" at the DICE Summit in Henderson, Nevada. Reggie's speech will be 45 minutes long, starting at 10:30AM and ending at 11:15AM. In the speech, it's likely Reggie will be highlighting Nintendo's strategy for its Nintendo DS, Wi-Fi Connection, and Nintendo Revolution.

Voorgaande topics:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44]
[45] | [46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53]

Tijd tot E3
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34589873
Wat betekent DICE eigenlijk? Ken alleen Digital Illusions CE . En natuurlijk dice als in dobbelstenen
  zondag 29 januari 2006 @ 19:33:29 #3
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_34590018
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:28 schreef Retuobak het volgende:
Wat betekent DICE eigenlijk? Ken alleen Digital Illusions CE .
Daar denk ik ook altijd aan als ik DICE hoor. tvp
pi_34590101
Design, Innovate, Communicate Entertain
quote:
The Academy's D.I.C.E. Summit was created to explore approaches to the creative process and artistic expression as they uniquely apply to the development of interactive entertainment.
The D.I.C.E. Summit features two days of seminars by some of the most celebrated and creative minds in the games industry as well as a few surprises from other mainstream entertainment fields. Past speakers include: Mark Ecko, Stan Lee, Doug Lowenstein, Syd Mead, Shigeru Miyamoto, Yu Suzuki, Tim Schafer, Will Wright among many others. Speakers address the challenges of various aspects of game design and creation and offer solutions to help developers maintain the creative edge in this rapidly evolving industry. Topics are design-focused and intended to inspire new ways of approaching the art of making games. Because of the limited number of places available at the summit and the single-track format, D.I.C.E. can provide unparalleled access to industry leaders and opportunities to share ideas and experiences with other attendees in an intimate setting
DiceSummit
  zondag 29 januari 2006 @ 19:36:58 #5
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_34590128
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:35 schreef philipnorth het volgende:
Design, Innovate, Communicate Entertain
[..]

DiceSummit
Aan die afkortingen voldoet de Nintendo Revolution perfect.
pi_34590197
DICE
Nieuwe info ftw
pi_34590285
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:36 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Aan die afkortingen voldoet de Nintendo Revolution perfect.
Evenals de PS3, 360 en PC imho
pi_34590295
Lees trouwens dat Peter Moore van MS ook key-speaker is.
Vreemd genoeg gaat hij het over de PC hebben.....
quote:
Session:
The Changing World of PC Games

Date/Time:
February 10, 2006 - Friday
9:30 AM—10:15 AM
Speaker:
Peter Moore
pi_34590334
Dobbelsteen
Houd van een lijntje.
  zondag 29 januari 2006 @ 19:46:03 #10
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_34590402
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:42 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Evenals de PS3, 360 en PC imho
Innovate Niet echt imo.
pi_34590482
PS3 > Cell
360 > Live/GPU
PC > PPU/MMO's en nog een hoop vernieuwingen op andere vlakken
  zondag 29 januari 2006 @ 19:50:52 #12
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_34590545
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:48 schreef Retuobak het volgende:
PS3 > Cell
360 > Live/GPU
PC > PPU/MMO's en nog een hoop vernieuwingen op andere vlakken
Ja oke dat is waar. Maar je snapt best dat ik innovatie op gameplay gebied bedoel.
pi_34590608
Ook op dat vlak moet Nintendo nog de innovatie laten zien natuurlijk, vooralsnog hebben ze enkel innovatie laten zien op hardwaregebied (nl. de Z-as toevoegen aan een luchtmuis). Het is aan de developers om er iets wezenlijks nieuws mee te doen. En we moeten natuurlijk niet vergeten dat we de afgelopen generatie ook gewoon op elk platform vernieuwende games hebben gezien, en ik verwacht niet dat dat nu zal veranderen .
pi_34591201
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:52 schreef Retuobak het volgende:
Ook op dat vlak moet Nintendo nog de innovatie laten zien natuurlijk, vooralsnog hebben ze enkel innovatie laten zien op hardwaregebied (nl. de Z-as toevoegen aan een luchtmuis). Het is aan de developers om er iets wezenlijks nieuws mee te doen. En we moeten natuurlijk niet vergeten dat we de afgelopen generatie ook gewoon op elk platform vernieuwende games hebben gezien, en ik verwacht niet dat dat nu zal veranderen .
De luchtmuis inderdaad, die je stijve armen gaat geven.
pi_34591267
Daar oordeel ik liever niet over totdat ik er gebruik van heb gemaakt .
pi_34591339
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:11 schreef P-Style het volgende:

[..]

De luchtmuis inderdaad, die je stijve armen gaat geven.
Hou je je playstation controller ook altijd in de lucht dan?
Houd van een lijntje.
pi_34591436
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef Retuobak het volgende:
Daar oordeel ik liever niet over totdat ik er gebruik van heb gemaakt .
Ik wel! Er vanuit gaande dat 'ie 3 assen heeft in ieder geval.

Alles waarbij je een voorwerp in je handen 3 dimensionaal moet bewegen is vermoeiend. Je kan je arm simpelweg niet laten rusten. Tènzij de Revolution controller maar 2d registreert natuurlijk (boven/onder, links/rechts) in plaats van 3d (boven/onder, links/rechts, voor/achter).

Eigenlijk weet ik sowieso niet hoe en welke bewegingen die controller registreert, want zoveel informatie hebben we daar ook weer niet over.

[ Bericht 1% gewijzigd door P-Style op 29-01-2006 20:25:02 ]
pi_34591493
Het registreert een volledige 3d beweging

Wen er maar aan het komt straks ook bij de PS4
Houd van een lijntje.
pi_34591597
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Wen er maar aan het komt straks ook bij de PS4
Àls het echt zoveel indruk maakt en vernieuwend is en succesvol blijkt, dan komt 't al naar de PS3 als nieuwe standaard controller, dan zie ik niet waarom het op de PS4 zou moeten wachten. Maar daar ga ik niet vanuit!
pi_34591634
Zo schaamteloos zijn ze wel ja
Houd van een lijntje.
pi_34593403
Hopen dat Nintendo z'n patenten goed in orde heeft. Ookal is cloonen altijd mogelijk..
pi_34593465
Er zijn altijd manieren
Houd van een lijntje.
pi_34593594
Patenten waarop?
pi_34593681
Op de techniek van de controller mischien?
Houd van een lijntje.
pi_34593804
Wat is nieuw aan die techniek dan?
pi_34593892
Alles?
Houd van een lijntje.
pi_34593956
Nee toch?
pi_34594029
Noem eens een apparaat die dezelfde techniek gebruikt
Houd van een lijntje.
pi_34594267
Microsoft Sidewinder gamepad?
pi_34594319
Die heeft precies dezelfde techniek? Anders zou ik Nintendo aanklagen als ik Microsoft was
Houd van een lijntje.
pi_34594739
Microsoft heeft het zelf volgens mij ook niet uitgevonden hoor
  zondag 29 januari 2006 @ 21:43:32 #32
8369 speknek
Another day another slay
pi_34594973
Zou wel heel vreemd zijn als ze er geen patent op hadden. Maar dan nog zijn er vast andere manieren te bedenken, kijk maar naar de analoge stick.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_34595012
MS en wat zelf uitvinden
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_34595667
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:44 schreef Kill_em_all het volgende:
MS en wat zelf uitvinden
Jij kunt het vast goed vinden met Tomasso
pi_34595800
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:11 schreef P-Style het volgende:

[..]

De luchtmuis inderdaad, die je stijve armen gaat geven.
Ik denk het ook, maar dat zullen we nog wel zien . Ik denk in ieder geval niet de revo-controller industry-standard gaat worden.
pi_34595851
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:04 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk in ieder geval niet de revo-controller industry-standard gaat worden.
Dàt zeker niet! Het kan ook alleen als succes beschouwd worden als Nintendo deze controller voortzet en/of uitbreid bij hun volgende console.
  zondag 29 januari 2006 @ 22:12:43 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_34596104
Ach, zodra Nintendo weer 80% van de markt in haar bezit heeft, is het toch nog defacto industry standard. .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 29 januari 2006 @ 22:23:29 #38
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34596488
Ik verwacht niet dat er nieuwe info komt op DICE
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34596733
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:12 schreef speknek het volgende:
Ach, zodra Nintendo weer 80% van de markt in haar bezit heeft, is het toch nog defacto industry standard. .
Nooit dus.
pi_34598296
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:29 schreef P-Style het volgende:
Nooit dus.
Ik weiger deze in te koppen.
pi_34598520
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht niet dat er nieuwe info komt op DICE
De Amerikaanse releasedatum van de DS Lite, vooruit.
  maandag 30 januari 2006 @ 07:56:29 #42
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34604395
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:00 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Jij kunt het vast goed vinden met Tomasso
Nee, het zijn gewoon feiten
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 30 januari 2006 @ 10:43:17 #43
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_34606785
quote:
Metal Gear Ac!d Director Interested in Nintendo Revolution
by Shawn White (01/27/06)


In a recent interview conducted by Game Informer.com, Metal Gear Ac!d Director Shinta Nojiri discussed his interest in Nintendo's next-generation console, code-named the Nintendo Revolution.

GI: When I met with you at Tokyo Game Show, it was right after the announcement of the Revolution controller. You kind of mentioned that you were on the team that was working on that. Are you excited about with that new hardware for new productions?

Nojiri: To be completely honest, I have been wrapped up in Ac!d 2 and haven’t even touched the Revolution development kit. Nothing has been decided yet but I am very interested in the Revolution. To be 100% honest, all I have is ideas in my head. I am not working on anything.

Although Metal Gear Creator Hideo Kojima has managed to keep his Revolution project under tight wrap since he announced it some months back, Nojiri's comments indicate that the title may not be as far along as initally believed. Of course, the possibility that Kojima has dedicated a sizeable amount of time and energy to his Revolution game without Nojiri's involvement also exists.

The full interview can be read here.

Stay with Revolution Report for more on information regarding the Metal Gear team's Revoluton game(s).
bron
Meer metal gear mensen enthousiast over de rev.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:02:26 #44
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34610418
Nog 99 dagen tot E3.

Nog 10 dagen tot DICE.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34612186
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 99 dagen tot E3.

Nog 10 dagen tot DICE.
Damn, dat is bijna drie maand, schiet lekker op
pi_34612541
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

schiet lekker op
Niet
pi_34613035
D'r is weer een nieuwe interface gelekt

Volledige pics + verhaal
  maandag 30 januari 2006 @ 14:42:37 #48
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34613329
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:32 schreef Xrenity het volgende:
D'r is weer een nieuwe interface gelekt
[afbeelding]
Volledige pics + verhaal
Ziet er niet slecht uit, zoiets zie ik wel gebeuren, maar niks maar dan ook niks lekt uit Nintendo. Tevens heet het "Nintendo RS".

Ik denk dat als Nintendo een naam heeft voor de Revolution dat ze het gelijk bekend maken.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34613707
Veel te gewoontjes voor een nintendo interface

De echte wordt een stuk mooier
Houd van een lijntje.
pi_34613719
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Veel te gewoontjes voor een nintendo interface

De echte wordt een stuk mooier
Alsof de interface van de DS zo mooi en apart is?
pi_34613841
Die van de cube wel
Houd van een lijntje.
pi_34614910
Ik vind deze interface nogal lelijk, veel te druk, doe mij maar wat strakkers. De kleuren zijn ook kut.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34618384
NINTENDO DICE
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 30 januari 2006 @ 17:29:39 #54
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34618493
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef RaymanNL het volgende:
NINTENDO DICE
Haha, dat is eigelijk wel een leuke naam. Alleen dan zouden mensen denken dat het om dobbelstenen gaat en niet om een console.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34621555
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:29 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Haha, dat is eigelijk wel een leuke naam. Alleen dan zouden mensen denken dat het om dobbelstenen gaat en niet om een console.
Dat is de revolutie, je speelt met dobbelstenen De geluksfactor van Mario KArt wordt nog hoger
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 30 januari 2006 @ 19:08:06 #56
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34621631
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat is de revolutie, je speelt met dobbelstenen De geluksfactor van Mario KArt wordt nog hoger
Je zou trouwens met de Revolution controller een spel kunnen simuleren waar je met dobbelstenen gooit. Gokspelletjes FTW!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34621708
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Je zou trouwens met de Revolution controller een spel kunnen simuleren waar je met dobbelstenen gooit. Gokspelletjes FTW!
Moet je alleen uitkijken dat je de controller niet loslaat tijdens zo'n "worp".

En een random getalletje genereren door op een knopje te drukken is toch net zo handig.
  maandag 30 januari 2006 @ 19:11:29 #58
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34621783
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:09 schreef P-Style het volgende:

[..]

Moet je alleen uitkijken dat je de controller niet loslaat tijdens zo'n "worp".

En een random getalletje genereren door op een knopje te drukken is toch net zo handig.
Maar niet zo leuk.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34621829
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Maar niet zo leuk.
Nou, wat een feest! Dan liever een echt dobbelspelletje. Ik zie trouwens niet hoe ik een dobbelsteenworp kan simuleren met een lomp voorwerp als de revolutioncontroller.
  maandag 30 januari 2006 @ 19:15:09 #60
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34621921
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:12 schreef P-Style het volgende:
een lomp voorwerp als de revolutioncontroller.
Lomp voorwerp?



De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34622001
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Lomp voorwerp?
Vergeleken met een dobbelsteen wel ja.
  maandag 30 januari 2006 @ 19:19:55 #62
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34622125


Daar gaat het niet om. De bewegingen die je maakt als je een twee dobbelstenen in je hand schudt en gooit kan je perfect simuleren.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34622369
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:19 schreef Ruzbeh het volgende:
De bewegingen die je maakt als je een twee dobbelstenen in je hand schudt en gooit kan je perfect simuleren.
Hèhè! Absoluut niet dus. Het schudden niet èn het gooien niet in ieder geval. Dan blijft er niet veel over.

Begrijp me niet verkeerd hoor. De Revolution controller biedt veel mogelijkheden die unieke gameplay mogelijk maakt, maar kun je nou echt geen beter voorbeeld bedenken dan het smijten van dobbelstenen?!

[ Bericht 20% gewijzigd door P-Style op 30-01-2006 19:31:29 ]
pi_34623217
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:26 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hèhè! Absoluut niet dus. Het schudden niet èn het gooien niet in ieder geval. Dan blijft er niet veel over.

Begrijp me niet verkeerd hoor. De Revolution controller biedt veel mogelijkheden die unieke gameplay mogelijk maakt, maar kun je nou echt geen beter voorbeeld bedenken dan het smijten van dobbelstenen?!
schudden kun je absoluut wel simuleren, en rollen ook. Tis alleen niet zo realistisch als een echte dobbelsteen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34623583
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef Morthill het volgende:
schudden kun je absoluut wel simuleren, en rollen ook. Tis alleen niet zo realistisch als een echte dobbelsteen.
Dat schudden lijkt dan meer op het schudden van een deo-spuitbus en die "worp" lijkt meer op een tennisslag dan het gooien van dobbelstenen (tenzij je de controller ècht op de grond smijt). En ga er maar niet vanuit dat die Revution allemaal natuurkundige berekeningen gaat uitvoeren die bepalen hoe de positie van de twee dobbelstenen in je haldpalm is terwijl je die revocontroller aan het schudden bent. En hoe weet die Revolution nou wanneer je die dobbelstenen loslaat? Daarvoor moet je dan toch een knopje indrukken. Kan 'ie net zo goed meteen een randomizer inschakelen bij het indrukken van een knop.

Nee, sorry. Als de Revolution het moet hebben van dobbelsteengooi simulaties dan wordt het een regelrechte flop.
  maandag 30 januari 2006 @ 21:17:16 #66
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34627371
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:57 schreef P-Style het volgende:
Nee, sorry. Als de Revolution het moet hebben van dobbelsteengooi simulaties dan wordt het een regelrechte flop.
Believe.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34627427
Er komt gewoon een controlleruitbreiding! 2 dobbelsteentjes die via bluetooth verbinding maken met de revo!
  maandag 30 januari 2006 @ 21:30:07 #68
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34627989
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:57 schreef P-Style het volgende:
En hoe weet die Revolution nou wanneer je die dobbelstenen loslaat? Daarvoor moet je dan toch een knopje indrukken.
Tijdens het schudden hou je een knop in, als je los wilt laten van de dobbelstenen laat je de knop los.

Heerlijke dobbelsteen discussie trouwens.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 30 januari 2006 @ 21:32:47 #69
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34628132
Ik probeer het nu even uit met me Gameboy Micro als Revolution controller en ik zie echt niet waarom het niet goed zou werken. De handbewegingen zouden echt perfect vertaald worden.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34628219
Okee, stel je kunt goed dobbelstenen simuleren met de controller, wat schiet je er dan mee op?

Een levensechte Yahtzee ervaring?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34628221
Het kan wel, maar het is onzin. Want je kunt net zo goed gewoon een random getal laten genereren tussen de 1 en de 6. Daar hoef je toch niet allemaal natuurkundige berekeningen voor te gaan uitvoeren.
pi_34628232
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Tijdens het schudden hou je een knop in, als je los wilt laten van de dobbelstenen laat je de knop los.

Heerlijke dobbelsteen discussie trouwens.
Wat is dan het nut van het schudden als je de dobbelstenen toch al los laat door het knopje los te laten?! Dat je een on-screen hand ziet die dezelfde bewegingen maakt als jij? Nou, spannend hoor!
  maandag 30 januari 2006 @ 21:36:55 #73
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34628329
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef P-Style het volgende:

[..]

Wat is dan het nut van het schudden als je de dobbelstenen toch al los laat door het knopje los te laten?!
Het nut van het schudden? Nou... gewoon. Dan kan je je gelijk afvragen waarom mensen dat in het echt doen.
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef P-Style het volgende:
Dat je een on-screen hand ziet die dezelfde bewegingen maakt als jij? Nou, spannend hoor!
Echt wel.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34628373
Je zou er ook perfect een fristi pakje mee na kunnen bootsen, schudden voor gebruik.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34628405
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Het nut van het schudden? Nou... gewoon. Dan kan je je gelijk afvragen waarom mensen dat in het echt doen.
In het echt is het een beetje lastig om op een makkelijkere manier een willekeurig getal tussen de 1 en de 6 te krijgen.

En trouwens, als de revo het moet hebben van dobbelspelen is-ie sowieso doomed natuurlijk.
  maandag 30 januari 2006 @ 21:38:46 #76
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34628421
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:37 schreef peristilius het volgende:
Je zou er ook perfect een fristi pakje mee na kunnen bootsen, schudden voor gebruik.
Als je een soort spel hebt waar je character even wat moet drinken dan zou je inderdaad een soort van shudden voor gebruik minigame doen ja!!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34628456
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Als je een soort spel hebt waar je character even wat moet drinken dan zou je inderdaad een soort van shudden voor gebruik minigame doen ja!!
.
  maandag 30 januari 2006 @ 21:40:15 #78
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34628485
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef H.Flick het volgende:

[..]

In het echt is het een beetje lastig om op een makkelijkere manier een willekeurig getal tussen de 1 en de 6 te krijgen.
Je kan toch ook gewoon die dobbelstenen in je hand gooien zonder te shudden?
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef H.Flick het volgende:
En trouwens, als de revo het moet hebben van dobbelspelen is-ie sowieso doomed natuurlijk.
Dobbelstenen gooien moet natuurlijk geen apart game worden. Maar als minigame in een spel.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34628496
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Het nut van het schudden? Nou... gewoon. Dan kan je je gelijk afvragen waarom mensen dat in het echt doen.
Ruzbeh... Waarom wil je je dobbelsteen-voorbeeld toch zo graag verdedigen. Mensen doen dit in het echt, omdat je op die manier met echte dobbelstenen een random getal genereert. De meest eenvoudige computer kan zelf random getallen genereren, daarvoor hoef je niks te schudden. Totaal nutteloos dus!
quote:
Echt wel.
pi_34628537
Als je het zo leuk vindt moet je gewoon gaan dobbelen met echte dobbelstenen. Je hoeft niet alles te simuleren.
  maandag 30 januari 2006 @ 21:43:45 #81
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34628635
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:40 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ruzbeh... Waarom wil je je dobbelsteen-voorbeeld toch zo graag verdedigen. Mensen doen dit in het echt, omdat je op die manier met echte dobbelstenen een random getal genereert. De meest eenvoudige computer kan zelf random getallen genereren, daarvoor hoef je niks te schudden. Totaal nutteloos dus!
Je zou bijvoorbeeld die dobbelsteen minigame zo kunnen programmeren dat je een betere kans krijgt op een goede getal als je wel schudt! DUS!
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:41 schreef H.Flick het volgende:
Als je het zo leuk vindt moet je gewoon gaan dobbelen met echte dobbelstenen. Je hoeft niet alles te simuleren.
Nee, maar triviale dingen die je makkelijk in het echt kan doen zijn soms ook leuk als je het in een spelletje doet.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34628726
In het echt verandert de kans op een bepaald getal toch ook niet als je eerst even flink met de dobbelsteen in je hand gaat schudden?

Ik blijf het een hilarisch voorbeeld vinden .
pi_34628779
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Je zou bijvoorbeeld die dobbelsteen minigame zo kunnen programmeren dat je een betere kans krijgt op een goede getal als je wel schudt! DUS!
Als jij serieus een "betere" kans kunt creëren door zèlf te schudden, dan moet je naar Las Vegas gaan en daarmee rijk gaan worden.
quote:
Nee, maar triviale dingen die je makkelijk in het echt kan doen zijn soms ook leuk als je het in een spelletje doet.
Triviale dingen... Straks wil je zeker ook in al je games naar de wc kunnen gaan en de revolution controller gebruikem om de plee door te spoelen?!
  maandag 30 januari 2006 @ 21:49:12 #84
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34628873
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef P-Style het volgende:
Triviale dingen... Straks wil je zeker ook in al je games naar de wc kunnen gaan en de revolution controller gebruikem om de plee door te spoelen?!
Nou, misschien in een spel die veelvuldig gebruik maakt van plee-humor wel ja!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34629065
Dus als het aan jou ligt krijgen we alleen maar suffe techdemo-achtige games op de revolution?

Dobbelen, Schudden voor gebruik etc. etc.
  maandag 30 januari 2006 @ 21:56:52 #86
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34629201
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:53 schreef H.Flick het volgende:
Dus als het aan jou ligt krijgen we alleen maar suffe techdemo-achtige games op de revolution?

Dobbelen, Schudden voor gebruik etc. etc.
Nee, ik zeg net, minigames die je dus in een spel implementeert. Zoals Hot Coffee in San Andreas, ik noem maar wat.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34629921
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, ik zeg net, minigames die je dus in een spel implementeert. Zoals Hot Coffee in San Andreas, ik noem maar wat.
En jij verwacht op die manier een marktaandeel van 70%?
pi_34630205
Ik ben het met Ruzbeh eens. Je zou in een spel (adventure oid) een paar dobbelstenen kunnen tegenkomen en oppaken. Vervolgens moet je erachter komen hoe ze te gebruiken (dus: schudden en dan knop los laten). hardstikke leuk (waarschijnlijk eenmalig) puzzletje toch?

Ik hoef natuurlijk geen volledig dobbelspel. En als je het iedere keer moet doen wordt het vervelend.
pi_34630568
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:17 schreef 2Dcube het volgende:
Ik ben het met Ruzbeh eens. Je zou in een spel (adventure oid) een paar dobbelstenen kunnen tegenkomen en oppaken. Vervolgens moet je erachter komen hoe ze te gebruiken (dus: schudden en dan knop los laten). hardstikke leuk (waarschijnlijk eenmalig) puzzletje toch?

Ik hoef natuurlijk geen volledig dobbelspel. En als je het iedere keer moet doen wordt het vervelend.
En in datzelfde spel zou je naar de wc kunnen gaan en de revo-controller gebruiken om plee papier te simuleren door ermee lang je billen te gaan en je zou in dat spel kunnen douchen en de revo-controller als washandje gebruiken en vervolgens je brood kunnen smeren met je revo-controller als broodmes en daarna in je spel neer een virtuele tv kijken en je revo-controller gebruiken als afstandsbediening.

Leuk dat het kàn... als die triviale dingen, maar als dìt de toekomst van gaming moet worden...
pi_34630849
Dat hele idee van het simuleren van bewegingen zie ik eigenlijk helemaal niet echt zitten. Ik moet er niet aan denken dat ik de revo-controller als tennisracket moet gebruiken. Het gaat altijd voelen als 'net niet echt' en daardoor gaat het irriteren, denk ik.
pi_34634990
Zelfs de mensen van de Yathzee-bond raken eerder uitgepraat over dobbelstenen dan jullie..
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:06:36 #92
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34635164
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef leejow het volgende:
Zelfs de mensen van de Yathzee-bond raken eerder uitgepraat over dobbelstenen dan jullie..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_34635488
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef leejow het volgende:
Zelfs de mensen van de Yathzee-bond raken eerder uitgepraat over dobbelstenen dan jullie..
Volgens mij gaat het helemaal niet om dobbelstenen
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:19 schreef Ruzbeh het volgende:
De bewegingen die je maakt als je een twee dobbelstenen in je hand schudt....
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik probeer het nu even uit met me Gameboy Micro
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Het nut van het schudden? Nou... gewoon. Dan kan je je gelijk afvragen waarom mensen dat in het echt doen.
Ik heb er in ieder geval mijn twijfels over
pi_34636320
Yngwie

Lijkt me wel echt iets waar Japanners helemaal wild van worden.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:04:00 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34640639
Serieus... Is IEDEREEN van het pad af tegenwoordig?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34641297
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus... Is IEDEREEN van het pad af tegenwoordig?
Nee.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:43:05 #97
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_34641425
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus... Is IEDEREEN van het pad af tegenwoordig?
Ik had ook zoiets van: WTF? yahtzee topic ofzo?
TT checken, ja, er staat DICE, maar dat was toch iets anders?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:30:14 #98
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34642496
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:16 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het helemaal niet om dobbelstenen
[..]


[..]


[..]

Ik heb er in ieder geval mijn twijfels over
Hoezo heb je Gameboy doorgestreept in die quote?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:16:48 #99
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_34643682
ugh, wat loopt iedereen zich toch op te winden? P-Style loopt zich helemaal kwaad te maken over een grap over dobbelstenen, klere zeg.
pi_34643770
Misschien is het wel leuk om in een mini-game met de revo-controller te moeten simuleren dat je een afstandsbediening van een TV gebruikt!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:22:54 #101
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34643811
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:20 schreef H.Flick het volgende:
Misschien is het wel leuk om in een mini-game met de revo-controller te moeten simuleren dat je een afstandsbediening van een TV gebruikt!
Je bedoelt dit als grap, maar eigelijk lijkt me dat helemaal geen slecht idee!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34643859
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:22 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Je bedoelt dit als grap, maar eigelijk lijkt me dat helemaal geen slecht idee!
Zap de neger ofzo
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_34643895
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:22 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Je bedoelt dit als grap, maar eigelijk lijkt me dat helemaal geen slecht idee!
! Wil jij alleen maar mini-games of zo?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:27:26 #104
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_34643926
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:01:30 #105
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34644587
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:26 schreef H.Flick het volgende:

[..]

! Wil jij alleen maar mini-games of zo?
Nee, minigames kan je toch makkelijk implementeren in normale, grote games? Ik zie het probleem niet.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:03:27 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34644637
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:01 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nee, minigames kan je toch makkelijk implementeren in normale, grote games? Ik zie het probleem niet.
True, een Final Fantasy game heeft bijvoorbeeld ook een hoop minigame achtige elementen. Je zou een derglijke game kunnen opleuken met de revolution controller. Het grote deel van de game 'gewoon' spelen, maar bepaalde dingen dan met de speciale functies.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:07:01 #107
107557 PeeJay
En god zag dat het lauw was
pi_34644703
James Bond: Casino Royale komt ook naar de Revolution

Wie weet zit daar een minigame in met een craps tafel, kunnen we met dobbelstenen gooien
Houd van een lijntje.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:17:00 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_34644957
quote:
OMG .

(maar toch wel cool gedaan)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_34645010
Houd van een lijntje.
pi_34645128
quote:
Dit zou een geweldige game zijn
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:25:49 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34645216
Waarom kan ik het filmpje niet zien?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34650632
quote:
14:30, Jan 31st by Ben Parfitt

Laurent Fischer was today confirmed as Nintendo’s new European marketing boss, filling the role vacated by Jim Merrick late last year.

Fischer assumes the role of senior marketing director for Europe, moving on from his previous position as marketing director for Nintendo France. Meanwhile, Achim Schmauss jumps on board as the new European brand manager.

Fischer, who will be responsible for planning and co-ordinating the European marketing for all of Nintendo’s products, oversaw the launch of Game Boy Colour, Game Boy Advance and GBA SP in his previous job.

“Nintendo is moving into a very exciting and innovative time as we expand the definition of gaming and broaden the population of video games players,” Fischer commented. “I am looking forward to the new challenge of working for Nintendo at a European level in this particularly significant period.”

In addition, Nintendo reconfirmed its position that Revolution is set for a worldwide roll-out in 2006, adding that Schmauss will be responsible for the pan-European marketing activities for the next-generation home console “which launches in 2006”.

Also on Schmauss’ remit is overseeing the release of The Legend of Zelda: Twilight Princess, still due for a release on GameCube.
Nogmaals bevestiging...
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:40:17 #114
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34651162
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:23 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Nogmaals bevestiging...
Ik hoop het.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:55:40 #115
8369 speknek
Another day another slay
pi_34651635
Bevestiging van NoE is zoiets als "weet jij het, weet ik het, ik gok hierop, of niet. Nouja, we zien wel heh"
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:01:58 #116
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34651852
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:23 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Nogmaals bevestiging...
nou ik kan me nog een uitspraak herinneren van een andere Nintendo-pief:

Er komt geen Nintendo DS redesign!
een dag later wordt de redesign aangekondigd

misschien komt de revolution morgen wel uit
The line is a dot to you!
pi_34652013
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:01 schreef kepler het volgende:

[..]

nou ik kan me nog een uitspraak herinneren van een andere Nintendo-pief:

Er komt geen Nintendo DS redesign!
een dag later wordt de redesign aangekondigd

misschien komt de revolution morgen wel uit
Tsja, onwetendheid he. Is niet erg handig idd om in Europa niet te weten waar ze in Japan mee bezig zijn
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34652117
Misschien had NoE wel opdracht om het geheim te houden? Of ben ik nou zo dom
Want UK werknemer Gaybrush Threepio wist wel al vrij snel te vertellen dat de lite en DS intern hetzelfde zijn.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:12:30 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_34652167
Lijkt me dat als die vent het wist, dat hij wel wat diplomatieker in z'n bewoording was. Dit lijkt meer op een flater.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:39:30 #120
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34652969
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:10 schreef Xrenity het volgende:
Misschien had NoE wel opdracht om het geheim te houden? Of ben ik nou zo dom
Want UK werknemer Gaybrush Threepio wist wel al vrij snel te vertellen dat de lite en DS intern hetzelfde zijn.
Gaybrush heeft 'm gespeeld op de dag dat de DS Lite werd aangekondigd, en hij werkt bij NoE als het goed is.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34654968
Dat filmpje.. echt fantastisch.. heerlijke feeling
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  dinsdag 31 januari 2006 @ 20:10:24 #122
129580 Koning-Afwas
Nu mét borstel !!
pi_34658223
2006 Europe launch...

Believe
"Afwas heeft ook een koning nodig"
Live Gamertag: Koning Afwas
pi_34658747
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:10 schreef Koning-Afwas het volgende:
2006 Europe launch...

Believe
Confirmed...

Believe
pi_34661057
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:10 schreef Koning-Afwas het volgende:
2006 Europe launch...

Believe
Dat "believe" ik sowieso wel. Net als bij de PS3 heb ik ook bij de Revolution geen enkele reden om te denken dat 'ie pas in 2007 zal verschijnen.
pi_34665096
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:10 schreef Koning-Afwas het volgende:
2006 Europe launch...

Believe
Geloof ik echt wel, maar wanneer dan. Juli? September? 31 december?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34672100
Ik heb vann8 gedroomd over de Revo.. Iemand had hem gewoon al! Een klein kutkind! En als je de controller omdraaide zag je knoppen zoals op de Ipod, zodat je hem als afstandsbediening kon gebruiken.. alleen er zat een groot N64 logo op de Revo zelf..
  woensdag 1 februari 2006 @ 09:58:26 #127
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_34672311
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:07 schreef Morthill het volgende:

[..]

Tsja, onwetendheid he. Is niet erg handig idd om in Europa niet te weten waar ze in Japan mee bezig zijn
Bij het NOE kantoor hebben ze het waarschijnlijk nog steeds over Monkey Kong...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:45:39 #128
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34674924
De DICE speech is trouwens van 19:30 tot 20:15 lokale tijd.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  woensdag 1 februari 2006 @ 12:01:38 #129
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_34675376
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:46 schreef Oksel het volgende:
Ik heb vann8 gedroomd over de Revo.. Iemand had hem gewoon al! Een klein kutkind! En als je de controller omdraaide zag je knoppen zoals op de Ipod, zodat je hem als afstandsbediening kon gebruiken.. alleen er zat een groot N64 logo op de Revo zelf..
Sommige dromen zijn echt te grappig.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:17:02 #130
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_34677605
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:46 schreef Oksel het volgende:
Ik heb vann8 gedroomd over de Revo.. Iemand had hem gewoon al! Een klein kutkind! En als je de controller omdraaide zag je knoppen zoals op de Ipod, zodat je hem als afstandsbediening kon gebruiken.. alleen er zat een groot N64 logo op de Revo zelf..
pi_34679376
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:46 schreef Oksel het volgende:
Ik heb vann8 gedroomd over de Revo.. Iemand had hem gewoon al! Een klein kutkind! En als je de controller omdraaide zag je knoppen zoals op de Ipod, zodat je hem als afstandsbediening kon gebruiken.. alleen er zat een groot N64 logo op de Revo zelf..
Er zijn dus gewoon mensen die dromen over de revo
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:11:45 #132
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34679607
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:

[..]

Er zijn dus gewoon mensen die dromen over de revo
Tja, sorry.
Je kon er ook alleen oude kutspellen opspelen.. en de controller werkte helemaal niet..

Ach, dromen zijn bedrog.
pi_34679723
quote:
Over 512Mb Flashgeheugen in de Revo & gamen voor invaliden; mogelijk gemaakt door de Revo.
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:35:08 #135
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34680140
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:22 schreef Oksel het volgende:

[..]

Over 512Mb Flashgeheugen in de Revo & gamen voor invaliden; mogelijk gemaakt door de Revo.
Dus
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_34685746
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:

[..]

Er zijn dus gewoon mensen die dromen over de revo
pssst, P-Style droomde een tijdje terug over de X360
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_34685779
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:23 schreef piet_pelle het volgende:
pssst, P-Style droomde een tijdje terug over de X360
Hèhè... klopt ja, dat jij dat nog weet!
pi_34687116
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:23 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

pssst, P-Style droomde een tijdje terug over de X360
ik droomde vannacht over Little Big Adventure Nix mis mee.

De revo droom ik niet van, daarvoor weet ik er te weining van.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  woensdag 1 februari 2006 @ 18:21:20 #139
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34687585
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

ik droomde vannacht over Little Big Adventure
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34687883
Ik heb echt nog nooit over games gedroomd
pi_34688248
Ik heb wel eens over de DS gedroomd

En toen was ik niet eens van plan om er een te kopen, dus mischien heeft die droom me wel van gedachten verandert... In de droom had ik er een van een demopod gejat.
Houd van een lijntje.
pi_34688424
Dus P-Style gaat voor de 360?
  woensdag 1 februari 2006 @ 18:53:28 #143
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_34688677
quote:
Nintendo hasn't released anything -worthwhile- for a reason.... why? Well what she told me was good stuff, and I think stuff she wasn't suppost to.

Basically Nintendo isn't developing for GameCube anymore (as a main focus) and they have move and shifted teams for DS and Rev. This might not mean much, but the CUBE is pretty much through. It's seen it's better days and she basically confirmed that an email has gone around Nintendo saying that Twilight Princess was complete but won't see light of day until Fall 2006.

That pretty much confirms everything we've been hearing. So at E3 this year -- we'll see the new Mario on DS, possibly new Mario on Rev, Zelda (with GC and Rev) functions, because she also said that Zelda will boost Rev sales. She also said to expect November release on Rev.

Nintendo WiFi will also be expanding BIG time and we will see some VERY big franchises (f-zero, mario party, and sports titles.) This is huge news for Nintendo and they've got a lot of resources going into Rev, DS, and WiFi... they surely have my support 100%!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_34688740
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:53 schreef BMH het volgende:

[..]
Online fzero kampioenschappen
#winning
  woensdag 1 februari 2006 @ 18:57:15 #145
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_34688789
De F-zero's op de GBA vond ik erg leuke race games. De engine van Mariokart kunnen ze gebruiken en tweaken.. Dus een snelle release verwacht ik wel
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:36:18 #146
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_34690089
Maar wat is de bron van die quote BMH?
pi_34690270
Ik blijf erbij dat ze Twilight Princess gewoon op de revolution uit moeten brengen. Gegarandeerde console-seller.
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:42:20 #148
8369 speknek
Another day another slay
pi_34690290
Lijkt me vrij geloofwaardig. Volgens mij waren er halverwege vorig jaar al berichten dat Zelda bijna af was. Toen werd het eind 2005, begin 2006, mid 2006. Ik vond het allemaal al een beetje vreemd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:43:06 #149
8369 speknek
Another day another slay
pi_34690318
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:41 schreef H.Flick het volgende:
Ik blijf erbij dat ze Twilight Princess gewoon op de revolution uit moeten brengen. Gegarandeerde console-seller.
Ik denk niet dat de besturing geschikt is voor de nieuwe controller. Dan zouden ze hem weer helemaal om moeten gooien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:43:30 #150
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_34690327
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:41 schreef H.Flick het volgende:
Ik blijf erbij dat ze Twilight Princess gewoon op de revolution uit moeten brengen. Gegarandeerde console-seller.
Dat zeker, maar het zou ook een flinke groep mensen teleurstellen/pissig maken als ze m niet meer op de cube uitbrengen...net als Mario 128....(die dus idd wel definitef naar de REV is gegaan)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')