abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34013635

Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in de topics in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: "het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet vooral Gods berichtgevers niet"

Moderators:
Sidekick
sizzler
ExtraWaskracht

IRC
Ook op IRC is POL te vinden. Het kanaal #POL op irc.fok.nl kan altijd gebruikt worden om snel te slowchatten over eigenlijk alles wat hier al wordt gezegd.

Links
Wegwijs in de Nederlandse politiek
Normen & Waarden van het Politieke Forum
[Feedback] Regel hier een strafexpeditie!

Meets
De 4de POL-meet: 1 oktober in Groningen. Komt allen!
De 4de POL-meet: 1 oktober in Groningen. Komt allen! deel 2
4e POL meet in Groningen: Napraattopic

Vorige delen
December 2002 tot en met december 2003
Januari 2004 tot en met juni 2004
Juli 2004 tot en met december 2004
Januari 2005 tot en met juni 2005
Juli 2005 tot en met december 2005
Januari 2006 tot en met juni 2006
Juli 2005 tot en met december 2006

[ Bericht 2% gewijzigd door RichardQuest op 13-01-2006 14:41:43 ]
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34013693
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef RichardQuest het volgende:
Yep, over principes gesproken.
Ik ben blij dat je principes hebt.
pi_34013729
Nee, geen heksen en blauwverven, maar witverven, witten ook wel. We konden twee dingen doen of een ander huis of gaan witten en nu verleden week dat leuke bungalowtje aan onze neus voorbij is gegaan, hebben we maar besloten om te witten. Mind you, niet alles, pas als we voor medio 2007 geen bungalowtje hebben dan gaan we de boel hier verder onder handen nemen... Maar schluss nu, moet Ol uitlaten.
I´m back.
pi_34013767
quote:
"This administration has a history of overestimating the deficit early in the year, lowering expectations, then taking credit when it comes in below forecast," said Stanley E. Collender, a federal budget expert at Financial Dynamics Business Communications. "It's not just a history. It's almost an obsession."
[ bron ]
quote:
If present trends continue, as seems likely, the sea surrounding the North Pole will be completely free of ice in the summertime within the lifetime of a child born today. The loss could point the way to radical changes in the Earth's climate and weather systems.
[ bron ]
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:41:10 #6
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34013809
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:00 schreef sigme het volgende:

[..]

De grapjas.

edit

Het moet natuurlijk zijn:
[..]
Nu is hij ook nog 14 dagen extra geband.

Over 19 dagen zien we hem weer.
pi_34014114
De hele tijd binnen een half uur, meestal in enkele minuten, antwoord, als het niet midden in de nacht is, en ik moet al meer dan een uur wachten op antwoord...
pi_34014154
And I think my head is burning
Anyway I'm yearning to be done with all this weighing up of
truth An
eye for an eye and a tooth for a tooth And anyway I told the
truth And
I'm not afraid to die

Blijft geweldig.. En wat een stem voor dat iele mannetje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34014165
Zou het te lastig zijn of niet leuk? Nee, waarschijnlijk is zo'n gedachtegang paranoïde.
pi_34014264
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:51 schreef sigme het volgende:
And I think my head is burning
Anyway I'm yearning to be done with all this weighing up of
truth An
eye for an eye and a tooth for a tooth And anyway I told the
truth And
I'm not afraid to die

Blijft geweldig.. En wat een stem voor dat iele mannetje.
Ja, het stond toevallig op, maar eigenlijk ook toepasselijk voor de SGP die op Gods troon gaat zitten.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34014298
* pberends is playing RuPaul - I Saw Daddy Kissing Santa Claus

Well, that's nice!
pi_34014377
quote:
De gek is back.
pi_34014395
Het is vrijdag de dertiende.
pi_34014447
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:56 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

De gek is back.
Dit doet me dan wel weer aan kopspijkers denken in een positieve zin. Ging De Roy uitleggen hoe hij de paleizen ging aanvallen .
pi_34014581
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Monidique het volgende:
Het is vrijdag de dertiende.
Vrijdag: de dag dat Jezus stierf
Dertien: het getal dat buiten het twaalftallig stelsel valt

Al deze onzin kost in Amerika miljarden
pi_34014614
.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_34014628

Patiënte Terry Schiavo boegbeeld voor Amerikaans financieel beleid
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:04:26 #20
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34014677
tvpeetje.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34014685
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
.

Ze hebben haar uitgehongerd hè. Ik ben het zelden eens met de Christenfundi's maar uithongeren is wel de minst menswaardige manier om te sterven . Gewoon een spuitje was te duur?
pi_34014786
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:04 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

.

Ze hebben haar uitgehongerd hè. Ik ben het zelden eens met de Christenfundi's maar uithongeren is wel de minst menswaardige manier om te sterven . Gewoon een spuitje was te duur?
Helaas was dit niet mogelijk. Beetje jammer
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_34014838
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Helaas was dit niet mogelijk. Beetje jammer
Waarom niet? Wettelijk?
pi_34014862
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Misschien is dat wel de reden waarom Bush haar in "leven" wilde houden: net zoals z'n wanbeleid .
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:11:19 #25
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34014919
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:09 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Waarom niet? Wettelijk?
Actieve levensbeeindiging == moord.
Passief == slechts inhumaan.

Zoiets?
pi_34014923
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:09 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Waarom niet? Wettelijk?
Ook denk ik maar actieve euthenasie wordt als nog erg gezien dan passieve.
pi_34015000
Hypocrisie ten top.
pi_34015029
Executies uitvoeren terwijl al vele malen gebleken is dat iemand onschuldig was, homo's discrimineren, landen onder valse argumenten binnenvallen?

Een vrouw zonder bewustzijn die geen leven meer zal hebben pijnloos het leven laten beëindigen?
pi_34015174
quote:
Balkenende: kabinet wil naar Afghanistan

Het kabinet wil 1200 militairen naar Zuid-Afghanistan sturen. Dat heeft premier Balkenende zojuist in een persconferentie duidelijk laten weten. "Het kabinet wil bijdragen aan de ISAF-missie in Afghanistan. Wij willen de bevolking van Afghanistan helpen", zo zei hij stellig. Het "besluit" tot die bereidheid is al op 22 december genomen, al sprak het kabinet toen over een 'voornemen'. "Er lag en er ligt een besluit van het kabinet dat wij bereid zijn deel te nemen aan de ISAF-missie in Afghanistan. Er kan geen misverstand zijn over wat het kabinet voor ogen heeft."

Met het besluit wil het kabinet een einde maken aan de onduidelijkheid en "een hoop procedureel gedoe" van de afgelopen tijd. Afgelopen weken was er een hoop gedoe over de missie. Zo zei D66-Kamerlid Bert Bakker dat hij het kabinet wilde laten vallen als er een missie zou komen. Die stelling lijkt nu wat te zijn afgezwakt. "Dit is wat we wilden. We kijken nu erg uit naar een debat", aldus D66-fractievoorzitter Dittrich vrijdag.

De Tweede Kamer kan nu namelijk in debat over de missie. Veel partijen wilde eerst het kabinetsbesluit horen voordat er een debat zou zijn. "Hiermee is het obstakel weggenomen om het parlementaire debat te voeren met de regering conform artikel 100 over onze bijdrage aan ISAF", zei VVD-leider Van Aartsen zojuist. Het parlement moet uiteindelijk beslissen over de missie.
Eind Balkenende 2? Of zou Balkenende dit alleen zeggen als hij zeker wist dat D66 het kabinet niet zou laten vallen?
pi_34015216
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:53 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ja, het stond toevallig op, maar eigenlijk ook toepasselijk voor de SGP die op Gods troon gaat zitten.
Je had het opstaan? HELD!

Ik had gedacht dat het puur vanwege de toepasselijkheid was.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34015282
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:18 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Eind Balkenende 2? Of zou Balkenende dit alleen zeggen als hij zeker wist dat D66 het kabinet niet zou laten vallen?
Of we nou wel of niet gaan, niemand die ons leger nog ooit wil inzetten . Wat een flater hebben we in het buitenland geslagen.
pi_34015292
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:18 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit het einde van Balkenende. Zou jij je kunnen voorstellen dat D66 eerst het ene zegt en dan het andere doet, hoe dan ook aan de macht wil blijven, ondanks dat hun principes en kroonjuwelen niets meer waard zijn? Ik niet, hoor.
pi_34015374
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit het einde van Balkenende. Zou jij je kunnen voorstellen dat D66 eerst het ene zegt en dan het andere doet, hoe dan ook aan de macht wil blijven, ondanks dat hun principes en kroonjuwelen niets meer waard zijn? Ik niet, hoor.
.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:25:34 #35
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34015473
"Er lag en er ligt een besluit van het kabinet dat wij bereid zijn deel te nemen aan de ISAF-missie in Afghanistan." Waar ging het dan al die tijd over?!
pi_34015503
Herhaling van een Rondom-10-debat over Afghanistan op NL1 nu.
pi_34015531
Ik denk dat ze overeengekomen zijn dat Thom de Graaf minister-president wordt.
pi_34015544
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

VN van vorige week gelezen? D66 hield de opties open..
pi_34015590
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:26 schreef sigme het volgende:

[..]

De optie van een ISAF-wederopbouwmissie is volgens mij uitgesloten. Ik ben benieuwd hoe ze dit op gaan lossen.
pi_34015614
Onder welke vlag zou die missie varen eigenlijk? ISAF, NAVO, NOVA?
pi_34015634
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb hier helaas geen VN of Elsevier. Kost toch zo'n 100 - 150 euro per jaar.
pi_34015661
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:28 schreef pberends het volgende:
Onder welke vlag zou die missie varen eigenlijk? ISAF, NAVO, NOVA?
ISAF is een vredesmissie (voor wederopbouw) van de NAVO. De andere optie is een Enduring Freedom-missie (voor oorlogssituaties) onder leiding van de Amerikanen. De bedoeling van de NAVO is de Enduring Freedom-missie om te zetten in een ISAF-missie.
pi_34015713
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik heb hier helaas geen VN of Elsevier. Kost toch zo'n 100 - 150 euro per jaar.
Ja, duur! Ik heb toevallig dat nummer van vorige week aangeschaft, vanwege het artikel over de illegalen, vooruitlopend op de evaluatie van de Vreemdelingenwet2000 in de tweede kamer, binnenkort. ¤ 3,80 !
pi_34015820
Nu wacht ik al bijna twee uur.
pi_34015945
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:34 schreef Monidique het volgende:
Nu wacht ik al bijna twee uur.
Op wie of wat wacht je toch?
pi_34016000
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Op wie of wat wacht je toch?
[FP] Centraal topic voor fouten

Ik heb al vaker commentaar gegeven op frontpage-reacties, maar bij mijn vragen en correcties duurt het altijd wat langer of gebeurt er gewoon niets.
pi_34016124
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:29 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

ISAF is een vredesmissie (voor wederopbouw) van de NAVO. De andere optie is een Enduring Freedom-missie (voor oorlogssituaties) onder leiding van de Amerikanen. De bedoeling van de NAVO is de Enduring Freedom-missie om te zetten in een ISAF-missie.
Alsof de westerlingenhaters onder de Afghanen dat zouden begrijpen .
pi_34016154
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik heb al vaker commentaar gegeven op frontpage-reacties, maar bij mijn vragen en correcties duurt het altijd wat langer of gebeurt er gewoon niets.
Alleen spelfouten worden behandeld blijkbaar....
pi_34016160
[FP] Centraal topic (spel-, type-, en taal)fouten bijvoorbeeld. Die fout is ook niet hersteld.
pi_34016173
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ah, goh, wat hoort er te gebeuren? Ik heb even op de frontpage gekeken (daar kom ik echt zo min mogelijk), dit is een bericht van r@b. Zou r@b dan op basis van jouw melding zijn bericht moeten verbeteren, of .. ?
pi_34016294
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Ah, goh, wat hoort er te gebeuren? Ik heb even op de frontpage gekeken (daar kom ik echt zo min mogelijk), dit is een bericht van r@b. Zou r@b dan op basis van jouw melding zijn bericht moeten verbeteren, of .. ?
Ik zou willen dat r@b de bron geeft van zijn bewering of anders slechts te schrijven wat de bronnen melden.
pi_34016446
'Sharon ontwaakt niet uit coma'

Volgens mij heeft ie een hoofddoekje tegen het bloeden nodig.
pi_34016526
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik zou willen dat r@b de bron geeft van zijn bewering of anders slechts te schrijven wat de bronnen melden.
Ja, dat lijkt me een nobel streven. Maar is dat ook gewoonlijk, gebruikelijk, het effect van zo'n melding? Of grijpt een of andere redactie in, of zet de FP-poster een recvtificatie onderaan de lijst reacties,.. of nog wat anders?
Ik ben gewoon nieuwsgierig .
pi_34016582
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me een nobel streven. Maar is dat ook gewoonlijk, gebruikelijk, het effect van zo'n melding? Of grijpt een of andere redactie in, of zet de FP-poster een recvtificatie onderaan de lijst reacties,.. of nog wat anders?
Ik ben gewoon nieuwsgierig .
Ik weet niet wat gebruikelijk is.
pi_34016667
Ik heb net zo'n hekel aan die R@b als aan de CWI dames
Zelfde laken=1 pak.
pi_34016680
Toen ik klaagde dat R@bs nieuwsbericht subjectief was werd dat veranderd door de hoofdredacteur.
pi_34016719
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ik heb net zo'n hekel aan die R@b als aan de CWI dames
Zelfde laken=1 pak.
CWI is er niet om objectief te zijn maar om partij te kiezen.
R@b is er om zo objectief mogelijk te berichten.
pi_34016883
www.drugssmokkel.nl/

Handige info va de overheid.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:02:04 #59
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34017051
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef RichardQuest het volgende:
Toen ik klaagde dat R@bs nieuwsbericht subjectief was werd dat veranderd door de hoofdredacteur.

A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_34017090
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:55 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

CWI is er niet om objectief te zijn maar om partij te kiezen.
R@b is er om zo objectief mogelijk te berichten.
Ach daar heeft hij helemaal geen behoefte aan dat is wel duidelijk.
pi_34017119
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach daar heeft hij helemaal geen behoefte aan dat is wel duidelijk.
Ik denk serieus dat hij zijn ei beter in een weblog kwijt kan.
pi_34017176
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:02 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Pikant detail dat R@b zijn subjectiviteit niet zag en dat hij het woord "verderfelijk" objectief vond, zolang de meerderheid van Nederland dat ook vond. Sizzler sloot zich daarbij aan.
Kozzmic vond dat er geen uitsluitsel over te geven was of "verderfelijk" een subjectief woord is.
pi_34017223
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:03 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat hij zijn ei beter in een weblog kwijt kan.
Ach hij kan z'n gang gaan op de stormfrontpage. Zie voor hem geen reden te vertrekken.
pi_34017275
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:05 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Pikant detail dat R@b zijn subjectiviteit niet zag en dat hij het woord "verderflijk" objectief vond, zolang de meerderheid van Nederland dat ook vond. Sizzler sloot zich daarbij aan.
Kozzmic vond dat er geen uitsluitsel over te geven was of "verderfelijk" een subjectief woord is.
Oh ja, daar heb ik een deel van voorbij zien komen. Hilarisch !
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:10:12 #65
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34017373
R@b brengt het nieuws met een gelijke objectiviteit/subjectiviteit als het NOS-journaal.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_34017401
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:10 schreef Pracissor het volgende:
R@b brengt het nieuws met een gelijke objectiviteit/subjectiviteit als het NOS-journaal.
nonsens.
pi_34017430
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach hij kan z'n gang gaan op de stormfrontpage. Zie voor hem geen reden te vertrekken.
Ik zou wel willen weten wat de andere FP-mods van zijn berichten vinden en wie hem het handje boven z'n hoofd houdt...Ik geloof niet dat ze het allemaal maar oké vinden.
pi_34017446
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:10 schreef Pracissor het volgende:
Vind jij het NOS-journaal objectief genoeg?
pi_34017463
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

nonsens.
Hij heeft gelijk.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:12:50 #70
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34017467
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

nonsens.
R@b brengt berichten vanuit een 'rechtse' insteek, NOS vanuit een 'linkse'. Beide zijn zij in het formuleren van de berichten zelf redelijk objectief.

Maar ik had ook niet verwacht dat jij het met me eens zou zijn.
pi_34017473
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:11 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik zou wel willen weten wat de andere FP-mods van zijn berichten vinden en wie hem het handje boven z'n hoofd houdt...Ik geloof niet dat ze het allemaal maar oké vinden.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Maar het is ook het type berichten dat de lezertjes willen.
pi_34017495
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:12 schreef Pracissor het volgende:

[..]

R@b brengt berichten vanuit een 'rechtse' insteek, NOS vanuit een 'linkse'. Beide zijn zij in het formuleren van de berichten zelf redelijk objectief.

Maar ik had ook niet verwacht dat jij het met me eens zou zijn.
De NOS heeft een behoorlijk neutrale insteek. Een stuk meer dan een R@b of een geenstijl.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:14:37 #73
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34017525
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:12 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Vind jij het NOS-journaal objectief genoeg?
Kan ik niet echt zeggen, buitenland is vaak nog verder heen. Feit blijft wel dat ik van het NOS-journaal meer mag verwachten dan van een FP-poster.
pi_34017527
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:12 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk.
Neuh totaal niet zelfs. Het NOS is nog altijd het beste en meest betrouwbare journaal op de Nederlandse televisie. En goed en betrouwbaar kan je van de FP neit zeggen .
pi_34017533
Ik vind NOS ook objectief genoeg, alleen de inmenging van de RVD is vreemd. Misschien iets voor de mensen die dat niet vinden om de linkse berichtgeving van het NOS-journaal op te sommen?
pi_34017593
Ik vind R@b berichtgeving idd vaak subjectief, maar dat vind ik nog niet zo heel erg, hij veinst echter objectiviteit, net als de NOS b.v. maar i.t.t. de NOS, is bij R@b z'n agenda meteen duidelijk.

De overeenkomst met het CWI zit 'm in de haat die er af spat, de neiging om kapot te maken in plaats van om een moeilijk probleem op te willen lossen.
pi_34017609
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:14 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Kan ik niet echt zeggen, buitenland is vaak nog verder heen. Feit blijft wel dat ik van het NOS-journaal meer mag verwachten dan van een FP-poster.
Je zegt dat R@b net zo objectief is als het NOS-journaal, dan heb je een beeld over hoe objectief het NOS-journaal is toch?
pi_34017653
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:15 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind NOS ook objectief genoeg, alleen de inmenging van de RVD is vreemd. Misschien iets voor de mensen die dat niet vinden om de linkse berichtgeving van de NOS op te sommen?
Och gut, ik heb net alle oude HP's weggegooid. Daarin heeft iemand een tijd een column gehad, warin precies dat gedaan werd. En er zijn denk ik twee lange artikele aan gewijd.

Oordeel was dat NOS niet meningloos was, met een lichte voorkeur voor 'linkse' belichting van onderwerpen, maar dat het over de gehele linie wel meeviel. En dat de kritische belichting vruchten afwierp, na een tijd was er steeds minder te melden. De columnpjes richtten zich speciaal op 'linkse' voorkeur trouwens.
pi_34017677
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:16 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
De overeenkomst met het CWI zit 'm in de haat die er af spat, de neiging om kapot te maken in plaats van om een moeilijk probleem op te willen lossen.
De enige oplossing van het probleem was het vrijwillig veranderen van SGP-staturen of het stopzetten van subsidie en de SGP / de staat weigerde dat, elke andere optie was strijdig met het VN-vrouwenverdrag. Ik kan me niet voorstellen dat het CWI liever procedeert dan zonder de rechter invloed uitoefent.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:19:46 #80
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34017705
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:14 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Wat betreft het linkse media complot, ik citeer mijn politicologie boek, 'Een onderbroken evenwicht in de Nederlandse politiek.'

'Journalisten waren volgens Fortuyn links georienteerd (...) H.J. Schoo deelt deze analyse. (...)
Politiek, media, ambtelijke organisaties en de sociale wetenschappen kennen in overwegende mate progressieve vooroordelen. (...) Een concreet gevolg van deze linkse vooroordelen is bijvoorbeeld dat niemand, uitgezonderd enkele journalisten van Trouw, nog zicht heeft op de ontwikkelingen binnen het CDA. Het succes van Paars was deels een creatie van de pers.'
(Uit onderzoek is gebleken dat 80% in de media links stemt, een klein aandeel liberalen en maar enkele CDA'ers)

De media hebben zich de kritiek op hun vooroordelen overigens wel aangetrokken. Hoofdredacteur Hans Laroes van het NOS Journaal zegt dat de progressieve voorkeuren inderdaad tot eenzijdige nieuwsgaring leidden:
'Journaalredacteuren kijken naar dezelfde tv-series, iedereen vindt Jiskefet leuk. We lezen dezelfde boeken. We zijn geabonneerd op de Volkskrant en de NRC. Wij zijn de redactie van de blanke voorsteden, van de verkeersdrempels en van de nieuwbouwwoningen. We stemmen PvdA of Groenlinks. Het is geen complot, maar het is wel een feit. We horen bij de gevestigde orde. Er bestaat veel wantrouwen tegen ons.'
quote:
Uit een promotieonderzoek (2002) van Mark Deuze van de Universiteit van Amsterdam in samenwerking met de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ) naar de leefsituatie en opvattingen van Nederlandse journalisten bleek dat zij zich bijna zonder uitzondering als links (32 procent) dan wel links van het midden (47 procent) beschouwen. Slechts 20 procent situeert zichzelf in het politieke midden en maar 1 procent noemt zichzelf 'rechts'.

[ Bericht 37% gewijzigd door Pracissor op 13-01-2006 16:24:53 ]
pi_34017731
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:16 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Volgens mij ben je te streng, Lodewijk.

Het formeel uitvechten van geschillen is niet haatvol.
pi_34017804
Natuurlijk vond Roeland het NOS-journaal te links, hij is nu veranderd in een zure rechtse bal
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:24:11 #83
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34017874
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:22 schreef RichardQuest het volgende:
Natuurlijk vond Roeland het NOS-journaal te links, hij is nu veranderd in een zure rechtse bal
Gelukkig kan ik van jou altijd inhoudelijke reacties verwachten.

pi_34018028
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:24 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik van jou altijd inhoudelijke reacties verwachten.

TV-journalist Roeland aan één oog blind geslagen

Sindsdien is hij erg verzuurd en verrechtst.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:29:47 #85
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34018063
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:28 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

TV-journalist Roeland aan één oog blind geslagen

Sindsdien is hij erg verzuurd en verrechtst.
Ik heb het weggehaald, nu kan je je richten op de eerste stukjes.
pi_34018072
Maar goed, nogmaals, als het NOS-journaal linkse politiek propageert moet dat aangetoond worden met voorbeelden.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:31:17 #87
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34018113
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:30 schreef RichardQuest het volgende:
Maar goed, nogmaals, als het NOS-journaal linkse politiek propageert moet dat aangetoond worden met voorbeelden.
quote:
Hoofdredacteur Hans Laroes van het NOS Journaal zegt dat de progressieve voorkeuren inderdaad tot eenzijdige nieuwsgaring leidden:
'Journaalredacteuren kijken naar dezelfde tv-series, iedereen vindt Jiskefet leuk. We lezen dezelfde boeken. We zijn geabonneerd op de Volkskrant en de NRC. Wij zijn de redactie van de blanke voorsteden, van de verkeersdrempels en van de nieuwbouwwoningen. We stemmen PvdA of Groenlinks. Het is geen complot, maar het is wel een feit. We horen bij de gevestigde orde. Er bestaat veel wantrouwen tegen ons.'
pi_34018125
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:29 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ik heb het weggehaald, nu kan je je richten op de eerste stukjes.
Dat de meerderheid van journalistiek in Nederland links stemt wil nog niet zeggen dat ze linkse propaganda onder het mom van objectiviteit uiten. Daar zijn betere manieren voor (Premtime bijvoorbeeld).
pi_34018132
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Och gut, ik heb net alle oude HP's weggegooid. Daarin heeft iemand een tijd een column gehad, warin precies dat gedaan werd. En er zijn denk ik twee lange artikele aan gewijd.
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 00:19 schreef Sidekick het volgende:
Dat artikel uit HP/de Tijd is een broddelwerk. Daar kunnen we kort over zijn. Positief nieuws over de euro als links bestempelen, 10 minuten aandacht aan de miljarden-fraude van Parmalat is ook al links. Waarom zou je dan uberhaupt reageren op de voorbeelden die enig hout snijden? Laat diegene eerst maar eens gefundeerde kritiek leveren ipv een tendieus stukje rommel. Op de website van de NOS is Laroes echt bereid om erop in te gaan, en zelfs subjectiviteit toe te geven!
pi_34018149
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:31 schreef Pracissor het volgende:

[..]

[..]
Nog steeds geen voorbeelden.
pi_34018168
quote:
Even doorpluizen.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:33:04 #93
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34018174
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:31 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dat de meerderheid van journalistiek in Nederland links stemt wil nog niet zeggen dat ze linkse propaganda onder het mom van objectiviteit uiten. Daar zijn betere manieren voor (Premtime bijvoorbeeld).
R@b kan je ook niet betrappen op 'rechtse' propaganda, net als bij het NOS-journaal zou dat natuurlijk too obvious zijn. Maar het gaat om de nieuwsvergaring/selectie, bij beide is die gekleurd.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:37:34 #94
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34018308
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:31 schreef Monidique het volgende:
[..]

[..]
Andries Knevel zag er bv. weer wel wat in.
pi_34018329
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Andries Knevel zag er bv. weer wel wat in.
Andries Knevel gelooft in intelligent design. Sja...
pi_34018391
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Karaktermoord!
pi_34018404
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:41:01 #98
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34018409
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zolang hij het onderscheid kan maken tussen geloof en wetenschap heb ik daar geen enkel probleem mee. Bovendien heeft het geen reet te maken met zijn journalistieke vermogen.
pi_34018453
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zolang hij het onderscheid kan maken tussen geloof en wetenschap heb ik daar geen enkel probleem mee. Bovendien heeft het geen reet te maken met zijn journalistieke vermogen.
Karaktermoord, zeg ik je!
pi_34018479
D'r staan inderdaad een aantal gekleurde berichten in, maar ook onzinnig gezeur.
quote:
17. 1 januari. Een item over dak- en thuislozen in Amsterdam, die een nieuwjaarsdiner krijgen aangeboden, verzorgd door vrijwilligers. (dubieuze nieuwswaardigheid)
Bijvoorbeeld. Dat met nieuwjaar aandacht wordt geschonken aan times-square is toch ook niet pro-Amerikaans? En wat is er links aan een nieuwjaarsdiner voor daklozen?
quote:
29. 13 januari. Een leerling schiet de conrector van het Terra College in Den Haag neer. Uiteraard wordt niet genoemd dat het om een allochtone leerling gaat. (weglaten nieuwswaardige informatie)
Wellicht was het nog niet zeker?
quote:
32. 24 januari. Een wel erg lang item (drieënhalve minuut) over moslims die soms hun hele leven sparen voor de bedevaartstocht naar Mekka. (overdreven lang)
Wat is er links aan de bedevaart? Lijkt me juist een conservatief gebruik...

[ Bericht 20% gewijzigd door RichardQuest op 13-01-2006 16:48:25 ]
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:43:52 #101
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34018517
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Karaktermoord, zeg ik je!
Ja, je was me te snel af.
pi_34018527
Maar goed, het kan mij ook bar weinig interesseren of iemand gelooft in ID. Het maakt degene alleen wel een stuk ongeloofwaardiger.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:45:39 #103
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34018568
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:44 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, het kan mij ook bar weinig interesseren of iemand gelooft in ID. Het maakt degene alleen wel een stuk ongeloofwaardiger.
Dat maakt iemand dan nog niet ongeschikt om te beoordelen of er journalistiek broddelwerk is afgeleverd, wat de claim van Laroes was.
pi_34018599
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat maakt iemand dan nog niet ongeschikt om te beoordelen of er journalistiek broddelwerk is afgeleverd, wat de claim van Laroes was.
In dit geval niet, nee, maar niet in alle gevallen per se.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:47:08 #105
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34018615
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:46 schreef Monidique het volgende:

[..]

In dit geval niet, nee, maar niet in alle gevallen per se.
We hebben het niet over alle gevallen, we hebben het over dit geval.
pi_34018684
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

We hebben het niet over alle gevallen, we hebben het over dit geval.
Ja, baas.
pi_34018698
Ik kan niet reageren op de frontpage...

Code #5
De frontpage ondervond zojuist een probleem met de database, waardoor mogelijk de gevraagde actie niet, of niet volledig kon worden uitgevoerd. Ga terug, controleer of alles nog klopt en probeer het nog een keer.
pi_34018754
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:49 schreef Monidique het volgende:
Ik kan niet reageren op de frontpage...

Code #5
De frontpage ondervond zojuist een probleem met de database, waardoor mogelijk de gevraagde actie niet, of niet volledig kon worden uitgevoerd. Ga terug, controleer of alles nog klopt en probeer het nog een keer.
Verschrikkelijk.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:51:14 #109
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34018761
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:49 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, baas.
Dat we dat ff duidelijk hebben.
pi_34018790
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:51 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Verschrikkelijk.
Als de nieuwsposters kennelijk niet op het forum kijken, dan letten ze misschien wel op wat er gepost wordt op de frontpage...
pi_34018809
Je bent gewoon nog boos dat ik je aangevallen heb.
pi_34018871
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:51 schreef Monidique het volgende:

[..]

Als de nieuwsposters kennelijk niet op het forum kijken, dan letten ze misschien wel op wat er gepost wordt op de frontpage...
Volgens mij is het nieuwsbericht zelf bekritiseren verboden op de FP. Dan wordt je doorverwezen naar hte FB-topic.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:56:25 #113
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34018946
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:52 schreef Monidique het volgende:
Je bent gewoon nog boos dat ik je aangevallen heb.
Binnenkort wil ik toch wel revanche.
pi_34018951
Jezus wat een brakke frontpage, ! Ik kan niet eens normaal een bericht invoeren met een link erin.
pi_34019088
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Binnenkort wil ik toch wel revanche.
Dit weekeinde?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:01:11 #116
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34019106
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:00 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dit weekeinde?
Misschien, wordt krap.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:06:29 #117
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34019229
wat heerlijk dat ik geen reet snap van wat jullie hier allemaal voor de wereld hebben opgeschreven.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_34019517
Ik gok Civ-nerdietalk.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:18:49 #119
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34019639
o, maar ik heb radio Staphorst ook niet gevolgd hoor
pi_34019661
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:15 schreef RichardQuest het volgende:
Ik gok Civ-nerdietalk.
http://forums.civfanatics.com/
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:22:26 #121
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34019754
quote:

Sony en Toshiba blokkeren hybride HD-DVD/Blu-ray-speler

De ruzie tussen HD-DVD en Blu-ray neemt steeds buitenissiger vormen aan. Menigeen rekent er momenteel op dat de strijd tussen beide dvd-opvolgers uiteindelijk beslecht zal worden met hybride apparatuur die beide formaten kan lezen, maar de Noord-Amerikaanse afdeling van Samsung, die een dergelijke kruising op het programma had staan, is echter teruggefloten door zowel Sony als Toshiba. Beide bedrijven, voorvechters van respectievelijk Blu-ray en HD-DVD, hebben het bedrijf verboden om van hun patenten en technologieën gebruik te maken als dat een speler oplevert die ook met de producten van de concurrent overweg kan. Zonder toestemming van de rechthebbenden is Samsung, dat al maanden bezig is om een combo-drive te maken, in feite uitgespeeld. Ook andere bedrijven die beide standaarden willen ondersteunen, zoals HP, zullen de vraag naar een hybride speler voorlopig noodgedwongen moeten negeren.

Een weinig sympathiek hybride beest: de Sfinx 'Zolang de betrokkenen hun ego's niet er buiten laten, kan de consument een universele speler vergeten - en daar kunnen we niets tegen doen', zegt Peter Weedfald, marketing-hotshot van Samsung North America. Het verhaal gaat zelfs dat een Japanse vertegenwoordiger van een van beide kampen in woede onstak toen een journalist het 'stompzinnige' idee van een hybride speler ter sprake bracht, wat des te opmerkelijker is omdat Japanse zakenlieden doorgaans de beleefdheid zelve zijn. 'Men vertoont gedrag dat je normaal gesproken bij kleine kinderen aantreft', beaamt analist Steve Kovsky. Het gaat echter om heel wat meer geld dan er op het gemiddelde schoolplein omgaat: de winnende standaard kan miljarden aan royalties voor de houder van de patenten binnenhalen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:30:56 #122
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34020000
Is civ iv een grote verbetering tov van civ iii ?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:33:04 #123
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34020063
quote:
A27 Utrecht richting Almere tussen Hagestein en Bilthoven: langzaam rijdend verkeer door politiecontrolepost. 13 km
Lekkere timing, zo tijdens de spits.
pi_34020278
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:30 schreef George-Butters het volgende:
Is civ iv een grote verbetering tov van civ iii ?
Zeker!
pi_34020933
Rothschild.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:03:19 #127
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34020996
Tijd voor vitamientjes!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34021007
Is het vanavod weer civ avond?
Allah Al Watan Al Malik
pi_34021017
Ik ga denk ik zo een film kijken. Maar welke .
pi_34021028
Civ is ook een idee.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:06:57 #131
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34021073
quote:
ROTAS
OPERA
TENET
AREPO
SATOR
pi_34021091
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga denk ik zo een film kijken. Maar welke .
pi_34021095
Opera, dat is toch een browser?
pi_34021116
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Van haar heb ik geen films.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:09:48 #136
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34021147
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:08 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Da's toch, I know where you've been, you slapper ?
pi_34021165
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:09 schreef pberends het volgende:
The Descent lijkt me wel aardig.
Ja die lijkt me ook wel leuk.

Zit een Nederlandse actrice in .
pi_34021171
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:08 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je hoeft het slechtste tv-kanaal van Nederland maar op te zoeken.
pi_34021213
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:09 schreef Tafkahs het volgende:
Da's toch, I know where you've been, you slapper ?
Ja zoiets .
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:13:23 #140
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34021223
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:12 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja zoiets .
http://www.imdb.com/title/tt0119345/combined
close enough
pi_34021225
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Je hoeft het slechtste tv-kanaal van Nederland maar op te zoeken.
Is daar geen darten?

Zo niet blijft het bagger. Onderbroken worden door Hart van Nederland .
pi_34021262
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:13 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Is daar geen darten?

Zo niet blijft het bagger. Onderbroken worden door Hart van Nederland .
Veronica, aapje.
pi_34021283
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Veronica, aapje.
Daar kijk ik sowieso niet naar.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:16:15 #144
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34021292
Darten
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:17:03 #145
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34021312
Enige sport waarbij iemand van 170 kilo evenveel kans heeft als iemand van 60 kilo
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34021345
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:17 schreef George-Butters het volgende:
Enige sport waarbij iemand van 170 kilo evenveel kans heeft als iemand van 60 kilo
Dat zijn gelly-statistieken.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:18:38 #147
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34021350
quote:
Is het niet geweldig, dat er zelfs voor die doelgroep nog iets bestaat als 'ergens goed in zijn'
pi_34021380
Darten .

Dan weet je waar Winston Churchill het over had.
pi_34021449
It is a good thing for an uneducated man to fight on the beaches? .
pi_34021538
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:22 schreef Johan_de_With het volgende:
It is a good thing for an uneducated man to fight on the beaches? .
Niet direct .

Eerder aan:
The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:46:02 #151
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34022184
Gepuipel! overal
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34022217
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:46 schreef George-Butters het volgende:
Gepuipel! overal
Da's Erica onwaardig.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:50:23 #153
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34022326
ik poep op Erica!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34022361
Dat lijkt me meer iets voor "Het Keldertje" .
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:51:24 #155
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34022367
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:50 schreef George-Butters het volgende:
ik poep op Erica!
Dat vindt ze fijn.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34022564
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:51 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Dat vindt ze fijn.
Hopelijk niet reeds tijdens haar zwemcarriere.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:59:14 #157
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:01:50 #158
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34022684
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:58 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Hopelijk niet reeds tijdens haar zwemcarriere.
Er zijn geen gevallen bekend van vergiftiging tijdens zwemwedstrijden.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34022896
omg er zijn serieuze winkels voor lolita's .
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:08:41 #160
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34022906
quote:
Wijn: geen BPM voor ondernemers

DEN HAAG - Ondernemers hoeven straks bij de aankoop van een nieuwe bedrijfsauto geen aanschafbelasting, de zogenoemde BPM, meer te betalen. Dit maakt deel uit van een voorstel van staatssecretaris Wijn van Financiën om de autobelasting voor ondernemers te vereenvoudigen.

"Ik heb aan de Tweede Kamer verteld dat ondernemers niet meer die BPM hoeven te betalen", aldus Wijn vrijdag op BNR Nieuwsradio.

Sinds de afschaffing van het grijze kenteken per juli 2005 moeten ondernemers BPM (belasting personenauto's en motoren) betalen. Die heffing, die tot 10.000 euro per auto kan oplopen, kunnen zij later terugvragen bij de Belastingdienst. Omdat die teruggave geregeld lang duurt, leidt dit voorschieten bij sommige ondernemers tot financieringsproblemen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34022993
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:08 schreef George-Butters het volgende:

[..]
Wat is dit voor onzin actie, nog meer auto's op de weg. Goed voor het milieu, goed voor de files zullen we maar zeggen.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:12:47 #162
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34023037
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:08 schreef pberends het volgende:
omg er zijn serieuze winkels voor lolita's .
welke dan?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34023070
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:12 schreef George-Butters het volgende:

[..]

welke dan?
Was bij RTL Boulevard, er is 1 speciale winkel in Nederland.
pi_34023184
zit bommetje vol .
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:19:17 #165
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34023255
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:11 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin actie, nog meer auto's op de weg. Goed voor het milieu, goed voor de files zullen we maar zeggen.
De regering heeft het in een paar jaar tijd onmogelijk gemaakt voor het midden en kleinbedrijf. Door eerst de aanschaf van bedrijfswagens ontzettend veel duurder te maken en vervolgens het ontslaan van personeel een stuk te vermoeilijken. Zeker voor seizoenswerk.

Een mooi voorbeeld:
op het MBO bijvoorbeeld opleiding voor schilder kunnen leerlingen alleen naar die opleiding als ze een baan hebben. De opleiding verplicht de baas om de leerling voor de gehele opleiding aan te nemen. Dit betekent dat de baas de leerling ook in de winter moet blijven betalen wanneer er geen werk is. Dit is niet te betalen. Dit betekent ook dat het aantal leerlingen in het mbo drastisch is teruggelopen.

ander voorbeeld:
Wanneer een werknemer een ongeluk krijgt is het bedrijf nu verplicht om 2 jaar lang het salaris door te betalen. Bij een bedrijf met maar een paar mensen is dit dus onbetaalbaar, omdat je a hem of haar moet doorbetalen en b een nieuw persoon moet aannemen om het werk over te nemen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:20:20 #166
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34023293
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:17 schreef du_ke het volgende:
zit bommetje vol .
Ik ook bijna
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:24:09 #167
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34023431
hihi
quote:
Man met grootste penis zoekt vriendin

De man met de grootste penisHij is het beu. De 35-jarige Jonah Falcon heeft al tien jaar geen vriendin meer gehad en leeft nog steeds bij z'n moeder. Da's opvallend, want hij heeft toch 34,5 centimeter aan vlees waar vrouwen wel warm van worden. Hij mag zich dan ook de man met de grootste penis ter wereld noemen.

Jarenlang werkte Falcon als gigolo, maar daar moet hij nu van walgen. "Bij een eerste ontmoeting kijken mensen altijd onmiddellijk naar beneden. Vroeger trok ik spannende broekjes aan en sliep ik haast elke nacht met iemand anders, nu ben ik dat heftige uitgaansleven kotsbeu. Het enige dat me nog interesseert is een duurzame relatie met een vrouw die me niet als een freak beschouwt", zo klaagt de Amerikaanse groot geschapene.

De gemiddelde lengte van een penis in erecte toestand is ongeveer vijftien centimeter. Die van Jonah haalt in slappe toestand al bijna 23 centimeter. Soms vraagt hij zich af hoe zijn leven zou zijn als hij een 'normale' penis had gehad. Hij is ervan overtuigd dat hij op dit moment wel een vaste relatie zou hebben.

Hij is gewoon vies en dik, misschien is dat wel een belangrijkere reden
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:28:57 #168
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34023605
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:24 schreef George-Butters het volgende:
hihi
[..]

[afbeelding]
hij zou een Adriaanpak aan moeten trekken en als acrobaat door het leven moeten gaan ofzo, iets met schaduwfiguurtjes ofzo
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:35:01 #169
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34023819
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:28 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

hij zou een Adriaanpak aan moeten trekken en als acrobaat door het leven moeten gaan ofzo, iets met schaduwfiguurtjes ofzo
Hij doet me denken aan de Ali G intro. "It's not easy to have a 12 inch."
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34024102
Het is niet eens een neger .

Mythe ontmaskerd.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:45:40 #171
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34024159
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:35 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Hij doet me denken aan de Ali G intro. "It's not easy to have a 12 inch."
Inderdaad, met een vleugje duits dan
pi_34024544
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:24 schreef George-Butters het volgende:
hihi
[..]

[afbeelding]
34,5 centimeter aan vlees waar vrouwen wel warm van worden

Mijn hemel! Daar word ik niet warm van, daar word ik bang van !

In mijn buurt komt ie niet!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:58:25 #174
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34024637
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:56 schreef sigme het volgende:

[..]

34,5 centimeter aan vlees waar vrouwen wel warm van worden
[afbeelding]
Mijn hemel! Daar word ik niet warm van, daar word ik bang van [afbeelding]!

In mijn buurt komt ie niet!
wacht maar tot ie er een mooie zwaan van gevouwen heeft, dan piep je wel anders
pi_34024692
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:09 schreef pberends het volgende:
The Descent lijkt me wel aardig.
pi_34024797
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:58 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

wacht maar tot ie er een mooie zwaan van gevouwen heeft, dan piep je wel anders
Ergens ter hoogte van mijn navel zeker, en dan van binnenuit. Dan piep ik zeker, als ik nog leef...

Geen sprake van, zolang ik tanden en nagels heb blijft hij buiten. Monsterlijk!!
pi_34024906
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:59 schreef pberends het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0398375/

Nieuwe film met mafwijf Jennifer Aniston .
Van die zoetsappige vrouwen films. Dat is al bagger maar als Jennifer "Friends" Aniston erbij wordt gehaald is de film gedoemd te mislukken.
pi_34025166
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:05 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Van die zoetsappige vrouwen films. Dat is al bagger maar als Jennifer "Friends" Aniston erbij wordt gehaald is de film gedoemd te mislukken.
Ik haat die crapshit, en Amerika nog steeds niet snappen waarom de rest van de wereld Amerika haat .

Bollywood gaat ook die kant op, zo'n ideaal beeld voorschetsen die geen enkele Indiase inwoner kan waarmaken.
pi_34025285
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Ik haat die crapshit, en Amerika nog steeds niet snappen waarom de rest van de wereld Amerika haat .

Bollywood gaat ook die kant op, zo'n ideaal beeld voorschetsen die geen enkele Indiase inwoner kan waarmaken.
Tsja zolang mensen betalen voor mainstream hollywood films heb je mensen als Jerry Bruckheimer die dat soort films blijven maken.

Kwestie van vraag en aanbod.
pi_34025358
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Tsja zolang mensen betalen voor mainstream hollywood films heb je mensen als Jerry Bruckheimer die dat soort films blijven maken.

Kwestie van vraag en aanbod.
Das het trieste van reclame, het kan ook een eigen vraag creëeren. Zonder reclame zou er werkelijk geen vraag zijn naar dit soort films. Terwijl dat bij echt goede films wel zo is. Want dan kijkt iederen op imdb of whatever om te zien wat de echte publieke opinie is.
pi_34025578
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
Das het trieste van reclame, het kan ook een eigen vraag creëeren. Zonder reclame zou er werkelijk geen vraag zijn naar dit soort films. Terwijl dat bij echt goede films wel zo is. Want dan kijkt iederen op imdb of whatever om te zien wat de echte publieke opinie is.
Verhaal van de kip en het ei .

Daarnaast maakt Hollywood niet alleen maar bagger films maar wel een hoop .
pi_34025875
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:21 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Verhaal van de kip en het ei .

Daarnaast maakt Hollywood niet alleen maar bagger films maar wel een hoop .
Dat klopt, maar de morele verantwoordelijkheid is ver te zoeken. Het moraal in de pornoindustrie is nog hoger.
pi_34026030
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Dat klopt, maar de morele verantwoordelijkheid is ver te zoeken. Het moraal in de pornoindustrie is nog hoger.
Daarom is de porno industrie ook groter dan de reguliere Hollywood industrie .

Maar ondertussen kijkt niemand porno .
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:36:28 #186
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34026207
weet je, Pberends, af en toe denk ik wel eens dat een halfje ritalin meer dan genoeg is
pi_34026209
quote:
Vergeet curling niet. Binnenkort weer in Turijn te bezichtigen.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:38:23 #188
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34026274
niks mis met sexuele voorlichting.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34026308
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:16 schreef pberends het volgende:

[..]

Mijn mening over een film komt zelden in de buurt van het gemiddelde cijfer dat die film op IMDb krijgt...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:40:45 #190
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34026364
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:39 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Mijn mening over een film komt zelden in de buurt van het gemiddelde cijfer dat die film op IMDb krijgt...
Vind imdb wel redelijk reprensentatief.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34026447
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:38 schreef George-Butters het volgende:
niks mis met sexuele voorlichting.
Notice how the father introduces the name of God and the divine plan of reproduction early and this identification with God carries naturally through the discussion.
pi_34026469
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:40 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Vind imdb wel redelijk reprensentatief.
Het is representatief, maar meestal niet overeenkomstig met mijn mening.
pi_34026565
Mooi om te zien, het gedraai van D66 in de laatste jaren op Netwerk.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:47:10 #194
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34026609
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:42 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Notice how the father introduces the name of God and the divine plan of reproduction early and this identification with God carries naturally through the discussion.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34026673
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:47 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik heb er een mp3'tje van.

Hilarisch . Geef maar een gil als je het wil hebben.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:58:29 #197
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34027054
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:48 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

[afbeelding]
komt u maar!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34027068
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:39 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ach, het geeft een redelijk indicatie. Je moet natuurlijk geen imdb film gaan kijken die als rating 8.0 terwijl het een romance is terwijl je niet van romances houdt .
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:06:09 #199
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34027349
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:48 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

[afbeelding]
"I love to saw wood."
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34027658
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:06 schreef George-Butters het volgende:

[..]

"I love to saw wood."
. Prima Beavis & Butthead-materiaal...

huhhuhh, wood, huhhuhhuhuhuh.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:18:10 #201
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34027815
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

. Prima Beavis & Butthead-materiaal...

huhhuhh, wood, huhhuhhuhuhuh.
Het is heel merkwaardig geneuzel. Die lui moeten wel onder invloed zijn geweest ten tijde van de uitzending.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34027854
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:18 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Het is heel merkwaardig geneuzel. Die lui moeten wel onder invloed zijn geweest ten tijde van de uitzending.
En dan te bedenken dat een paar tiental kilometer van jou en mij mensen zich massaal nog steeds zo gedragen.
pi_34028398

. Zo is er ook geen lol meer an.
pi_34028627
Smullen morgen hoor:
quote:
Tipje van de Koppensnellers-sluier

Vandaag een tipje van de sluier: wat kunnen we zaterdag verwachten van Jack en zijn team bij de eerste aflevering van Koppensnellers?

Uiteraard blijft het concept in grote gedeeltes gelijk aan het programma Kopspijkers. Dus rare fragmenten, de cabaretiers die het nieuws doornemen, vreemde gasten. Echter er zijn ook nieuwe aspecten aan Koppensnellers.

Hierbij een overzichtje:

* De Muzikale Opening: Mike Boddé opent iedere uitzending met een lied over de actuatiliteit van de afgelopen week.

* De Kop van Jut: We zagen hem al bij het eindejaarsprogramma van Jack, het nieuwe spel is de Kop van Jut. Iedere week staat er iemand anders op de Kop van Jut, de taak van de bekende gasten om deze kop van Jut er af te slaan. Morgen zijn tophockeyer Teun de Nooyer en topturner Yuri van Gelder te gast.

* Wij veranderen Nederland: Peter Heerschop en Viggo Waas gaan proberen Nederland te verbeteren. Veel Nederlanders denken eraan om het land te verlaten, aan Peter en Viggo de taak Nederland zo te verbeteren dat ze toch blijven.

* Soapcomedy: De cabaretiers spelen in een ´All in the Family´-setting in een wekelijkse soapcomedy, waarin de actualiteit natuurlijk ook niet ontbreekt.
pi_34029256
De reden waarom negers ook best vaak moslim zijn:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:04:45 #206
959 opa
De man met de witte shawl
pi_34029465
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef pberends het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan best een beetje beter.
Ik vind hem een beetje bête
Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_34029575
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:04 schreef opa het volgende:

[..]

Dat kan best een beetje beter.
Ik vind hem een beetje bête
Ga toch fietsen, opa!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:08:46 #208
959 opa
pi_34029592
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:07 schreef pberends het volgende:

[..]

Ga toch fietsen, opa!
Ben net terug van een 80-kilometertocht.
Wijsneus.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:10:08 #209
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34029630
pberends maakt gewoon deel uit van het achtergrond decor van de POL SC-draadjes...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:11:55 #210
959 opa
pi_34029697
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:10 schreef Pracissor het volgende:
pberends maakt gewoon deel uit van het achtergrond decor van de POL SC-draadjes...
Dat vind ik best leuk Prak Scissors.
pi_34029699
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:08 schreef opa het volgende:

[..]

Ben net terug van een 80-kilometertocht.
Wijsneus.
Ach, lik toch m'n negerlul! (reverse-ontwikkelingshulp)
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:13:04 #212
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34029738
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:11 schreef opa het volgende:

[..]

Dat vind ik best leuk Prak Scissors.
Mooizo, ik maak het oude mensen graag naar hun zin!
pi_34029910
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:13 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Mooizo, ik maak het oude mensen graag naar hun zin!
Bah, een milfhunter .
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:18:55 #215
959 opa
pi_34029984
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Bah, een milfhunter [afbeelding].
Milf?
Met de M van Men ?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:20:10 #216
959 opa
pi_34030037
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Ach, lik toch m'n negerlul! (reverse-ontwikkelingshulp)
Ik was vandaag nog met de fiets in Baggelhuizen.
Jij niet. Neem ik aan.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:20:38 #217
959 opa
pi_34030056
Heb je ook nog een negerlul?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:22:24 #219
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34030121
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Bah, een milfhunter [afbeelding].

Sigme

Op een oude fiets moet je het leren.
pi_34030399
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:20 schreef opa het volgende:
Heb je ook nog een negerlul?
Ja zo'n disposable waarschijnlijk
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:30:45 #221
959 opa
pi_34030452
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ja zo'n disposable waarschijnlijk
Daar moest ik ook aan denken.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:36:21 #222
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34030661
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:00 schreef Monidique het volgende:
Een van de weinige spellen waarvan ik alle delen (1,2,3) + addones meervoudig heb bespeeld.
Heerlijk spindizzy kun je er van worden.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:46:05 #223
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34031125
Is dat descent 3?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:46:23 #224
89730 Drugshond
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:50:17 #225
89730 Drugshond
pi_34031299
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef Yildiz het volgende:
Is dat descent 3?
Nop Descent 1 uit (1994).

Dit is Descent 3 (1999), vooral de muziekfiles bij de game zijn erg dope (soort van fuzzy triphop).
pi_34031339
Se7en blijft een goede film.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:52:27 #227
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34031392
  vrijdag 13 januari 2006 @ 23:03:46 #228
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34031892
Civ IV is best een aangenaam spel.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34032269
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:51 schreef MrX1982 het volgende:
Se7en blijft een goede film.
Nee, helemaal niet. Ze lieten het aan stukken gereten lijk niet eens zien dat in de doos zat. Dat is echt een dooddoener.
pi_34032469
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 23:13 schreef pberends het volgende:
Nee, helemaal niet. Ze lieten het aan stukken gereten lijk niet eens zien dat in de doos zat. Dat is echt een dooddoener.
Zoals Hitchcock zei:

There is no terror in the bang just in the anticipation of it.

Daarnaast was het geen lijk maar haar hoofd.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 23:25:04 #231
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34032749
vroegen jullie je niet af waarom er voor 1 trailer een postbode zoveel kilometer wilde reizen
pi_34032851
Hij kreeg $500 .
  vrijdag 13 januari 2006 @ 23:33:54 #233
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34033130
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 23:27 schreef MrX1982 het volgende:
Hij kreeg $500 .
jawel, maar het is blijkbaar niet vreemd dat er post gebracht wordt, want de route was bekend.
pi_34033220
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 23:33 schreef Tafkahs het volgende:
jawel, maar het is blijkbaar niet vreemd dat er post gebracht wordt, want de route was bekend.
Het was dan ook een soort van weg. Je weet niet waar die weg heen leidt. Mss wel naar een energiebedrijf ofzo .
  vrijdag 13 januari 2006 @ 23:36:26 #235
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34033251
De belastingdienst, Psst, de belastingdienst heeft een nieuwe bank nu met postbank.

Yo sanka, don't go so fast man!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 23:37:45 #236
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34033296
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 23:35 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het was dan ook een soort van weg. Je weet niet waar die weg heen leidt. Mss wel naar een energiebedrijf ofzo .
Ja, een ideale plek om naar 1 iemand een hoofd van z'n vrouw naartoe te sturen. Ik vond het maar nep in verhouding tot al die andere zondaars, die gewoon wel goed neergelegd werden. Vooral die ene met die verteerde spieren was stoer
  vrijdag 13 januari 2006 @ 23:38:30 #237
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34033326
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 23:36 schreef Yildiz het volgende:
De belastingdienst, Psst, de belastingdienst heeft een nieuwe bank nu met postbank.

Yo sanka, don't go so fast man!
[afbeelding]
cool runnings

Hey Sanka, what's that you're smoking?
-nothing, I'm breathing
pi_34033518
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 23:37 schreef Tafkahs het volgende:
Ja, een ideale plek om naar 1 iemand een hoofd van z'n vrouw naartoe te sturen. Ik vond het maar nep in verhouding tot al die andere zondaars, die gewoon wel goed neergelegd werden. Vooral die ene met die verteerde spieren was stoer
Ik vind het wel mooi gevonden van John Doe. Nijd en wraak in één keer waarbij hij anticipeert dat David Mills wraak neemt.Ik kende de film al dus wist hoe hij eindigde maar de eerste keer toen ik hem zag was ik toch wel erg verrast door het einde.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 23:46:01 #239
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34033629
d'r is nu zo'n typische teenagers van 30 huilfilm op veronica trouwens, die moet zeker eng lijken ofzo
pi_34034782
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:20 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Zanger Bob .
'u bent nooit te jong voor obesitas'?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:50:01 #242
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34035592
dik zijn is een keuze. Een hele grote keuze.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34035704
quote:
VS bouwen nieuwe gevangenis bij Guantanamo

rtr

GUANTANAMO BAY - Vier jaar nadat de eerste gevangenen in de Amerikaanse strijd tegen het terrorisme naar de marinebasis bij Guantanamo Bay op Cuba werden gebracht en in provisorische cellen gestopt, zijn bouwvakkers bezig een complex te bouwen naar het model van een Amerikaanse gevangenis.

De faciliteit krijgt airconditioning, een kliniek, luchtplaatsen - en pijlen die naar Mekka wijzen, zodat de gedetineerden weten in welke richting ze moeten bidden. Volgens de autoriteiten in Gitmo, zoals soldaten de basis noemen, zal de nieuwe gevangenis het leven van de gevangenen verbeteren. Maar critici vrezen dat de bouw van het detentiecentrum onderstreept dat veel gevangenen lange tijd vast zullen zitten.

,,De Amerikaanse regering wil van Gitmo een permanent gevangenenkamp maken zonder juridische bijstand voor de gedetineerden. Ze wil een juridisch zwart gat tot stand brengen waarin honderden mensen zonder aanklacht worden vastgehouden'', zegt Anthony Romero, directeur van de Amerikaanse Unie voor Burgerrechten ACLU.

Openluchtcellen

De eerste twintig gevangenen die door het Amerikaanse leger op 11 januari 2002 naar Guantanamo werden gebracht, kwamen terecht in een tijdelijke dententiefaciliteit, met openluchtcellen die werden ommuurd door gazen hekwerken. Aan de voet van met reusachtige cactussen bezaaide heuvels zetten aannemers nu een gevangenis neer met één verdieping, naast de enige andere zwaarbeveiligde faciliteit van Guantanamo Bay, die werd geopend in mei 2004.

,,De nieuwe detentiefaciliteiten worden gebouwd omdat ze efficiënter zijn en de kwaliteit van leven voor de gevangenen zullen verbeteren'', zegt Luitenant-kolonel Jeremy Martin, die benadrukt dat de nieuwe gevangenis geen ,,teken van blijvendheid'' is.

bava
http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF13012006_054

een klap in het gezicht heeft Bush aan Merkel gegeven dus, op het verzoek van haar Guantanomo Bay te sluiten
pi_34035751
quote:
[afbeelding]

Zanger Bob .
Die moesten ze afmaken.
pi_34036215
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef pberends het volgende:
SPOILER
Natuurlijk ben je geen racist of moslimhater...
Schandalig om dat te beweren....
pi_34036543
geitenwollensokken gezocht:
quote:
Zorgverzekering voor kopers biologische producten
Datum: 11 januari 2006

Zorgverzekeraar Avero Achmea brengt een verzekering op de markt voor consumenten van biologische producten en werknemers uit de biologische sector. Volgens de verzekeraar is de doelgroep bewust bezig met gezondheid. Achmea biedt de mensen daarom een premie die, aldus de verzekeraar, lager ligt dan gemiddeld.

Voor particulieren die zich voor de verzekering willen aanmelden, geldt dat ze lid moeten zijn van consumentenvereniging Goede Waar & Co, een organisatie die de belangen van de 'bewuste' consument behartigt.

Bron: ANP
http://vroegevogels.vara.nl/portal?_scr=news_newsitem1&id=159221

eigenlijk heel logisch,
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:21:43 #247
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34036575
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Natuurlijk ben je geen racist of moslimhater...
Schandalig om dat te beweren....
Rustig ademhalen, kalmeer en vertel dan de eerste de beste Belgen-mop.
pi_34036642
Het is zaterdag .
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:28:09 #249
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_34036771
quote:
[afbeelding]

Zanger Bob .
Verniel mijn eetlust niet.
pi_34036976
quote:
-- Republican Bob Ney is in talks to quit a key committee chairmanship, which would make him the 2nd casualty of the Abramoff scandal.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:42:59 #251
89730 Drugshond
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:43:44 #252
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34037195
voorrrrrnemen...
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:44:44 #254
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34037223
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
What the hell is hier mooi aan?
dat netje van Kylie natuurlijk//
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:44:45 #255
89730 Drugshond
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:45:43 #257
93744 Finder_elf_towns
pi_34037259
quote:
[afbeelding]
Die wilde haren, uiteraard.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:46:00 #258
89730 Drugshond
pi_34037267
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

dat netje van Kylie natuurlijk//
Met der gekke anorexia muizenkop.
pi_34037295
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:42 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Yup, en ik moet verder scrollen.
En je mail lezen.
pi_34037311
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef Drugshond het volgende:

[..]

ehhhm.... (bijna) alles.
Hoewel haar zusje knapper is.
Bijna niets. Haar kont is ook een en al cellulitus.

Haar zusje is een stuk beter. Maar gek genoeg veel minder populair.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:47:25 #262
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34037313
pi_34037314
quote:
[afbeelding]
Wtf is er niet mooi aan
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:48:25 #265
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34037341
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
Bizar. Er is nu minder armoe dan 15 jaar geleden.
pi_34037362
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Wtf is er niet mooi aan
Ben je blind, motherfucker Vet gekke anorexia muizenkop en een dikke fotoshopmake up laag erover heen. What the hell kan iemand daar mooi aan vinden? Kylie is gewoon geen natural beauty.
pi_34037364
quote:
[afbeelding]
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:49:28 #268
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34037376
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef pberends het volgende:

[..]

Met der gekke anorexia muizenkop.
zie Drugshond's analyze
pi_34037383
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Ben je blind, motherfucker Vet gekke anorexia muizenkop en een dikke fotoshopmake up laag erover heen.
Rot op joh, ze is gewoon petite .
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:49:39 #270
93744 Finder_elf_towns
pi_34037385
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Bizar. Er is nu minder armoe dan 15 jaar geleden.
Ja, maar aangezien mensen nu eenmaal dom zijn geloven vele het tegenovergestelde.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:49:51 #271
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34037389

pi_34037400
quote:
[afbeelding]
Waar is die kop van sigaar-Balkenende op gebaseert? Toch op dat spel Grim Fandango? Of toch Godfather?
pi_34037440
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]

D66 zit op een all-time high, vandaar dat het kabinet willen opblazen.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:51:34 #274
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34037442
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef pberends het volgende:

[..]

Waar is die kop van sigaar-Balkenende op gebaseert? Toch op dat spel Grim Fandango? Of toch Godfather?
Weet ik veel, het komt van de Jan M website
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:52:25 #275
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34037463
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef pberends het volgende:

[..]

Dan nog maar even de dark side er bij posten
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:53:07 #276
89730 Drugshond
pi_34037488
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef kLowJow het volgende:
En je mail lezen.
quote:
Bron : computerworld

JUNE 13, 2005 (COMPUTERWORLD) - The big red button on the wall in this data center is clearly labeled "emergency shutdown." But coming out of the top of the mounting box is an 8-in. piece of steel conduit with three unconnected wires sticking out. "One worker wondered why the button was still here if it wasn't connected," reports a pilot fish on the scene. "He figured, 'It can't still work, can it? Let's see.' He shut down the entire state government network at 10 a.m. on payroll processing day with one push of the big red button."
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:53:53 #277
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34037512
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[..]

ben je nou mod of niet, hoe zit het verhaal
pi_34037520
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Weet ik veel, het komt van de Jan M website
.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:54:23 #279
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34037523
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ja, maar aangezien mensen nu eenmaal dom zijn geloven vele het tegenovergestelde.
Ja, kLowJow, pberends en Tafkahs zijn idd niet de meest heldere lichten. 14.gif

Om dit statement wat recht te trekken, de grootste slag qua armoede werd wel gehaald met de PvdA in de regering, dat wel. Maar goed, het is een politieke beslissing wat armoede genoemd wordt, wat het nogal compliceert.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:55:47 #280
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34037558
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Om dit statement wat recht te trekken, de grootste slag qua armoede werd wel gehaald met de PvdA in de regering, dat wel. Maar goed, het is een politieke beslissing wat armoede genoemd wordt, wat het nogal compliceert.
Gelukkig niet zeg, anders had je nooit gebanned kunnen worden
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:55:47 #281
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34037559
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

ben je nou mod of niet, hoe zit het verhaal
Hij heeft zijn felicitatietopic achter de schermen nog niet eens gelezen.
pi_34037568
EWK
pi_34037588
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:55 schreef kLowJow het volgende:
EWK
En ik quote hem nog maar even, want de eerste was als reactie op:
quote:
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:56:49 #284
89730 Drugshond
pi_34037592
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef pberends het volgende:

[..]

''that's fuckin' bullshit''
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:57:01 #286
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34037597
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:55 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Gelukkig niet zeg, anders had je nooit gebanned kunnen worden
Gelukkig niet? Wat gelukkig niet?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:57:41 #287
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34037613
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef kLowJow het volgende:

[..]

En ik quote hem nog maar even, want de eerste was als reactie op:
[..]
Breek me de bek niet open
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:57:59 #288
93744 Finder_elf_towns
pi_34037621
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Min of meer correct.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:58:48 #289
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34037642
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:57 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open
pi_34037661
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]
Ik help hem even op weg. .
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:59:38 #291
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34037668
Kennelijk ben ik vervallen in het herhalen van statements met toevoeging van een PI. Geen goede zaak.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 02:00:04 #292
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34037675
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:59 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik help hem even op weg. .
jaja, vergeet niet wie je vrienden zijn he, je bent niet voor niets in het zadel geholpen..
pi_34037678
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kennelijk ben ik vervallen in het herhalen van statements met toevoeging van een PI. Geen goede zaak.
Ja, het niveau in POL.... .
pi_34037703
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 02:00 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

jaja, vergeet niet wie je vrienden zijn he, je bent niet voor niets in het zadel geholpen..
Hé, ik ben nog steeds gewoon user in POL... Je moet me alleen niet meer tegenspreken.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 02:03:16 #295
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_34037752
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 02:00 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ja, het niveau in POL.... .
Hopelijk ban je een paar van die knuffelaars *kuch* Tafkahs *kuch* du_ke *kuch* SCH *kuch* RichardQuest *kuch* zodat de SC weer de SC wordt en alles weer recht getrokken wordt en mensen niet in de verleiding gebracht worden tot het posten van nonsens.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 02:05:09 #296
93744 Finder_elf_towns
pi_34037775
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 02:01 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Hé, ik ben nog steeds gewoon user in POL... Je moet me alleen niet meer tegenspreken.
Je hebt nu eenmaal de juiste argumenten daarvoor.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 02:06:26 #297
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34037809
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 02:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hopelijk ban je een paar van die knuffelaars *kuch* Tafkahs *kuch* du_ke *kuch* SCH *kuch* RichardQuest *kuch* zodat de SC weer de SC wordt en alles weer recht getrokken wordt en mensen niet in de verleiding gebracht worden tot het posten van nonsens.
Dus rechts wil zichzelf eigenlijk alleen maar herhalen..
pi_34037848
quote:
Ja, als nieuwe FA mag ik de kutklusjes opknappen .
pi_34037854
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 02:06 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Dus rechts wil zichzelf eigenlijk alleen maar herhalen..
Heb jij ze ooit iets anders zien doen dan ?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 02:09:34 #300
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34037876
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 02:08 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Heb jij ze ooit iets anders zien doen dan ?
Elkaar naar de mond praten is ook zooo links...
pi_34038052
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Elkaar naar de mond praten is ook zooo links...
Dat is ook weer zo. Wat is het toch eigenlijk een saaie bedoening die hele politiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')