abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 januari 2006 @ 19:21:25 #1
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34589680




Reggie Fils-Aime, Nintendo of America's executive vice president of marketing, will be giving a speech about "Expanding the Market for Interactive Entertainment" at the DICE Summit in Henderson, Nevada. Reggie's speech will be 45 minutes long, starting at 10:30AM and ending at 11:15AM. In the speech, it's likely Reggie will be highlighting Nintendo's strategy for its Nintendo DS, Wi-Fi Connection, and Nintendo Revolution.

Voorgaande topics:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44]
[45] | [46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53]

Tijd tot E3
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34589873
Wat betekent DICE eigenlijk? Ken alleen Digital Illusions CE . En natuurlijk dice als in dobbelstenen
  zondag 29 januari 2006 @ 19:33:29 #3
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_34590018
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:28 schreef Retuobak het volgende:
Wat betekent DICE eigenlijk? Ken alleen Digital Illusions CE .
Daar denk ik ook altijd aan als ik DICE hoor. tvp
pi_34590101
Design, Innovate, Communicate Entertain
quote:
The Academy's D.I.C.E. Summit was created to explore approaches to the creative process and artistic expression as they uniquely apply to the development of interactive entertainment.
The D.I.C.E. Summit features two days of seminars by some of the most celebrated and creative minds in the games industry as well as a few surprises from other mainstream entertainment fields. Past speakers include: Mark Ecko, Stan Lee, Doug Lowenstein, Syd Mead, Shigeru Miyamoto, Yu Suzuki, Tim Schafer, Will Wright among many others. Speakers address the challenges of various aspects of game design and creation and offer solutions to help developers maintain the creative edge in this rapidly evolving industry. Topics are design-focused and intended to inspire new ways of approaching the art of making games. Because of the limited number of places available at the summit and the single-track format, D.I.C.E. can provide unparalleled access to industry leaders and opportunities to share ideas and experiences with other attendees in an intimate setting
DiceSummit
  zondag 29 januari 2006 @ 19:36:58 #5
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_34590128
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:35 schreef philipnorth het volgende:
Design, Innovate, Communicate Entertain
[..]

DiceSummit
Aan die afkortingen voldoet de Nintendo Revolution perfect.
pi_34590197
DICE
Nieuwe info ftw
pi_34590285
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:36 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Aan die afkortingen voldoet de Nintendo Revolution perfect.
Evenals de PS3, 360 en PC imho
pi_34590295
Lees trouwens dat Peter Moore van MS ook key-speaker is.
Vreemd genoeg gaat hij het over de PC hebben.....
quote:
Session:
The Changing World of PC Games

Date/Time:
February 10, 2006 - Friday
9:30 AM—10:15 AM
Speaker:
Peter Moore
pi_34590334
Dobbelsteen
Houd van een lijntje.
  zondag 29 januari 2006 @ 19:46:03 #10
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_34590402
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:42 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Evenals de PS3, 360 en PC imho
Innovate Niet echt imo.
pi_34590482
PS3 > Cell
360 > Live/GPU
PC > PPU/MMO's en nog een hoop vernieuwingen op andere vlakken
  zondag 29 januari 2006 @ 19:50:52 #12
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_34590545
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:48 schreef Retuobak het volgende:
PS3 > Cell
360 > Live/GPU
PC > PPU/MMO's en nog een hoop vernieuwingen op andere vlakken
Ja oke dat is waar. Maar je snapt best dat ik innovatie op gameplay gebied bedoel.
pi_34590608
Ook op dat vlak moet Nintendo nog de innovatie laten zien natuurlijk, vooralsnog hebben ze enkel innovatie laten zien op hardwaregebied (nl. de Z-as toevoegen aan een luchtmuis). Het is aan de developers om er iets wezenlijks nieuws mee te doen. En we moeten natuurlijk niet vergeten dat we de afgelopen generatie ook gewoon op elk platform vernieuwende games hebben gezien, en ik verwacht niet dat dat nu zal veranderen .
pi_34591201
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:52 schreef Retuobak het volgende:
Ook op dat vlak moet Nintendo nog de innovatie laten zien natuurlijk, vooralsnog hebben ze enkel innovatie laten zien op hardwaregebied (nl. de Z-as toevoegen aan een luchtmuis). Het is aan de developers om er iets wezenlijks nieuws mee te doen. En we moeten natuurlijk niet vergeten dat we de afgelopen generatie ook gewoon op elk platform vernieuwende games hebben gezien, en ik verwacht niet dat dat nu zal veranderen .
De luchtmuis inderdaad, die je stijve armen gaat geven.
pi_34591267
Daar oordeel ik liever niet over totdat ik er gebruik van heb gemaakt .
pi_34591339
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:11 schreef P-Style het volgende:

[..]

De luchtmuis inderdaad, die je stijve armen gaat geven.
Hou je je playstation controller ook altijd in de lucht dan?
Houd van een lijntje.
pi_34591436
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef Retuobak het volgende:
Daar oordeel ik liever niet over totdat ik er gebruik van heb gemaakt .
Ik wel! Er vanuit gaande dat 'ie 3 assen heeft in ieder geval.

Alles waarbij je een voorwerp in je handen 3 dimensionaal moet bewegen is vermoeiend. Je kan je arm simpelweg niet laten rusten. Tènzij de Revolution controller maar 2d registreert natuurlijk (boven/onder, links/rechts) in plaats van 3d (boven/onder, links/rechts, voor/achter).

Eigenlijk weet ik sowieso niet hoe en welke bewegingen die controller registreert, want zoveel informatie hebben we daar ook weer niet over.

[ Bericht 1% gewijzigd door P-Style op 29-01-2006 20:25:02 ]
pi_34591493
Het registreert een volledige 3d beweging

Wen er maar aan het komt straks ook bij de PS4
Houd van een lijntje.
pi_34591597
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Wen er maar aan het komt straks ook bij de PS4
Àls het echt zoveel indruk maakt en vernieuwend is en succesvol blijkt, dan komt 't al naar de PS3 als nieuwe standaard controller, dan zie ik niet waarom het op de PS4 zou moeten wachten. Maar daar ga ik niet vanuit!
pi_34591634
Zo schaamteloos zijn ze wel ja
Houd van een lijntje.
pi_34593403
Hopen dat Nintendo z'n patenten goed in orde heeft. Ookal is cloonen altijd mogelijk..
pi_34593465
Er zijn altijd manieren
Houd van een lijntje.
pi_34593594
Patenten waarop?
pi_34593681
Op de techniek van de controller mischien?
Houd van een lijntje.
pi_34593804
Wat is nieuw aan die techniek dan?
pi_34593892
Alles?
Houd van een lijntje.
pi_34593956
Nee toch?
pi_34594029
Noem eens een apparaat die dezelfde techniek gebruikt
Houd van een lijntje.
pi_34594267
Microsoft Sidewinder gamepad?
pi_34594319
Die heeft precies dezelfde techniek? Anders zou ik Nintendo aanklagen als ik Microsoft was
Houd van een lijntje.
pi_34594739
Microsoft heeft het zelf volgens mij ook niet uitgevonden hoor
  zondag 29 januari 2006 @ 21:43:32 #32
8369 speknek
Another day another slay
pi_34594973
Zou wel heel vreemd zijn als ze er geen patent op hadden. Maar dan nog zijn er vast andere manieren te bedenken, kijk maar naar de analoge stick.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_34595012
MS en wat zelf uitvinden
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_34595667
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:44 schreef Kill_em_all het volgende:
MS en wat zelf uitvinden
Jij kunt het vast goed vinden met Tomasso
pi_34595800
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:11 schreef P-Style het volgende:

[..]

De luchtmuis inderdaad, die je stijve armen gaat geven.
Ik denk het ook, maar dat zullen we nog wel zien . Ik denk in ieder geval niet de revo-controller industry-standard gaat worden.
pi_34595851
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:04 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk in ieder geval niet de revo-controller industry-standard gaat worden.
Dàt zeker niet! Het kan ook alleen als succes beschouwd worden als Nintendo deze controller voortzet en/of uitbreid bij hun volgende console.
  zondag 29 januari 2006 @ 22:12:43 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_34596104
Ach, zodra Nintendo weer 80% van de markt in haar bezit heeft, is het toch nog defacto industry standard. .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 29 januari 2006 @ 22:23:29 #38
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34596488
Ik verwacht niet dat er nieuwe info komt op DICE
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34596733
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:12 schreef speknek het volgende:
Ach, zodra Nintendo weer 80% van de markt in haar bezit heeft, is het toch nog defacto industry standard. .
Nooit dus.
pi_34598296
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:29 schreef P-Style het volgende:
Nooit dus.
Ik weiger deze in te koppen.
pi_34598520
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht niet dat er nieuwe info komt op DICE
De Amerikaanse releasedatum van de DS Lite, vooruit.
  maandag 30 januari 2006 @ 07:56:29 #42
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34604395
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:00 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Jij kunt het vast goed vinden met Tomasso
Nee, het zijn gewoon feiten
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 30 januari 2006 @ 10:43:17 #43
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_34606785
quote:
Metal Gear Ac!d Director Interested in Nintendo Revolution
by Shawn White (01/27/06)


In a recent interview conducted by Game Informer.com, Metal Gear Ac!d Director Shinta Nojiri discussed his interest in Nintendo's next-generation console, code-named the Nintendo Revolution.

GI: When I met with you at Tokyo Game Show, it was right after the announcement of the Revolution controller. You kind of mentioned that you were on the team that was working on that. Are you excited about with that new hardware for new productions?

Nojiri: To be completely honest, I have been wrapped up in Ac!d 2 and haven’t even touched the Revolution development kit. Nothing has been decided yet but I am very interested in the Revolution. To be 100% honest, all I have is ideas in my head. I am not working on anything.

Although Metal Gear Creator Hideo Kojima has managed to keep his Revolution project under tight wrap since he announced it some months back, Nojiri's comments indicate that the title may not be as far along as initally believed. Of course, the possibility that Kojima has dedicated a sizeable amount of time and energy to his Revolution game without Nojiri's involvement also exists.

The full interview can be read here.

Stay with Revolution Report for more on information regarding the Metal Gear team's Revoluton game(s).
bron
Meer metal gear mensen enthousiast over de rev.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:02:26 #44
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34610418
Nog 99 dagen tot E3.

Nog 10 dagen tot DICE.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34612186
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 99 dagen tot E3.

Nog 10 dagen tot DICE.
Damn, dat is bijna drie maand, schiet lekker op
pi_34612541
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

schiet lekker op
Niet
pi_34613035
D'r is weer een nieuwe interface gelekt

Volledige pics + verhaal
  maandag 30 januari 2006 @ 14:42:37 #48
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34613329
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:32 schreef Xrenity het volgende:
D'r is weer een nieuwe interface gelekt
[afbeelding]
Volledige pics + verhaal
Ziet er niet slecht uit, zoiets zie ik wel gebeuren, maar niks maar dan ook niks lekt uit Nintendo. Tevens heet het "Nintendo RS".

Ik denk dat als Nintendo een naam heeft voor de Revolution dat ze het gelijk bekend maken.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34613707
Veel te gewoontjes voor een nintendo interface

De echte wordt een stuk mooier
Houd van een lijntje.
pi_34613719
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Veel te gewoontjes voor een nintendo interface

De echte wordt een stuk mooier
Alsof de interface van de DS zo mooi en apart is?
pi_34613841
Die van de cube wel
Houd van een lijntje.
pi_34614910
Ik vind deze interface nogal lelijk, veel te druk, doe mij maar wat strakkers. De kleuren zijn ook kut.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34618384
NINTENDO DICE
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 30 januari 2006 @ 17:29:39 #54
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34618493
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef RaymanNL het volgende:
NINTENDO DICE
Haha, dat is eigelijk wel een leuke naam. Alleen dan zouden mensen denken dat het om dobbelstenen gaat en niet om een console.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34621555
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:29 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Haha, dat is eigelijk wel een leuke naam. Alleen dan zouden mensen denken dat het om dobbelstenen gaat en niet om een console.
Dat is de revolutie, je speelt met dobbelstenen De geluksfactor van Mario KArt wordt nog hoger
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 30 januari 2006 @ 19:08:06 #56
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34621631
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat is de revolutie, je speelt met dobbelstenen De geluksfactor van Mario KArt wordt nog hoger
Je zou trouwens met de Revolution controller een spel kunnen simuleren waar je met dobbelstenen gooit. Gokspelletjes FTW!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34621708
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Je zou trouwens met de Revolution controller een spel kunnen simuleren waar je met dobbelstenen gooit. Gokspelletjes FTW!
Moet je alleen uitkijken dat je de controller niet loslaat tijdens zo'n "worp".

En een random getalletje genereren door op een knopje te drukken is toch net zo handig.
  maandag 30 januari 2006 @ 19:11:29 #58
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34621783
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:09 schreef P-Style het volgende:

[..]

Moet je alleen uitkijken dat je de controller niet loslaat tijdens zo'n "worp".

En een random getalletje genereren door op een knopje te drukken is toch net zo handig.
Maar niet zo leuk.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34621829
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Maar niet zo leuk.
Nou, wat een feest! Dan liever een echt dobbelspelletje. Ik zie trouwens niet hoe ik een dobbelsteenworp kan simuleren met een lomp voorwerp als de revolutioncontroller.
  maandag 30 januari 2006 @ 19:15:09 #60
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34621921
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:12 schreef P-Style het volgende:
een lomp voorwerp als de revolutioncontroller.
Lomp voorwerp?



De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34622001
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Lomp voorwerp?
Vergeleken met een dobbelsteen wel ja.
  maandag 30 januari 2006 @ 19:19:55 #62
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34622125


Daar gaat het niet om. De bewegingen die je maakt als je een twee dobbelstenen in je hand schudt en gooit kan je perfect simuleren.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34622369
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:19 schreef Ruzbeh het volgende:
De bewegingen die je maakt als je een twee dobbelstenen in je hand schudt en gooit kan je perfect simuleren.
Hèhè! Absoluut niet dus. Het schudden niet èn het gooien niet in ieder geval. Dan blijft er niet veel over.

Begrijp me niet verkeerd hoor. De Revolution controller biedt veel mogelijkheden die unieke gameplay mogelijk maakt, maar kun je nou echt geen beter voorbeeld bedenken dan het smijten van dobbelstenen?!

[ Bericht 20% gewijzigd door P-Style op 30-01-2006 19:31:29 ]
pi_34623217
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:26 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hèhè! Absoluut niet dus. Het schudden niet èn het gooien niet in ieder geval. Dan blijft er niet veel over.

Begrijp me niet verkeerd hoor. De Revolution controller biedt veel mogelijkheden die unieke gameplay mogelijk maakt, maar kun je nou echt geen beter voorbeeld bedenken dan het smijten van dobbelstenen?!
schudden kun je absoluut wel simuleren, en rollen ook. Tis alleen niet zo realistisch als een echte dobbelsteen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34623583
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef Morthill het volgende:
schudden kun je absoluut wel simuleren, en rollen ook. Tis alleen niet zo realistisch als een echte dobbelsteen.
Dat schudden lijkt dan meer op het schudden van een deo-spuitbus en die "worp" lijkt meer op een tennisslag dan het gooien van dobbelstenen (tenzij je de controller ècht op de grond smijt). En ga er maar niet vanuit dat die Revution allemaal natuurkundige berekeningen gaat uitvoeren die bepalen hoe de positie van de twee dobbelstenen in je haldpalm is terwijl je die revocontroller aan het schudden bent. En hoe weet die Revolution nou wanneer je die dobbelstenen loslaat? Daarvoor moet je dan toch een knopje indrukken. Kan 'ie net zo goed meteen een randomizer inschakelen bij het indrukken van een knop.

Nee, sorry. Als de Revolution het moet hebben van dobbelsteengooi simulaties dan wordt het een regelrechte flop.
  maandag 30 januari 2006 @ 21:17:16 #66
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34627371
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:57 schreef P-Style het volgende:
Nee, sorry. Als de Revolution het moet hebben van dobbelsteengooi simulaties dan wordt het een regelrechte flop.
Believe.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34627427
Er komt gewoon een controlleruitbreiding! 2 dobbelsteentjes die via bluetooth verbinding maken met de revo!
  maandag 30 januari 2006 @ 21:30:07 #68
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34627989
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:57 schreef P-Style het volgende:
En hoe weet die Revolution nou wanneer je die dobbelstenen loslaat? Daarvoor moet je dan toch een knopje indrukken.
Tijdens het schudden hou je een knop in, als je los wilt laten van de dobbelstenen laat je de knop los.

Heerlijke dobbelsteen discussie trouwens.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 30 januari 2006 @ 21:32:47 #69
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34628132
Ik probeer het nu even uit met me Gameboy Micro als Revolution controller en ik zie echt niet waarom het niet goed zou werken. De handbewegingen zouden echt perfect vertaald worden.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34628219
Okee, stel je kunt goed dobbelstenen simuleren met de controller, wat schiet je er dan mee op?

Een levensechte Yahtzee ervaring?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34628221
Het kan wel, maar het is onzin. Want je kunt net zo goed gewoon een random getal laten genereren tussen de 1 en de 6. Daar hoef je toch niet allemaal natuurkundige berekeningen voor te gaan uitvoeren.
pi_34628232
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Tijdens het schudden hou je een knop in, als je los wilt laten van de dobbelstenen laat je de knop los.

Heerlijke dobbelsteen discussie trouwens.
Wat is dan het nut van het schudden als je de dobbelstenen toch al los laat door het knopje los te laten?! Dat je een on-screen hand ziet die dezelfde bewegingen maakt als jij? Nou, spannend hoor!
  maandag 30 januari 2006 @ 21:36:55 #73
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34628329
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef P-Style het volgende:

[..]

Wat is dan het nut van het schudden als je de dobbelstenen toch al los laat door het knopje los te laten?!
Het nut van het schudden? Nou... gewoon. Dan kan je je gelijk afvragen waarom mensen dat in het echt doen.
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef P-Style het volgende:
Dat je een on-screen hand ziet die dezelfde bewegingen maakt als jij? Nou, spannend hoor!
Echt wel.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34628373
Je zou er ook perfect een fristi pakje mee na kunnen bootsen, schudden voor gebruik.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34628405
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Het nut van het schudden? Nou... gewoon. Dan kan je je gelijk afvragen waarom mensen dat in het echt doen.
In het echt is het een beetje lastig om op een makkelijkere manier een willekeurig getal tussen de 1 en de 6 te krijgen.

En trouwens, als de revo het moet hebben van dobbelspelen is-ie sowieso doomed natuurlijk.
  maandag 30 januari 2006 @ 21:38:46 #76
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34628421
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:37 schreef peristilius het volgende:
Je zou er ook perfect een fristi pakje mee na kunnen bootsen, schudden voor gebruik.
Als je een soort spel hebt waar je character even wat moet drinken dan zou je inderdaad een soort van shudden voor gebruik minigame doen ja!!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34628456
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Als je een soort spel hebt waar je character even wat moet drinken dan zou je inderdaad een soort van shudden voor gebruik minigame doen ja!!
.
  maandag 30 januari 2006 @ 21:40:15 #78
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34628485
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef H.Flick het volgende:

[..]

In het echt is het een beetje lastig om op een makkelijkere manier een willekeurig getal tussen de 1 en de 6 te krijgen.
Je kan toch ook gewoon die dobbelstenen in je hand gooien zonder te shudden?
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef H.Flick het volgende:
En trouwens, als de revo het moet hebben van dobbelspelen is-ie sowieso doomed natuurlijk.
Dobbelstenen gooien moet natuurlijk geen apart game worden. Maar als minigame in een spel.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34628496
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Het nut van het schudden? Nou... gewoon. Dan kan je je gelijk afvragen waarom mensen dat in het echt doen.
Ruzbeh... Waarom wil je je dobbelsteen-voorbeeld toch zo graag verdedigen. Mensen doen dit in het echt, omdat je op die manier met echte dobbelstenen een random getal genereert. De meest eenvoudige computer kan zelf random getallen genereren, daarvoor hoef je niks te schudden. Totaal nutteloos dus!
quote:
Echt wel.
pi_34628537
Als je het zo leuk vindt moet je gewoon gaan dobbelen met echte dobbelstenen. Je hoeft niet alles te simuleren.
  maandag 30 januari 2006 @ 21:43:45 #81
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34628635
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:40 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ruzbeh... Waarom wil je je dobbelsteen-voorbeeld toch zo graag verdedigen. Mensen doen dit in het echt, omdat je op die manier met echte dobbelstenen een random getal genereert. De meest eenvoudige computer kan zelf random getallen genereren, daarvoor hoef je niks te schudden. Totaal nutteloos dus!
Je zou bijvoorbeeld die dobbelsteen minigame zo kunnen programmeren dat je een betere kans krijgt op een goede getal als je wel schudt! DUS!
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:41 schreef H.Flick het volgende:
Als je het zo leuk vindt moet je gewoon gaan dobbelen met echte dobbelstenen. Je hoeft niet alles te simuleren.
Nee, maar triviale dingen die je makkelijk in het echt kan doen zijn soms ook leuk als je het in een spelletje doet.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34628726
In het echt verandert de kans op een bepaald getal toch ook niet als je eerst even flink met de dobbelsteen in je hand gaat schudden?

Ik blijf het een hilarisch voorbeeld vinden .
pi_34628779
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Je zou bijvoorbeeld die dobbelsteen minigame zo kunnen programmeren dat je een betere kans krijgt op een goede getal als je wel schudt! DUS!
Als jij serieus een "betere" kans kunt creëren door zèlf te schudden, dan moet je naar Las Vegas gaan en daarmee rijk gaan worden.
quote:
Nee, maar triviale dingen die je makkelijk in het echt kan doen zijn soms ook leuk als je het in een spelletje doet.
Triviale dingen... Straks wil je zeker ook in al je games naar de wc kunnen gaan en de revolution controller gebruikem om de plee door te spoelen?!
  maandag 30 januari 2006 @ 21:49:12 #84
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34628873
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef P-Style het volgende:
Triviale dingen... Straks wil je zeker ook in al je games naar de wc kunnen gaan en de revolution controller gebruikem om de plee door te spoelen?!
Nou, misschien in een spel die veelvuldig gebruik maakt van plee-humor wel ja!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34629065
Dus als het aan jou ligt krijgen we alleen maar suffe techdemo-achtige games op de revolution?

Dobbelen, Schudden voor gebruik etc. etc.
  maandag 30 januari 2006 @ 21:56:52 #86
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34629201
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:53 schreef H.Flick het volgende:
Dus als het aan jou ligt krijgen we alleen maar suffe techdemo-achtige games op de revolution?

Dobbelen, Schudden voor gebruik etc. etc.
Nee, ik zeg net, minigames die je dus in een spel implementeert. Zoals Hot Coffee in San Andreas, ik noem maar wat.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34629921
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, ik zeg net, minigames die je dus in een spel implementeert. Zoals Hot Coffee in San Andreas, ik noem maar wat.
En jij verwacht op die manier een marktaandeel van 70%?
pi_34630205
Ik ben het met Ruzbeh eens. Je zou in een spel (adventure oid) een paar dobbelstenen kunnen tegenkomen en oppaken. Vervolgens moet je erachter komen hoe ze te gebruiken (dus: schudden en dan knop los laten). hardstikke leuk (waarschijnlijk eenmalig) puzzletje toch?

Ik hoef natuurlijk geen volledig dobbelspel. En als je het iedere keer moet doen wordt het vervelend.
pi_34630568
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:17 schreef 2Dcube het volgende:
Ik ben het met Ruzbeh eens. Je zou in een spel (adventure oid) een paar dobbelstenen kunnen tegenkomen en oppaken. Vervolgens moet je erachter komen hoe ze te gebruiken (dus: schudden en dan knop los laten). hardstikke leuk (waarschijnlijk eenmalig) puzzletje toch?

Ik hoef natuurlijk geen volledig dobbelspel. En als je het iedere keer moet doen wordt het vervelend.
En in datzelfde spel zou je naar de wc kunnen gaan en de revo-controller gebruiken om plee papier te simuleren door ermee lang je billen te gaan en je zou in dat spel kunnen douchen en de revo-controller als washandje gebruiken en vervolgens je brood kunnen smeren met je revo-controller als broodmes en daarna in je spel neer een virtuele tv kijken en je revo-controller gebruiken als afstandsbediening.

Leuk dat het kàn... als die triviale dingen, maar als dìt de toekomst van gaming moet worden...
pi_34630849
Dat hele idee van het simuleren van bewegingen zie ik eigenlijk helemaal niet echt zitten. Ik moet er niet aan denken dat ik de revo-controller als tennisracket moet gebruiken. Het gaat altijd voelen als 'net niet echt' en daardoor gaat het irriteren, denk ik.
pi_34634990
Zelfs de mensen van de Yathzee-bond raken eerder uitgepraat over dobbelstenen dan jullie..
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:06:36 #92
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34635164
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef leejow het volgende:
Zelfs de mensen van de Yathzee-bond raken eerder uitgepraat over dobbelstenen dan jullie..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_34635488
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef leejow het volgende:
Zelfs de mensen van de Yathzee-bond raken eerder uitgepraat over dobbelstenen dan jullie..
Volgens mij gaat het helemaal niet om dobbelstenen
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:19 schreef Ruzbeh het volgende:
De bewegingen die je maakt als je een twee dobbelstenen in je hand schudt....
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik probeer het nu even uit met me Gameboy Micro
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Het nut van het schudden? Nou... gewoon. Dan kan je je gelijk afvragen waarom mensen dat in het echt doen.
Ik heb er in ieder geval mijn twijfels over
pi_34636320
Yngwie

Lijkt me wel echt iets waar Japanners helemaal wild van worden.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:04:00 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34640639
Serieus... Is IEDEREEN van het pad af tegenwoordig?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34641297
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus... Is IEDEREEN van het pad af tegenwoordig?
Nee.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:43:05 #97
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_34641425
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus... Is IEDEREEN van het pad af tegenwoordig?
Ik had ook zoiets van: WTF? yahtzee topic ofzo?
TT checken, ja, er staat DICE, maar dat was toch iets anders?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:30:14 #98
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34642496
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:16 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het helemaal niet om dobbelstenen
[..]


[..]


[..]

Ik heb er in ieder geval mijn twijfels over
Hoezo heb je Gameboy doorgestreept in die quote?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:16:48 #99
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_34643682
ugh, wat loopt iedereen zich toch op te winden? P-Style loopt zich helemaal kwaad te maken over een grap over dobbelstenen, klere zeg.
pi_34643770
Misschien is het wel leuk om in een mini-game met de revo-controller te moeten simuleren dat je een afstandsbediening van een TV gebruikt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')