abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34613841
Die van de cube wel
Houd van een lijntje.
pi_34614910
Ik vind deze interface nogal lelijk, veel te druk, doe mij maar wat strakkers. De kleuren zijn ook kut.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34618384
NINTENDO DICE
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 30 januari 2006 @ 17:29:39 #54
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34618493
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef RaymanNL het volgende:
NINTENDO DICE
Haha, dat is eigelijk wel een leuke naam. Alleen dan zouden mensen denken dat het om dobbelstenen gaat en niet om een console.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34621555
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:29 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Haha, dat is eigelijk wel een leuke naam. Alleen dan zouden mensen denken dat het om dobbelstenen gaat en niet om een console.
Dat is de revolutie, je speelt met dobbelstenen De geluksfactor van Mario KArt wordt nog hoger
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 30 januari 2006 @ 19:08:06 #56
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34621631
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat is de revolutie, je speelt met dobbelstenen De geluksfactor van Mario KArt wordt nog hoger
Je zou trouwens met de Revolution controller een spel kunnen simuleren waar je met dobbelstenen gooit. Gokspelletjes FTW!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34621708
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Je zou trouwens met de Revolution controller een spel kunnen simuleren waar je met dobbelstenen gooit. Gokspelletjes FTW!
Moet je alleen uitkijken dat je de controller niet loslaat tijdens zo'n "worp".

En een random getalletje genereren door op een knopje te drukken is toch net zo handig.
  maandag 30 januari 2006 @ 19:11:29 #58
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34621783
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:09 schreef P-Style het volgende:

[..]

Moet je alleen uitkijken dat je de controller niet loslaat tijdens zo'n "worp".

En een random getalletje genereren door op een knopje te drukken is toch net zo handig.
Maar niet zo leuk.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34621829
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Maar niet zo leuk.
Nou, wat een feest! Dan liever een echt dobbelspelletje. Ik zie trouwens niet hoe ik een dobbelsteenworp kan simuleren met een lomp voorwerp als de revolutioncontroller.
  maandag 30 januari 2006 @ 19:15:09 #60
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34621921
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:12 schreef P-Style het volgende:
een lomp voorwerp als de revolutioncontroller.
Lomp voorwerp?



De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34622001
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Lomp voorwerp?
Vergeleken met een dobbelsteen wel ja.
  maandag 30 januari 2006 @ 19:19:55 #62
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34622125


Daar gaat het niet om. De bewegingen die je maakt als je een twee dobbelstenen in je hand schudt en gooit kan je perfect simuleren.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34622369
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:19 schreef Ruzbeh het volgende:
De bewegingen die je maakt als je een twee dobbelstenen in je hand schudt en gooit kan je perfect simuleren.
Hèhè! Absoluut niet dus. Het schudden niet èn het gooien niet in ieder geval. Dan blijft er niet veel over.

Begrijp me niet verkeerd hoor. De Revolution controller biedt veel mogelijkheden die unieke gameplay mogelijk maakt, maar kun je nou echt geen beter voorbeeld bedenken dan het smijten van dobbelstenen?!

[ Bericht 20% gewijzigd door P-Style op 30-01-2006 19:31:29 ]
pi_34623217
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:26 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hèhè! Absoluut niet dus. Het schudden niet èn het gooien niet in ieder geval. Dan blijft er niet veel over.

Begrijp me niet verkeerd hoor. De Revolution controller biedt veel mogelijkheden die unieke gameplay mogelijk maakt, maar kun je nou echt geen beter voorbeeld bedenken dan het smijten van dobbelstenen?!
schudden kun je absoluut wel simuleren, en rollen ook. Tis alleen niet zo realistisch als een echte dobbelsteen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34623583
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef Morthill het volgende:
schudden kun je absoluut wel simuleren, en rollen ook. Tis alleen niet zo realistisch als een echte dobbelsteen.
Dat schudden lijkt dan meer op het schudden van een deo-spuitbus en die "worp" lijkt meer op een tennisslag dan het gooien van dobbelstenen (tenzij je de controller ècht op de grond smijt). En ga er maar niet vanuit dat die Revution allemaal natuurkundige berekeningen gaat uitvoeren die bepalen hoe de positie van de twee dobbelstenen in je haldpalm is terwijl je die revocontroller aan het schudden bent. En hoe weet die Revolution nou wanneer je die dobbelstenen loslaat? Daarvoor moet je dan toch een knopje indrukken. Kan 'ie net zo goed meteen een randomizer inschakelen bij het indrukken van een knop.

Nee, sorry. Als de Revolution het moet hebben van dobbelsteengooi simulaties dan wordt het een regelrechte flop.
  maandag 30 januari 2006 @ 21:17:16 #66
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34627371
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:57 schreef P-Style het volgende:
Nee, sorry. Als de Revolution het moet hebben van dobbelsteengooi simulaties dan wordt het een regelrechte flop.
Believe.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34627427
Er komt gewoon een controlleruitbreiding! 2 dobbelsteentjes die via bluetooth verbinding maken met de revo!
  maandag 30 januari 2006 @ 21:30:07 #68
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34627989
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:57 schreef P-Style het volgende:
En hoe weet die Revolution nou wanneer je die dobbelstenen loslaat? Daarvoor moet je dan toch een knopje indrukken.
Tijdens het schudden hou je een knop in, als je los wilt laten van de dobbelstenen laat je de knop los.

Heerlijke dobbelsteen discussie trouwens.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 30 januari 2006 @ 21:32:47 #69
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34628132
Ik probeer het nu even uit met me Gameboy Micro als Revolution controller en ik zie echt niet waarom het niet goed zou werken. De handbewegingen zouden echt perfect vertaald worden.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34628219
Okee, stel je kunt goed dobbelstenen simuleren met de controller, wat schiet je er dan mee op?

Een levensechte Yahtzee ervaring?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34628221
Het kan wel, maar het is onzin. Want je kunt net zo goed gewoon een random getal laten genereren tussen de 1 en de 6. Daar hoef je toch niet allemaal natuurkundige berekeningen voor te gaan uitvoeren.
pi_34628232
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Tijdens het schudden hou je een knop in, als je los wilt laten van de dobbelstenen laat je de knop los.

Heerlijke dobbelsteen discussie trouwens.
Wat is dan het nut van het schudden als je de dobbelstenen toch al los laat door het knopje los te laten?! Dat je een on-screen hand ziet die dezelfde bewegingen maakt als jij? Nou, spannend hoor!
  maandag 30 januari 2006 @ 21:36:55 #73
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34628329
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef P-Style het volgende:

[..]

Wat is dan het nut van het schudden als je de dobbelstenen toch al los laat door het knopje los te laten?!
Het nut van het schudden? Nou... gewoon. Dan kan je je gelijk afvragen waarom mensen dat in het echt doen.
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef P-Style het volgende:
Dat je een on-screen hand ziet die dezelfde bewegingen maakt als jij? Nou, spannend hoor!
Echt wel.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34628373
Je zou er ook perfect een fristi pakje mee na kunnen bootsen, schudden voor gebruik.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34628405
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Het nut van het schudden? Nou... gewoon. Dan kan je je gelijk afvragen waarom mensen dat in het echt doen.
In het echt is het een beetje lastig om op een makkelijkere manier een willekeurig getal tussen de 1 en de 6 te krijgen.

En trouwens, als de revo het moet hebben van dobbelspelen is-ie sowieso doomed natuurlijk.
  maandag 30 januari 2006 @ 21:38:46 #76
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34628421
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:37 schreef peristilius het volgende:
Je zou er ook perfect een fristi pakje mee na kunnen bootsen, schudden voor gebruik.
Als je een soort spel hebt waar je character even wat moet drinken dan zou je inderdaad een soort van shudden voor gebruik minigame doen ja!!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34628456
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Als je een soort spel hebt waar je character even wat moet drinken dan zou je inderdaad een soort van shudden voor gebruik minigame doen ja!!
.
  maandag 30 januari 2006 @ 21:40:15 #78
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34628485
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef H.Flick het volgende:

[..]

In het echt is het een beetje lastig om op een makkelijkere manier een willekeurig getal tussen de 1 en de 6 te krijgen.
Je kan toch ook gewoon die dobbelstenen in je hand gooien zonder te shudden?
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef H.Flick het volgende:
En trouwens, als de revo het moet hebben van dobbelspelen is-ie sowieso doomed natuurlijk.
Dobbelstenen gooien moet natuurlijk geen apart game worden. Maar als minigame in een spel.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34628496
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Het nut van het schudden? Nou... gewoon. Dan kan je je gelijk afvragen waarom mensen dat in het echt doen.
Ruzbeh... Waarom wil je je dobbelsteen-voorbeeld toch zo graag verdedigen. Mensen doen dit in het echt, omdat je op die manier met echte dobbelstenen een random getal genereert. De meest eenvoudige computer kan zelf random getallen genereren, daarvoor hoef je niks te schudden. Totaal nutteloos dus!
quote:
Echt wel.
pi_34628537
Als je het zo leuk vindt moet je gewoon gaan dobbelen met echte dobbelstenen. Je hoeft niet alles te simuleren.
  maandag 30 januari 2006 @ 21:43:45 #81
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34628635
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:40 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ruzbeh... Waarom wil je je dobbelsteen-voorbeeld toch zo graag verdedigen. Mensen doen dit in het echt, omdat je op die manier met echte dobbelstenen een random getal genereert. De meest eenvoudige computer kan zelf random getallen genereren, daarvoor hoef je niks te schudden. Totaal nutteloos dus!
Je zou bijvoorbeeld die dobbelsteen minigame zo kunnen programmeren dat je een betere kans krijgt op een goede getal als je wel schudt! DUS!
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:41 schreef H.Flick het volgende:
Als je het zo leuk vindt moet je gewoon gaan dobbelen met echte dobbelstenen. Je hoeft niet alles te simuleren.
Nee, maar triviale dingen die je makkelijk in het echt kan doen zijn soms ook leuk als je het in een spelletje doet.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34628726
In het echt verandert de kans op een bepaald getal toch ook niet als je eerst even flink met de dobbelsteen in je hand gaat schudden?

Ik blijf het een hilarisch voorbeeld vinden .
pi_34628779
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Je zou bijvoorbeeld die dobbelsteen minigame zo kunnen programmeren dat je een betere kans krijgt op een goede getal als je wel schudt! DUS!
Als jij serieus een "betere" kans kunt creëren door zèlf te schudden, dan moet je naar Las Vegas gaan en daarmee rijk gaan worden.
quote:
Nee, maar triviale dingen die je makkelijk in het echt kan doen zijn soms ook leuk als je het in een spelletje doet.
Triviale dingen... Straks wil je zeker ook in al je games naar de wc kunnen gaan en de revolution controller gebruikem om de plee door te spoelen?!
  maandag 30 januari 2006 @ 21:49:12 #84
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34628873
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef P-Style het volgende:
Triviale dingen... Straks wil je zeker ook in al je games naar de wc kunnen gaan en de revolution controller gebruikem om de plee door te spoelen?!
Nou, misschien in een spel die veelvuldig gebruik maakt van plee-humor wel ja!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34629065
Dus als het aan jou ligt krijgen we alleen maar suffe techdemo-achtige games op de revolution?

Dobbelen, Schudden voor gebruik etc. etc.
  maandag 30 januari 2006 @ 21:56:52 #86
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34629201
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:53 schreef H.Flick het volgende:
Dus als het aan jou ligt krijgen we alleen maar suffe techdemo-achtige games op de revolution?

Dobbelen, Schudden voor gebruik etc. etc.
Nee, ik zeg net, minigames die je dus in een spel implementeert. Zoals Hot Coffee in San Andreas, ik noem maar wat.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34629921
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, ik zeg net, minigames die je dus in een spel implementeert. Zoals Hot Coffee in San Andreas, ik noem maar wat.
En jij verwacht op die manier een marktaandeel van 70%?
pi_34630205
Ik ben het met Ruzbeh eens. Je zou in een spel (adventure oid) een paar dobbelstenen kunnen tegenkomen en oppaken. Vervolgens moet je erachter komen hoe ze te gebruiken (dus: schudden en dan knop los laten). hardstikke leuk (waarschijnlijk eenmalig) puzzletje toch?

Ik hoef natuurlijk geen volledig dobbelspel. En als je het iedere keer moet doen wordt het vervelend.
pi_34630568
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:17 schreef 2Dcube het volgende:
Ik ben het met Ruzbeh eens. Je zou in een spel (adventure oid) een paar dobbelstenen kunnen tegenkomen en oppaken. Vervolgens moet je erachter komen hoe ze te gebruiken (dus: schudden en dan knop los laten). hardstikke leuk (waarschijnlijk eenmalig) puzzletje toch?

Ik hoef natuurlijk geen volledig dobbelspel. En als je het iedere keer moet doen wordt het vervelend.
En in datzelfde spel zou je naar de wc kunnen gaan en de revo-controller gebruiken om plee papier te simuleren door ermee lang je billen te gaan en je zou in dat spel kunnen douchen en de revo-controller als washandje gebruiken en vervolgens je brood kunnen smeren met je revo-controller als broodmes en daarna in je spel neer een virtuele tv kijken en je revo-controller gebruiken als afstandsbediening.

Leuk dat het kàn... als die triviale dingen, maar als dìt de toekomst van gaming moet worden...
pi_34630849
Dat hele idee van het simuleren van bewegingen zie ik eigenlijk helemaal niet echt zitten. Ik moet er niet aan denken dat ik de revo-controller als tennisracket moet gebruiken. Het gaat altijd voelen als 'net niet echt' en daardoor gaat het irriteren, denk ik.
pi_34634990
Zelfs de mensen van de Yathzee-bond raken eerder uitgepraat over dobbelstenen dan jullie..
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:06:36 #92
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34635164
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef leejow het volgende:
Zelfs de mensen van de Yathzee-bond raken eerder uitgepraat over dobbelstenen dan jullie..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_34635488
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef leejow het volgende:
Zelfs de mensen van de Yathzee-bond raken eerder uitgepraat over dobbelstenen dan jullie..
Volgens mij gaat het helemaal niet om dobbelstenen
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:19 schreef Ruzbeh het volgende:
De bewegingen die je maakt als je een twee dobbelstenen in je hand schudt....
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik probeer het nu even uit met me Gameboy Micro
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Het nut van het schudden? Nou... gewoon. Dan kan je je gelijk afvragen waarom mensen dat in het echt doen.
Ik heb er in ieder geval mijn twijfels over
pi_34636320
Yngwie

Lijkt me wel echt iets waar Japanners helemaal wild van worden.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:04:00 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34640639
Serieus... Is IEDEREEN van het pad af tegenwoordig?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34641297
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus... Is IEDEREEN van het pad af tegenwoordig?
Nee.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:43:05 #97
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_34641425
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus... Is IEDEREEN van het pad af tegenwoordig?
Ik had ook zoiets van: WTF? yahtzee topic ofzo?
TT checken, ja, er staat DICE, maar dat was toch iets anders?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:30:14 #98
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34642496
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:16 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het helemaal niet om dobbelstenen
[..]


[..]


[..]

Ik heb er in ieder geval mijn twijfels over
Hoezo heb je Gameboy doorgestreept in die quote?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:16:48 #99
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_34643682
ugh, wat loopt iedereen zich toch op te winden? P-Style loopt zich helemaal kwaad te maken over een grap over dobbelstenen, klere zeg.
pi_34643770
Misschien is het wel leuk om in een mini-game met de revo-controller te moeten simuleren dat je een afstandsbediening van een TV gebruikt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')