Je bedoelt dit als grap, maar eigelijk lijkt me dat helemaal geen slecht idee!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:20 schreef H.Flick het volgende:
Misschien is het wel leuk om in een mini-game met de revo-controller te moeten simuleren dat je een afstandsbediening van een TV gebruikt!
Zap de neger ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:22 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je bedoelt dit als grap, maar eigelijk lijkt me dat helemaal geen slecht idee!
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:22 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je bedoelt dit als grap, maar eigelijk lijkt me dat helemaal geen slecht idee!
Nee, minigames kan je toch makkelijk implementeren in normale, grote games? Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]! Wil jij alleen maar mini-games of zo?
True, een Final Fantasy game heeft bijvoorbeeld ook een hoop minigame achtige elementen. Je zou een derglijke game kunnen opleuken met de revolution controller. Het grote deel van de game 'gewoon' spelen, maar bepaalde dingen dan met de speciale functies.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, minigames kan je toch makkelijk implementeren in normale, grote games? Ik zie het probleem niet.
OMGquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:07 schreef PeeJay het volgende:
http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2686716?htv=12&htv=12&htv=12&htv=12
OMG![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:07 schreef PeeJay het volgende:
OMG![]()
![]()
Dit zou een geweldige game zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:07 schreef PeeJay het volgende:
OMG![]()
![]()
Nogmaals bevestiging...quote:14:30, Jan 31st by Ben Parfitt
Laurent Fischer was today confirmed as Nintendo’s new European marketing boss, filling the role vacated by Jim Merrick late last year.
Fischer assumes the role of senior marketing director for Europe, moving on from his previous position as marketing director for Nintendo France. Meanwhile, Achim Schmauss jumps on board as the new European brand manager.
Fischer, who will be responsible for planning and co-ordinating the European marketing for all of Nintendo’s products, oversaw the launch of Game Boy Colour, Game Boy Advance and GBA SP in his previous job.
“Nintendo is moving into a very exciting and innovative time as we expand the definition of gaming and broaden the population of video games players,” Fischer commented. “I am looking forward to the new challenge of working for Nintendo at a European level in this particularly significant period.”
In addition, Nintendo reconfirmed its position that Revolution is set for a worldwide roll-out in 2006, adding that Schmauss will be responsible for the pan-European marketing activities for the next-generation home console “which launches in 2006”.
Also on Schmauss’ remit is overseeing the release of The Legend of Zelda: Twilight Princess, still due for a release on GameCube.
nou ik kan me nog een uitspraak herinneren van een andere Nintendo-pief:quote:
Tsja, onwetendheid he. Is niet erg handig idd om in Europa niet te weten waar ze in Japan mee bezig zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:01 schreef kepler het volgende:
[..]
nou ik kan me nog een uitspraak herinneren van een andere Nintendo-pief:
Er komt geen Nintendo DS redesign!
een dag later wordt de redesign aangekondigdmisschien komt de revolution morgen wel uit
Gaybrush heeft 'm gespeeld op de dag dat de DS Lite werd aangekondigd, en hij werkt bij NoE als het goed is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:10 schreef Xrenity het volgende:
Misschien had NoE wel opdracht om het geheim te houden? Of ben ik nou zo dom
Want UK werknemer Gaybrush Threepio wist wel al vrij snel te vertellen dat de lite en DS intern hetzelfde zijn.
Dat "believe" ik sowieso wel. Net als bij de PS3 heb ik ook bij de Revolution geen enkele reden om te denken dat 'ie pas in 2007 zal verschijnen.quote:
Geloof ik echt wel, maar wanneer dan. Juli? September? 31 december?quote:
Bij het NOE kantoor hebben ze het waarschijnlijk nog steeds over Monkey Kong...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, onwetendheid he. Is niet erg handig idd om in Europa niet te weten waar ze in Japan mee bezig zijn
Sommige dromen zijn echt te grappig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:46 schreef Oksel het volgende:
Ik heb vann8 gedroomd over de Revo..Iemand had hem gewoon al! Een klein kutkind! En als je de controller omdraaide zag je knoppen zoals op de Ipod, zodat je hem als afstandsbediening kon gebruiken.. alleen er zat een groot N64 logo op de Revo zelf..
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:46 schreef Oksel het volgende:
Ik heb vann8 gedroomd over de Revo..Iemand had hem gewoon al! Een klein kutkind! En als je de controller omdraaide zag je knoppen zoals op de Ipod, zodat je hem als afstandsbediening kon gebruiken.. alleen er zat een groot N64 logo op de Revo zelf..
Er zijn dus gewoon mensen die dromen over de revoquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:46 schreef Oksel het volgende:
Tja, sorry.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn dus gewoon mensen die dromen over de revo
Dusquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
Over 512Mb Flashgeheugen in de Revo & gamen voor invaliden; mogelijk gemaakt door de Revo.
pssst, P-Style droomde een tijdje terug over de X360quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn dus gewoon mensen die dromen over de revo
Hèhè... klopt ja, dat jij dat nog weet!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:23 schreef piet_pelle het volgende:
pssst, P-Style droomde een tijdje terug over de X360![]()
ik droomde vannacht over Little Big Adventurequote:Op woensdag 1 februari 2006 17:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
pssst, P-Style droomde een tijdje terug over de X360![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik droomde vannacht over Little Big Adventure
quote:Nintendo hasn't released anything -worthwhile- for a reason.... why? Well what she told me was good stuff, and I think stuff she wasn't suppost to.
Basically Nintendo isn't developing for GameCube anymore (as a main focus) and they have move and shifted teams for DS and Rev. This might not mean much, but the CUBE is pretty much through. It's seen it's better days and she basically confirmed that an email has gone around Nintendo saying that Twilight Princess was complete but won't see light of day until Fall 2006.
That pretty much confirms everything we've been hearing. So at E3 this year -- we'll see the new Mario on DS, possibly new Mario on Rev, Zelda (with GC and Rev) functions, because she also said that Zelda will boost Rev sales. She also said to expect November release on Rev.
Nintendo WiFi will also be expanding BIG time and we will see some VERY big franchises (f-zero, mario party, and sports titles.) This is huge news for Nintendo and they've got a lot of resources going into Rev, DS, and WiFi... they surely have my support 100%!
Ik denk niet dat de besturing geschikt is voor de nieuwe controller. Dan zouden ze hem weer helemaal om moeten gooien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:41 schreef H.Flick het volgende:
Ik blijf erbij dat ze Twilight Princess gewoon op de revolution uit moeten brengen. Gegarandeerde console-seller.
Dat zeker, maar het zou ook een flinke groep mensen teleurstellen/pissig maken als ze m niet meer op de cube uitbrengen...net als Mario 128....(die dus idd wel definitef naar de REV is gegaan)quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:41 schreef H.Flick het volgende:
Ik blijf erbij dat ze Twilight Princess gewoon op de revolution uit moeten brengen. Gegarandeerde console-seller.
De revo krijgt toch ook een gewone controller? Tenminste, dat heb ik altijd gedacht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de besturing geschikt is voor de nieuwe controller. Dan zouden ze hem weer helemaal om moeten gooien.
Ja, maar persoonlijk verwacht ik die niet al vanaf het begin. (Alhoewel je je gewone Cube controller natuurlijk ook aan kunt sluiten). Bedenk wel dat Nintendo haar Revolution moet marketen alszijnde een innovatie die hele nieuwe spellen mogelijk maakt en onmisbaar is voor elke zichzelf respecterende gamer. Als hun consoleseller dan gelijk teruggrijpt naar de klassieke besturingsmethode, straalt dat weinig zelfvertrouwen uit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:44 schreef H.Flick het volgende:
De revo krijgt toch ook een gewone controller? Tenminste, dat heb ik altijd gedacht.
quote:Nintendo Europe says that the Nintendo Revolution will launch globally in 2006. The launch of the Nintendo Revolution would be similar to the global Xbox 360 launch. I hope Nintendo is making enough consoles unlike Microsoft. Nintendo's next generation console is said to be rather low cost compared the Xbox 360 and PS3. The E3 Expo 2006 in May will hopefully provide all the details.
http://www.i4u.com/article5031.html
Wow, wat een orakel. Werkelijk niets te melden wat we niet al wisten >_<quote:
Nogmaalsquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wow, wat een orakel. Werkelijk niets te melden wat we niet al wisten >_<
Er moet gewoon gelekt worden, om de hype per ongeluk wat te vergroten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Er zal best wel eens wat uitlekken voor de e3, maar niet op een vastgestelde datum denk ik
Zo kun je het ook omschrijven ja.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:08 schreef Retuobak het volgende:
Je bedoelt het hebben van een grote groep hysterische easily-excited fans werkt ook al prima voor de hype?
De PS3 heeft nu "Eject butTON".quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:23 schreef Retuobak het volgende:
genoeg ....tons geweest in het verleden
quote:EA over Revolution plus releases
Developer en uitgever Electronic Arts sprak onlangs over Nintendo aankomende console, de Nintendo Revolution. Daarnaast gaf het bedrijf ook de meest up-to-date releaselijst vrij.
EA\'s Warren Jenson sprak onlangs over de Revolution. Zo zegt hij dat dat de Revolution pas in het vierde kwartaal van dit jaar in Amerika gelanceerd zal worden. Bij deze launch zal het aantal exemplaren tussen de 500.000 en 1.500.000 liggen. Meer dan bij de lancering van de Xbox 360.
Dat gebeurt NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik voorspel dat bekend wordt gemaakt dat Zelda een Rev exclusive titel wordt.
Niet voor de 360quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:52 schreef Strolie75 het volgende:
Wedden?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:53 schreef MMaRsu het volgende:
Dat gebeurt NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT :\')
Owja en de Rev komt in April ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Release uitgesteld van kerst naar maart/april en nu volledige stilte
Super Smash ?quote:Elke console, hoe innovatief ook, heeft een bekende titel als launchgame nodig.
Bron ? Volgens mij waren ze het spel nog aan het uitbreiden ?quote:Zelda was de vorige E3 zo goed als af.
Dan zal de game nog wel wat meer uitgesteld worden om de graphs wat op te poetsen en innovatieve gameplay-elementen toe te voegen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owja en de Rev komt in April ?
Spreekt de massa niet aan.quote:Super Smash ?![]()
Dat hoop ik al een tijdje.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:52 schreef Strolie75 het volgende:
Heb jij óóit eerder een release van een console meegemaakt. Bij/vlak na de release zijn consoles altijd duur en dus heb je altijd mensen die zeuren dat ze de betreffende console niet willen omdat ze\'m te duur vinden. Maar prijzen zullen ook altijd dalen. En verkoopcijfers nemen eigenlijk pas ècht flink toe als de console al 3 jaar op de markt is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:27 schreef Retuobak het volgende:
En als Sony echt zelfmoord wil gaan plegen in de consolemarkt met een te featurerijke en daarmee te dure console dan zie ik Nintendo haar oude positie als marktleider heroveren. Veel mensen zeggen al geen 360 te willen vanwege 400 euro teveel vinden, als Sony straks 100-200 (of zelfs nog meer) meer vraagt....
Dan zullen de meeste mensen langer wachten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:02 schreef Retuobak het volgende:
Sony launchte de PS2 bijv. echter voor 300 dollar. Als ze nu op het dubbele gaan zitten...........
Dat klopt, er zijn zeer zeker veel fans, maar op een gegeven moment moet je naar de mainstream toe (het liefst zsm). Maar als de concurrentie daar jaren eerder is dan gaat je dat veel terrein kosten binnen de markt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan zullen de meeste mensen langer wachten.De grootste fans kopen \'m toch wel bij de launch en dat zijn er inmiddels behóórlijk wat!
(Af en toe vergeet ik wel eens dat \'ie in de US maar $299,- was. Hier was \'ie namelijk bijna 2x zo duur!)
Alle 100 grote fans* kopen hem bij de release? Wow.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan zullen de meeste mensen langer wachten.De grootste fans kopen \\\'m toch wel bij de launch en dat zijn er inmiddels behóórlijk wat!
(Af en toe vergeet ik wel eens dat \\\'ie in de US maar $299,- was. Hier was \\\'ie namelijk bijna 2x zo duur!)
Het naar mainstream toegaan lukt nooit binnen de eerste 2 tot 3 jaar. Is ook nooit eerder gebeurt. Ik ga er toch vanuit dat de meeste mensen merktrouw zijn (je mag het ook fanboys noemen). Mensen stappen nou eenmaal niet zo snel over van de ene console naar de andere, ook of misschien juíst de mainstream mensen niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:10 schreef Retuobak het volgende:
Dat klopt, er zijn zeer zeker veel fans, maar op een gegeven moment moet je naar de mainstream toe (het liefst zsm). Maar als de concurrentie daar jaren eerder is dan gaat je dat veel terrein kosten binnen de markt.
Mainstream mensen kennen niet iets als 'merktrouw zijn'.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:23 schreef P-Style het volgende:
Mensen stappen nou eenmaal niet zo snel over van de ene console naar de andere, ook of misschien juíst de mainstream mensen niet.
Maar de N64 was dan ook zó benadeeld door developers die massaal naar Sony renden en z'n cartridges.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:03 schreef Xrenity het volgende:
Of iig, waar was het ten tijde van de N64?
N64 games zagen er grotendeels beter uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:09 schreef P-Style het volgende:
Maar de N64 was dan ook zó benadeeld door developers die massaal naar Sony renden en z\'n cartridges.
Fake?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:10 schreef Xrenity het volgende:
N64 games zagen er grotendeels beter uit.
Maar anyway, your theory is proven fake.
De X360 is toch ook al veel eerder op de markt dan de rest?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:15 schreef P-Style het volgende:
Fake?Jij ontkent dat de N64 een véél slechtere developerssupport had dan de PS1?
Die stinkende cartridges konden maximaal 64MB bevatten. Da\'s natuurlijk nìks vergeleken met de 650MB die een CD-ROM biedt, op een console die al éérder op de markt was.
Niet :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De X360 is toch ook al veel eerder op de markt dan de rest?
Ik ontken helemaal niet dat de N64 slechtere dev support had. Ik had het over je console trouwheidsgebeuren.
Daarbij kan de PS3 dus games op bluray draaien, maar het lijkt erop dat al die gigs voorlopig nog helemaal niet nodig zijn.
Vraag aan een willekeurige gamer hoevel mb er kan op een cartridge, 99 tegen 100 dat hij daar het antwoord niet op weet. Mijn punt is dat de mainstream daar geen benul van heeft. Die gaan naar wat er het mooiste uit zien, waar het meest over wordt gepraat etc.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
P-Style heeft gelijk, de cartridges waren kut. Alhoewel ze niet stuk gaan of beschadigen was de ruimte wel klein. Maar 64 mb? Dat weet ik niet hoor, is OOT echt zo klein?
64 MB is echt niet klein. Het spel heeft geen pre-rendered filmpjes en geen 'live' muziek, wat vaak de grootste dataslurpers zijn. Volgens mij is een spel als FF7 zonder de filmpjes ook minder dan 100 MB.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
Maar 64 mb? Dat weet ik niet hoor, is OOT echt zo klein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |