Daar denk ik ook altijd aan als ik DICE hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:28 schreef Retuobak het volgende:
Wat betekent DICE eigenlijk? Ken alleen Digital Illusions CE.
DiceSummitquote:The Academy's D.I.C.E. Summit was created to explore approaches to the creative process and artistic expression as they uniquely apply to the development of interactive entertainment.
The D.I.C.E. Summit features two days of seminars by some of the most celebrated and creative minds in the games industry as well as a few surprises from other mainstream entertainment fields. Past speakers include: Mark Ecko, Stan Lee, Doug Lowenstein, Syd Mead, Shigeru Miyamoto, Yu Suzuki, Tim Schafer, Will Wright among many others. Speakers address the challenges of various aspects of game design and creation and offer solutions to help developers maintain the creative edge in this rapidly evolving industry. Topics are design-focused and intended to inspire new ways of approaching the art of making games. Because of the limited number of places available at the summit and the single-track format, D.I.C.E. can provide unparalleled access to industry leaders and opportunities to share ideas and experiences with other attendees in an intimate setting
Aan die afkortingen voldoet de Nintendo Revolution perfect.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:35 schreef philipnorth het volgende:
Design, Innovate, Communicate Entertain
[..]
DiceSummit
Evenals de PS3, 360 en PC imhoquote:Op zondag 29 januari 2006 19:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Aan die afkortingen voldoet de Nintendo Revolution perfect.
quote:Session:
The Changing World of PC Games
Date/Time:
February 10, 2006 - Friday
9:30 AM—10:15 AM
Speaker:
Peter Moore
Ja oke dat is waar.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:48 schreef Retuobak het volgende:
PS3 > Cell
360 > Live/GPU
PC > PPU/MMO's en nog een hoop vernieuwingen op andere vlakken
De luchtmuis inderdaad, die je stijve armen gaat geven.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:52 schreef Retuobak het volgende:
Ook op dat vlak moet Nintendo nog de innovatie laten zien natuurlijk, vooralsnog hebben ze enkel innovatie laten zien op hardwaregebied (nl. de Z-as toevoegen aan een luchtmuis). Het is aan de developers om er iets wezenlijks nieuws mee te doen. En we moeten natuurlijk niet vergeten dat we de afgelopen generatie ook gewoon op elk platform vernieuwende games hebben gezien, en ik verwacht niet dat dat nu zal veranderen.
Hou je je playstation controller ook altijd in de lucht dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
De luchtmuis inderdaad, die je stijve armen gaat geven.
Ik wel!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:13 schreef Retuobak het volgende:
Daar oordeel ik liever niet over totdat ik er gebruik van heb gemaakt.
Àls het echt zoveel indruk maakt en vernieuwend is en succesvol blijkt, dan komt 't al naar de PS3 als nieuwe standaard controller, dan zie ik niet waarom het op de PS4 zou moeten wachten. Maar daar ga ik niet vanuit!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Wen er maar aan het komt straks ook bij de PS4
Ik denk het ook, maar dat zullen we nog wel zienquote:Op zondag 29 januari 2006 20:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
De luchtmuis inderdaad, die je stijve armen gaat geven.
Dàt zeker niet! Het kan ook alleen als succes beschouwd worden als Nintendo deze controller voortzet en/of uitbreid bij hun volgende console.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:04 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk in ieder geval niet de revo-controller industry-standard gaat worden.
Nooit dus.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:12 schreef speknek het volgende:
Ach, zodra Nintendo weer 80% van de markt in haar bezit heeft, is het toch nog defacto industry standard..
De Amerikaanse releasedatum van de DS Lite, vooruit.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht niet dat er nieuwe info komt op DICE
Nee, het zijn gewoon feitenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:00 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij kunt het vast goed vinden met Tomasso
bronquote:Metal Gear Ac!d Director Interested in Nintendo Revolution
by Shawn White (01/27/06)
In a recent interview conducted by Game Informer.com, Metal Gear Ac!d Director Shinta Nojiri discussed his interest in Nintendo's next-generation console, code-named the Nintendo Revolution.
GI: When I met with you at Tokyo Game Show, it was right after the announcement of the Revolution controller. You kind of mentioned that you were on the team that was working on that. Are you excited about with that new hardware for new productions?
Nojiri: To be completely honest, I have been wrapped up in Ac!d 2 and haven’t even touched the Revolution development kit. Nothing has been decided yet but I am very interested in the Revolution. To be 100% honest, all I have is ideas in my head. I am not working on anything.
Although Metal Gear Creator Hideo Kojima has managed to keep his Revolution project under tight wrap since he announced it some months back, Nojiri's comments indicate that the title may not be as far along as initally believed. Of course, the possibility that Kojima has dedicated a sizeable amount of time and energy to his Revolution game without Nojiri's involvement also exists.
The full interview can be read here.
Stay with Revolution Report for more on information regarding the Metal Gear team's Revoluton game(s).
Damn, dat is bijna drie maand, schiet lekker opquote:Op maandag 30 januari 2006 13:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 99 dagen tot E3.
Nog 10 dagen tot DICE.
Ziet er niet slecht uit, zoiets zie ik wel gebeuren, maar niks maar dan ook niks lekt uit Nintendo. Tevens heet het "Nintendo RS".quote:Op maandag 30 januari 2006 14:32 schreef Xrenity het volgende:
D'r is weer een nieuwe interface gelekt
[afbeelding]
Volledige pics + verhaal
Alsof de interface van de DS zo mooi en apart is?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Veel te gewoontjes voor een nintendo interface
De echte wordt een stuk mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |