Ik ben blij dat je principes hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef RichardQuest het volgende:
Yep, over principes gesproken.
[ bron ]quote:"This administration has a history of overestimating the deficit early in the year, lowering expectations, then taking credit when it comes in below forecast," said Stanley E. Collender, a federal budget expert at Financial Dynamics Business Communications. "It's not just a history. It's almost an obsession."
[ bron ]quote:If present trends continue, as seems likely, the sea surrounding the North Pole will be completely free of ice in the summertime within the lifetime of a child born today. The loss could point the way to radical changes in the Earth's climate and weather systems.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:00 schreef sigme het volgende:
[..]
De grapjas.
edit
Het moet natuurlijk zijn:
[..]
Ja, het stond toevallig op, maar eigenlijk ook toepasselijk voor de SGP die op Gods troon gaat zitten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:51 schreef sigme het volgende:
And I think my head is burning
Anyway I'm yearning to be done with all this weighing up of
truth An
eye for an eye and a tooth for a tooth And anyway I told the
truth And
I'm not afraid to die
Blijft geweldig.. En wat een stem voor dat iele mannetje.
De gek is back.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:55 schreef pberends het volgende:
De Roy dreigt met 'bom onder monarchie'
Dit doet me dan wel weer aan kopspijkers denken in een positieve zin. Ging De Roy uitleggen hoe hij de paleizen ging aanvallenquote:
Vrijdag: de dag dat Jezus stierfquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Monidique het volgende:
Het is vrijdag de dertiende.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Patiënte Terry Schiavo boegbeeld voor Amerikaans financieel beleid
Helaas was dit niet mogelijk. Beetje jammerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ze hebben haar uitgehongerd hè. Ik ben het zelden eens met de Christenfundi's maar uithongeren is wel de minst menswaardige manier om te sterven. Gewoon een spuitje was te duur?
Waarom niet? Wettelijk?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Helaas was dit niet mogelijk. Beetje jammer
Misschien is dat wel de reden waarom Bush haar in "leven" wilde houden: net zoals z'n wanbeleidquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Patiënte Terry Schiavo boegbeeld voor Amerikaans financieel beleid
Ook denk ik maar actieve euthenasie wordt als nog erg gezien dan passieve.quote:
Eind Balkenende 2? Of zou Balkenende dit alleen zeggen als hij zeker wist dat D66 het kabinet niet zou laten vallen?quote:Balkenende: kabinet wil naar Afghanistan
Het kabinet wil 1200 militairen naar Zuid-Afghanistan sturen. Dat heeft premier Balkenende zojuist in een persconferentie duidelijk laten weten. "Het kabinet wil bijdragen aan de ISAF-missie in Afghanistan. Wij willen de bevolking van Afghanistan helpen", zo zei hij stellig. Het "besluit" tot die bereidheid is al op 22 december genomen, al sprak het kabinet toen over een 'voornemen'. "Er lag en er ligt een besluit van het kabinet dat wij bereid zijn deel te nemen aan de ISAF-missie in Afghanistan. Er kan geen misverstand zijn over wat het kabinet voor ogen heeft."
Met het besluit wil het kabinet een einde maken aan de onduidelijkheid en "een hoop procedureel gedoe" van de afgelopen tijd. Afgelopen weken was er een hoop gedoe over de missie. Zo zei D66-Kamerlid Bert Bakker dat hij het kabinet wilde laten vallen als er een missie zou komen. Die stelling lijkt nu wat te zijn afgezwakt. "Dit is wat we wilden. We kijken nu erg uit naar een debat", aldus D66-fractievoorzitter Dittrich vrijdag.
De Tweede Kamer kan nu namelijk in debat over de missie. Veel partijen wilde eerst het kabinetsbesluit horen voordat er een debat zou zijn. "Hiermee is het obstakel weggenomen om het parlementaire debat te voeren met de regering conform artikel 100 over onze bijdrage aan ISAF", zei VVD-leider Van Aartsen zojuist. Het parlement moet uiteindelijk beslissen over de missie.
Je had het opstaan? HELD!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, het stond toevallig op, maar eigenlijk ook toepasselijk voor de SGP die op Gods troon gaat zitten.
Of we nou wel of niet gaan, niemand die ons leger nog ooit wil inzettenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Eind Balkenende 2? Of zou Balkenende dit alleen zeggen als hij zeker wist dat D66 het kabinet niet zou laten vallen?
Natuurlijk is dit het einde van Balkenende. Zou jij je kunnen voorstellen dat D66 eerst het ene zegt en dan het andere doet, hoe dan ook aan de macht wil blijven, ondanks dat hun principes en kroonjuwelen niets meer waard zijn? Ik niet, hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Eind Balkenende 2? Of zou Balkenende dit alleen zeggen als hij zeker wist dat D66 het kabinet niet zou laten vallen?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit het einde van Balkenende. Zou jij je kunnen voorstellen dat D66 eerst het ene zegt en dan het andere doet, hoe dan ook aan de macht wil blijven, ondanks dat hun principes en kroonjuwelen niets meer waard zijn? Ik niet, hoor.
VN van vorige week gelezen? D66 hield de opties open..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit het einde van Balkenende. Zou jij je kunnen voorstellen dat D66 eerst het ene zegt en dan het andere doet, hoe dan ook aan de macht wil blijven, ondanks dat hun principes en kroonjuwelen niets meer waard zijn? Ik niet, hoor.
De optie van een ISAF-wederopbouwmissie is volgens mij uitgesloten. Ik ben benieuwd hoe ze dit op gaan lossen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:26 schreef sigme het volgende:
[..]
VN van vorige week gelezen? D66 hield de opties open..
Ik heb hier helaas geen VN of Elsevier. Kost toch zo'n 100 - 150 euro per jaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:26 schreef sigme het volgende:
[..]
VN van vorige week gelezen? D66 hield de opties open..
ISAF is een vredesmissie (voor wederopbouw) van de NAVO. De andere optie is een Enduring Freedom-missie (voor oorlogssituaties) onder leiding van de Amerikanen. De bedoeling van de NAVO is de Enduring Freedom-missie om te zetten in een ISAF-missie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:28 schreef pberends het volgende:
Onder welke vlag zou die missie varen eigenlijk? ISAF, NAVO, NOVA?
Ja, duur! Ik heb toevallig dat nummer van vorige week aangeschaft, vanwege het artikel over de illegalen, vooruitlopend op de evaluatie van de Vreemdelingenwet2000 in de tweede kamer, binnenkort. ¤ 3,80quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb hier helaas geen VN of Elsevier. Kost toch zo'n 100 - 150 euro per jaar.
Op wie of wat wacht je toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:34 schreef Monidique het volgende:
Nu wacht ik al bijna twee uur.
[FP] Centraal topic voor foutenquote:
Alsof de westerlingenhaters onder de Afghanen dat zouden begrijpenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
ISAF is een vredesmissie (voor wederopbouw) van de NAVO. De andere optie is een Enduring Freedom-missie (voor oorlogssituaties) onder leiding van de Amerikanen. De bedoeling van de NAVO is de Enduring Freedom-missie om te zetten in een ISAF-missie.
Alleen spelfouten worden behandeld blijkbaar....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
[FP] Centraal topic voor fouten
Ik heb al vaker commentaar gegeven op frontpage-reacties, maar bij mijn vragen en correcties duurt het altijd wat langer of gebeurt er gewoon niets.
Ah, goh, wat hoort er te gebeuren? Ik heb even op de frontpage gekeken (daar kom ik echt zo min mogelijk), dit is een bericht van r@b. Zou r@b dan op basis van jouw melding zijn bericht moeten verbeteren, of .. ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
[FP] Centraal topic voor fouten
Ik heb al vaker commentaar gegeven op frontpage-reacties, maar bij mijn vragen en correcties duurt het altijd wat langer of gebeurt er gewoon niets.
Ik zou willen dat r@b de bron geeft van zijn bewering of anders slechts te schrijven wat de bronnen melden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah, goh, wat hoort er te gebeuren? Ik heb even op de frontpage gekeken (daar kom ik echt zo min mogelijk), dit is een bericht van r@b. Zou r@b dan op basis van jouw melding zijn bericht moeten verbeteren, of .. ?
Ja, dat lijkt me een nobel streven. Maar is dat ook gewoonlijk, gebruikelijk, het effect van zo'n melding? Of grijpt een of andere redactie in, of zet de FP-poster een recvtificatie onderaan de lijst reacties,.. of nog wat anders?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zou willen dat r@b de bron geeft van zijn bewering of anders slechts te schrijven wat de bronnen melden.
Ik weet niet wat gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een nobel streven. Maar is dat ook gewoonlijk, gebruikelijk, het effect van zo'n melding? Of grijpt een of andere redactie in, of zet de FP-poster een recvtificatie onderaan de lijst reacties,.. of nog wat anders?
Ik ben gewoon nieuwsgierig.
CWI is er niet om objectief te zijn maar om partij te kiezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ik heb net zo'n hekel aan die R@b als aan de CWI dames![]()
Zelfde laken=1 pak.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef RichardQuest het volgende:
Toen ik klaagde dat R@bs nieuwsbericht subjectief was werd dat veranderd door de hoofdredacteur.
Ach daar heeft hij helemaal geen behoefte aan dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
CWI is er niet om objectief te zijn maar om partij te kiezen.
R@b is er om zo objectief mogelijk te berichten.
Ik denk serieus dat hij zijn ei beter in een weblog kwijt kan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach daar heeft hij helemaal geen behoefte aan dat is wel duidelijk.
Pikant detail dat R@b zijn subjectiviteit niet zag en dat hij het woord "verderfelijk" objectief vond, zolang de meerderheid van Nederland dat ook vond. Sizzler sloot zich daarbij aan.quote:
Ach hij kan z'n gang gaan op de stormfrontpage. Zie voor hem geen reden te vertrekken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat hij zijn ei beter in een weblog kwijt kan.
Oh ja, daar heb ik een deel van voorbij zien komen. Hilarischquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Pikant detail dat R@b zijn subjectiviteit niet zag en dat hij het woord "verderflijk" objectief vond, zolang de meerderheid van Nederland dat ook vond. Sizzler sloot zich daarbij aan.
Kozzmic vond dat er geen uitsluitsel over te geven was of "verderfelijk" een subjectief woord is.
nonsens.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:10 schreef Pracissor het volgende:
R@b brengt het nieuws met een gelijke objectiviteit/subjectiviteit als het NOS-journaal.
Ik zou wel willen weten wat de andere FP-mods van zijn berichten vinden en wie hem het handje boven z'n hoofd houdt...Ik geloof niet dat ze het allemaal maar oké vinden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach hij kan z'n gang gaan op de stormfrontpage. Zie voor hem geen reden te vertrekken.
Vind jij het NOS-journaal objectief genoeg?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:10 schreef Pracissor het volgende:
R@b brengt het nieuws met een gelijke objectiviteit/subjectiviteit als het NOS-journaal.
R@b brengt berichten vanuit een 'rechtse' insteek, NOS vanuit een 'linkse'. Beide zijn zij in het formuleren van de berichten zelf redelijk objectief.quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Maar het is ook het type berichten dat de lezertjes willen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zou wel willen weten wat de andere FP-mods van zijn berichten vinden en wie hem het handje boven z'n hoofd houdt...Ik geloof niet dat ze het allemaal maar oké vinden.
De NOS heeft een behoorlijk neutrale insteek. Een stuk meer dan een R@b of een geenstijl.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
R@b brengt berichten vanuit een 'rechtse' insteek, NOS vanuit een 'linkse'. Beide zijn zij in het formuleren van de berichten zelf redelijk objectief.
Maar ik had ook niet verwacht dat jij het met me eens zou zijn.![]()
Kan ik niet echt zeggen, buitenland is vaak nog verder heen. Feit blijft wel dat ik van het NOS-journaal meer mag verwachten dan van een FP-poster.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vind jij het NOS-journaal objectief genoeg?
Neuh totaal niet zelfs. Het NOS is nog altijd het beste en meest betrouwbare journaal op de Nederlandse televisie. En goed en betrouwbaar kan je van de FP neit zeggenquote:
Je zegt dat R@b net zo objectief is als het NOS-journaal, dan heb je een beeld over hoe objectief het NOS-journaal is toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:14 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Kan ik niet echt zeggen, buitenland is vaak nog verder heen. Feit blijft wel dat ik van het NOS-journaal meer mag verwachten dan van een FP-poster.
Och gut, ik heb net alle oude HP's weggegooid. Daarin heeft iemand een tijd een column gehad, warin precies dat gedaan werd. En er zijn denk ik twee lange artikele aan gewijd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:15 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind NOS ook objectief genoeg, alleen de inmenging van de RVD is vreemd. Misschien iets voor de mensen die dat niet vinden om de linkse berichtgeving van de NOS op te sommen?
De enige oplossing van het probleem was het vrijwillig veranderen van SGP-staturen of het stopzetten van subsidie en de SGP / de staat weigerde dat, elke andere optie was strijdig met het VN-vrouwenverdrag. Ik kan me niet voorstellen dat het CWI liever procedeert dan zonder de rechter invloed uitoefent.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:16 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
De overeenkomst met het CWI zit 'm in de haat die er af spat, de neiging om kapot te maken in plaats van om een moeilijk probleem op te willen lossen.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:14 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wat betreft het linkse media complot, ik citeer mijn politicologie boek, 'Een onderbroken evenwicht in de Nederlandse politiek.'
'Journalisten waren volgens Fortuyn links georienteerd (...) H.J. Schoo deelt deze analyse. (...)
Politiek, media, ambtelijke organisaties en de sociale wetenschappen kennen in overwegende mate progressieve vooroordelen. (...) Een concreet gevolg van deze linkse vooroordelen is bijvoorbeeld dat niemand, uitgezonderd enkele journalisten van Trouw, nog zicht heeft op de ontwikkelingen binnen het CDA. Het succes van Paars was deels een creatie van de pers.'
(Uit onderzoek is gebleken dat 80% in de media links stemt, een klein aandeel liberalen en maar enkele CDA'ers)
De media hebben zich de kritiek op hun vooroordelen overigens wel aangetrokken. Hoofdredacteur Hans Laroes van het NOS Journaal zegt dat de progressieve voorkeuren inderdaad tot eenzijdige nieuwsgaring leidden:
'Journaalredacteuren kijken naar dezelfde tv-series, iedereen vindt Jiskefet leuk. We lezen dezelfde boeken. We zijn geabonneerd op de Volkskrant en de NRC. Wij zijn de redactie van de blanke voorsteden, van de verkeersdrempels en van de nieuwbouwwoningen. We stemmen PvdA of Groenlinks. Het is geen complot, maar het is wel een feit. We horen bij de gevestigde orde. Er bestaat veel wantrouwen tegen ons.'
quote:Uit een promotieonderzoek (2002) van Mark Deuze van de Universiteit van Amsterdam in samenwerking met de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ) naar de leefsituatie en opvattingen van Nederlandse journalisten bleek dat zij zich bijna zonder uitzondering als links (32 procent) dan wel links van het midden (47 procent) beschouwen. Slechts 20 procent situeert zichzelf in het politieke midden en maar 1 procent noemt zichzelf 'rechts'.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:16 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
De overeenkomst met het CWI zit 'm in de haat die er af spat, de neiging om kapot te maken in plaats van om een moeilijk probleem op te willen lossen.
Gelukkig kan ik van jou altijd inhoudelijke reacties verwachten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:22 schreef RichardQuest het volgende:
Natuurlijk vond Roeland het NOS-journaal te links, hij is nu veranderd in een zure rechtse bal![]()
TV-journalist Roeland aan één oog blind geslagenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:24 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik van jou altijd inhoudelijke reacties verwachten.![]()
![]()
Ik heb het weggehaald, nu kan je je richten op de eerste stukjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
TV-journalist Roeland aan één oog blind geslagen
Sindsdien is hij erg verzuurd en verrechtst.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:30 schreef RichardQuest het volgende:
Maar goed, nogmaals, als het NOS-journaal linkse politiek propageert moet dat aangetoond worden met voorbeelden.
quote:Hoofdredacteur Hans Laroes van het NOS Journaal zegt dat de progressieve voorkeuren inderdaad tot eenzijdige nieuwsgaring leidden:
'Journaalredacteuren kijken naar dezelfde tv-series, iedereen vindt Jiskefet leuk. We lezen dezelfde boeken. We zijn geabonneerd op de Volkskrant en de NRC. Wij zijn de redactie van de blanke voorsteden, van de verkeersdrempels en van de nieuwbouwwoningen. We stemmen PvdA of Groenlinks. Het is geen complot, maar het is wel een feit. We horen bij de gevestigde orde. Er bestaat veel wantrouwen tegen ons.'
Dat de meerderheid van journalistiek in Nederland links stemt wil nog niet zeggen dat ze linkse propaganda onder het mom van objectiviteit uiten. Daar zijn betere manieren voor (Premtime bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:29 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik heb het weggehaald, nu kan je je richten op de eerste stukjes.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Och gut, ik heb net alle oude HP's weggegooid. Daarin heeft iemand een tijd een column gehad, warin precies dat gedaan werd. En er zijn denk ik twee lange artikele aan gewijd.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:19 schreef Sidekick het volgende:
Dat artikel uit HP/de Tijd is een broddelwerk. Daar kunnen we kort over zijn. Positief nieuws over de euro als links bestempelen, 10 minuten aandacht aan de miljarden-fraude van Parmalat is ook al links. Waarom zou je dan uberhaupt reageren op de voorbeelden die enig hout snijden? Laat diegene eerst maar eens gefundeerde kritiek leveren ipv een tendieus stukje rommel. Op de website van de NOS is Laroes echt bereid om erop in te gaan, en zelfs subjectiviteit toe te geven!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:32 schreef Monidique het volgende:
http://www.henrysturman.com/dutch/artikelen/nos.bijlage.html
R@b kan je ook niet betrappen op 'rechtse' propaganda, net als bij het NOS-journaal zou dat natuurlijk too obvious zijn. Maar het gaat om de nieuwsvergaring/selectie, bij beide is die gekleurd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat de meerderheid van journalistiek in Nederland links stemt wil nog niet zeggen dat ze linkse propaganda onder het mom van objectiviteit uiten. Daar zijn betere manieren voor (Premtime bijvoorbeeld).
Andries Knevel gelooft in intelligent design. Sja...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Andries Knevel zag er bv. weer wel wat in.
Karaktermoord!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Andries Knevel gelooft in intelligent design. Sja...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:32 schreef Monidique het volgende:
http://www.henrysturman.com/dutch/artikelen/nos.bijlage.html
Zolang hij het onderscheid kan maken tussen geloof en wetenschap heb ik daar geen enkel probleem mee. Bovendien heeft het geen reet te maken met zijn journalistieke vermogen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Andries Knevel gelooft in intelligent design. Sja...
Karaktermoord, zeg ik je!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zolang hij het onderscheid kan maken tussen geloof en wetenschap heb ik daar geen enkel probleem mee. Bovendien heeft het geen reet te maken met zijn journalistieke vermogen.
Bijvoorbeeld. Dat met nieuwjaar aandacht wordt geschonken aan times-square is toch ook niet pro-Amerikaans? En wat is er links aan een nieuwjaarsdiner voor daklozen?quote:17. 1 januari. Een item over dak- en thuislozen in Amsterdam, die een nieuwjaarsdiner krijgen aangeboden, verzorgd door vrijwilligers. (dubieuze nieuwswaardigheid)
Wellicht was het nog niet zeker?quote:29. 13 januari. Een leerling schiet de conrector van het Terra College in Den Haag neer. Uiteraard wordt niet genoemd dat het om een allochtone leerling gaat. (weglaten nieuwswaardige informatie)
Wat is er links aan de bedevaart? Lijkt me juist een conservatief gebruik...quote:32. 24 januari. Een wel erg lang item (drieënhalve minuut) over moslims die soms hun hele leven sparen voor de bedevaartstocht naar Mekka. (overdreven lang)
Dat maakt iemand dan nog niet ongeschikt om te beoordelen of er journalistiek broddelwerk is afgeleverd, wat de claim van Laroes was.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:44 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, het kan mij ook bar weinig interesseren of iemand gelooft in ID. Het maakt degene alleen wel een stuk ongeloofwaardiger.
In dit geval niet, nee, maar niet in alle gevallen per se.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat maakt iemand dan nog niet ongeschikt om te beoordelen of er journalistiek broddelwerk is afgeleverd, wat de claim van Laroes was.
We hebben het niet over alle gevallen, we hebben het over dit geval.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
In dit geval niet, nee, maar niet in alle gevallen per se.
Ja, baas.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
We hebben het niet over alle gevallen, we hebben het over dit geval.
Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:49 schreef Monidique het volgende:
Ik kan niet reageren op de frontpage...
Code #5
De frontpage ondervond zojuist een probleem met de database, waardoor mogelijk de gevraagde actie niet, of niet volledig kon worden uitgevoerd. Ga terug, controleer of alles nog klopt en probeer het nog een keer.
Als de nieuwsposters kennelijk niet op het forum kijken, dan letten ze misschien wel op wat er gepost wordt op de frontpage...quote:
Volgens mij is het nieuwsbericht zelf bekritiseren verboden op de FP. Dan wordt je doorverwezen naar hte FB-topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als de nieuwsposters kennelijk niet op het forum kijken, dan letten ze misschien wel op wat er gepost wordt op de frontpage...
Binnenkort wil ik toch wel revanche.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:52 schreef Monidique het volgende:
Je bent gewoon nog boos dat ik je aangevallen heb.
Dit weekeinde?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Binnenkort wil ik toch wel revanche.
http://forums.civfanatics.com/quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:15 schreef RichardQuest het volgende:
Ik gok Civ-nerdietalk.
quote:
Sony en Toshiba blokkeren hybride HD-DVD/Blu-ray-speler
De ruzie tussen HD-DVD en Blu-ray neemt steeds buitenissiger vormen aan. Menigeen rekent er momenteel op dat de strijd tussen beide dvd-opvolgers uiteindelijk beslecht zal worden met hybride apparatuur die beide formaten kan lezen, maar de Noord-Amerikaanse afdeling van Samsung, die een dergelijke kruising op het programma had staan, is echter teruggefloten door zowel Sony als Toshiba. Beide bedrijven, voorvechters van respectievelijk Blu-ray en HD-DVD, hebben het bedrijf verboden om van hun patenten en technologieën gebruik te maken als dat een speler oplevert die ook met de producten van de concurrent overweg kan. Zonder toestemming van de rechthebbenden is Samsung, dat al maanden bezig is om een combo-drive te maken, in feite uitgespeeld. Ook andere bedrijven die beide standaarden willen ondersteunen, zoals HP, zullen de vraag naar een hybride speler voorlopig noodgedwongen moeten negeren.
Een weinig sympathiek hybride beest: de Sfinx 'Zolang de betrokkenen hun ego's niet er buiten laten, kan de consument een universele speler vergeten - en daar kunnen we niets tegen doen', zegt Peter Weedfald, marketing-hotshot van Samsung North America. Het verhaal gaat zelfs dat een Japanse vertegenwoordiger van een van beide kampen in woede onstak toen een journalist het 'stompzinnige' idee van een hybride speler ter sprake bracht, wat des te opmerkelijker is omdat Japanse zakenlieden doorgaans de beleefdheid zelve zijn. 'Men vertoont gedrag dat je normaal gesproken bij kleine kinderen aantreft', beaamt analist Steve Kovsky. Het gaat echter om heel wat meer geld dan er op het gemiddelde schoolplein omgaat: de winnende standaard kan miljarden aan royalties voor de houder van de patenten binnenhalen.
Lekkere timing, zo tijdens de spits.quote:A27 Utrecht richting Almere tussen Hagestein en Bilthoven: langzaam rijdend verkeer door politiecontrolepost. 13 km
Zeker!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:30 schreef George-Butters het volgende:
Is civ iv een grote verbetering tov van civ iii ?
quote:ROTAS
OPERA
TENET
AREPO
SATOR
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga denk ik zo een film kijken. Maar welke.
Da's toch, I know where you've been, you slapper ?quote:
Ja die lijkt me ook wel leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:09 schreef pberends het volgende:
The Descent lijkt me wel aardig.
Ja zoietsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:09 schreef Tafkahs het volgende:
Da's toch, I know where you've been, you slapper ?
Is daar geen darten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Je hoeft het slechtste tv-kanaal van Nederland maar op te zoeken.
Veronica, aapje.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is daar geen darten?
Zo niet blijft het bagger. Onderbroken worden door Hart van Nederland.
Daar kijk ik sowieso niet naar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Veronica, aapje.
Dat zijn gelly-statistieken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:17 schreef George-Butters het volgende:
Enige sport waarbij iemand van 170 kilo evenveel kans heeft als iemand van 60 kilo
Is het niet geweldig, dat er zelfs voor die doelgroep nog iets bestaat als 'ergens goed in zijn'quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:17 schreef George-Butters het volgende:
Enige sport waarbij iemand van 170 kilo evenveel kans heeft als iemand van 60 kilo
Niet directquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:22 schreef Johan_de_With het volgende:
It is a good thing for an uneducated man to fight on the beaches?.
Dat vindt ze fijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:50 schreef George-Butters het volgende:
ik poep op Erica!
Er zijn geen gevallen bekend van vergiftiging tijdens zwemwedstrijden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hopelijk niet reeds tijdens haar zwemcarriere.
quote:Wijn: geen BPM voor ondernemers
DEN HAAG - Ondernemers hoeven straks bij de aankoop van een nieuwe bedrijfsauto geen aanschafbelasting, de zogenoemde BPM, meer te betalen. Dit maakt deel uit van een voorstel van staatssecretaris Wijn van Financiën om de autobelasting voor ondernemers te vereenvoudigen.
"Ik heb aan de Tweede Kamer verteld dat ondernemers niet meer die BPM hoeven te betalen", aldus Wijn vrijdag op BNR Nieuwsradio.
Sinds de afschaffing van het grijze kenteken per juli 2005 moeten ondernemers BPM (belasting personenauto's en motoren) betalen. Die heffing, die tot 10.000 euro per auto kan oplopen, kunnen zij later terugvragen bij de Belastingdienst. Omdat die teruggave geregeld lang duurt, leidt dit voorschieten bij sommige ondernemers tot financieringsproblemen.
Wat is dit voor onzin actie, nog meer auto's op de weg. Goed voor het milieu, goed voor de files zullen we maar zeggen.quote:
welke dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:08 schreef pberends het volgende:
omg er zijn serieuze winkels voor lolita's.
Was bij RTL Boulevard, er is 1 speciale winkel in Nederland.quote:
De regering heeft het in een paar jaar tijd onmogelijk gemaakt voor het midden en kleinbedrijf. Door eerst de aanschaf van bedrijfswagens ontzettend veel duurder te maken en vervolgens het ontslaan van personeel een stuk te vermoeilijken. Zeker voor seizoenswerk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin actie, nog meer auto's op de weg. Goed voor het milieu, goed voor de files zullen we maar zeggen.
quote:Man met grootste penis zoekt vriendin
De man met de grootste penisHij is het beu. De 35-jarige Jonah Falcon heeft al tien jaar geen vriendin meer gehad en leeft nog steeds bij z'n moeder. Da's opvallend, want hij heeft toch 34,5 centimeter aan vlees waar vrouwen wel warm van worden. Hij mag zich dan ook de man met de grootste penis ter wereld noemen.
Jarenlang werkte Falcon als gigolo, maar daar moet hij nu van walgen. "Bij een eerste ontmoeting kijken mensen altijd onmiddellijk naar beneden. Vroeger trok ik spannende broekjes aan en sliep ik haast elke nacht met iemand anders, nu ben ik dat heftige uitgaansleven kotsbeu. Het enige dat me nog interesseert is een duurzame relatie met een vrouw die me niet als een freak beschouwt", zo klaagt de Amerikaanse groot geschapene.
De gemiddelde lengte van een penis in erecte toestand is ongeveer vijftien centimeter. Die van Jonah haalt in slappe toestand al bijna 23 centimeter. Soms vraagt hij zich af hoe zijn leven zou zijn als hij een 'normale' penis had gehad. Hij is ervan overtuigd dat hij op dit moment wel een vaste relatie zou hebben.
hij zou een Adriaanpak aan moeten trekken en als acrobaat door het leven moeten gaan ofzo, iets met schaduwfiguurtjes ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:24 schreef George-Butters het volgende:
hihi
[..]
[afbeelding]
Hij is gewoon vies en dik, misschien is dat wel een belangrijkere reden
Hij doet me denken aan de Ali G intro. "It's not easy to have a 12 inch."quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hij zou een Adriaanpak aan moeten trekken en als acrobaat door het leven moeten gaan ofzo, iets met schaduwfiguurtjes ofzo![]()
Inderdaad, met een vleugje duits danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan de Ali G intro. "It's not easy to have a 12 inch."
34,5 centimeter aan vlees waar vrouwen wel warm van wordenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:24 schreef George-Butters het volgende:
hihi
[..]
[afbeelding]
Hij is gewoon vies en dik, misschien is dat wel een belangrijkere reden
wacht maar tot ie er een mooie zwaan van gevouwen heeft, dan piep je wel andersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
34,5 centimeter aan vlees waar vrouwen wel warm van worden
[afbeelding]
Mijn hemel! Daar word ik niet warm van, daar word ik bang van [afbeelding]!
In mijn buurt komt ie niet!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:09 schreef pberends het volgende:
The Descent lijkt me wel aardig.
Ergens ter hoogte van mijn navel zeker, en dan van binnenuit. Dan piep ik zeker, als ik nog leef...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wacht maar tot ie er een mooie zwaan van gevouwen heeft, dan piep je wel anders
Van die zoetsappige vrouwen films. Dat is al bagger maar als Jennifer "Friends" Aniston erbij wordt gehaald is de film gedoemd te mislukken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:59 schreef pberends het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0398375/
Nieuwe film met mafwijf Jennifer Aniston.
Ik haat die crapshit, en Amerika nog steeds niet snappen waarom de rest van de wereld Amerika haatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Van die zoetsappige vrouwen films. Dat is al bagger maar als Jennifer "Friends" Aniston erbij wordt gehaald is de film gedoemd te mislukken.
Tsja zolang mensen betalen voor mainstream hollywood films heb je mensen als Jerry Bruckheimer die dat soort films blijven maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Ik haat die crapshit, en Amerika nog steeds niet snappen waarom de rest van de wereld Amerika haat.
Bollywood gaat ook die kant op, zo'n ideaal beeld voorschetsen die geen enkele Indiase inwoner kan waarmaken.
Das het trieste van reclame, het kan ook een eigen vraag creëeren. Zonder reclame zou er werkelijk geen vraag zijn naar dit soort films. Terwijl dat bij echt goede films wel zo is. Want dan kijkt iederen op imdb of whatever om te zien wat de echte publieke opinie is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja zolang mensen betalen voor mainstream hollywood films heb je mensen als Jerry Bruckheimer die dat soort films blijven maken.
Kwestie van vraag en aanbod.
Verhaal van de kip en het eiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
Das het trieste van reclame, het kan ook een eigen vraag creëeren. Zonder reclame zou er werkelijk geen vraag zijn naar dit soort films. Terwijl dat bij echt goede films wel zo is. Want dan kijkt iederen op imdb of whatever om te zien wat de echte publieke opinie is.
Dat klopt, maar de morele verantwoordelijkheid is ver te zoeken. Het moraal in de pornoindustrie is nog hoger.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Verhaal van de kip en het ei.
Daarnaast maakt Hollywood niet alleen maar bagger films maar wel een hoop.
Daarom is de porno industrie ook groter dan de reguliere Hollywood industriequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Dat klopt, maar de morele verantwoordelijkheid is ver te zoeken. Het moraal in de pornoindustrie is nog hoger.
Vergeet curling niet. Binnenkort weer in Turijn te bezichtigen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:17 schreef George-Butters het volgende:
Mijn mening over een film komt zelden in de buurt van het gemiddelde cijfer dat die film op IMDb krijgt...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Das het trieste van reclame, het kan ook een eigen vraag creëeren. Zonder reclame zou er werkelijk geen vraag zijn naar dit soort films. Terwijl dat bij echt goede films wel zo is. Want dan kijkt iederen op imdb of whatever om te zien wat de echte publieke opinie is.
Vind imdb wel redelijk reprensentatief.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mijn mening over een film komt zelden in de buurt van het gemiddelde cijfer dat die film op IMDb krijgt...
Notice how the father introduces the name of God and the divine plan of reproduction early and this identification with God carries naturally through the discussion.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:38 schreef George-Butters het volgende:
niks mis met sexuele voorlichting.
Het is representatief, maar meestal niet overeenkomstig met mijn mening.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Vind imdb wel redelijk reprensentatief.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Notice how the father introduces the name of God and the divine plan of reproduction early and this identification with God carries naturally through the discussion.
komt u maar!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb er een mp3'tje van.
[afbeelding]
Hilarisch. Geef maar een gil als je het wil hebben.
Ach, het geeft een redelijk indicatie. Je moet natuurlijk geen imdb film gaan kijken die als rating 8.0 terwijl het een romance is terwijl je niet van romances houdtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mijn mening over een film komt zelden in de buurt van het gemiddelde cijfer dat die film op IMDb krijgt...
"I love to saw wood."quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb er een mp3'tje van.
[afbeelding]
Hilarisch. Geef maar een gil als je het wil hebben.
Het is heel merkwaardig geneuzel. Die lui moeten wel onder invloed zijn geweest ten tijde van de uitzending.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Prima Beavis & Butthead-materiaal...
huhhuhh, wood, huhhuhhuhuhuh.
En dan te bedenken dat een paar tiental kilometer van jou en mij mensen zich massaal nog steeds zo gedragen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is heel merkwaardig geneuzel. Die lui moeten wel onder invloed zijn geweest ten tijde van de uitzending.
quote:Tipje van de Koppensnellers-sluier
Vandaag een tipje van de sluier: wat kunnen we zaterdag verwachten van Jack en zijn team bij de eerste aflevering van Koppensnellers?
Uiteraard blijft het concept in grote gedeeltes gelijk aan het programma Kopspijkers. Dus rare fragmenten, de cabaretiers die het nieuws doornemen, vreemde gasten. Echter er zijn ook nieuwe aspecten aan Koppensnellers.
Hierbij een overzichtje:
* De Muzikale Opening: Mike Boddé opent iedere uitzending met een lied over de actuatiliteit van de afgelopen week.
* De Kop van Jut: We zagen hem al bij het eindejaarsprogramma van Jack, het nieuwe spel is de Kop van Jut. Iedere week staat er iemand anders op de Kop van Jut, de taak van de bekende gasten om deze kop van Jut er af te slaan. Morgen zijn tophockeyer Teun de Nooyer en topturner Yuri van Gelder te gast.
* Wij veranderen Nederland: Peter Heerschop en Viggo Waas gaan proberen Nederland te verbeteren. Veel Nederlanders denken eraan om het land te verlaten, aan Peter en Viggo de taak Nederland zo te verbeteren dat ze toch blijven.
* Soapcomedy: De cabaretiers spelen in een ´All in the Family´-setting in een wekelijkse soapcomedy, waarin de actualiteit natuurlijk ook niet ontbreekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef pberends het volgende:
De reden waarom negers ook best vaak moslim zijn:Dat kan best een beetje beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem een beetje bêteHee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
Ga toch fietsen, opa!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:04 schreef opa het volgende:
[..]
Dat kan best een beetje beter.
Ik vind hem een beetje bête
Dat vind ik best leuk Prak Scissors.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:10 schreef Pracissor het volgende:
pberends maakt gewoon deel uit van het achtergrond decor van de POL SC-draadjes...
Ach, lik toch m'n negerlul! (reverse-ontwikkelingshulp)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:08 schreef opa het volgende:
[..]
Ben net terug van een 80-kilometertocht.
Wijsneus.
Mooizo, ik maak het oude mensen graag naar hun zin!quote:
Bah, een milfhunterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:13 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mooizo, ik maak het oude mensen graag naar hun zin!
Milf?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Bah, een milfhunter [afbeelding].
Ik was vandaag nog met de fiets in Baggelhuizen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, lik toch m'n negerlul! (reverse-ontwikkelingshulp)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Bah, een milfhunter [afbeelding].
Ja zo'n disposable waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:20 schreef opa het volgende:
Heb je ook nog een negerlul?
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja zo'n disposable waarschijnlijk
Een van de weinige spellen waarvan ik alle delen (1,2,3) + addones meervoudig heb bespeeld.quote:
Hoeveel bloed komt er nog bij zijn hersenen met een tool van 34,5 cm.quote:
Nop Descent 1 uit (1994).quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef Yildiz het volgende:
Is dat descent 3?
Nee, helemaal niet. Ze lieten het aan stukken gereten lijk niet eens zien dat in de doos zat. Dat is echt een dooddoener.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:51 schreef MrX1982 het volgende:
Se7en blijft een goede film.
Zoals Hitchcock zei:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:13 schreef pberends het volgende:
Nee, helemaal niet. Ze lieten het aan stukken gereten lijk niet eens zien dat in de doos zat. Dat is echt een dooddoener.
jawel, maar het is blijkbaar niet vreemd dat er post gebracht wordt, want de route was bekend.quote:
Het was dan ook een soort van weg. Je weet niet waar die weg heen leidt. Mss wel naar een energiebedrijf ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:33 schreef Tafkahs het volgende:
jawel, maar het is blijkbaar niet vreemd dat er post gebracht wordt, want de route was bekend.
Ja, een ideale plek om naar 1 iemand een hoofd van z'n vrouw naartoe te sturen. Ik vond het maar nep in verhouding tot al die andere zondaars, die gewoon wel goed neergelegd werden. Vooral die ene met die verteerde spieren was stoerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het was dan ook een soort van weg. Je weet niet waar die weg heen leidt. Mss wel naar een energiebedrijf ofzo.
cool runningsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:36 schreef Yildiz het volgende:
De belastingdienst, Psst, de belastingdienst heeft een nieuwe bank nu met postbank.
Yo sanka, don't go so fast man!
[afbeelding]
Ik vind het wel mooi gevonden van John Doe. Nijd en wraak in één keer waarbij hij anticipeert dat David Mills wraak neemt.Ik kende de film al dus wist hoe hij eindigde maar de eerste keer toen ik hem zag was ik toch wel erg verrast door het einde.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:37 schreef Tafkahs het volgende:
Ja, een ideale plek om naar 1 iemand een hoofd van z'n vrouw naartoe te sturen. Ik vond het maar nep in verhouding tot al die andere zondaars, die gewoon wel goed neergelegd werden. Vooral die ene met die verteerde spieren was stoer
'u bent nooit te jong voor obesitas'?quote:
http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF13012006_054quote:VS bouwen nieuwe gevangenis bij Guantanamo
rtr
GUANTANAMO BAY - Vier jaar nadat de eerste gevangenen in de Amerikaanse strijd tegen het terrorisme naar de marinebasis bij Guantanamo Bay op Cuba werden gebracht en in provisorische cellen gestopt, zijn bouwvakkers bezig een complex te bouwen naar het model van een Amerikaanse gevangenis.
De faciliteit krijgt airconditioning, een kliniek, luchtplaatsen - en pijlen die naar Mekka wijzen, zodat de gedetineerden weten in welke richting ze moeten bidden. Volgens de autoriteiten in Gitmo, zoals soldaten de basis noemen, zal de nieuwe gevangenis het leven van de gevangenen verbeteren. Maar critici vrezen dat de bouw van het detentiecentrum onderstreept dat veel gevangenen lange tijd vast zullen zitten.
,,De Amerikaanse regering wil van Gitmo een permanent gevangenenkamp maken zonder juridische bijstand voor de gedetineerden. Ze wil een juridisch zwart gat tot stand brengen waarin honderden mensen zonder aanklacht worden vastgehouden'', zegt Anthony Romero, directeur van de Amerikaanse Unie voor Burgerrechten ACLU.
Openluchtcellen
De eerste twintig gevangenen die door het Amerikaanse leger op 11 januari 2002 naar Guantanamo werden gebracht, kwamen terecht in een tijdelijke dententiefaciliteit, met openluchtcellen die werden ommuurd door gazen hekwerken. Aan de voet van met reusachtige cactussen bezaaide heuvels zetten aannemers nu een gevangenis neer met één verdieping, naast de enige andere zwaarbeveiligde faciliteit van Guantanamo Bay, die werd geopend in mei 2004.
,,De nieuwe detentiefaciliteiten worden gebouwd omdat ze efficiënter zijn en de kwaliteit van leven voor de gevangenen zullen verbeteren'', zegt Luitenant-kolonel Jeremy Martin, die benadrukt dat de nieuwe gevangenis geen ,,teken van blijvendheid'' is.
bava
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef pberends het volgende:
De reden waarom negers ook best vaak moslim zijn:Natuurlijk ben je geen racist of moslimhater...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schandalig om dat te beweren....
http://vroegevogels.vara.nl/portal?_scr=news_newsitem1&id=159221quote:Zorgverzekering voor kopers biologische producten
Datum: 11 januari 2006
Zorgverzekeraar Avero Achmea brengt een verzekering op de markt voor consumenten van biologische producten en werknemers uit de biologische sector. Volgens de verzekeraar is de doelgroep bewust bezig met gezondheid. Achmea biedt de mensen daarom een premie die, aldus de verzekeraar, lager ligt dan gemiddeld.
Voor particulieren die zich voor de verzekering willen aanmelden, geldt dat ze lid moeten zijn van consumentenvereniging Goede Waar & Co, een organisatie die de belangen van de 'bewuste' consument behartigt.
Bron: ANP
Rustig ademhalen, kalmeer en vertel dan de eerste de beste Belgen-mop.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je geen racist of moslimhater...
Schandalig om dat te beweren....
quote:-- Republican Bob Ney is in talks to quit a key committee chairmanship, which would make him the 2nd casualty of the Abramoff scandal.
dat netje van Kylie natuurlijk//quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
What the hell is hier mooi aan?
Die wilde haren, uiteraard.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
ehhhm.... (bijna) alles.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Met der gekke anorexia muizenkop.quote:
En je mail lezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yup, en ik moet verder scrollen.![]()
Bijna niets. Haar kont is ook een en al cellulitus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ehhhm.... (bijna) alles.
Hoewel haar zusje knapper is.
Wtf is er niet mooi aanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ben je blind, motherfuckerquote:
zie Drugshond's analyzequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Met der gekke anorexia muizenkop.
Rot op joh, ze is gewoon petitequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben je blind, motherfuckerVet gekke anorexia muizenkop en een dikke fotoshopmake up laag erover heen.
Ja, maar aangezien mensen nu eenmaal dom zijn geloven vele het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bizar. Er is nu minder armoe dan 15 jaar geleden.
Waar is die kop van sigaar-Balkenende op gebaseert? Toch op dat spel Grim Fandango? Of toch Godfather?quote:
D66 zit op een all-time high, vandaar dat het kabinet willen opblazen.quote:
Weet ik veel, het komt van de Jan M websitequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar is die kop van sigaar-Balkenende op gebaseert? Toch op dat spel Grim Fandango? Of toch Godfather?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef pberends het volgende:
[..]
D66 zit op een all-time high, vandaar dat het kabinet willen opblazen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef kLowJow het volgende:
En je mail lezen.
quote:Bron : computerworld
JUNE 13, 2005 (COMPUTERWORLD) - The big red button on the wall in this data center is clearly labeled "emergency shutdown." But coming out of the top of the mounting box is an 8-in. piece of steel conduit with three unconnected wires sticking out. "One worker wondered why the button was still here if it wasn't connected," reports a pilot fish on the scene. "He figured, 'It can't still work, can it? Let's see.' He shut down the entire state government network at 10 a.m. on payroll processing day with one push of the big red button."
ben je nou mod of niet, hoe zit het verhaalquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Weet ik veel, het komt van de Jan M website![]()
Ja, kLowJow, pberends en Tafkahs zijn idd niet de meest heldere lichten. 14.gifquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien mensen nu eenmaal dom zijn geloven vele het tegenovergestelde.
Gelukkig niet zeg, anders had je nooit gebanned kunnen wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, kLowJow, pberends en Tafkahs zijn idd niet de meest heldere lichten. 14.gif
Om dit statement wat recht te trekken, de grootste slag qua armoede werd wel gehaald met de PvdA in de regering, dat wel. Maar goed, het is een politieke beslissing wat armoede genoemd wordt, wat het nogal compliceert.
Hij heeft zijn felicitatietopic achter de schermen nog niet eens gelezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ben je nou mod of niet, hoe zit het verhaal![]()
En ik quote hem nog maar even, want de eerste was als reactie op:quote:
quote:Ja, kLowJow, pberends en Tafkahs zijn idd niet de meest heldere lichten. 14.gif
Collega van Breuls.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Tafkahs het volgende:
ben je nou mod of niet, hoe zit het verhaal![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef pberends het volgende:
[..]
D66 zit op een all-time high, vandaar dat het kabinet willen opblazen.
Gelukkig niet? Wat gelukkig niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:55 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, anders had je nooit gebanned kunnen worden
Breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En ik quote hem nog maar even, want de eerste was als reactie op:
[..]
Min of meer correct.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Om dit statement wat recht te trekken, de grootste slag qua armoede werd wel gehaald met de PvdA in de regering, dat wel. Maar goed, het is een politieke beslissing wat armoede genoemd wordt, wat het nogal compliceert.
jaja, vergeet niet wie je vrienden zijn he, je bent niet voor niets in het zadel geholpen..quote:
Ja, het niveau in POL....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kennelijk ben ik vervallen in het herhalen van statements met toevoeging van een PI. Geen goede zaak.
Hé, ik ben nog steeds gewoon user in POL... Je moet me alleen niet meer tegenspreken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
jaja, vergeet niet wie je vrienden zijn he, je bent niet voor niets in het zadel geholpen..
Hopelijk ban je een paar van die knuffelaars *kuch* Tafkahs *kuch* du_ke *kuch* SCH *kuch* RichardQuest *kuch* zodat de SC weer de SC wordt en alles weer recht getrokken wordt en mensen niet in de verleiding gebracht worden tot het posten van nonsens.quote:
Je hebt nu eenmaal de juiste argumenten daarvoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hé, ik ben nog steeds gewoon user in POL... Je moet me alleen niet meer tegenspreken.
Dus rechts wil zichzelf eigenlijk alleen maar herhalen..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hopelijk ban je een paar van die knuffelaars *kuch* Tafkahs *kuch* du_ke *kuch* SCH *kuch* RichardQuest *kuch* zodat de SC weer de SC wordt en alles weer recht getrokken wordt en mensen niet in de verleiding gebracht worden tot het posten van nonsens.
Ja, als nieuwe FA mag ik de kutklusjes opknappenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je hebt nu eenmaal de juiste argumenten daarvoor.
Heb jij ze ooit iets anders zien doen dan ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dus rechts wil zichzelf eigenlijk alleen maar herhalen..
Elkaar naar de mond praten is ook zooo links...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Heb jij ze ooit iets anders zien doen dan ?
Dat is ook weer zo. Wat is het toch eigenlijk een saaie bedoening die hele politiek.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Elkaar naar de mond praten is ook zooo links...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |